Oldalak: 1 ... 269 270 271 272 273 274 275 276 277 278 279 280 281 282 283 284 285 286 287 288 [289] 290 291 292 293 294 295 296 297 298 299 300 301 302 303 304 305 306 307 308 309 ... 513   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Terepjárók  (Megtekintve 792606 alkalommal)
Marksman
Aladdin
Vadász
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4220



« Új üzenet #4320 Dátum: 2015. Január 04. - 00:20:28 »

Terepjáróban hosszában beépitett motor, váltó és felezö van, elöl, hátul merev tengely.

Ez az én személyes véleményem, de általában megállja a helyét.

Üdv                         Gyuri Emelem

Amiben ez van, az a legtöbbször valóban megállja a helyét (pláne ha jó anyagból, jó helyen rakták össze - mert tudom, hogy Istenkáromlás, de ez a leírás némelyik dízel ARO-ra is igaz  Stoel Ördög ). Én még az első független felfüggesztéssel is megbékélek, ha erős, de a többi ahogy írod. Ja, és a felezőt, meg az összkereket kar kapcsolja, nem nyomógomb (szerintem) Mosolyog
Naplózva

"és hosszan kígyózó libasorban - útra kél a szafári"
feketeerdö
Vadász
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1967



« Új üzenet #4321 Dátum: 2015. Január 04. - 00:22:27 »

Egy cimbora egy ideig egy kettes Golf synchro-t kinzott az erdöben, amig a viszkóról még a festék is leégett, azután rendes útra nem lehetett vinni, mert 100%-kos permanens összkerékes lett Ördög
Naplózva

Don´t eat yellow snow
Marksman
Aladdin
Vadász
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4220



« Új üzenet #4322 Dátum: 2015. Január 04. - 00:23:26 »

Ja, egy Scenic RX4-ben szvsz. jóval komolyabb hátsó felfüggesztés van, mint a Dusterben. Azért ez nem jó pont a fejlesztés irányvonalának... Mosolyog
Naplózva

"és hosszan kígyózó libasorban - útra kél a szafári"
Marksman
Aladdin
Vadász
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4220



« Új üzenet #4323 Dátum: 2015. Január 04. - 00:24:19 »

Egy cimbora egy ideig egy kettes Golf synchro-t kinzott az erdöben, amig a viszkóról még a festék is leégett, azután rendes útra nem lehetett vinni, mert 100%-kos permanens összkerékes lett Ördög

Murvás szakaszokra tökéletes raliautó  Röhög
Naplózva

"és hosszan kígyózó libasorban - útra kél a szafári"
feketeerdö
Vadász
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1967



« Új üzenet #4324 Dátum: 2015. Január 04. - 00:27:47 »

Amiben ez van, az a legtöbbször valóban megállja a helyét (pláne ha jó anyagból, jó helyen rakták össze - mert tudom, hogy Istenkáromlás, de ez a leírás némelyik dízel ARO-ra is igaz  Stoel Ördög ). Én még az első független felfüggesztéssel is megbékélek, ha erős, de a többi ahogy írod. Ja, és a felezőt, meg az összkereket kar kapcsolja, nem nyomógomb (szerintem) Mosolyog


Hogy én mit nyúzok, azt tudod, azt szépen kézzel betenni a felezöt, lassan guruló menetben, a váltó "N" állásában, a három diffizár önállóan, de nem elektronikusan kapcsol.
Naplózva

Don´t eat yellow snow
Marksman
Aladdin
Vadász
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4220



« Új üzenet #4325 Dátum: 2015. Január 04. - 00:28:39 »


Hogy én mit nyúzok, azt tudod, azt szépen kézzel betenni a felezöt, lassan guruló menetben, a váltó "N" állásában, a három diffizár önállóan, de nem elektronikusan kapcsol.

 Igen
Szerettem is az elődjét, a ZJ-t... Mosolyog
Naplózva

"és hosszan kígyózó libasorban - útra kél a szafári"
feketeerdö
Vadász
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1967



« Új üzenet #4326 Dátum: 2015. Január 04. - 00:33:39 »

Nálunk a ZJ-nak nagy "Fanclubja" van, de csak a benzinesnek, az ugyan nagyon tetszene, de az én munkahelyemre vele naponta avval járni, koldusbotra kerülnék vele Ördög  , igy jó a WG is. Táncol
Naplózva

Don´t eat yellow snow
krisaaaak
Vadász
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 36



« Új üzenet #4327 Dátum: 2015. Január 04. - 10:58:26 »

Nem is tekintem terepjárónak... csak egy pofás, némi terep-járó képességgel megáldott olcsó, de tágas autónak. Ha valaki hozzám vágna egyet, hogy nesze, használd nyugodtan bármire, akkor is csak jó időben, nem felvágott úton mennék vele terepre.
Más..érdekesség, vagyis nekem legalább is az, meglepődtem.
27-én rendesen fagyott az év utolsó apróvadazásán, új területrészt néztünk meg... ugye utolsó nyúl idén... hátha, meg kell vizsgálni mindent jól. Vigyorog
Kissé lemaradtunk, előttem a vadásztárs rövid Vitarával ment mindenfele, csak arra nem amerre én gondoltam, hogy menni kéne, meg a többiek se várjanak már..... Egy jó pár kurfli után mikor megérkeztünk, kérdeztem, hogy ez mi volt, miért ilyenkor fedezzük fel a terület szépségeit?? Hát, hogy a rendes utat annyira felvágták, ami lefagyott, hogy ő fönnakadna, vagy leszakítaná az autó alját, nem régen járt arra..
Visszafele arra jöttem, megnézem már mi ez a szörnyű aknamező amire nem mert rámenni, egy egyébként eddig mindenhova eljutó jó kis autóval..... háát... szerintem semmi nagy durranás nem volt, egy kicsit zötyögtünk és ennyi. Max 15-20 centis fagyott barázdák-élek. Szerintem az összes terepjáró és pickup arra ment, csak a Vitara nem.
Már csak ezért sem kéne olyan, ami ilyen gyengécske alulról mert lehet hogy neki volt igaza, mindenki saját maga tudja mit bír.... vagy inkább mennyit akar költeni a kocsijára Vigyorog
Egy kicsit többet gondoltam a Vitaráról, mert van egy pár vadásztársnak, és eddig nem hallottam, hogy gond lenne velük, mindenhova eljutottak vele, de az tény, hogy kicsit alacsonyak.
Szerintem a Dacia magasabb, mint a Vitara, de néztem már én is alá a "rusternek", és elég gyengusnak tűnnek ott alul a kiálló vackok....
Mindegy, szerintem nem terepjáró, de tágas, pofás kis kocsi.
 Emelem

Szia! Ez milyen évjáratu vitara?
« Utoljára szerkesztve: 2015. Január 04. - 10:59:38 írta Voldi » Naplózva
krisaaaak
Vadász
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 36



« Új üzenet #4328 Dátum: 2015. Január 04. - 11:00:07 »


Szia! Ez milyen évjáratu vitara?
Naplózva
huszlavika
Vadász
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2791



« Új üzenet #4329 Dátum: 2015. Január 04. - 11:39:46 »

Szia! Ez milyen évjáratu vitara?

Nem tudom, majd megkérdezem tőle. Az biztos, hogy még a régebbi, kisebb kasztnis. Egyébként két személyesre van alakítva, kifejezetten vadászatra használja a vadásztárs, nincs megemelve, és normál méretű, de elég terepes kinézetű gumi van rajta.  Vállat von
 Emelem
Naplózva
krisaaaak
Vadász
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 36



« Új üzenet #4330 Dátum: 2015. Január 04. - 12:43:12 »

Nekem is vitaram van, 1991-es évjárat. A rövid, két ajtós, ponyva tetős. Alföldi használatra tökéletesnek tűnik. Érdekelne, hogy kinek milyen tapasztalata van vele. Egy autónál sokszor a kerekek többet hozzá tesznek a terepjáró képességhez, mint a 2 vagy 4 kerék hajtás.
Naplózva
hahnbarna
Vadász
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 347



WWW
« Új üzenet #4331 Dátum: 2015. Január 04. - 17:50:54 »


Valószínüleg a vadásztársnál nagyobb volt a pánik, mint kellett volna  Ördög
Sokszor olyan helyeken elmentem a hosszú vitarával, hogy lendületvétel előtt még sírtam mert nincs nálam háromnapi hidegélelem, itt fogunk megfagyni és hasonlók. A gépek sokszor többet tudnak, mint a kezelőik.  Mosolyog

A dácsiáról alkotott véleményeddel teljesen egyet értek  Igen

 Emelem
Naplózva

Üdv,
Barna
Embandy
Vadász
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 292



« Új üzenet #4332 Dátum: 2015. Január 05. - 16:28:49 »

Sziasztok!
Érdeklődöm,hogy a 2000 évjáratú,2.0 benzines Vitarákban milyen motor van?
Japán lenne,avagy francia,mint a 2.0 HDI dieselek?
Naplózva

"Nedves, földszagú, ibolyás hazai erdő, takarodót fújó feketerigó, rekedten dürgő fácánkakas, estcsillag alatt korrogva szálló szalonka, de megörülnék nektek! Szalonka nélküli Március, pótolhatatlan mulasztás a vadász életében."
Joe82
Rügy
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7


« Új üzenet #4333 Dátum: 2015. Január 05. - 18:50:06 »

Sziasztok. Érdeklődnék hogy ki milyen gumit használ a téli időszakban? Nekem a simex mintás kaiman nem szereti a fagyott, havas földutakat. Sárban verhetetlen,de ez a tél nem fekszik neki.  Emelem
Naplózva
dobbasszus
Vadász
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1767



« Új üzenet #4334 Dátum: 2015. Január 05. - 18:52:53 »

Sziasztok!
Érdeklődöm,hogy a 2000 évjáratú,2.0 benzines Vitarákban milyen motor van?
Japán lenne,avagy francia,mint a 2.0 HDI dieselek?
Szerintem a benzines mind japán.
Naplózva

,,Körülállják valamennyien, mustrálják, dícsérik, gyászolják. Mert gyász ez, bár vidám gyász. Győzelmesen örvendenek rajta, mert öröm is egyben. De valami furcsa szomorkás öröm. Szép. Akár hiszik, akár nem: szeretet.,, Zs.F.
Oldalak: 1 ... 269 270 271 272 273 274 275 276 277 278 279 280 281 282 283 284 285 286 287 288 [289] 290 291 292 293 294 295 296 297 298 299 300 301 302 303 304 305 306 307 308 309 ... 513   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás: