Marksman
|
|
« Új üzenet #4320 Dátum: 2015. Január 04. - 00:20:28 » |
|
Terepjáróban hosszában beépitett motor, váltó és felezö van, elöl, hátul merev tengely. Ez az én személyes véleményem, de általában megállja a helyét. Üdv Gyuri Amiben ez van, az a legtöbbször valóban megállja a helyét (pláne ha jó anyagból, jó helyen rakták össze - mert tudom, hogy Istenkáromlás, de ez a leírás némelyik dízel ARO-ra is igaz ). Én még az első független felfüggesztéssel is megbékélek, ha erős, de a többi ahogy írod. Ja, és a felezőt, meg az összkereket kar kapcsolja, nem nyomógomb (szerintem)
|
|
|
Naplózva
|
"és hosszan kígyózó libasorban - útra kél a szafári"
|
|
|
feketeerdö
|
|
« Új üzenet #4321 Dátum: 2015. Január 04. - 00:22:27 » |
|
Egy cimbora egy ideig egy kettes Golf synchro-t kinzott az erdöben, amig a viszkóról még a festék is leégett, azután rendes útra nem lehetett vinni, mert 100%-kos permanens összkerékes lett
|
|
|
Naplózva
|
Don´t eat yellow snow
|
|
|
Marksman
|
|
« Új üzenet #4322 Dátum: 2015. Január 04. - 00:23:26 » |
|
Ja, egy Scenic RX4-ben szvsz. jóval komolyabb hátsó felfüggesztés van, mint a Dusterben. Azért ez nem jó pont a fejlesztés irányvonalának...
|
|
|
Naplózva
|
"és hosszan kígyózó libasorban - útra kél a szafári"
|
|
|
Marksman
|
|
« Új üzenet #4323 Dátum: 2015. Január 04. - 00:24:19 » |
|
Egy cimbora egy ideig egy kettes Golf synchro-t kinzott az erdöben, amig a viszkóról még a festék is leégett, azután rendes útra nem lehetett vinni, mert 100%-kos permanens összkerékes lett Murvás szakaszokra tökéletes raliautó
|
|
|
Naplózva
|
"és hosszan kígyózó libasorban - útra kél a szafári"
|
|
|
feketeerdö
|
|
« Új üzenet #4324 Dátum: 2015. Január 04. - 00:27:47 » |
|
Amiben ez van, az a legtöbbször valóban megállja a helyét (pláne ha jó anyagból, jó helyen rakták össze - mert tudom, hogy Istenkáromlás, de ez a leírás némelyik dízel ARO-ra is igaz ). Én még az első független felfüggesztéssel is megbékélek, ha erős, de a többi ahogy írod. Ja, és a felezőt, meg az összkereket kar kapcsolja, nem nyomógomb (szerintem) Hogy én mit nyúzok, azt tudod, azt szépen kézzel betenni a felezöt, lassan guruló menetben, a váltó "N" állásában, a három diffizár önállóan, de nem elektronikusan kapcsol.
|
|
|
Naplózva
|
Don´t eat yellow snow
|
|
|
Marksman
|
|
« Új üzenet #4325 Dátum: 2015. Január 04. - 00:28:39 » |
|
Hogy én mit nyúzok, azt tudod, azt szépen kézzel betenni a felezöt, lassan guruló menetben, a váltó "N" állásában, a három diffizár önállóan, de nem elektronikusan kapcsol.
Szerettem is az elődjét, a ZJ-t...
|
|
|
Naplózva
|
"és hosszan kígyózó libasorban - útra kél a szafári"
|
|
|
feketeerdö
|
|
« Új üzenet #4326 Dátum: 2015. Január 04. - 00:33:39 » |
|
Nálunk a ZJ-nak nagy "Fanclubja" van, de csak a benzinesnek, az ugyan nagyon tetszene, de az én munkahelyemre vele naponta avval járni, koldusbotra kerülnék vele , igy jó a WG is.
|
|
|
Naplózva
|
Don´t eat yellow snow
|
|
|
krisaaaak
|
|
« Új üzenet #4327 Dátum: 2015. Január 04. - 10:58:26 » |
|
Nem is tekintem terepjárónak... csak egy pofás, némi terep-járó képességgel megáldott olcsó, de tágas autónak. Ha valaki hozzám vágna egyet, hogy nesze, használd nyugodtan bármire, akkor is csak jó időben, nem felvágott úton mennék vele terepre. Más..érdekesség, vagyis nekem legalább is az, meglepődtem. 27-én rendesen fagyott az év utolsó apróvadazásán, új területrészt néztünk meg... ugye utolsó nyúl idén... hátha, meg kell vizsgálni mindent jól. Kissé lemaradtunk, előttem a vadásztárs rövid Vitarával ment mindenfele, csak arra nem amerre én gondoltam, hogy menni kéne, meg a többiek se várjanak már..... Egy jó pár kurfli után mikor megérkeztünk, kérdeztem, hogy ez mi volt, miért ilyenkor fedezzük fel a terület szépségeit?? Hát, hogy a rendes utat annyira felvágták, ami lefagyott, hogy ő fönnakadna, vagy leszakítaná az autó alját, nem régen járt arra.. Visszafele arra jöttem, megnézem már mi ez a szörnyű aknamező amire nem mert rámenni, egy egyébként eddig mindenhova eljutó jó kis autóval..... háát... szerintem semmi nagy durranás nem volt, egy kicsit zötyögtünk és ennyi. Max 15-20 centis fagyott barázdák-élek. Szerintem az összes terepjáró és pickup arra ment, csak a Vitara nem. Már csak ezért sem kéne olyan, ami ilyen gyengécske alulról mert lehet hogy neki volt igaza, mindenki saját maga tudja mit bír.... vagy inkább mennyit akar költeni a kocsijára Egy kicsit többet gondoltam a Vitaráról, mert van egy pár vadásztársnak, és eddig nem hallottam, hogy gond lenne velük, mindenhova eljutottak vele, de az tény, hogy kicsit alacsonyak. Szerintem a Dacia magasabb, mint a Vitara, de néztem már én is alá a "rusternek", és elég gyengusnak tűnnek ott alul a kiálló vackok.... Mindegy, szerintem nem terepjáró, de tágas, pofás kis kocsi. Szia! Ez milyen évjáratu vitara?
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2015. Január 04. - 10:59:38 írta Voldi »
|
Naplózva
|
|
|
|
krisaaaak
|
|
« Új üzenet #4328 Dátum: 2015. Január 04. - 11:00:07 » |
|
Szia! Ez milyen évjáratu vitara?
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
huszlavika
|
|
« Új üzenet #4329 Dátum: 2015. Január 04. - 11:39:46 » |
|
Szia! Ez milyen évjáratu vitara?
Nem tudom, majd megkérdezem tőle. Az biztos, hogy még a régebbi, kisebb kasztnis. Egyébként két személyesre van alakítva, kifejezetten vadászatra használja a vadásztárs, nincs megemelve, és normál méretű, de elég terepes kinézetű gumi van rajta.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
krisaaaak
|
|
« Új üzenet #4330 Dátum: 2015. Január 04. - 12:43:12 » |
|
Nekem is vitaram van, 1991-es évjárat. A rövid, két ajtós, ponyva tetős. Alföldi használatra tökéletesnek tűnik. Érdekelne, hogy kinek milyen tapasztalata van vele. Egy autónál sokszor a kerekek többet hozzá tesznek a terepjáró képességhez, mint a 2 vagy 4 kerék hajtás.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
hahnbarna
|
|
« Új üzenet #4331 Dátum: 2015. Január 04. - 17:50:54 » |
|
Valószínüleg a vadásztársnál nagyobb volt a pánik, mint kellett volna Sokszor olyan helyeken elmentem a hosszú vitarával, hogy lendületvétel előtt még sírtam mert nincs nálam háromnapi hidegélelem, itt fogunk megfagyni és hasonlók. A gépek sokszor többet tudnak, mint a kezelőik. A dácsiáról alkotott véleményeddel teljesen egyet értek
|
|
|
Naplózva
|
Üdv, Barna
|
|
|
Embandy
|
|
« Új üzenet #4332 Dátum: 2015. Január 05. - 16:28:49 » |
|
Sziasztok! Érdeklődöm,hogy a 2000 évjáratú,2.0 benzines Vitarákban milyen motor van? Japán lenne,avagy francia,mint a 2.0 HDI dieselek?
|
|
|
Naplózva
|
"Nedves, földszagú, ibolyás hazai erdő, takarodót fújó feketerigó, rekedten dürgő fácánkakas, estcsillag alatt korrogva szálló szalonka, de megörülnék nektek! Szalonka nélküli Március, pótolhatatlan mulasztás a vadász életében."
|
|
|
Joe82
Rügy
Nem elérhető
Hozzászólások: 7
|
|
« Új üzenet #4333 Dátum: 2015. Január 05. - 18:50:06 » |
|
Sziasztok. Érdeklődnék hogy ki milyen gumit használ a téli időszakban? Nekem a simex mintás kaiman nem szereti a fagyott, havas földutakat. Sárban verhetetlen,de ez a tél nem fekszik neki.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
dobbasszus
|
|
« Új üzenet #4334 Dátum: 2015. Január 05. - 18:52:53 » |
|
Sziasztok! Érdeklődöm,hogy a 2000 évjáratú,2.0 benzines Vitarákban milyen motor van? Japán lenne,avagy francia,mint a 2.0 HDI dieselek?
Szerintem a benzines mind japán.
|
|
|
Naplózva
|
,,Körülállják valamennyien, mustrálják, dícsérik, gyászolják. Mert gyász ez, bár vidám gyász. Győzelmesen örvendenek rajta, mert öröm is egyben. De valami furcsa szomorkás öröm. Szép. Akár hiszik, akár nem: szeretet.,, Zs.F.
|
|
|
|