Poszpis Peti azért az én arcomra is mosolyt csalt amikor ütött kopott Isuzu/Opel Campojába beültem és abban a qurva sárban ami akkor nállatok volt 90 %-ban hátsókerék hajtással közlekedttünk (mert recsegett az első féltengely) és annyira nem volt szar . Igaz az egyik zsebe televolt biztosítékkal mert az ablaktörlő kissé defektes volt de annyira nem volt gáz mint ahogyan kinézet .
Ogre koma!Posszancs autója egy 3.1-es turbós szekér, amit már a sár tart össze. Azért nem mossa le, mert olyan szinten rohad a kaszni, hogy kárt tenne benne a víz
Azért megy el olyan délcegen terepen, mert az a gumi ami télen rajta van, az hihetetlen tulajdonságokkal ruházza fel. (Valami kajmán, vagy miafittyf@sz
)
De ennek ára van.....évente 2-3 féltengely + a csatolt részek (kardánkereszt, csapágyak, stb...) és 25-30 liter közötti fogyasztás.
Az, hogy biztosítékból van nála mindig bőven, az mindennapos, de sajnos igen sűrűn elszállnak rajta olyan, amúgy elegánsan nélkülözhető dolgok is, mint a világítás, vagy az önindító....bagatel
Amúgy a 2.5 szívós motor hihetetlen futásteljesítményre képes.
A közúti ellenőröknek volt itt olyan Campoja, ami vastagon túlment az 1 millió km-en és nem volt vele nagyobb probléma, motorikusan pedig nem kellett rajta csinálni semmit.
De ez aszfalton elért mennyiség, a terep már más tészta.
Én is megvettem a cég egyik levetett Campóját, aztán fél év használat után igen boldogan szabadultam meg tőle.
Pedig mellette volt Uaz és egy Niva is arra az esetre, ha a terep azt kívánja.
Állandóan probléma volt a szervójával és az önindítójával. Recsegtek a féltengelyei és ötlet szerűen váltott minden átmenet nélkül karácsonyfa üzemmódba a műszerfal.
Apróságok javíttatása annyiba került, amiből egy Uazt vagy Nivát komplett fel lehetett újítani.
Nagyon sokat buktam rajta, nem igen tudok szép emlékeket felidézve emlékezni rá
A céges Frontera ugyan ez volt pepitában.
Annyi baj volt vele, hogy végül vettek helyette egy Vectrát igazgatói autónak, azt meg kiadták erdészethez.
De mindenki az első adandó alkalommal passzolta is tovább, olyan tré volt és megbízhatatlan.
Aztán mikor az egyik fővadász inkább vett magának saját terepjárót, a szolgálati autót meg hónapokon át be sem indította, akkor eladták.
Nem kételkedem benne, ha valakinek ezekkel a hulladékokkal mégis volt bármilyen pozitív tapasztalata......... csak nehezen hiszem el