Oldalak: 1 ... 307 308 309 310 311 312 313 314 315 316 317 318 319 320 321 322 323 324 325 326 [327] 328 329 330 331 332 333 334 335 336 337 338 339 340 341 342 343 344 345 346 347 ... 513   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Terepjárók  (Megtekintve 792609 alkalommal)
galoscsabus
Vadász
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6369


vadász


« Új üzenet #4890 Dátum: 2015. Augusztus 07. - 22:36:53 »

Direktorom!
A Frontéránál még egy UAZ is klasszisokkal jobban megfelelne neked arra, amit írtál, mint várható felhasználást. Vigyorog
Az sem megbízhatatlanabb és legalább terepjáró Kacsint
Naplózva

Vadász vagyok...így egyszerűen.
Balkóbátya
Globális moderátor
Vadász
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 11252


Lábonlőtt Akác törzsfőnök


« Új üzenet #4891 Dátum: 2015. Augusztus 07. - 22:42:18 »

Direktorom!
A Frontéránál még egy UAZ is klasszisokkal jobban megfelelne neked arra, amit írtál, mint várható felhasználást. Vigyorog
Az sem megbízhatatlanabb és legalább terepjáró Kacsint
Már az is volt a kalapban. ( van egy l200 a családban,de azon karcolás-számláló üzemel.  Vigyorog
Naplózva

„ Ha el tudnánk adni a tapasztalatainkat annyiért, amennyibe nekünk kerültek: milliomosok lennénk. ”

Abigail Van Buren
Marksman
Aladdin
Vadász
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4220



« Új üzenet #4892 Dátum: 2015. Augusztus 07. - 23:03:34 »

Már az is volt a kalapban. ( van egy l200 a családban,de azon karcolás-számláló üzemel.  Vigyorog

Papír kell? Olasz vagy angol Terrano (előbbi nem rohad, utóbbi olcsóbb) sok esetben 400 körül megáll. Egy barátom 300ért olyan épített Discovery-t vett angolból, hogy klábon hazajött és még Afrikát is megjárta vele hibamentesen... Ez jó pár évnyi futás Nálad Mosolyog
Naplózva

"és hosszan kígyózó libasorban - útra kél a szafári"
Balkóbátya
Globális moderátor
Vadász
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 11252


Lábonlőtt Akác törzsfőnök


« Új üzenet #4893 Dátum: 2015. Augusztus 08. - 08:30:41 »

Papír kell? Olasz vagy angol Terrano (előbbi nem rohad, utóbbi olcsóbb) sok esetben 400 körül megáll. Egy barátom 300ért olyan épített Discovery-t vett angolból, hogy klábon hazajött és még Afrikát is megjárta vele hibamentesen... Ez jó pár évnyi futás Nálad Mosolyog
Sajnos kell a papír,mivel a cigi és embercsempész bandák miatt minden este megállítanak. A helyi rendőrökön kívül gyakran vannak másfélék is...
Naplózva

„ Ha el tudnánk adni a tapasztalatainkat annyiért, amennyibe nekünk kerültek: milliomosok lennénk. ”

Abigail Van Buren
Forend
Vadász
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3728



« Új üzenet #4894 Dátum: 2015. Augusztus 08. - 09:34:23 »

Semmikėppen  sem,  három évet dolgoztam Opelnál,  annál sz@rabb csotrogányt életembem nem láttam,  ha a mühelybe be lett hozva egy,  mindenki megborzongott,  melyikünk lesz a szerencsétlen,  akinek majd hozzányúlni  kell.
Fossa az olajat orrán,  száján, a hátsó semmit nem bir ki, a kupplung babakocsihoz is gyenge,  teljesitmény  még  nyomokban sincsen,
hogy  egy fórumtárs szava szerint száján,  fostalicska.

Üdv       Gyuri

 Ördög Ördög Röhög Röhög OOO OOO Igen

A cimborám, aki nem mellesleg autószerelő is, vett egyet. Pedig tudttttttaatatata, és mégis megpróbálta. Többet költött rá mint amennyiért megvette, szerintem ez mindet
elmond. Pedig alkatrész beszer áron, meg nem számolta a saját munkáját.

Egy fostalicska, pedig jó autó lehetne, sőt kiváló vadász autó lehetne.

 Wave Emelem
Naplózva

Üdv End
Balkóbátya
Globális moderátor
Vadász
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 11252


Lábonlőtt Akác törzsfőnök


« Új üzenet #4895 Dátum: 2015. Augusztus 08. - 09:52:07 »

Valami ilyesmi:  Vállat von http://m.jofogas.hu/veszprem/Suzuki_Samurai_1_3_Long__hosszu_kivitel__pickup_32643520.htm
Naplózva

„ Ha el tudnánk adni a tapasztalatainkat annyiért, amennyibe nekünk kerültek: milliomosok lennénk. ”

Abigail Van Buren
Pyrus
Globális moderátor
Vadász
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4587



« Új üzenet #4896 Dátum: 2015. Augusztus 08. - 09:58:01 »


Hosszúnak hosszú, de a Te testfelépítéseddel én inkább valami szélesebbet keresnék.  Kacsint
Naplózva
galoscsabus
Vadász
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6369


vadász


« Új üzenet #4897 Dátum: 2015. Augusztus 08. - 10:01:40 »

Egy fostalicska, pedig jó autó lehetne, sőt kiváló vadász autó lehetne.
Ezt a horgot a cégem is bekapta '93-ban.
Megrészegedve a piacgazdaság újhullámától, bevásároltak 6 db Opel Campo és mellé baráti áron 1 db Opel Frontera taligát.
Sem azt megelőzően az UAZ-érában, sem azt követően a Hi-Lux korszakokban ember nem szopott annyit céges autókkal, mint abban a 4 évben mi Rííí
Persze a Frontyié élen járt (mint központi, igazgatói autónak, ehhez joga is volt Ördög), de a Campok sem maradtak el nagyon mögötte.
Én csak azt nem értettem soha, hogy az Opel gyár, hogyan adhatta a nevét ehhez a halom-szarból gyúrt ócskavashoz????  Fejvakarás
Ja és az a sluszpojén az egészben, hogy a Frotera kedvéért egy 15 éves, de szinte hibátlanul működő G Mercit adtak el szinte ócskavas áron, mondván az egy elavult technika.....  Fej a falba Fej a falba Fej a falba
Az szerintem a mai napig jól szolgál valahol, még így kb. 35 évesen is Igen
Naplózva

Vadász vagyok...így egyszerűen.
galoscsabus
Vadász
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6369


vadász


« Új üzenet #4898 Dátum: 2015. Augusztus 08. - 10:04:01 »

Felejtsd el.
Nem férsz el benne.
Váltáskor még én is a mellettem ülő combját fogdostam, pedig "egy hangyányival" véknyabb voltam akkoriban Vigyorog
Bőven 100 kg alatti konfekciógilisztáknak való......sajnos Stoel
Naplózva

Vadász vagyok...így egyszerűen.
Erdojaro (Molnár Attila)
Vadász
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14842



« Új üzenet #4899 Dátum: 2015. Augusztus 08. - 10:11:00 »

...........
Váltáskor még én is a mellettem ülő combját fogdostam, pedig "egy hangyányival" véknyabb voltam akkoriban Vigyorog
.......

Nem kell  a szűk helyre fogni. Értjük!     Röhög  Stoel
Naplózva

A Vadászat olyan mint a NŐ!  Minél több időt töltesz vele, annál jobban rájössz, hogy nem tudsz róla semmit!
Sanyooo
Vendég
« Új üzenet #4900 Dátum: 2015. Augusztus 08. - 10:13:48 »

Nem kell  a szűk helyre fogni. Értjük!     Röhög  Stoel

12 év kint az erdőben, eső veri, nap szívja..... Röhög Röhög Röhög
Naplózva
galoscsabus
Vadász
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6369


vadász


« Új üzenet #4901 Dátum: 2015. Augusztus 08. - 11:32:26 »

12 év kint az erdőben
Nem az évek teszik.....hanem a kilométerek.... Ördög
Naplózva

Vadász vagyok...így egyszerűen.
Boar
Adminisztrátor
Vadász
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 16598



« Új üzenet #4902 Dátum: 2015. Augusztus 08. - 11:43:15 »


Sem azt megelőzően az UAZ-érában, sem azt követően a Hi-Lux korszakokban ember nem szopott annyit céges autókkal, mint abban a 4 évben mi Rííí
Persze a Frontyié élen járt (mint központi, igazgatói autónak, ehhez joga is volt Ördög), de a Campok sem maradtak el nagyon mögötte.

Azért az igazsághoz hozzátartozik, hogy az UAZ-on szocializálódott gumicsimmás erdőkerülők nagyjából bármit szétrúgtak volna. A campo egy földútképes kisteherautó, ennél többet nem kell tőle várni erre viszont tökéletes. Később már "megszelídülve" ültek át az erdész/vadász urak a toyota pickupokba de a campók az első lépést jelentették az uaz-ból a huszadik századba, ez volt a legnagyobb bajuk.
Naplózva

Lassan lépked a fűben
a vak zenészek kara.
Mondjátok emberek,
ez már Európa?
feketeerdö
Vadász
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1967



« Új üzenet #4903 Dátum: 2015. Augusztus 08. - 12:01:54 »

A Frontera az angolszászok kėsöi bosszúja a kontinenslakokón, az összes sėrelemėrt, amit az ėvszázadok során el kellet türniük, az összes vesztett csatát, az összes bombát, amit a Luftwaffe ejtett rájuk, evvel az Istenátkával akarták visszafizetni, mert Angliában kėszült az az olaj szėtosztó berendezės, hogy elökelöen nevezzem meg azt a SZ@RT.

Üdv.          Gyuri
Naplózva

Don´t eat yellow snow
Sanyooo
Vendég
« Új üzenet #4904 Dátum: 2015. Augusztus 08. - 12:03:04 »

Azért az igazsághoz hozzátartozik, hogy az UAZ-on szocializálódott gumicsimmás erdőkerülők nagyjából bármit szétrúgtak volna. A campo egy földútképes kisteherautó, ennél többet nem kell tőle várni erre viszont tökéletes. Később már "megszelídülve" ültek át az erdész/vadász urak a toyota pickupokba de a campók az első lépést jelentették az uaz-ból a huszadik századba, ez volt a legnagyobb bajuk.

Hiába no' aki Úr az Úr!  Igen Mert ugye le-paraszt-ozni az erdészet hivatásos állományát, nem lett volna finom!  Röhög Röhög Röhög
Naplózva
Oldalak: 1 ... 307 308 309 310 311 312 313 314 315 316 317 318 319 320 321 322 323 324 325 326 [327] 328 329 330 331 332 333 334 335 336 337 338 339 340 341 342 343 344 345 346 347 ... 513   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás: