Oldalak: 1 ... 308 309 310 311 312 313 314 315 316 317 318 319 320 321 322 323 324 325 326 327 [328] 329 330 331 332 333 334 335 336 337 338 339 340 341 342 343 344 345 346 347 348 ... 513   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Terepjárók  (Megtekintve 792567 alkalommal)
galoscsabus
Vadász
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6369


vadász


« Új üzenet #4905 Dátum: 2015. Augusztus 08. - 12:39:09 »

A campo egy földútképes kisteherautó, ennél többet nem kell tőle várni erre viszont tökéletes.
Igen ez így igaz.
Pont ezért kellene az összes buzeráns marketinges gecit lámpavas díszítesre használni, aki 24 órán belül ki meri mondani a kicsi száján a "Terepjáró" szót és bármelyik ilyen platós szar nevét, a teljes nálunk kapható pick-up választékból
A többi nagyjából igaz, de hozzá téve, hogy nálunk pl. olyan terepi körülmények voltak a felpörgetett erdőgazdálkodási munkák miatt, hogy a sokak által ikonként imádott Nivából kettőt nyűttem el egy vadászati szezon alatt, de ezt általában egy Uaz kibírta.
Ja, saját autóról beszélünk, saját zsebbe nyúlós vásárlással, fenntartással.
Mert szolgálati autó csak a műszaki vezetőknek járt már akkor is.
Na, rájuk hatványozottan igaz amit a falábról írtál... Ördög
Naplózva

Vadász vagyok...így egyszerűen.
Sanyooo
Vendég
« Új üzenet #4906 Dátum: 2015. Augusztus 08. - 13:03:21 »

Igen ez így igaz.
Pont ezért kellene az összes buzeráns marketinges gecit lámpavas díszítesre használni, aki 24 órán belül ki meri mondani a kicsi száján a "Terepjáró" szót és bármelyik ilyen platós szar nevét, a teljes nálunk kapható pick-up választékból
A többi nagyjából igaz, de hozzá téve, hogy nálunk pl. olyan terepi körülmények voltak a felpörgetett erdőgazdálkodási munkák miatt, hogy a sokak által ikonként imádott Nivából kettőt nyűttem el egy vadászati szezon alatt, de ezt általában egy Uaz kibírta.
Ja, saját autóról beszélünk, saját zsebbe nyúlós vásárlással, fenntartással.
Mert szolgálati autó csak a műszaki vezetőknek járt már akkor is.
Na, rájuk hatványozottan igaz amit a falábról írtál... Ördög

Bocsánat, de a sűrű, fehér folyadék neve már le van védve!
Naplózva
Erdojaro (Molnár Attila)
Vadász
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14841



« Új üzenet #4907 Dátum: 2015. Augusztus 08. - 13:07:41 »

Bocsánat, de a sűrű, fehér folyadék neve már le van védve!

 Röhög Röhög Röhög
Naplózva

A Vadászat olyan mint a NŐ!  Minél több időt töltesz vele, annál jobban rájössz, hogy nem tudsz róla semmit!
Bentshaft
Vadász
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2128


vadaszijasz


« Új üzenet #4908 Dátum: 2015. Augusztus 08. - 18:49:30 »

Valahogyan meglep ez az egesz Frontera, "szartalicska" dolog. Ha jol olvasom ezek Isuzu termekek, hogy a fenebe annyira szarok ? Itt is elvetve lehetett latni regen Isuzu Rodeo - kat ami ezek szerint Opel Frontera.....dehat, hogy ennyire rosszak  ezt nem gondoltam?
Naplózva

I don't hunt in order to kill, I kill in order to have hunted.
ptomi
Vadász
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 114


« Új üzenet #4909 Dátum: 2015. Augusztus 08. - 19:15:18 »

Valahogyan meglep ez az egesz Frontera, "szartalicska" dolog. Ha jol olvasom ezek Isuzu termekek, hogy a fenebe annyira szarok ? Itt is elvetve lehetett latni regen Isuzu Rodeo - kat ami ezek szerint Opel Frontera.....dehat, hogy ennyire rosszak  ezt nem gondoltam?
Amiről Te beszélsz az a 99-től gyártott B Frontera, ami már sokkal jobb auto, mint az első generációs!  Sokkal megbízhatóbb es terepen is egesz jó, persze azért nem egy Samurai!
Naplózva
Bentshaft
Vadász
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2128


vadaszijasz


« Új üzenet #4910 Dátum: 2015. Augusztus 08. - 19:25:58 »

Amiről Te beszélsz az a 99-től gyártott B Frontera, ami már sokkal jobb auto, mint az első generációs!  Sokkal megbízhatóbb es terepen is egesz jó, persze azért nem egy Samurai!

 Emelem...ertem, akkor ez a "talicska"

http://www.ebay.com.au/itm/ISUZU-MU-2-8L-TURBO-DIESEL-1992-4X4-same-as-holden-frontera-/291530111770
Naplózva

I don't hunt in order to kill, I kill in order to have hunted.
forester73
Vendég
« Új üzenet #4911 Dátum: 2015. Augusztus 08. - 20:21:19 »

Ehhez a vitához egy kis kiegészítő !

Az OPEL CAMPO és a FRONTERA egy átemblémázott ISUZU ez igaz . De amíg a Campo egy munka gép addig a Frontera egy hobby vagy másnéven Beach terepjáró , nevezték akkoriban sport terepjárónak is . Jelzem nem vagyok a csodálójuk , de druszám(Gálos) Poszpis Peti azért az én arcomra is mosolyt csalt amikor ütött kopott Isuzu/Opel Campojába beültem és abban a qurva sárban ami akkor nállatok volt 90 %-ban hátsókerék hajtással közlekedttünk (mert recsegett az első féltengely) és annyira nem volt szar . Igaz az egyik zsebe televolt biztosítékkal mert az ablaktörlő kissé defektes volt de annyira nem volt gáz mint ahogyan kinézet . Abban Ferinek adok igazat ha abban az időben bármilyen autót adtak volna az állományotoknak azt is tönkre tette volna  Van egy barátom egy c-vel kezdődő rendszámú (92-93 környéke) szívódízel Campót hajt (900 000 felett van benne) és nem adná oda semmiért , neki bejött . A Frontera meg megelőzte a korát mert ma Crossovernak titulálnánk és nem várnánk el tőle azt mint egy Pajerotól vagy Patroltól . Össze hasonlítva a Campot az akkori Hiluxokal L200-zal és Nissanokkal semmivel sem volt szarabb csak kevésbé megbízható . Emelem

Üdv Én
Naplózva
Balkóbátya
Globális moderátor
Vadász
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 11252


Lábonlőtt Akác törzsfőnök


« Új üzenet #4912 Dátum: 2015. Augusztus 08. - 21:21:29 »

Ehhez a vitához egy kis kiegészítő !

Az OPEL CAMPO és a FRONTERA egy átemblémázott ISUZU ez igaz . De amíg a Campo egy munka gép addig a Frontera egy hobby vagy másnéven Beach terepjáró , nevezték akkoriban sport terepjárónak is . Jelzem nem vagyok a csodálójuk , de druszám(Gálos) Poszpis Peti azért az én arcomra is mosolyt csalt amikor ütött kopott Isuzu/Opel Campojába beültem és abban a qurva sárban ami akkor nállatok volt 90 %-ban hátsókerék hajtással közlekedttünk (mert recsegett az első féltengely) és annyira nem volt szar . Igaz az egyik zsebe televolt biztosítékkal mert az ablaktörlő kissé defektes volt de annyira nem volt gáz mint ahogyan kinézet . Abban Ferinek adok igazat ha abban az időben bármilyen autót adtak volna az állományotoknak azt is tönkre tette volna  Van egy barátom egy c-vel kezdődő rendszámú (92-93 környéke) szívódízel Campót hajt (900 000 felett van benne) és nem adná oda semmiért , neki bejött . A Frontera meg megelőzte a korát mert ma Crossovernak titulálnánk és nem várnánk el tőle azt mint egy Pajerotól vagy Patroltól . Össze hasonlítva a Campot az akkori Hiluxokal L200-zal és Nissanokkal semmivel sem volt szarabb csak kevésbé megbízható . Emelem

Üdv Én
Most sokat segítettél... Röhög
Naplózva

„ Ha el tudnánk adni a tapasztalatainkat annyiért, amennyibe nekünk kerültek: milliomosok lennénk. ”

Abigail Van Buren
Marksman
Aladdin
Vadász
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4220



« Új üzenet #4913 Dátum: 2015. Augusztus 08. - 21:53:26 »


Az Isuzu is egy rakás szar. Terepen jó, de kitolta a belét annak ellenére, hogy rendszeresen szervizelve volt és nem volt nyúzva. Ja, nem a szomszédtól hallottam, szereltem, építettem míg egyszer csak úgy gondolta, túlvezérli az egyik befecsit a kompjúter és leolvasztja a dugót. Ezután még kapott egy új életet (de minek  Ördög ).
Naplózva

"és hosszan kígyózó libasorban - útra kél a szafári"
forester73
Vendég
« Új üzenet #4914 Dátum: 2015. Augusztus 08. - 21:54:33 »

A misztikus félhomályban csak arra akartam rávoilágítani , hogy jó-jó tényleg szar a Frontera de ez soha sem volt egy kemény terepjáró , míg a Campo bár puritán volt ( mint mondjuk az akkori Hilux - az átlátszó ablakok és a kifelé nyíló ajtók már extrák voltak- ) nem annyi rossz mint amennyire most látjuk . De az is tény , hogy voltak a megbízhatósággal problémák és az alkatrész árak mindíg durvák voltak .
Naplózva
Jager74
Vadász
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1686


« Új üzenet #4915 Dátum: 2015. Augusztus 08. - 22:24:54 »

Környezetemben 2 db Opel Fronterát használnak vadászatra.
1./  2,3 td hosszú,ötajtós. 300 ezer felett van benne,eddig se hengerfej-se adagoló problémája nem volt,egyedül a fűtés roppant gyenge benne,meg a turbója nem az igazi. (nem nyom,csak 0,3 bar körül).Váltó,kuplung még bontatlan.Sajnos a gazdája 265 széles gumival használja,keskenyebbel jobb lenne.Fogyasztása 10 l körül vegyesben.
2./ 2,0 benzin rövid,3 ajtós. 200 ezerig hajtotta egy agronómus,majd egy vadászhoz került.Most 250 ezer van benne,motorja-kuplungja gyári,váltóban kellett 3 db csapágyat cserélni,mert kevés volt benne az olaj.Csak elektromos hibák jönnek elő félévente (benzinszivattyú,immobiliser,lambda szonda,légtömegmérő).225-ös gumival nagyon ügyes terepen,116 LE bőven elég.Motorja rugalmas,12 l-rel el van.

Mindkét autó alapból hátsóhajtás,elejét lehet kapcsolni+osztóművel (felező) rendelkezik.Szerintem egyáltalán nem városi telekjáró egyik sem... Vállat von
Naplózva
galoscsabus
Vadász
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6369


vadász


« Új üzenet #4916 Dátum: 2015. Augusztus 08. - 22:47:54 »

Poszpis Peti azért az én arcomra is mosolyt csalt amikor ütött kopott Isuzu/Opel Campojába beültem és abban a qurva sárban ami akkor nállatok volt 90 %-ban hátsókerék hajtással közlekedttünk (mert recsegett az első féltengely) és annyira nem volt szar . Igaz az egyik zsebe televolt biztosítékkal mert az ablaktörlő kissé defektes volt de annyira nem volt gáz mint ahogyan kinézet .
Ogre koma!
Posszancs autója egy 3.1-es turbós szekér, amit már a sár tart össze. Azért nem mossa le, mert olyan szinten rohad a kaszni, hogy kárt tenne benne a víz Ördög
Azért megy el olyan délcegen terepen, mert az a gumi ami télen rajta van, az hihetetlen tulajdonságokkal ruházza fel. (Valami kajmán, vagy miafittyf@sz Vállat von )
De ennek ára van.....évente 2-3 féltengely + a csatolt részek (kardánkereszt, csapágyak, stb...) és 25-30 liter közötti fogyasztás.
Az, hogy biztosítékból van nála mindig bőven, az mindennapos, de sajnos igen sűrűn elszállnak rajta olyan, amúgy elegánsan nélkülözhető dolgok is, mint a világítás, vagy az önindító....bagatel Vigyorog

Amúgy a 2.5 szívós motor hihetetlen futásteljesítményre képes.
A közúti ellenőröknek volt itt olyan Campoja, ami vastagon túlment az 1 millió km-en és nem volt vele nagyobb probléma, motorikusan pedig nem kellett rajta csinálni semmit.
De ez aszfalton elért mennyiség, a terep már más tészta.
Én is megvettem a cég egyik levetett Campóját, aztán fél év használat után igen boldogan szabadultam meg tőle.
Pedig mellette volt Uaz és egy Niva is arra az esetre, ha a terep azt kívánja.
Állandóan probléma volt a szervójával és az önindítójával. Recsegtek a féltengelyei és ötlet szerűen váltott minden átmenet nélkül karácsonyfa üzemmódba a műszerfal.
Apróságok javíttatása annyiba került, amiből egy Uazt vagy Nivát komplett fel lehetett újítani.
Nagyon sokat buktam rajta, nem igen tudok szép emlékeket felidézve emlékezni rá Ördög

A céges Frontera ugyan ez volt pepitában.
Annyi baj volt vele, hogy végül vettek helyette egy Vectrát igazgatói autónak, azt meg kiadták erdészethez.
De mindenki az első adandó alkalommal passzolta is tovább, olyan tré volt és megbízhatatlan.
Aztán mikor az egyik fővadász inkább vett magának saját terepjárót, a szolgálati autót meg hónapokon át be sem indította, akkor eladták.

Nem kételkedem benne, ha valakinek ezekkel a hulladékokkal mégis volt bármilyen pozitív tapasztalata......... csak nehezen hiszem el Ördög  
Naplózva

Vadász vagyok...így egyszerűen.
Boar
Adminisztrátor
Vadász
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 16596



« Új üzenet #4917 Dátum: 2015. Augusztus 09. - 00:42:45 »


Mert szolgálati autó csak a műszaki vezetőknek járt már akkor is.
Na, rájuk hatványozottan igaz amit a falábról írtál... Ördög
Munkaköri követelmény... Ördög
Naplózva

Lassan lépked a fűben
a vak zenészek kara.
Mondjátok emberek,
ez már Európa?
forester73
Vendég
« Új üzenet #4918 Dátum: 2015. Augusztus 09. - 11:24:19 »

Ezt nem tudom hány technika ugraná meg ?

Naplózva
Boar
Adminisztrátor
Vadász
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 16596



« Új üzenet #4919 Dátum: 2015. Augusztus 09. - 11:44:12 »

Ezt nem tudom hány technika ugraná meg ?
???
Otthon így állok be a garázsba...
 Ördög
Naplózva

Lassan lépked a fűben
a vak zenészek kara.
Mondjátok emberek,
ez már Európa?
Oldalak: 1 ... 308 309 310 311 312 313 314 315 316 317 318 319 320 321 322 323 324 325 326 327 [328] 329 330 331 332 333 334 335 336 337 338 339 340 341 342 343 344 345 346 347 348 ... 513   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás: