Marksman
|
|
« Új üzenet #4170 Dátum: 2014. Október 15. - 20:03:31 » |
|
|
|
|
Naplózva
|
"és hosszan kígyózó libasorban - útra kél a szafári"
|
|
|
Jager74
|
|
« Új üzenet #4171 Dátum: 2014. Október 15. - 20:32:46 » |
|
Hogy melyik a jobb autó, a Merci, vagy a Jeep? Az a melyik ki van fizetve, és nem a banké.... Van attól jobb is...a cégautó!
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
CID
|
|
« Új üzenet #4172 Dátum: 2014. Október 15. - 20:41:14 » |
|
?
Ezt csak genyóságból mondtam azoknak akiknek ilyen gépük van. ui: a cégnél (ejon) az összes ranger és hilux vason van csörlő, akik szerelőként járják nap, mint nap a szántást erdőt, stb., és szükség is van rájuk főleg havaria esteben vagy üzemzavarkor
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Pali85
|
|
« Új üzenet #4173 Dátum: 2014. Október 15. - 21:12:59 » |
|
Van attól jobb is...a cégautó! Tapasztalatból mondom, hogy ez a tény kapásból emel 4 centit a hasmagasságon.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Marksman
|
|
« Új üzenet #4174 Dátum: 2014. Október 15. - 21:14:50 » |
|
Ezt csak genyóságból mondtam azoknak akiknek ilyen gépük van. ui: a cégnél (ejon) az összes ranger és hilux vason van csörlő, akik szerelőként járják nap, mint nap a szántást erdőt, stb., és szükség is van rájuk főleg havaria esteben vagy üzemzavarkor Hú, az egyik vadásztársam vett egy "ejonos" Mitsut, na igen hamar ellángolt a motor belőle Egyébként, nekem tetszene a Jimny is, ha kicsit nagyobb lenne... Tud annyit amennyit kell, egyszerű, megbízható, strapabíró, és van egy jó évtized korelőnye a Samuval szemben (komfort, menettulajdonságok közúton, korrózió, stb.). Főleg, ha Szántó Csabi egykori vasát látom Csak ne lenne olyan kicsi, még "mindenes egyautós" megoldásnak is megtenné...! És egy kis érdekesség, bár nem teljesen terepjáró...:
|
|
|
Naplózva
|
"és hosszan kígyózó libasorban - útra kél a szafári"
|
|
|
Bentshaft
|
|
« Új üzenet #4175 Dátum: 2014. Október 16. - 01:22:11 » |
|
Mindenkinek van fixa ideája, amit istenít, minden más sz*r. A német über, az amcsi hulladék. Ez mindig és mindenütt így van az autós világban, építettem autókat, benne voltam, láttam, tapasztaltam. Én egyáltalán nem tartom rossznak az amerikai terepjárókat, és használtam is, az itteni komoly terepen, nem csak láttam a rokon ismerősétől, hogy..... A G-től nem ájulok el, csakúgy nem mint a törpeterepjáróktól. Nem hiszem, hogy a Terranonal, Pajeronal nincs jobb, de jó kompromisszum a mai "terepjárók" közt, sőt... Az Unimog vagy a Samurai, netán épp egy portálagyas UAZ felújított motorral-hajtással nagyon sokat tud terepen, de az autópályán mit csinálsz velük? A GrandCherokee még ott is egész jól elmegy, de a tereptől sem ijedezett sosem, lévén elől-hátul merev híd, önzáró diffi (2), automata, blabla. De ezek mind-mind egyéni meglátások, és a mai fejemmel sosem jutna eszembe, hogy bárkit is győzködjek a magam igazáról, mert nincs igazam! Egy dolog igaz: ahogy írtam, mindenkinek van fixa ideája, biztosan amellett dönt ha megteheti és tapasztal, tapasztal, tapasztal. Jót-rosszat. Ne bántsátok egymást Marksman, nekem nincs fix ideam, semmilyen autorol......igen nevettem a G Wagen -en az ara miatt.....es csak az miatt, semmi mason !! es egyetertettem az altalam belinkelt cikk irojaval, aki ugyancsak azon filozott. Senki sem allitotta, hogy nem jo terepjaro......sot. De viszont ar-ertek aranyba a Wrangler azonban messzirol veri (es meg sok mas koztuk a Toyota csucsa az FJ Cruiser, ami arba ugyanaz mint a Wrangler) Itt elerhetoek arba a Wranglerek es eleg baj az, hogy MO-n az ara az egekbe van. Amikor Wrangler-rol beszelek a 2007 utan gyartottakra gondolok es a 4 ajtosokra. Engem szemelyesen sosem erdekeltek a ket ajtos, es 2007 elott gyartott Wranglerek.....tul kicsik. Na kerdem toled hol volt itt a "fix idea" ? Kesobb a 'laprugos " duma az csak ugy jott.... Az amerikai negy hengeres kis autok gyengek, es sok a szar koztuk az igaz, (habar mostanaba sokat javultak, a Ford, General Motors motrok europaba is sok kozulok ugyanazok mint itt vagy akar a Boar (GM-es) Opel-jebe) A terepjaroik, pick-up-jaik viszont nagyon jok. Fel millio km-eket rutinosan mennek, minimalis javitasokkal. Europai autokba itt a VW nagyon gyengen megy. Nem veszik oket, es mondhatni olcsoak a Golfok, Jettak. BMW, Audi, Mercedes ezek mennek a nemet kocsikba....na meg a japanok. Az utobbiak nagyon tartjak az arokat...a legjobban (akarcsak a Wranglerek) Na arrol beszelj inkabb, hogy a Grand Cherokee-d "oskovuletes" V8 Hemi motros volt-e, vagy "csak" V hatos. ? A nagy csirkek mostansag el lettek rontva ezzel az "unibody" karosszeriaval, meg nem merev tengelyesek. Arannyal befujt no-i kocsi A Chrysler-Fiat fonok S. Marchionne nem nepszeru a Jeep korokbe az biztos (es meghozza kanadai is)
|
|
|
Naplózva
|
I don't hunt in order to kill, I kill in order to have hunted.
|
|
|
Marksman
|
|
« Új üzenet #4176 Dátum: 2014. Október 16. - 21:22:18 » |
|
Marksman, nekem nincs fix ideam, semmilyen autorol......igen nevettem a G Wagen -en az ara miatt.....es csak az miatt, semmi mason !! es egyetertettem az altalam belinkelt cikk irojaval, aki ugyancsak azon filozott. Senki sem allitotta, hogy nem jo terepjaro......sot. De viszont ar-ertek aranyba a Wrangler azonban messzirol veri (es meg sok mas koztuk a Toyota csucsa az FJ Cruiser, ami arba ugyanaz mint a Wrangler) Itt elerhetoek arba a Wranglerek es eleg baj az, hogy MO-n az ara az egekbe van. Amikor Wrangler-rol beszelek a 2007 utan gyartottakra gondolok es a 4 ajtosokra. Engem szemelyesen sosem erdekeltek a ket ajtos, es 2007 elott gyartott Wranglerek.....tul kicsik. Na kerdem toled hol volt itt a "fix idea" ? Kesobb a 'laprugos " duma az csak ugy jott.... Az amerikai negy hengeres kis autok gyengek, es sok a szar koztuk az igaz, (habar mostanaba sokat javultak, a Ford, General Motors motrok europaba is sok kozulok ugyanazok mint itt vagy akar a Boar (GM-es) Opel-jebe) A terepjaroik, pick-up-jaik viszont nagyon jok. Fel millio km-eket rutinosan mennek, minimalis javitasokkal. Europai autokba itt a VW nagyon gyengen megy. Nem veszik oket, es mondhatni olcsoak a Golfok, Jettak. BMW, Audi, Mercedes ezek mennek a nemet kocsikba....na meg a japanok. Az utobbiak nagyon tartjak az arokat...a legjobban (akarcsak a Wranglerek) Na arrol beszelj inkabb, hogy a Grand Cherokee-d "oskovuletes" V8 Hemi motros volt-e, vagy "csak" V hatos. ? A nagy csirkek mostansag el lettek rontva ezzel az "unibody" karosszeriaval, meg nem merev tengelyesek. Arannyal befujt no-i kocsi A Chrysler-Fiat fonok S. Marchionne nem nepszeru a Jeep korokbe az biztos (es meghozza kanadai is) Szia Márk, 5.2 V8 Magnum volt. Nem saját, de fél évig volt nálunk használatban. Nagyon szerettük.
|
|
|
Naplózva
|
"és hosszan kígyózó libasorban - útra kél a szafári"
|
|
|
huszlavika
|
|
« Új üzenet #4177 Dátum: 2014. Október 16. - 21:58:38 » |
|
Van igazsag benne. Igen, masak az igenyek, nagyon masak. Vadaszok korebe olyan nincs is, hogy "auto" autokat, kis SUV-ket, nok hasznalnak. Vadaszok -horgaszok "truck"-okat hasznalnak. Es ez igy van, viccen kivul. Igen a negy hengeresnek nincs nagy becsuje altalaba. Ha elnezed a kepeket megerted miert nincs. Nem birnak, es foleg a hegyekbe, mikor egy orat, kettot mesz folfele vontatva. Igen V8, vagy a dizelek (Cummins, Duramax, Powerstroke) Itt igy vadasznak, tele az orszagutak ilyen rig-ekkel foleg most osszel. Nyilvan campingre is hasznaljak ezeket maskor. A vadaszok altalaba nagy tavolsagokat utaznak be altalaba keletrol nyugatra, vagy fel ide Kanadaba. Jok ilyenkor a nagy kobcentik, foleg mikot huzod ezeket fel 3- 4 ezer meterre, a hegyekbe. Jó kis szerelvények...... Főleg ezt nézném meg, hogy milyen le,- és felhajtó rámpaszerkezettel áll le a platóról a quadokkal oldalra...... Tényleg jól fel vannak készülve. Volt már róla szó, de.... ha valaki nálunk bemegy a quaddal az erdőbe vadászni, nem biztos, hogy mire visszajön, ott is találja a truckot, és az összes otthagyott hóbelevancát...
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Bentshaft
|
|
« Új üzenet #4178 Dátum: 2014. Október 17. - 00:21:08 » |
|
"Truck deck" a rampa szerkezet neve....2500 es 3 ezer dollar korul mozog a dupla. Elonyuk meg az is, hogy a truck platoja megmarad mas csomagokra.
Marathon Truck Decks: ATV Loading
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2014. Október 17. - 03:47:31 írta Sakac »
|
Naplózva
|
I don't hunt in order to kill, I kill in order to have hunted.
|
|
|
Bentshaft
|
|
« Új üzenet #4179 Dátum: 2014. Október 17. - 05:44:48 » |
|
Itt ez meg a cifrabb verzioja. A masik a "manualis" egyszerubb es nepszerubb....mert "bulletproof"
|
|
|
Naplózva
|
I don't hunt in order to kill, I kill in order to have hunted.
|
|
|
Németh Lajos
Globális moderátor
Vadász
Nem elérhető
Hozzászólások: 9994
|
|
« Új üzenet #4180 Dátum: 2014. Október 17. - 09:36:52 » |
|
Itt ez meg a cifrabb verzioja.
A multilift kisautós változata? Nagyon ötletes szerkezet, erősen törpöltem régebben egy ilyen rendszerű pótkocsi beszerzésén. Két perc alatt felépítményt lehet cserélni, egy futóművel több funkciót el lehet látni. Itthon valahogy nem terjedt el, nem is igazán értem, hogy miért. A kommunális és egyéb hulladékszállításban hellyel-közzel használják, de egyéb területen alig.
|
|
|
Naplózva
|
Vagy láng csap az ódon, vad vármegye-házra, Vagy itt ül a lelkünk tovább leigázva. /Ady/
|
|
|
Boar
Adminisztrátor
Vadász
Nem elérhető
Hozzászólások: 16598
|
|
« Új üzenet #4181 Dátum: 2014. Október 26. - 23:42:04 » |
|
|
|
|
Naplózva
|
Lassan lépked a fűben a vak zenészek kara. Mondjátok emberek, ez már Európa?
|
|
|
|
Boar
Adminisztrátor
Vadász
Nem elérhető
Hozzászólások: 16598
|
|
« Új üzenet #4183 Dátum: 2014. Október 27. - 07:30:06 » |
|
A baj csak az, hogy a defi féltengelyeit a szériában szerelt motor is ropogtatja.
|
|
|
Naplózva
|
Lassan lépked a fűben a vak zenészek kara. Mondjátok emberek, ez már Európa?
|
|
|
|
|