Oldalak: 1 ... 287 288 289 290 291 292 293 294 295 296 297 298 299 300 301 302 303 304 305 306 [307] 308 309 310 311 312 313 314 315 316 317 318 319 320 321 322 323 324 325 326 327 ... 513   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Terepjárók  (Megtekintve 792582 alkalommal)
huszlavika
Vadász
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2791



« Új üzenet #4590 Dátum: 2015. Március 10. - 20:28:57 »

Igen!30 esztendős!Rozsda nuku,de ha lenne is valószínűleg csak felületi,mivel kb 1-1,5mm vastag a kasztni!
Vannak vele bajok!Pl:az első kerék között lévő kormány rudat elhajlítottam egy tuskóval úgy,hogy a kormányrezgés csillapító teleszkóp is elhajlott!Akkor vettem észre,mikor a hormánykerék fejjel lefelé állt! Ördög
Az ajtót behorpasztottam egy fával,mikor nekicsúsztam!A haver kinyomta valamivel.Ez volt eddig minden bibije!Kopp,kopp,kopp!Ja!Elnézést!Total első futómű felujítás féltengelyek,olaj,tömítések stb,60 ezer.(én csak a féltengelyt találtam ennyiért!)Szervo szivattyú megdöglött!Azt hiszem 20,vagy 25 ezer volt.(japker)Az összekötő rúd és csillapító később lesz csinálva!Írok majd mennyibe fájt.Nem vészes,cserébe olyat kapsz,hogy elájulsz!Nincs olyan hely,amit meg ne tudna mászni!Addig megy,míg fel nem hasal!Én imádom!A legnagyobb hidegben sem volt indítási problémám!Normál fogyija 9L.Terepen a jó ég tudja,de ott sem vészes!

Szerintem az nagyon jó dolog, ha valaki szereti bármelyik, saját kedvtelésével összefüggő használati eszközét. Az sem baj, ha azt mondja, hogy nincs semmi gond vele. Persze, az nem gond, ha a használattal összefüggő elhasználódást, sérülést javítani kell, arra költeni kell. Az kötelező költség......
Természetesen ennyi erővel egyetlen egyszerű - faék egyszerűségű - terepjáróval sincs semmi gond. Vigyorog
Azt is készséggel elismerem, hogy ebben a műfajban a Toyota talán a legjobb.
DE!
A kérdés az volt, hogy max. egy millióból lehet-e egy használható Pajero-t venni.
A Te válaszod az volt, hogy Toyota LJ70.
Amennyiben TÉNYLEG tudsz egy millióért (tehát ebben már minden benne van! Kacsint), egy olyan LJ70-est, amivel GARANTÁLOD (természetesen anyagi garanciára gondolok Kacsint Angyal Nyihi), hogy nincs és nem is lesz semmi baj vele, és vadászatra, országútra egyaránt jó, legális, rendszáma is van, nincs semmi funkcionális hibája, kisdobos becsszóra megígérem, hogy megveszem a Pajero mellé, és ha tényleg olyan jó, az egekbe istenítem, és mindenkinek elmondom, hogy "ragadozónak" van a világon a legjobb terepjárója, és szanaszét fikázom a Pajero-t - ha ezt szeretnéd ráadásnak..... Kacsint Vigyorog Vigyorog
 Wave Wave
Naplózva
Marksman
Aladdin
Vadász
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4220



« Új üzenet #4591 Dátum: 2015. Március 10. - 21:08:56 »

Gyartanak meg azert meg jo terepjarokat....


Még egyszer mondom:
"Nem. Itthoni piacra és a környékbelire már nem..."

Magyarországon, újan, kereskedésben, raktárkészletről egyik említett típus sem beszerezhető (ha az is lenne, nem olyan árvonatkozásban, mint pl. egy új Terrano vagy Pajero lehetett új korában az akkori "hétköznapi" autók közt). Mindkét általad említett autó "prémium", túlárazott termék az USA-n kívül.
Nyilván, én sem ismerek minden autótípust, de ha azt feltételezzük, hogy a talajon maradva kellene 6-8 év múlva elérhető egy árú, mondjuk most vadonatúj, jó terepjáró képességekkel rendelkező terepjárót vennem, nem tudom majd megtenni. Itthon nem. Szerintem.
Naplózva

"és hosszan kígyózó libasorban - útra kél a szafári"
bernie636
Vadász
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 244


« Új üzenet #4592 Dátum: 2015. Március 10. - 21:17:19 »

Dzsi!
Ha esetleg veszel kérlek oszd meg a tapasztalatokat. Én vettem mást, de láttam pár Teriost ami tetszett. Régebben volt egy Daihatsu Charade-unk, ha a Terios is "csak" olyan megbízható akkor jöhetne  Kacsint
Németeknél van értékelhető számú amiből lehet nézegetni...

Gewehr!
Ha van fejlemény kérem jelenteni  Vigyorog Nagyon el vagy tűnve mostanában.

Üdv,
B.  Emelem
Naplózva
Boar
Adminisztrátor
Vadász
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 16596



« Új üzenet #4593 Dátum: 2015. Március 10. - 21:17:44 »

Gyartanak meg azert meg jo terepjarokat....
.....Magyarorszagon (europaba) nem tudom lehet- kapni Toyota FJ Cruiser-t, a Toyota legjobb terepjaroja jelenleg  !!?? 2006 ota gyartja oket Toyota es aruljak itt oket.  Nagyon jo terepjarok, itt nincsenek dieselbe,  en majdnem azt vettem mikor  Wrangleremet vettem mivel egy cimboram nagyon probalt rabeszelni ...neki az van es szereti nagyon. Arba egyformak.  Az FJ Cruiser elol nem merevhidas es egy difizaras. " Puhabb " kicsit mindennapi hasznalatra mint a Jeep. A Ford Raptor is egy nagyon komoly pickup terepjaro.

Jo cikk a Jeep Wranglerol es a  Toyotarol

         http://m.theglobeandmail.com/globe-drive/reviews/new-cars/jeep-wrangler-unlimited-versus-toyota-fj-cruiser-and-the-winner-is/article19875130/?service=mobile   

Elvileg az FJ-Cruiser alváza, hajtáslánca megegyezik a a Prado-val csak kasztniban és motorválasztékban tér el. Valami távol-keleti származású diák adta be egy pályázaton oszt ez lett belőle.
Naplózva

Lassan lépked a fűben
a vak zenészek kara.
Mondjátok emberek,
ez már Európa?
forester73
Vendég
« Új üzenet #4594 Dátum: 2015. Március 10. - 21:24:04 »

Már csak azért írok mert fulladok az olyan kinyilatkozásoktól , mint a "soha nem volt semmi baja " v. "nuku rozsda " etcetera (mennyit hasznltad 500-5000-50000-t és ebből mennyi terep? ) . A Toyota nem az az autó amihez occó az alkatrész . Aki vezette már mindkettőt az nem fogja azt írni , hogy a Toyotát jobb . Sokkal fapadosabb , lassabb , a fékje katasztrófa már ha az ár alapján indulunk ki mert 1 milláért egy 80-as évek végi LJ70-t lehet venni max. 90 lóval(fénykorában )amin a kifelé nyílló ajtó és az átlátszó szélvédő is extrának számít , mig Pajero-t 90-es évek végit olyan földi hiúságokkal mint elektromos ablak , tükör (ami fűthető is aki akart már éjszaka megfordúlni lefagyott tűkörrel az értékeli) és ad acta KLÍMA ( nyáron amikor a földutak öntik a port ,főleg amikor megállunk) igen jó dolog ja és legalább 100 lóval   . A barátom 2.4TD Hiluxa már sokszor maradt alul az L200-asommal szemben (pedig ő sem pancser ) mert nem volt elég "kraft" a merevhidasban ahhoz , hogy felküzdje magár egy-egy húzós parton a dágványban vagy mert a difi úgy működött a sárban mint egy tolólap/horgony combó (mindennek van előnye és hátránya ) . Ahol az első lengőkaros futómű simán abszolválta a pattogós és féloldalas partot ott a merevhidas Hilux annyira tehetettlen volt , hogy egyfojtában a vízmosásba akart menni . Az autók szolgáltatását és műszaki szinvonalukat nem is lehet egylapon említeni . A Pajero/L200 már 96-tól select v. super select váltós , nem kell ki-be ugrálni a kerékagyat tekergetni és nem kell megállni amikor 4x4-t kapcsolok és tolatgatni amikor ki akarom kapcsolni a 4x4-t . De sok mindent lehetne még sorolni pro és kontra . Aki megfizethető és fenttartható terepjáróra vágyik nem fog csalódni a Micsukban .

Üdv Én  Emelem
Naplózva
Marksman
Aladdin
Vadász
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4220



« Új üzenet #4595 Dátum: 2015. Március 10. - 21:26:24 »

Elvileg az FJ-Cruiser alváza, hajtáslánca megegyezik a a Prado-val csak kasztniban és motorválasztékban tér el. Valami távol-keleti származású diák adta be egy pályázaton oszt ez lett belőle.

Az öreg Sandlander-féle Prado igen tetszik nekem Mosolyog

Naplózva

"és hosszan kígyózó libasorban - útra kél a szafári"
Marksman
Aladdin
Vadász
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4220



« Új üzenet #4596 Dátum: 2015. Március 10. - 21:29:02 »

Terrano kedvelőknek sok szeretettel (nem saját képek)




Naplózva

"és hosszan kígyózó libasorban - útra kél a szafári"
S.Peti
Vadász
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6027



« Új üzenet #4597 Dátum: 2015. Március 10. - 21:53:28 »

Keréknyomokban jobb a merevhíd...szerintem.
Naplózva

...forrókezű fiatal vadásztárs...
S.Peti
Vadász
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6027



« Új üzenet #4598 Dátum: 2015. Március 10. - 21:54:59 »

Az öreg Sandlander-féle Prado igen tetszik nekem Mosolyog


Jobbos.
Naplózva

...forrókezű fiatal vadásztárs...
huszlavika
Vadász
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2791



« Új üzenet #4599 Dátum: 2015. Március 10. - 21:57:46 »

Keréknyomokban jobb a merevhíd...szerintem.


A légpárnás jobb.... Kacsint
 Emelem
Naplózva
Marksman
Aladdin
Vadász
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4220



« Új üzenet #4600 Dátum: 2015. Március 10. - 22:05:36 »

Keréknyomokban jobb a merevhíd...szerintem.


Nem kérdés. Ettől - hogy stílszerű legyek - függetlenül még szeretem a Terranot.  Ördög
A Prado meg jobbos, de a francot érdekelné ha nekem adnák...  :Mosolyog Ördög Egy cimborám sokat járt jobbossal, szerette őket (Asia Túra, egy kivételével az összes Bamako...).
Naplózva

"és hosszan kígyózó libasorban - útra kél a szafári"
S.Peti
Vadász
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6027



« Új üzenet #4601 Dátum: 2015. Március 10. - 22:25:59 »

 Igen Piál



 S.Peti
Naplózva

...forrókezű fiatal vadásztárs...
ragadozo
Vadász
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 577


« Új üzenet #4602 Dátum: 2015. Március 10. - 22:57:57 »

Szerintem az nagyon jó dolog, ha valaki szereti bármelyik, saját kedvtelésével összefüggő használati eszközét. Az sem baj, ha azt mondja, hogy nincs semmi gond vele. Persze, az nem gond, ha a használattal összefüggő elhasználódást, sérülést javítani kell, arra költeni kell. Az kötelező költség......
Természetesen ennyi erővel egyetlen egyszerű - faék egyszerűségű - terepjáróval sincs semmi gond. Vigyorog
Azt is készséggel elismerem, hogy ebben a műfajban a Toyota talán a legjobb.
DE!
A kérdés az volt, hogy max. egy millióból lehet-e egy használható Pajero-t venni.
A Te válaszod az volt, hogy Toyota LJ70.
Amennyiben TÉNYLEG tudsz egy millióért (tehát ebben már minden benne van! Kacsint), egy olyan LJ70-est, amivel GARANTÁLOD (természetesen anyagi garanciára gondolok Kacsint Angyal Nyihi), hogy nincs és nem is lesz semmi baj vele, és vadászatra, országútra egyaránt jó, legális, rendszáma is van, nincs semmi funkcionális hibája, kisdobos becsszóra megígérem, hogy megveszem a Pajero mellé, és ha tényleg olyan jó, az egekbe istenítem, és mindenkinek elmondom, hogy "ragadozónak" van a világon a legjobb terepjárója, és szanaszét fikázom a Pajero-t - ha ezt szeretnéd ráadásnak..... Kacsint Vigyorog Vigyorog
 Wave Wave
1 milláért nem tudok és semmire sincs garancia! Kacsint
Naplózva
ragadozo
Vadász
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 577


« Új üzenet #4603 Dátum: 2015. Március 10. - 23:05:15 »

Már csak azért írok mert fulladok az olyan kinyilatkozásoktól , mint a "soha nem volt semmi baja " v. "nuku rozsda " etcetera (mennyit hasznltad 500-5000-50000-t és ebből mennyi terep? ) . A Toyota nem az az autó amihez occó az alkatrész . Aki vezette már mindkettőt az nem fogja azt írni , hogy a Toyotát jobb . Sokkal fapadosabb , lassabb , a fékje katasztrófa már ha az ár alapján indulunk ki mert 1 milláért egy 80-as évek végi LJ70-t lehet venni max. 90 lóval(fénykorában )amin a kifelé nyílló ajtó és az átlátszó szélvédő is extrának számít , mig Pajero-t 90-es évek végit olyan földi hiúságokkal mint elektromos ablak , tükör (ami fűthető is aki akart már éjszaka megfordúlni lefagyott tűkörrel az értékeli) és ad acta KLÍMA ( nyáron amikor a földutak öntik a port ,főleg amikor megállunk) igen jó dolog ja és legalább 100 lóval   . A barátom 2.4TD Hiluxa már sokszor maradt alul az L200-asommal szemben (pedig ő sem pancser ) mert nem volt elég "kraft" a merevhidasban ahhoz , hogy felküzdje magár egy-egy húzós parton a dágványban vagy mert a difi úgy működött a sárban mint egy tolólap/horgony combó (mindennek van előnye és hátránya ) . Ahol az első lengőkaros futómű simán abszolválta a pattogós és féloldalas partot ott a merevhidas Hilux annyira tehetettlen volt , hogy egyfojtában a vízmosásba akart menni . Az autók szolgáltatását és műszaki szinvonalukat nem is lehet egylapon említeni . A Pajero/L200 már 96-tól select v. super select váltós , nem kell ki-be ugrálni a kerékagyat tekergetni és nem kell megállni amikor 4x4-t kapcsolok és tolatgatni amikor ki akarom kapcsolni a 4x4-t . De sok mindent lehetne még sorolni pro és kontra . Aki megfizethető és fenttartható terepjáróra vágyik nem fog csalódni a Micsukban .

Üdv Én  Emelem
Gyere el nézd meg és,ha találsz rajta rozsdát ingyen a Tiéd!Ha nem találsz kifizeted az árát! Kacsint
Minden igaz,amit írtál,de ebben is van elektromos ablak,elektromos tető,kormány magasság állítás,fényszóró mosó,miegymás!Való igaz klíma és fűthető tükör jól jönne!Azt azért garantálom,hogy magasan veri terepen a pajeszt!Ezzel nem azt akarom mondani,hogy a pajesz nem jó!Nagyon is jó,de a toyota jobb terep szempontból!Kényelemben nagyon alatta van a pajesznak az biztos,de nem érdekel! Kacsint
Naplózva
Boar
Adminisztrátor
Vadász
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 16596



« Új üzenet #4604 Dátum: 2015. Március 10. - 23:19:31 »

Gyere el nézd meg és,ha találsz rajta rozsdát ingyen a Tiéd!Ha nem találsz kifizeted az árát! Kacsint
Minden igaz,amit írtál,de ebben is van elektromos ablak,elektromos tető,kormány magasság állítás,fényszóró mosó,miegymás!Való igaz klíma és fűthető tükör jól jönne!Azt azért garantálom,hogy magasan veri terepen a pajeszt!Ezzel nem azt akarom mondani,hogy a pajesz nem jó!Nagyon is jó,de a toyota jobb terep szempontból!Kényelemben nagyon alatta van a pajesznak az biztos,de nem érdekel! Kacsint

Az új árakat a marketing adja de a használt autókat a piac árazza be. Ha egy terepjáró húsz évesen is két milla, akkor az tud valamit...
Naplózva

Lassan lépked a fűben
a vak zenészek kara.
Mondjátok emberek,
ez már Európa?
Oldalak: 1 ... 287 288 289 290 291 292 293 294 295 296 297 298 299 300 301 302 303 304 305 306 [307] 308 309 310 311 312 313 314 315 316 317 318 319 320 321 322 323 324 325 326 327 ... 513   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás: