Egy fostalicska, pedig jó autó lehetne, sőt kiváló vadász autó lehetne.
Ezt a horgot a cégem is bekapta '93-ban.
Megrészegedve a piacgazdaság újhullámától, bevásároltak 6 db Opel Campo és mellé baráti áron 1 db Opel Frontera taligát.
Sem azt megelőzően az UAZ-érában, sem azt követően a Hi-Lux korszakokban ember nem szopott annyit céges autókkal, mint abban a 4 évben mi
Persze a Frontyié élen járt (mint központi, igazgatói autónak, ehhez joga is volt
), de a Campok sem maradtak el nagyon mögötte.
Én csak azt nem értettem soha, hogy az Opel gyár, hogyan adhatta a nevét ehhez a halom-szarból gyúrt ócskavashoz????
Ja és az a sluszpojén az egészben, hogy a Frotera kedvéért egy 15 éves, de szinte hibátlanul működő G Mercit adtak el szinte ócskavas áron, mondván az egy elavult technika.....
Az szerintem a mai napig jól szolgál valahol, még így kb. 35 évesen is