Oldalak: 1 ... 265 266 267 268 269 270 271 272 273 274 275 276 277 278 279 280 281 282 283 284 [285] 286 287 288 289 290 291 292 293 294 295 296 297 298 299 300 301 302 303 304 305 ... 513   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Terepjárók  (Megtekintve 792612 alkalommal)
Boar
Adminisztrátor
Vadász
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 16598



« Új üzenet #4260 Dátum: 2014. November 20. - 09:54:38 »

A gyári haspáncél belealkudása sem lett volna oly nagy hiba vásárláskor, mondjuk flottába ingyenér'.  Fejvakarás

A sas nem adja fel, következő mánpedig ez a vas lesz.  Vigyorog  

 Wave

A haspáncél az azért jó, mert ha azt megrakod sárral, az öregisten sem fogja tudni kitakarítani...
Naplózva

Lassan lépked a fűben
a vak zenészek kara.
Mondjátok emberek,
ez már Európa?
Kocsa
Vadász
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 55


« Új üzenet #4261 Dátum: 2014. November 20. - 12:01:47 »

A haspáncél az azért jó, mert ha azt megrakod sárral, az öregisten sem fogja tudni kitakarítani...

De a szervízben nagyon szeretik  Ördög
Naplózva
dama
Vadász
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2660


« Új üzenet #4262 Dátum: 2014. November 20. - 12:04:12 »

De a szervízben nagyon szeretik  Ördög

Főleg a kötelező olajcserénél megemelés után leesik két talicska sáááár. Kacsint Ördög Nyihi Emelem
Naplózva

Az áram alatt lévő alkatrész ugyan úgy néz ki mint ami nincs áram alatt,
csak más a fogása!
tilia77
Vadász
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 39


« Új üzenet #4263 Dátum: 2014. November 20. - 13:32:20 »

Üdvözletem! Emelem
Nálunk bő hat éve fut egy egyel régebbi Ranger, eddig mindösszesen 41.000 km-rel. Évről-évre többet kell ráköltenünk, ha az idén mindent szó nélkül benyeltünk volna a szervíztől (tönkrement, elszakadt, kihullott-cseréljük) akkor most tartanánk ca. 1,5 millánál.
Igaz, hogy a 40.000-ből legalább 38.000-t ment sárban és terepen, de úgy gondolom, nem odavaló...hobbikocsi ez is.
 Mosolyog

Naplózva
Pannon Vadász
Vadász
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 98


WWW
« Új üzenet #4264 Dátum: 2014. November 20. - 14:14:57 »

Sziasztok!

Nekem még a régi -teherautós- Ranger(2001) van, már több mint 200ezer km-el, de eddig az ég világon semmi gond nincs vele....kopp!...kopp!...kopp!
Ennek gyárilag majdnem az egész alja burkolva van. Ami jól megfogja a sarat is Vigyorog
Egyszer kellett rajta laprugót javíttatni, de azt mondják ez abból is adódhat, hogy sokat jár üresen a hátulja.

 Emelem
Naplózva
Bentshaft
Vadász
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2128


vadaszijasz


« Új üzenet #4265 Dátum: 2014. November 20. - 15:24:55 »

A Jeep--em kippufogo csoven (a katalizator elott) talalhato oxigen szenzorhoz vezeto drotot a tavaly telen a mely, kemeny hoba valo sulyededesek jeghorgaszatkor  kiszakitottak. Rogton ki is gyulladt bent  a motor jelzo lampa. Szerencsemre csak a drot szakadt el a szenzoron es nem tepte ki az egesz vezetek felfugesztest. Haspancel van de ott nincs.  Egy uj szenzort raktam bele $40 -ert a jelzo lampa is kialudt.  A haspancelra is vigyazni kell terepjaro gyulladt ki garazsba miatta. Szaraz fuvel stb. megtelt a haspancel alja es langra  kapott otthon a garazsba.  Ritka eset de megtortent.
Naplózva

I don't hunt in order to kill, I kill in order to have hunted.
Forend
Vadász
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3728



« Új üzenet #4266 Dátum: 2014. November 20. - 16:09:55 »

Mivel ezek nem tartoznak a garanciális hibák közé (és gyanítom, hogy eléggé erősen fog majd a pennájuk a számlázáskor), gyakorlatilag ezek a komplett és szerintem szándékos tervezői és kivitelezői mulasztások képesek eltartani egy márkaszervizt Nem

Megkerestem egy ismerős offroad specialistát.
Megvizsgálja egy autónk alvázát, tervez egy könnyű, funkcionális haspáncélt a kocsira, ami minden olya helyen védelmet ad a felverődő ágakkal szemben ahol ez a sok bazár líg-lóg a kocsi aljáról,  majd ha tud rá valami épkézláb árajánlatot is tenni, akkor legyártatunk mind a 7 új autóra egy alvázvédelmet.
Nem szeretnénk ha a kocsik napokat-heteket dekkolnának szervizbe a munka helyett, ráadásul arany árú javításokkal.

Nagyon nagy csalódás ez a Ford Nem


Ez valóban nem garanciállis hiba, de lehet hogy az lesssszszsz....  OOO
A haspáncél jó, elvileg van aki gyárt is, de nem tudom fordra van-é, de elég valószínű.
Az meg, hogy sárban jár vele az ember, és nogatnak, az csak a saját bajuk. Azért megkérném tőlük mutassák meg hol vagyon az leírva, hogy nem mehet vele az ember főldúton. Majd egy kicsit keresgetnek, aztán majd mondják hogy kérnek egy állásfoglalást az inportőtől.
Tudom ez nem igazán az a földút stb.. de ha lemossa az ember akkor meg mi van.
Na  mideggggygygy.
Jó lesz az az autó, majd beáll az első nyűgök után, de nem hozza majd a régi igás pick-up formát sosem.

 Wave
« Utoljára szerkesztve: 2014. November 20. - 16:13:16 írta Sakac » Naplózva

Üdv End
Bentshaft
Vadász
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2128


vadaszijasz


« Új üzenet #4267 Dátum: 2014. November 21. - 04:10:00 »

 - Del- Afrikaiak  tesztelik a Land Rover Defendert, a Jeep Wranglert es a G Wagen-t. Alul a tablazatba irja a teszteles utan kapott "jegyeket".

("On the tar road"= aszfalt ut, "On the gravel road"= kavicsos ut. A teszt volt varosi hajtas, hosszutavu orszaguti hajtas, biztonsagossag, off road, praktikussag sokoldalusag, ar-ertek arany. Meglepodtem latvan a G Merci kapta a leggyengebb jegyeket mert egy luxus tank, amugy nyert a "coolness" kategoriaba. Valoszinu mindegyikunk a G Mercit valasztana ha lehetne ennek ellenere. Nem tudom miert kap olyan gyengecske eredmenyeket.

http://www.leisurewheels.co.za/shootouts/wrangler-versus-defender-versus-g-class/

Nem tudtam, hogy a Defenderbe Ford Ranger motor van (kicsit maskepp tuningolva) es aluminium az alvaza.
Naplózva

I don't hunt in order to kill, I kill in order to have hunted.
forester73
Vendég
« Új üzenet #4268 Dátum: 2014. November 21. - 06:40:26 »

Hát a deffender biztosan nem alu alvázas , csak a bódé az de ott is inkább a fedő elemek és a tető(de lehet , hogy a többi is) , ráadásúl popszegecselve , ami az erőhatásokra hajlamos fellazulni és a karosszéria zörög . A klasszikus deffi Perkins diesellel és Garret T25-ös turbóval volt szerelve , nem volt egy versenyautó (talán 109 le) de örökéletü egység volt . Aztán jött a BMW éra és próbálták erősebb motorral ellátni , na ez már nem volt annyira jó (főleg a sok elektronika okozott gondot) . Jelenleg a TATA fenhatósága alá tartozik , valószínüsítem , hogy az ő fejlesztésük a motor is . Nem zárom ki , hogy a Ford Ranger motorja de kicsi esélyt adnék rá .
Naplózva
Boar
Adminisztrátor
Vadász
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 16598



« Új üzenet #4269 Dátum: 2014. November 21. - 09:22:53 »

Hát a deffender biztosan nem alu alvázas , csak a bódé az de ott is inkább a fedő elemek és a tető(de lehet , hogy a többi is) , ráadásúl popszegecselve , ami az erőhatásokra hajlamos fellazulni és a karosszéria zörög .
Az alu-acél találkozásoknál szépen beindul a korrózió és gyönyörű rozsdafolyásokat produkál. A motor az volt már mindenféle, VM motori is, BMW is, ami éppen jutott.
Egyre inkább túlárazott szar lesz ez is mert csak a fanatikusok veszik azok meg nem sajnálnak rá "egy kicsit többet".
Naplózva

Lassan lépked a fűben
a vak zenészek kara.
Mondjátok emberek,
ez már Európa?
Marksman
Aladdin
Vadász
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4220



« Új üzenet #4270 Dátum: 2014. November 29. - 11:13:07 »

Sziasztok,

Az eladó topikban nincs helye, mert nem vadászati eszköz, de hátha valakinek jól jönne...
Lenne egy eladó vadonatúj 12V 95Ah Exide Excell EB 955 akku. J+ sarukiosztással.
Történetet egyszerű: autó nem indult, mérés szerint akku kuka, aztán új megvéve, mire kiderült: az önindító a ludas. Mivel a saru rá lett szerelve, vissza már nem veszik.

A Bárdinál vásárolva, eredeti ára közel 50e ft, eladási ára 31e ft lenne... Érdeklődni: nálam.

 Emelem S.Peti
Naplózva

"és hosszan kígyózó libasorban - útra kél a szafári"
Jager74
Vadász
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1686


« Új üzenet #4271 Dátum: 2014. November 29. - 15:05:31 »

Sziasztok,

Az eladó topikban nincs helye, mert nem vadászati eszköz, de hátha valakinek jól jönne...
Lenne egy eladó vadonatúj 12V 95Ah Exide Excell EB 955 akku. J+ sarukiosztással.
Történetet egyszerű: autó nem indult, mérés szerint akku kuka, aztán új megvéve, mire kiderült: az önindító a ludas. Mivel a saru rá lett szerelve, vissza már nem veszik.

A Bárdinál vásárolva, eredeti ára közel 50e ft, eladási ára 31e ft lenne... Érdeklődni: nálam.

 Emelem S.Peti
Terrano II. 2,7 TDi-ben elfér? mennyi a hossza? Enyém éppen keheskedik...
Naplózva
Jager74
Vadász
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1686


« Új üzenet #4272 Dátum: 2014. November 29. - 15:19:32 »

Terrano II. 2,7 TDi-ben elfér? mennyi a hossza? Enyém éppen keheskedik...
Most látom,hogy J+... Rííí
Így tárgytalan a dolog!
Naplózva
Marksman
Aladdin
Vadász
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4220



« Új üzenet #4273 Dátum: 2014. November 29. - 16:59:19 »

Most látom,hogy J+... Rííí
Így tárgytalan a dolog!

Kicsit most vakarom a fejem, mert épp Terrano 2-be indult a dolog...  Fejvakarás És volt is benne, tehát a saruzás/kábelezés passzolt...
Az biztos, hogy az akkutálcát mát mi készítettük, de az eredeti tálcában is ekkora akku volt Mosolyog
Írok privátot.

 Emelem S.Peti
Naplózva

"és hosszan kígyózó libasorban - útra kél a szafári"
Marksman
Aladdin
Vadász
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4220



« Új üzenet #4274 Dátum: 2014. November 29. - 17:48:24 »

 :Mosolyog Rííí Nyálcsorog


Naplózva

"és hosszan kígyózó libasorban - útra kél a szafári"
Oldalak: 1 ... 265 266 267 268 269 270 271 272 273 274 275 276 277 278 279 280 281 282 283 284 [285] 286 287 288 289 290 291 292 293 294 295 296 297 298 299 300 301 302 303 304 305 ... 513   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás: