Oldalak: 1 ... 270 271 272 273 274 275 276 277 278 279 280 281 282 283 284 285 286 287 288 289 [290] 291 292 293 294 295 296 297 298 299 300 301 302 303 304 305 306 307 308 309 310 ... 513   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Terepjárók  (Megtekintve 792582 alkalommal)
Jager74
Vadász
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1686


« Új üzenet #4335 Dátum: 2015. Január 05. - 18:57:23 »

Sziasztok!
Érdeklődöm,hogy a 2000 évjáratú,2.0 benzines Vitarákban milyen motor van?
Japán lenne,avagy francia,mint a 2.0 HDI dieselek?
4 hengeres,soros elrendezésű,vezérműláncos,japán és állítólag jó szomjas!
Naplózva
Embandy
Vadász
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 292



« Új üzenet #4336 Dátum: 2015. Január 05. - 19:26:13 »

Szerintem a benzines mind japán.

Köszönet!
Naplózva

"Nedves, földszagú, ibolyás hazai erdő, takarodót fújó feketerigó, rekedten dürgő fácánkakas, estcsillag alatt korrogva szálló szalonka, de megörülnék nektek! Szalonka nélküli Március, pótolhatatlan mulasztás a vadász életében."
Embandy
Vadász
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 292



« Új üzenet #4337 Dátum: 2015. Január 05. - 19:34:25 »

4 hengeres,soros elrendezésű,vezérműláncos,japán és állítólag jó szomjas!

Neked is köszi a visszajelzést!
Igazából kb 5000-10000km amit menne évente,,,a francia dízellel szereltet semmiképp sem merném tízen-akármennyi évesen megvenni!
Legyen megbízható és lehetőleg ne egy rozsda halmaz  Röhög
Azt gondolom,hogy nálam átlag 10-12L/100km, amiből csak megállna a fenevadja Fejvakarás.!?
Naplózva

"Nedves, földszagú, ibolyás hazai erdő, takarodót fújó feketerigó, rekedten dürgő fácánkakas, estcsillag alatt korrogva szálló szalonka, de megörülnék nektek! Szalonka nélküli Március, pótolhatatlan mulasztás a vadász életében."
Pali85
Vadász
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 545



« Új üzenet #4338 Dátum: 2015. Január 05. - 19:46:35 »

Sziasztok!

Nézegettem a használtautó.hu kínálatában a mitsubishi pajero pinin, terepjárónak álcázott járgányokat. Van valakinek véleménye ezekről, gondolok itt terepképességek, szerviz- és fenntartási költségek, típushibák, stb...?
Az hamar lejött, hogy nem kell a G-merci, Patrol, Uaz vonalon gondolkodni, terepképességeket tekintve, de nem is célom siratófalat mászni, sem a legnagyobb dagonyán átvergődni, csak kéne végre egy olyan autó, amivel ki tudok járni vadászni és pecázni, le lehet térni az aszfaltos útról. Az eddigi autóim -a régi munkaköreimhez alkalmazkodva- autópályára való kocsik voltak/vannak, a pecázni járós ignis meg a gazdasági válság áldozata lett. Már nem kell havi 6-8000 km-ket vezetnem, így szerintem egy benzines jobban megérné. Ezek a pininek 1.8 és 2.0-es benzin motorral vannak szerelve, szerintem ez jó lenne nekem városba, meg földútra. Előre is köszi a véleményeket!

 Emelem  
Naplózva
Balkóbátya
Globális moderátor
Vadász
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 11252


Lábonlőtt Akác törzsfőnök


« Új üzenet #4339 Dátum: 2015. Január 05. - 20:03:16 »

Sziasztok!

Nézegettem a használtautó.hu kínálatában a mitsubishi pajero pinin, terepjárónak álcázott járgányokat. Van valakinek véleménye ezekről, gondolok itt terepképességek, szerviz- és fenntartási költségek, típushibák, stb...?
Az hamar lejött, hogy nem kell a G-merci, Patrol, Uaz vonalon gondolkodni, terepképességeket tekintve, de nem is célom siratófalat mászni, sem a legnagyobb dagonyán átvergődni, csak kéne végre egy olyan autó, amivel ki tudok járni vadászni és pecázni, le lehet térni az aszfaltos útról. Az eddigi autóim -a régi munkaköreimhez alkalmazkodva- autópályára való kocsik voltak/vannak, a pecázni járós ignis meg a gazdasági válság áldozata lett. Már nem kell havi 6-8000 km-ket vezetnem, így szerintem egy benzines jobban megérné. Ezek a pininek 1.8 és 2.0-es benzin motorral vannak szerelve, szerintem ez jó lenne nekem városba, meg földútra. Előre is köszi a véleményeket!

 Emelem  
A totalcaron nézd meg a véleményeket. Nekem is tetszik,de a fogyasztása  nekem egy PDTDI-s autó után agyvérzést okozna... Ördög
Naplózva

„ Ha el tudnánk adni a tapasztalatainkat annyiért, amennyibe nekünk kerültek: milliomosok lennénk. ”

Abigail Van Buren
Rzoli
Vadász
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1600



« Új üzenet #4340 Dátum: 2015. Január 05. - 20:57:05 »

Neked is köszi a visszajelzést!
Igazából kb 5000-10000km amit menne évente,,,a francia dízellel szereltet semmiképp sem merném tízen-akármennyi évesen megvenni!
Legyen megbízható és lehetőleg ne egy rozsda halmaz  Röhög
Azt gondolom,hogy nálam átlag 10-12L/100km, amiből csak megállna a fenevadja Fejvakarás.!?

Szia!
Nálam a Vitara 91-es évjárat motor 1,5-ös autómata váltó normál téli gumival 8 liter, Pápai Papp "fenyőmintás"nehézterep gumival ország úton 17 liter  Rííí
Terepen meg a fene tudja, de sok. Igen sokat számít a gumi mintázata a fogyasztás terén. Amit erre az autóra felraktam 195x85x15 méretű.
 Emelem
Naplózva
Embandy
Vadász
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 292



« Új üzenet #4341 Dátum: 2015. Január 05. - 21:04:18 »

Sziasztok!

Nézegettem a használtautó.hu kínálatában a mitsubishi pajero pinin, terepjárónak álcázott járgányokat. Van valakinek véleménye ezekről, gondolok itt terepképességek, szerviz- és fenntartási költségek, típushibák, stb...?
Az hamar lejött, hogy nem kell a G-merci, Patrol, Uaz vonalon gondolkodni, terepképességeket tekintve, de nem is célom siratófalat mászni, sem a legnagyobb dagonyán átvergődni, csak kéne végre egy olyan autó, amivel ki tudok járni vadászni és pecázni, le lehet térni az aszfaltos útról. Az eddigi autóim -a régi munkaköreimhez alkalmazkodva- autópályára való kocsik voltak/vannak, a pecázni járós ignis meg a gazdasági válság áldozata lett. Már nem kell havi 6-8000 km-ket vezetnem, így szerintem egy benzines jobban megérné. Ezek a pininek 1.8 és 2.0-es benzin motorral vannak szerelve, szerintem ez jó lenne nekem városba, meg földútra. Előre is köszi a véleményeket!

 Emelem  
Szia Pali!

Egy hete adtam el a Pinint,14évesen.
1.8GDI,3ajtós,Super Select váltóval,140E km volt benne.
Osztrákban élő rokonunk anno újan vette.
Hozzám csak tavaly nyáron került,,,az eladásig itthon csupán 2000km-t mentem vele,előtte viszont volt alkalmam jó párszor osztrák "terepen" meggurítani.
Mivel új kora óta ismertem,vadászautónak gondoltam megtartani.
A kisalföldi terepeken könnyen elboldogult,motorja sem volt túl hangos 3000 fordulatig, az étvágya viszont nem kevesebb,mint 9.5L/100km átlagban ( az itthon megtett 2000km után ).
Mikor behoztam friss olajat illetve szűrőket kapott,kb 20000Ft volt ez a költség összesen.
Vezérműszíjat illetve gyertyákat még osztrákiában cseréltek benne 90 illetve 120E km-nél.
Típushibát konkrétan én nem ismerek velük kapcsolatban.
Igénytelen,megbízható,a kinti nagyobb mínuszokban is könnyen induló kis vas volt! (Rokonunk után szabadon)
Ha lenne szervizelt,rozsdamentes,5ajtós,Super Select váltós és színben is tetsző belőle,ismét csak olyat vennék!!
( mivel olyat nem találtam,így egyre inkább a benzines Vitara felé kacsintgatok )

DE! Pár szó következzen a nekem nem tetszőkről is:
3ember egy téli lesvadászatra az összes cókmókjával teletölti...
S ebbe a 3ajtós változatba hátra bemászni illetve kiszállni sem oly egyszerű..
Talán amit még negatívumként említenék,az a kezdődő korrózió a sárvédőperemeknél illetve a tornyoknál.
Túl sokat ezekből sajnos itthon nem nagyon találni...

« Utoljára szerkesztve: 2015. Január 05. - 21:35:42 írta Voldi » Naplózva

"Nedves, földszagú, ibolyás hazai erdő, takarodót fújó feketerigó, rekedten dürgő fácánkakas, estcsillag alatt korrogva szálló szalonka, de megörülnék nektek! Szalonka nélküli Március, pótolhatatlan mulasztás a vadász életében."
Jager74
Vadász
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1686


« Új üzenet #4342 Dátum: 2015. Január 05. - 21:06:32 »

Amit erre az autóra felraktam 195x85x15 méretű.
Ilyen méret szerintem nincs. Vállat von
Naplózva
Embandy
Vadász
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 292



« Új üzenet #4343 Dátum: 2015. Január 05. - 21:06:52 »

Szia!
Nálam a Vitara 91-es évjárat motor 1,5-ös autómata váltó normál téli gumival 8 liter, Pápai Papp "fenyőmintás"nehézterep gumival ország úton 17 liter  Rííí
Terepen meg a fene tudja, de sok. Igen sokat számít a gumi mintázata a fogyasztás terén. Amit erre az autóra felraktam 195x85x15 méretű.
 Emelem


Köszi Zoli Wave
Naplózva

"Nedves, földszagú, ibolyás hazai erdő, takarodót fújó feketerigó, rekedten dürgő fácánkakas, estcsillag alatt korrogva szálló szalonka, de megörülnék nektek! Szalonka nélküli Március, pótolhatatlan mulasztás a vadász életében."
Balkóbátya
Globális moderátor
Vadász
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 11252


Lábonlőtt Akác törzsfőnök


« Új üzenet #4344 Dátum: 2015. Január 05. - 21:08:42 »

Ilyen méret szerintem nincs. Vállat von
Nem az a nagy szó,hogy nincs,hanem az,hogy felrakta... Vigyorog
Naplózva

„ Ha el tudnánk adni a tapasztalatainkat annyiért, amennyibe nekünk kerültek: milliomosok lennénk. ”

Abigail Van Buren
Jager74
Vadász
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1686


« Új üzenet #4345 Dátum: 2015. Január 05. - 21:12:44 »

Szia!
Nálam a Vitara 91-es évjárat motor 1,5-ös autómata váltó normál téli gumival 8 liter, Pápai Papp "fenyőmintás"nehézterep gumival ország úton 17 liter  Rííí
Terepen meg a fene tudja, de sok. Igen sokat számít a gumi mintázata a fogyasztás terén. Amit erre az autóra felraktam 195x85x15 méretű.
 Emelem

Ez 3 ajtós,ugye? A hosszúra még +2 litert kell számolni a 4 mázsa többlet miatt.
Naplózva
Jager74
Vadász
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1686


« Új üzenet #4346 Dátum: 2015. Január 05. - 21:14:03 »

Nem az a nagy szó,hogy nincs,hanem az,hogy felrakta... Vigyorog
Igen Taps
Naplózva
Rzoli
Vadász
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1600



« Új üzenet #4347 Dátum: 2015. Január 05. - 21:26:16 »

Ilyen méret szerintem nincs. Vállat von
Holnap megnézem, mert lehet tévedek! Stoel
A fogyasztása akkor is brutál ezzel a gumival!
 Emelem
Naplózva
Rzoli
Vadász
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1600



« Új üzenet #4348 Dátum: 2015. Január 05. - 21:29:10 »

Ez 3 ajtós,ugye? A hosszúra még +2 litert kell számolni a 4 mázsa többlet miatt.
A járgány 5 ajtós!
Pár fórumos már járkált velem ezzel az összeálítással és elmentünk mindenhol! Vigyorog
Naplózva
Pali85
Vadász
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 545



« Új üzenet #4349 Dátum: 2015. Január 05. - 23:51:58 »

A totalcaron nézd meg a véleményeket. Nekem is tetszik,de a fogyasztása  nekem egy PDTDI-s autó után agyvérzést okozna... Ördög
Sokféle autóval mászkáltam. Vectra GTS, Mondeo TDCI; jól húzó kényelmes vasak, baráti fogyasztással. Alfa 159 2,4 Diesel; már többet eszik, de megy mint a disznó... Alfa 159 3,2 V6 benzin, a gatyámat elette, de élmény volt járni vele... Porsche Cayman S, 20 liter alatt akkor evett, ha tréleren vitték (és persze csak is 100-as otkánszámút), de 19 perc elég volt Szegedről Kecskemétre...  Ördög
Összességében én is dízel párti vagyok, de manapság már nem megyek annyit, hogy 3-5 liter/100 km hasba akasszon. Ráadásul a dízeles autóim dízeles "hisztijeire" már otthagytam egy fél lakás árát a szervizben. Most is dízel van, de az esetek 90%-ban be sem melegszik a motor üzemi hőfokra A és B pont között... ez meg hamar megbosszulja magát.
Naplózva
Oldalak: 1 ... 270 271 272 273 274 275 276 277 278 279 280 281 282 283 284 285 286 287 288 289 [290] 291 292 293 294 295 296 297 298 299 300 301 302 303 304 305 306 307 308 309 310 ... 513   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás: