Oldalak: 1 ... 268 269 270 271 272 273 274 275 276 277 278 279 280 281 282 283 284 285 286 287 [288] 289 290 291 292 293 294 295 296 297 298 299 300 301 302 303 304 305 306 307 308 ... 513   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Terepjárók  (Megtekintve 792581 alkalommal)
Marksman
Aladdin
Vadász
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4220



« Új üzenet #4305 Dátum: 2014. December 07. - 22:00:26 »

Szemérmesen hallgatnak róla, honnan származnak az alkatrészek, a motor, a hidak, a váltó, a rugózás...szvsz. összelegóztak valami divatos cuccot, félő, hogy román minőségben... Fejvakarás

Nagyon kíváncsi lennék, mi is ez... Mosolyog
Naplózva

"és hosszan kígyózó libasorban - útra kél a szafári"
oconor
Vadász
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2332


« Új üzenet #4306 Dátum: 2014. December 17. - 08:53:28 »

A Dacia Duster jó úton jár, hogy az elődei sorsára jusson. Kár érte, ígéretesen indult.

https://www.flickr.com/groups/2657939@N20/pool/
Naplózva

„A valós információ létfontosságú, a téves információ sajnálatos és káros, de a jól irányzott hamis információ halálos.” (Frederick Forsyth, angol író)
pnorbi
Vadász
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1948

Majdnem vadász


« Új üzenet #4307 Dátum: 2014. December 17. - 09:27:21 »

A Dacia Duster jó úton jár, hogy az elődei sorsára jusson. Kár érte, ígéretesen indult.

https://www.flickr.com/groups/2657939@N20/pool/
Olcsó húsnak híg a leve...
Bár, akkor biztos nem panaszkodott egy vásárló sem, amikor negyedannyit kellett leszurkolni érte mint egy "igazi" terepjáróért...
 Vállat von
Naplózva

Rohantok széles országútakon.
Én a hegyek ösvényeit szerettem.
Szépségek mellett futtok el vakon,
de ormok fényesedtek meg felettem.

                                 Áprily Lajos
oconor
Vadász
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2332


« Új üzenet #4308 Dátum: 2014. December 17. - 10:41:01 »

Olcsó húsnak híg a leve...
Bár, akkor biztos nem panaszkodott egy vásárló sem, amikor negyedannyit kellett leszurkolni érte mint egy "igazi" terepjáróért...
 Vállat von

Én egy kicsit szurkoltam ennek a márkának, igaz nem terveztem sosem a vásárlását, de marketing szempontból egészséges lett volna a nagyobb márkák árainak az alakítása szempontjából. (Van 100 e. km-es teszt is vele, a DEKRA szétszedi ripityára.)


A rozsdásodástól még lehetne jó autó, de ennek a kiküszöbölése bizony pénzbe kerül. Az üzletpolitikájukat pillanatnyi sikerekre építeni(kezdeti olcsóság) nem vall túlzott bonyolult gondolkodásra.
Naplózva

„A valós információ létfontosságú, a téves információ sajnálatos és káros, de a jól irányzott hamis információ halálos.” (Frederick Forsyth, angol író)
kocavadász
Vadász
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 101


« Új üzenet #4309 Dátum: 2015. Január 03. - 12:57:05 »

http://www.video-mix.hu/orosz-terepjaro/
Naplózva
huszlavika
Vadász
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2791



« Új üzenet #4310 Dátum: 2015. Január 03. - 21:10:11 »

Én egy kicsit szurkoltam ennek a márkának, igaz nem terveztem sosem a vásárlását, de marketing szempontból egészséges lett volna a nagyobb márkák árainak az alakítása szempontjából. (Van 100 e. km-es teszt is vele, a DEKRA szétszedi ripityára.)


A rozsdásodástól még lehetne jó autó, de ennek a kiküszöbölése bizony pénzbe kerül. Az üzletpolitikájukat pillanatnyi sikerekre építeni(kezdeti olcsóság) nem vall túlzott bonyolult gondolkodásra.


Amióta a tervezett avulás minden márkát érint, mert nem éri meg a gyáraknak fél millió km-re autót csinálni, azóta nem tudom mi a jobb, venni egy új Dacia "rustert", vagy 150-180 ezer futással egy menő márkát egy kicsit több presztízzsel. Vállat von
Habár a cégemnél van egy pár, és vezettem is párszor a face liftest, szerintem a régebbi jobb volt, az előzőnél 120 ezerig nem nagyon volt vele probléma, pedig adtak a testének rendesen még terepen is. Ezek még nagyon újak, hogy bármit lehessen rá mondani, de a kettőből amit próbáltam, mindnél egyenletlen volt az alapjárat... pár ezer kilométeresen...... Fejvakarás
 Emelem
Naplózva
Marksman
Aladdin
Vadász
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4220



« Új üzenet #4311 Dátum: 2015. Január 03. - 22:41:47 »


Amióta a tervezett avulás minden márkát érint, mert nem éri meg a gyáraknak fél millió km-re autót csinálni, azóta nem tudom mi a jobb, venni egy új Dacia "rustert", vagy 150-180 ezer futással egy menő márkát egy kicsit több presztízzsel. Vállat von
Habár a cégemnél van egy pár, és vezettem is párszor a face liftest, szerintem a régebbi jobb volt, az előzőnél 120 ezerig nem nagyon volt vele probléma, pedig adtak a testének rendesen még terepen is. Ezek még nagyon újak, hogy bármit lehessen rá mondani, de a kettőből amit próbáltam, mindnél egyenletlen volt az alapjárat... pár ezer kilométeresen...... Fejvakarás
 Emelem

Én mikor alánézek, a lentebbnél is lentebb lógó kipufogórendszer és a futómű (elől egy Clio, hátul egy milliópálcás limlom valami) még mindig elbizonytalanít... A versenyautónkon versenypályán sem bírta az ekkora pálcavastagság, offroadon meg...
Na mindegy, én maradi vagyok Mosolyog Az Alföldön, meg sok hasonló síkvidéki nem túl süppedős terepen biztosan tökéletes választás, de itt mi hamar kivégeznénk.
Naplózva

"és hosszan kígyózó libasorban - útra kél a szafári"
huszlavika
Vadász
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2791



« Új üzenet #4312 Dátum: 2015. Január 03. - 23:40:19 »

Én mikor alánézek, a lentebbnél is lentebb lógó kipufogórendszer és a futómű (elől egy Clio, hátul egy milliópálcás limlom valami) még mindig elbizonytalanít... A versenyautónkon versenypályán sem bírta az ekkora pálcavastagság, offroadon meg...
Na mindegy, én maradi vagyok Mosolyog Az Alföldön, meg sok hasonló síkvidéki nem túl süppedős terepen biztosan tökéletes választás, de itt mi hamar kivégeznénk.

Nem is tekintem terepjárónak... csak egy pofás, némi terep-járó képességgel megáldott olcsó, de tágas autónak. Ha valaki hozzám vágna egyet, hogy nesze, használd nyugodtan bármire, akkor is csak jó időben, nem felvágott úton mennék vele terepre.
Más..érdekesség, vagyis nekem legalább is az, meglepődtem.
27-én rendesen fagyott az év utolsó apróvadazásán, új területrészt néztünk meg... ugye utolsó nyúl idén... hátha, meg kell vizsgálni mindent jól. Vigyorog
Kissé lemaradtunk, előttem a vadásztárs rövid Vitarával ment mindenfele, csak arra nem amerre én gondoltam, hogy menni kéne, meg a többiek se várjanak már..... Egy jó pár kurfli után mikor megérkeztünk, kérdeztem, hogy ez mi volt, miért ilyenkor fedezzük fel a terület szépségeit?? Hát, hogy a rendes utat annyira felvágták, ami lefagyott, hogy ő fönnakadna, vagy leszakítaná az autó alját, nem régen járt arra..
Visszafele arra jöttem, megnézem már mi ez a szörnyű aknamező amire nem mert rámenni, egy egyébként eddig mindenhova eljutó jó kis autóval..... háát... szerintem semmi nagy durranás nem volt, egy kicsit zötyögtünk és ennyi. Max 15-20 centis fagyott barázdák-élek. Szerintem az összes terepjáró és pickup arra ment, csak a Vitara nem.
Már csak ezért sem kéne olyan, ami ilyen gyengécske alulról mert lehet hogy neki volt igaza, mindenki saját maga tudja mit bír.... vagy inkább mennyit akar költeni a kocsijára Vigyorog
Egy kicsit többet gondoltam a Vitaráról, mert van egy pár vadásztársnak, és eddig nem hallottam, hogy gond lenne velük, mindenhova eljutottak vele, de az tény, hogy kicsit alacsonyak.
Szerintem a Dacia magasabb, mint a Vitara, de néztem már én is alá a "rusternek", és elég gyengusnak tűnnek ott alul a kiálló vackok....
Mindegy, szerintem nem terepjáró, de tágas, pofás kis kocsi.
 Emelem
Naplózva
Marksman
Aladdin
Vadász
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4220



« Új üzenet #4313 Dátum: 2015. Január 03. - 23:46:47 »

Nem is tekintem terepjárónak... csak egy pofás, némi terep-járó képességgel megáldott olcsó, de tágas autónak. Ha valaki hozzám vágna egyet, hogy nesze, használd nyugodtan bármire, akkor is csak jó időben, nem felvágott úton mennék vele terepre.

Ez így tök' korrekt Ati Mosolyog  Emelem  Igen
Naplózva

"és hosszan kígyózó libasorban - útra kél a szafári"
Marksman
Aladdin
Vadász
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4220



« Új üzenet #4314 Dátum: 2015. Január 03. - 23:53:21 »

Így még pofás is lenne, de ne hiszek a marketingnek sajnos, csak amit a két szememmel/kezemmel látok, építek, szerelek... Ja, a hátsó keresztpálcaizé (elvileg "lengőkar") messziről visít a képen  Ördög




Naplózva

"és hosszan kígyózó libasorban - útra kél a szafári"
feketeerdö
Vadász
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1967



« Új üzenet #4315 Dátum: 2015. Január 04. - 00:08:44 »

Szia Balázs,

A hátsó kerékfelfüggesztés a Nissan X-Trail-tól származik, mint ahogy az összkerékhajtás szerkezete is.


Üdv                                            Gyuri Emelem
Naplózva

Don´t eat yellow snow
Marksman
Aladdin
Vadász
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4220



« Új üzenet #4316 Dátum: 2015. Január 04. - 00:11:03 »

Szia Balázs,

A hátsó kerékfelfüggesztés a Nissan X-Trail-tól származik, mint ahogy az összkerékhajtás szerkezete is.


Üdv                                            Gyuri Emelem

Szia Gyuri!

És sajnos az X-Trail sem terepjáró... Jó autók ezek, de a helyükön kell kezelni őket. Nem terepjáró egyik sem, még ha sokan arra a célra vásárolják, akkor sem. Amire tervezték, bizonyára megfelelnek, akár hosszú távon is.

 Emelem S.Peti
Naplózva

"és hosszan kígyózó libasorban - útra kél a szafári"
galoscsabus
Vadász
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6369


vadász


« Új üzenet #4317 Dátum: 2015. Január 04. - 00:13:30 »

Így még pofás is lenne,



Affene a spóór román anyjába...legalább egy rendes pótkereket akasztott volna a hátuljára a babakocsi gumi helyett....vagy azt már nem bírná a hátsó ajtó? Ördög

Nézegettem a Bustert, mint lehetséges családi autónkat.....de nem lehetséges Stoel
Még szalonban álló autót láttam, tele rozsdával az alján Stoel
Persze egyből mondták, hogy kérni kell az alvázvédelmet......
De könyörgöm, annak az időnek már rég lecsengettek amikor a Merkúr telepről egyenesen egy szerelőhöz kellett menni, aki összerakta a gányolt ócskavas halmazokat autóvá Fej a falba

Amúgy a Ranger újfent bemutatkozott.
Dec 31-én reggel a -14 °C kivégezte az akksiját Nem
Még a Panda is pöccre indult, a diesel SX4-ről nem is beszélve......
Annak a szarnak a vadonat új akksija meg egy órát gondolkodott, hogy egyáltalán vegye-e a töltést Nem
Naplózva

Vadász vagyok...így egyszerűen.
feketeerdö
Vadász
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1967



« Új üzenet #4318 Dátum: 2015. Január 04. - 00:15:56 »

Terepjáróban hosszában beépitett motor, váltó és felezö van, elöl, hátul merev tengely.

Ez az én személyes véleményem, de általában megállja a helyét.

Üdv                         Gyuri Emelem
Naplózva

Don´t eat yellow snow
Marksman
Aladdin
Vadász
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4220



« Új üzenet #4319 Dátum: 2015. Január 04. - 00:16:47 »

Affene a spóór román anyjába...legalább egy rendes pótkereket akasztott volna a hátuljára a babakocsi gumi helyett....vagy azt már nem bírná a hátsó ajtó? Ördög

Nézegettem a Bustert, mint lehetséges családi autónkat.....de nem lehetséges Stoel
Még szalonban álló autót láttam, tele rozsdával az alján Stoel
Persze egyből mondták, hogy kérni kell az alvázvédelmet......
De könyörgöm, annak az időnek már rég lecsengettek amikor a Merkúr telepről egyenesen egy szerelőhöz kellett menni, aki összerakta a gányolt ócskavas halmazokat autóvá Fej a falba

Amúgy a Ranger újfent bemutatkozott.
Dec 31-én reggel a -14 °C kivégezte az akksiját Nem
Még a Panda is pöccre indult, a diesel SX4-ről nem is beszélve......
Annak a szarnak a vadonat új akksija meg egy órát gondolkodott, hogy egyáltalán vegye-e a töltést Nem

Csabi, ne légy kritikus, ez a pótkerék azért ideális, mert más az átmérője, így legalább melegíti a viszkóolajat a diffiben Nevet  Röhög
Naplózva

"és hosszan kígyózó libasorban - útra kél a szafári"
Oldalak: 1 ... 268 269 270 271 272 273 274 275 276 277 278 279 280 281 282 283 284 285 286 287 [288] 289 290 291 292 293 294 295 296 297 298 299 300 301 302 303 304 305 306 307 308 ... 513   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás: