Sziasztok!
Nézegettem a használtautó.hu kínálatában a mitsubishi pajero pinin, terepjárónak álcázott járgányokat. Van valakinek véleménye ezekről, gondolok itt terepképességek, szerviz- és fenntartási költségek, típushibák, stb...?
Az hamar lejött, hogy nem kell a G-merci, Patrol, Uaz vonalon gondolkodni, terepképességeket tekintve, de nem is célom siratófalat mászni, sem a legnagyobb dagonyán átvergődni, csak kéne végre egy olyan autó, amivel ki tudok járni vadászni és pecázni, le lehet térni az aszfaltos útról. Az eddigi autóim -a régi munkaköreimhez alkalmazkodva- autópályára való kocsik voltak/vannak, a pecázni járós ignis meg a gazdasági válság áldozata lett. Már nem kell havi 6-8000 km-ket vezetnem, így szerintem egy benzines jobban megérné. Ezek a pininek 1.8 és 2.0-es benzin motorral vannak szerelve, szerintem ez jó lenne nekem városba, meg földútra. Előre is köszi a véleményeket!
Szia Pali!
Egy hete adtam el a Pinint,14évesen.
1.8GDI,3ajtós,Super Select váltóval,140E km volt benne.
Osztrákban élő rokonunk anno újan vette.
Hozzám csak tavaly nyáron került,,,az eladásig itthon csupán 2000km-t mentem vele,előtte viszont volt alkalmam jó párszor osztrák "terepen" meggurítani.
Mivel új kora óta ismertem,vadászautónak gondoltam megtartani.
A kisalföldi terepeken könnyen elboldogult,motorja sem volt túl hangos 3000 fordulatig, az étvágya viszont nem kevesebb,mint 9.5L/100km átlagban ( az itthon megtett 2000km után ).
Mikor behoztam friss olajat illetve szűrőket kapott,kb 20000Ft volt ez a költség összesen.
Vezérműszíjat illetve gyertyákat még osztrákiában cseréltek benne 90 illetve 120E km-nél.
Típushibát konkrétan én nem ismerek velük kapcsolatban.
Igénytelen,megbízható,a kinti nagyobb mínuszokban is könnyen induló kis vas volt! (Rokonunk után szabadon)
Ha lenne szervizelt,rozsdamentes,5ajtós,Super Select váltós és színben is tetsző belőle,ismét csak olyat vennék!!
( mivel olyat nem találtam,így egyre inkább a benzines Vitara felé kacsintgatok )
DE! Pár szó következzen a nekem nem tetszőkről is:
3ember egy téli lesvadászatra az összes cókmókjával teletölti...
S ebbe a 3ajtós változatba hátra bemászni illetve kiszállni sem oly egyszerű..
Talán amit még negatívumként említenék,az a kezdődő korrózió a sárvédőperemeknél illetve a tornyoknál.
Túl sokat ezekből sajnos itthon nem nagyon találni...