Gewehr
|
|
« Új üzenet #4575 Dátum: 2015. Március 10. - 08:57:59 » |
|
Üdvözletem! Lassacskán elérkezettnek látom a pillanatot, hogy Pajero felhasználó legyek. Konkrét évjáratot nem favorizálok, de anyagi okokból (nagyon-nagyon maximum 1 Mihályt szánnék rá) valószínűleg a milleniummal bezáró szériák jöhetnek szóba. Igazából nem tudom, hogy használhatóság szempontjából mik a különbségek a régi kocka és a 90-es évek beli társa között. Első sorban a terepjáróképességre gondolok itt. Ezen felül minden hasznos információt szívesen fogadok (volt itt nem is olyan régen szó pujáró vásárlásról konkrét típus esetén, de nem lett hosszú lére eresztve). Köszönöm előre is!
|
|
|
Naplózva
|
Verloren ist nur, wer sich selbst aufgibt!
|
|
|
huszlavika
|
|
« Új üzenet #4576 Dátum: 2015. Március 10. - 09:23:01 » |
|
Üdvözletem! Lassacskán elérkezettnek látom a pillanatot, hogy Pajero felhasználó legyek. Konkrét évjáratot nem favorizálok, de anyagi okokból (nagyon-nagyon maximum 1 Mihályt szánnék rá) valószínűleg a milleniummal bezáró szériák jöhetnek szóba. Igazából nem tudom, hogy használhatóság szempontjából mik a különbségek a régi kocka és a 90-es évek beli társa között. Első sorban a terepjáróképességre gondolok itt. Ezen felül minden hasznos információt szívesen fogadok (volt itt nem is olyan régen szó pujáró vásárlásról konkrét típus esetén, de nem lett hosszú lére eresztve). Köszönöm előre is! Nem akarok okoskodni, de ahogyan elnézem, hogy mennyire felmentek a Pajero árak, ez a Mihály (már amennyiben milliót jelent HUF-ban) már nem biztos, hogy elég lesz egy egybe levőre, főleg, ha a vételen kívül bele érted az átiratás, és az ilyenkor szinte kötelező új tulaj által elvégzendő-kicserélendő-feltöltetendők listáját. Pl. az enyében pár hónapon belül behalt az egyik aksi... új kell bele.... de ebbe kettő kell....nem jó, ha két különböző évjárat és típus...ha már úgy is kell, akkor már jót kéne venni.... és így került hirtelen + kb 60 ropiba két 70 amperórás Yuasa aksi, teljesen váratlanul az olajcseréken felül........ Tehát ilyen szórakoztató műsorszámok programon kívül bármikor várhatóak. Szóval, OK, hogy nem drága, de akkor sem Níva árszint. Ettől függetlenül "no para"... nem is azért írom, hogy vészmadárkodjak, csak hogy tudd, és legyél felkészülve.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Jager74
|
|
« Új üzenet #4577 Dátum: 2015. Március 10. - 09:53:35 » |
|
Üdvözletem! Lassacskán elérkezettnek látom a pillanatot, hogy Pajero felhasználó legyek.
Olvass bele az Indexen a pajerosok fórumába (Pajero te csodás) és ki fogod verni a fejedből ezt a kósza gondolatot...
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Boar
Adminisztrátor
Vadász
Nem elérhető
Hozzászólások: 16598
|
|
« Új üzenet #4578 Dátum: 2015. Március 10. - 10:04:36 » |
|
Üdvözletem! Lassacskán elérkezettnek látom a pillanatot, hogy Pajero felhasználó legyek. Konkrét évjáratot nem favorizálok, de anyagi okokból (nagyon-nagyon maximum 1 Mihályt szánnék rá) valószínűleg a milleniummal bezáró szériák jöhetnek szóba. Igazából nem tudom, hogy használhatóság szempontjából mik a különbségek a régi kocka és a 90-es évek beli társa között. Első sorban a terepjáróképességre gondolok itt. Ezen felül minden hasznos információt szívesen fogadok (volt itt nem is olyan régen szó pujáró vásárlásról konkrét típus esetén, de nem lett hosszú lére eresztve). Köszönöm előre is! Úgy vegyél, hogy a vételár 30%-át még rá tudd költeni. Ha nagyon olcsót veszel, akkor a dupláját.
|
|
|
Naplózva
|
Lassan lépked a fűben a vak zenészek kara. Mondjátok emberek, ez már Európa?
|
|
|
ragadozo
|
|
« Új üzenet #4579 Dátum: 2015. Március 10. - 13:05:13 » |
|
Üdvözletem! Lassacskán elérkezettnek látom a pillanatot, hogy Pajero felhasználó legyek. Konkrét évjáratot nem favorizálok, de anyagi okokból (nagyon-nagyon maximum 1 Mihályt szánnék rá) valószínűleg a milleniummal bezáró szériák jöhetnek szóba. Igazából nem tudom, hogy használhatóság szempontjából mik a különbségek a régi kocka és a 90-es évek beli társa között. Első sorban a terepjáróképességre gondolok itt. Ezen felül minden hasznos információt szívesen fogadok (volt itt nem is olyan régen szó pujáró vásárlásról konkrét típus esetén, de nem lett hosszú lére eresztve). Köszönöm előre is! Toyota LJ70!Azzal nincs semmi gond!
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
uzbence
|
|
« Új üzenet #4580 Dátum: 2015. Március 10. - 13:08:16 » |
|
Toyota LJ70!Azzal nincs semmi gond! Nincs is sok eladó...és azok is elég jól tartják az árukat Nem véletlen nyilván
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
huszlavika
|
|
« Új üzenet #4581 Dátum: 2015. Március 10. - 13:22:37 » |
|
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Boar
Adminisztrátor
Vadász
Nem elérhető
Hozzászólások: 16598
|
|
« Új üzenet #4582 Dátum: 2015. Március 10. - 13:41:21 » |
|
Merevhidak, túlméretezett, megbízható alkatrészek, egyszerű, átgondolt szerkezet... Nyilván van vele gond de az a nem mindegy, hogy milyen gyakran és mennyibe kerül orvosolni. Mondjuk a toyota alkatrészei sem olcsók, de legalább nem kell olyan sűrűn cserélni mint a pajeronál.
|
|
|
Naplózva
|
Lassan lépked a fűben a vak zenészek kara. Mondjátok emberek, ez már Európa?
|
|
|
Dzsi
|
|
« Új üzenet #4583 Dátum: 2015. Március 10. - 13:56:19 » |
|
Állandó összkerekes, kapcsolható központi diff.zárral.
Sziasztok, Én is nézegetem a Teriost. 600-700 körül egész kulturáltak kaphatók. Olvasva az előző kommenteket, én sem értem, hogy miért nem működik az autó terepen. Rövid tengelytávok, jó hasmagasság, összkerék, diffi. zár. és Daihatsu, akik letettek egy-két dolgot az F20-szal és a Feroza-val. Erősebb motor egy Samunál, és ezért az árért nem fordulsz ki az utastérből undorodban. Videókat is néztem, nem úgy tűnik, mintha kudarcot vallana. Még egy gondolat: Ha kihalnak a Samuk, Terranok, Vitarák 20 év múlva, akkor mivel megyünk terepre? SUV-okkal? Tényleg nem gyártanak már normális TEREPJÁRÓKAT a dombos, hegyes terepekre, nincs aki átvegye a stafétabotot? Kíváncsian várom a véleményeket!
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
ragadozo
|
|
« Új üzenet #4584 Dátum: 2015. Március 10. - 14:35:30 » |
|
Igen!30 esztendős!Rozsda nuku,de ha lenne is valószínűleg csak felületi,mivel kb 1-1,5mm vastag a kasztni! Vannak vele bajok!Pl:az első kerék között lévő kormány rudat elhajlítottam egy tuskóval úgy,hogy a kormányrezgés csillapító teleszkóp is elhajlott!Akkor vettem észre,mikor a hormánykerék fejjel lefelé állt! Az ajtót behorpasztottam egy fával,mikor nekicsúsztam!A haver kinyomta valamivel.Ez volt eddig minden bibije!Kopp,kopp,kopp!Ja!Elnézést!Total első futómű felujítás féltengelyek,olaj,tömítések stb,60 ezer.(én csak a féltengelyt találtam ennyiért!)Szervo szivattyú megdöglött!Azt hiszem 20,vagy 25 ezer volt.(japker)Az összekötő rúd és csillapító később lesz csinálva!Írok majd mennyibe fájt.Nem vészes,cserébe olyat kapsz,hogy elájulsz!Nincs olyan hely,amit meg ne tudna mászni!Addig megy,míg fel nem hasal!Én imádom!A legnagyobb hidegben sem volt indítási problémám!Normál fogyija 9L.Terepen a jó ég tudja,de ott sem vészes!
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Bentshaft
|
|
« Új üzenet #4585 Dátum: 2015. Március 10. - 15:01:29 » |
|
Merevhidak, túlméretezett, megbízható alkatrészek, egyszerű, átgondolt szerkezet... Nyilván van vele gond de az a nem mindegy, hogy milyen gyakran és mennyibe kerül orvosolni. Mondjuk a toyota alkatrészei sem olcsók, de legalább nem kell olyan sűrűn cserélni mint a pajeronál.
Na Boar, mintha a Jeep Wranglert jellemezted volna foleg az elso mondatodba, annyi kulonbseggel, hogy az alkatreszek a Wranglerhez relativ olcsok es millio hozzuk az utanagyartott alkatresz gyarto ceg. Egy egesz utanagyartott iparag epult ki korulotte. Total Lego auto.
|
|
|
Naplózva
|
I don't hunt in order to kill, I kill in order to have hunted.
|
|
|
Jager74
|
|
« Új üzenet #4586 Dátum: 2015. Március 10. - 15:24:11 » |
|
Sziasztok, Én is nézegetem a Teriost. 600-700 körül egész kulturáltak kaphatók. Olvasva az előző kommenteket, én sem értem, hogy miért nem működik az autó terepen. Rövid tengelytávok, jó hasmagasság, összkerék, diffi. zár. és Daihatsu, akik letettek egy-két dolgot az F20-szal és a Feroza-val. Erősebb motor egy Samunál, és ezért az árért nem fordulsz ki az utastérből undorodban. Videókat is néztem, nem úgy tűnik, mintha kudarcot vallana. Még egy gondolat: Ha kihalnak a Samuk, Terranok, Vitarák 20 év múlva, akkor mivel megyünk terepre? SUV-okkal? Tényleg nem gyártanak már normális TEREPJÁRÓKAT a dombos, hegyes terepekre, nincs aki átvegye a stafétabotot? Kíváncsian várom a véleményeket! Ha nem is SUV-okkal,de pick-up-ok lesznek akkor is.Nem vagyok híve a platós,elsőkerékhajtással szerelt farmerautóknak,de ezek képesek mostanság megújulni.Hilux,L200,D-Max,Amarok és éppen most feküdtem alá főnököm új Rangerjének.Igaz,hogy a terepváltó karja helyett már csak tekerőgomb van,de az alvázát a villám sem vágná agyon,a kardánok meg erősebbek,mint a 13 tonnás terepes Mercinken.A lengőkarok és a féltengelyek is nagyon komolyak,a hátsó híd,laprugó és diffi mérete meg szintén a nagy teherautókat idézi.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Marksman
|
|
« Új üzenet #4587 Dátum: 2015. Március 10. - 18:30:20 » |
|
Tényleg nem gyártanak már normális TEREPJÁRÓKAT a dombos, hegyes terepekre, nincs aki átvegye a stafétabotot?
Nem. Itthoni piacra és a környékbelire már nem... Bár aki ismer, tudja milyen vagyok (és esetleg azt is, milyen felénk a terep), nálam sem a SUV, sem a crossover, sem a hasonló haverok nem terepjárók. (Azt hiszem, kompromisszumos megoldásként a pickup-ok jöhetnek még szóba manapság, mert egy crossovernél többet tudnak, és a plató miatt vadászati célra kihasználható rakfelülettel bírnak. Már, ha nem terjed el a fertőző 2.0-2.2 és társai motor-vérvonal, mert azt használtan már kár lesz megvenni...)
|
|
|
Naplózva
|
"és hosszan kígyózó libasorban - útra kél a szafári"
|
|
|
galoscsabus
|
|
« Új üzenet #4588 Dátum: 2015. Március 10. - 18:55:35 » |
|
éppen most feküdtem alá főnököm új Rangerjének.Igaz,hogy a terepváltó karja helyett már csak tekerőgomb van,de az alvázát a villám sem vágná agyon,a kardánok meg erősebbek,mint a 13 tonnás terepes Mercinken.A lengőkarok és a féltengelyek is nagyon komolyak,a hátsó híd,laprugó és diffi mérete meg szintén a nagy teherautókat idézi.
No, legalább valami ellensúlyozza a szar elektronikáját és a revüautó-szerű sérülékeny papíralkatrészeit
|
|
|
Naplózva
|
Vadász vagyok...így egyszerűen.
|
|
|
Bentshaft
|
|
« Új üzenet #4589 Dátum: 2015. Március 10. - 19:33:53 » |
|
Nem. Itthoni piacra és a környékbelire már nem...
Gyartanak meg azert meg jo terepjarokat.... .....Magyarorszagon (europaba) nem tudom lehet- kapni Toyota FJ Cruiser-t, a Toyota legjobb terepjaroja jelenleg !!?? 2006 ota gyartja oket Toyota es aruljak itt oket. Nagyon jo terepjarok, itt nincsenek dieselbe, en majdnem azt vettem mikor Wrangleremet vettem mivel egy cimboram nagyon probalt rabeszelni ...neki az van es szereti nagyon. Arba egyformak. Az FJ Cruiser elol nem merevhidas es egy difizaras. " Puhabb " kicsit mindennapi hasznalatra mint a Jeep. A Ford Raptor is egy nagyon komoly pickup terepjaro. Jo cikk a Jeep Wranglerol es a Toyotarol http://m.theglobeandmail.com/globe-drive/reviews/new-cars/jeep-wrangler-unlimited-versus-toyota-fj-cruiser-and-the-winner-is/article19875130/?service=mobile
|
|
|
Naplózva
|
I don't hunt in order to kill, I kill in order to have hunted.
|
|
|
|