Oldalak: 1 ... 256 257 258 259 260 261 262 263 264 265 266 267 268 269 270 271 272 273 274 275 [276] 277 278 279 280 281 282 283 284 285 286 287 288 289 290 291 292 293 294 295 296 ... 513   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Terepjárók  (Megtekintve 792600 alkalommal)
Bentshaft
Vadász
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2128


vadaszijasz


« Új üzenet #4125 Dátum: 2014. Október 11. - 19:24:29 »

Azért az megérne egy pár pofa sört, hogy ki beszél hülyeségeket. Aki szerint a jeep jobb terepjáró mint a merci g, az mindenesetre erősen elfogult...nem a jó irányba.
Úgy véded az amerikai ócskavasat mintha te gyártanád őket.

Hol irtam en, hogy jobb terepjaro a Wrangler, mint a G wagen ?  Vagy jol olvasom ??!! A GWagen erepjaro kitunosege nem volt ketsegbe vonva sehol, sem a cikk irojatol sem altalam. A cikk iro kigunyolta az ara miatt, ennyi !! Annyira nagy bun az ??  Amivel azonban en is egyetertek.  Azt irtam, hogy a Gwagen ara egy vicc, es 70 ezer dollarral nem tud tobbet mint pl. a Jeep Wrangler tortenetesen, vagy akarmilyen mas jobbacska terepjaro, ugyanezt irnam ha veletlen egy Toyota FJ Cruiser, Nissan, stb. lett volna a Jeep helyett a cikkbe. Ennyi !!  Mivel tud tobbet egy himezett kibaszott draga fegyver a te Krico-dtol vagy az en Sako-mtol....semmivel, ja igen az biztos szebb es dragabb. Erted a lenyeget ?!

Nézzük csak, mit tud felmutatni az amerikai autógyártás


Nagyon sok mindent, olyan autokat gyart amit a tomeg meg tud engedni maganak, nem arannyal befujt szarokat mint a GWagen pl.  (A  Ford Model T mond neked valamit, na ez a marketing meg mindig aktualis itt)   Pelda: hol tudsz a vilagon mas helyen mint E. Amerika venni egy 500 LE, vagy ujabban 700 LE sport autot vasarolni vadonat ujjon 50-60 ezer dollarert. (Challenger HellCat, Shelby Cobra, Chevrolet Corvette) .....valasz: sehol, (a Dubai-i fejkendosoket leszamitva).....mindenutt mereg dragak. ugyanez vonatkozik a terepjarokra is.  

...lapozzunk egy kicsit az elmúlt évek történéseiben...csődközeli állapot, csőd, állami segítség az adófizetők pénzéből, a lenézett európai autógyártók egyre komolyabb részesedése...mi jön még? Talán a kínaiak?


Lapozzunk. A melosok nagyon jol keresnek az autogyarto iparba itt, aki ott dolgozik elete vegeig nincs gondja kituno fizetes es nyugdij. A sok olcso azsiai szart beengedtek igy jottek a gondok, az olcso import tariffak miatt. Az amerikai auto ipar sosem fog csodbe menni arra merget vehetsz ....az allam nem engedi.

 
Elegánsan megkerülted-lefikáztad-a hírt, de hogy is van ez a csodajeep-el? Épp buziautót készülnek csinálni belőle? Pedig olyan jó, világverő...
 

Nem kerultem, azt irtam ez itt nem hir. Igen, az europaiak (olaszok) akarnak "buziautot" csinalni belole ne feledd el, azert hogy minel olcsobb legyen eloallitani....de elore azert nem innek a medve borere, nem lehet meg tudni mi lesz belole.
  

A merci g meg persze egy túlárazott szar. Mégis fogy. Mégis gyártják

2012-be eladtak globalisan majdnem 200 ezer Jeep Wranglert 7 milliard dollar ertekbe, es 6600 darab G Wagent 726 millio dollar ertekbe. Tehat ertelek igen, ....fogynak.... Mosolyog dontsd el te hogy melyik fogy jobban. A Jeep, a Chrysler " best seller" - je a Grand Cherokee utan, abbol eladtak 223 ezret.

-A szamokat nem en talaltam ki itt van:

http://www.autoblog.com/2013/01/09/jeep-sets-all-time-sales-record-in-2012/

http://www.autos.ca/first-drives/first-drive-2013-mercedes-benz-g-class/

akár hatkerekes, portálhidas verzió is.
Feketeerdő grandcsirkéjében milyen motor van? Mercedes. De nyilván ez is csak hülye európai buziskodás.

Feri, amikor a feketeerdo nagy csirkeje lett gyartva 2004-be akkor a Mercedes reszese volt a Chryslernek es azert.....most mar nem. Most a 3 litres VM Motori a dizel gyartojuk.


Naplózva

I don't hunt in order to kill, I kill in order to have hunted.
Bentshaft
Vadász
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2128


vadaszijasz


« Új üzenet #4126 Dátum: 2014. Október 11. - 19:40:48 »

Na, ez az aprosag meg lemaradt : Wrangler-be is van portal hidas verzio direkt gyarilag, husz ezer dollarral dragabb. Annyival nem jobb szvsz.mint a megszokott merev tengelyes Jeep Wrangler. Nehezebb, orszaguti sebbesegeknel zajos, kopik, sokkal dragabb javitatni mint minden portal hidas....tolem vihetik oket.
Naplózva

I don't hunt in order to kill, I kill in order to have hunted.
Marksman
Aladdin
Vadász
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4220



« Új üzenet #4127 Dátum: 2014. Október 11. - 19:47:22 »

Én a harmadik céges G Astrát hajtom. Tankolni kell, olaj kell bele. Nagyjából ennyi. Kétszázezer után sanszos egy trafósor csere és van rá esély, hogy a computer megadja magát. Sajnos a blokk oldalára van szerelve és túl sok neki a hőterhelés.

Félreérted Feri, semmi bajom az Opellal a régebbiek rohadós jellegén kívül, de az említett sztori egy különdíjas történet... Jani tudja Mosolyog Mosolyog
Naplózva

"és hosszan kígyózó libasorban - útra kél a szafári"
Boar
Adminisztrátor
Vadász
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 16598



« Új üzenet #4128 Dátum: 2014. Október 11. - 22:10:45 »

Hol irtam en, hogy jobb terepjaro a Wrangler, mint a G wagen ?  Vagy jol olvasom ??!! A GWagen erepjaro kitunosege nem volt ketsegbe vonva sehol, sem a cikk irojatol sem altalam. A cikk iro kigunyolta az ara miatt, ennyi !! Annyira nagy bun az ??  Amivel azonban en is egyetertek.  Azt irtam, hogy a Gwagen ara egy vicc, es 70 ezer dollarral nem tud tobbet mint pl. a Jeep Wrangler tortenetesen, vagy akarmilyen mas jobbacska terepjaro, ugyanezt irnam ha veletlen egy Toyota FJ Cruiser, Nissan, stb. lett volna a Jeep helyett a cikkbe. Ennyi !!  Mivel tud tobbet egy himezett kibaszott draga fegyver a te Krico-dtol vagy az en Sako-mtol....semmivel, ja igen az biztos szebb es dragabb. Erted a lenyeget ?!

Az ára annyi amennyit adnak érte. Ez vonatkozik az eladási számokra is. Lehet, hogy Jeep Wranglerből többet adnak el...na és? Mountain bike-ból még többet. A Jeep Wrangler otthon van az észak-amerikai piacon,nosztalgiából meg az olcsósága miatt annyi kél el belőle mint a szemét de ez kit érdekel? A mercedesnek ebben a szegmensben nem érdeke olcsó tucatautót gyártani oszt jónapot.
 
Nagyon sok mindent, olyan autokat gyart amit a tomeg meg tud engedni maganak, nem arannyal befujt szarokat mint a GWagen pl.  (A  Ford Model T mond neked valamit, na ez a marketing meg mindig aktualis itt)   Pelda: hol tudsz a vilagon mas helyen mint E. Amerika venni egy 500 LE, vagy ujabban 700 LE sport autot vasarolni vadonat ujjon 50-60 ezer dollarert. (Challenger HellCat, Shelby Cobra, Chevrolet Corvette) .....valasz: sehol, (a Dubai-i fejkendosoket leszamitva).....mindenutt mereg dragak. ugyanez vonatkozik a terepjarokra is.
Visszakérdezek, a világon hol gyártanak még ilyen laprugós, őskövület szarokat "sportautó" néven mint észak amerikában? Talán kínában vgy még ott sem. A lóerő nem minden.  Valami vonzónak kell bennük lenni, ha a sebességüket nem használhatod ki az európainál is szigorúbb sebességkorlátozások miatt, az adójuk csillagászati, a technikájuk elavult.
 
Lapozzunk. A melosok nagyon jol keresnek az autogyarto iparba itt, aki ott dolgozik elete vegeig nincs gondja kituno fizetes es nyugdij. A sok olcso azsiai szart beengedtek igy jottek a gondok, az olcso import tariffak miatt. Az amerikai auto ipar sosem fog csodbe menni arra merget vehetsz ....az allam nem engedi.
A "sok olcsó ázsiai szar" technikailag, megbízhatóságban fényévekkel előrébb jár a "drága amerikai szaroknál". Olcsóbb? Persze, az ázsiai munkások nem keresnek olyan jól mint amerikai kollégáik. De az elég vicces, hogy az európai autó azért szar, mert drága, az ázsiai meg azért, mert olcsó...amúgy meg mindkettő veri minőségben az amerikai autókat.
Az meg tényleg nagyon gáz, hogy azért nem megy csődbe az autógyártásuk mert az állam nem engedi...nem érzed, hogy ezzel a érveléssel eléggé tökönszúrtad az eddigi mondandódat? Ördög
   
Nem kerultem, azt irtam ez itt nem hir. Igen, az europaiak (olaszok) akarnak "buziautot" csinalni belole ne feledd el, azert hogy minel olcsobb legyen eloallitani....de elore azert nem innek a medve borere, nem lehet meg tudni mi lesz belole.
Igen, az olaszok. Na és? Ők a górék, náluk van a széf kulcsa. Ha az amerikai autóipar nem tud megállni a saját lábán, akkor beszopta. Ennyi.
  
2012-be eladtak globalisan majdnem 200 ezer Jeep Wranglert 7 milliard dollar ertekbe, es 6600 darab G Wagent 726 millio dollar ertekbe. Tehat ertelek igen, ....fogynak.... Mosolyog dontsd el te hogy melyik fogy jobban. A Jeep, a Chrysler " best seller" - je a Grand Cherokee utan, abbol eladtak 223 ezret.

Erre már válaszoltam. Esetleg a sokkal kevesebb eladás mellett is össze lehetne hasonlítani a mercedes és a chrysler nyereségét...
Feri, amikor a feketeerdo nagy csirkeje lett gyartva 2004-be akkor a Mercedes reszese volt a Chryslernek es azert.....most mar nem. Most a 3 litres VM Motori a dizel gyartojuk.
Ez se a minőség védjegye... Fejvakarás



Naplózva

Lassan lépked a fűben
a vak zenészek kara.
Mondjátok emberek,
ez már Európa?
Boar
Adminisztrátor
Vadász
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 16598



« Új üzenet #4129 Dátum: 2014. Október 11. - 22:12:07 »

Félreérted Feri, semmi bajom az Opellal a régebbiek rohadós jellegén kívül, de az említett sztori egy különdíjas történet... Jani tudja Mosolyog Mosolyog
Én nem ismerem a sztorit viszont a feleségemnek egy H astrát vettem, na az egy határ szar.
Naplózva

Lassan lépked a fűben
a vak zenészek kara.
Mondjátok emberek,
ez már Európa?
Bentshaft
Vadász
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2128


vadaszijasz


« Új üzenet #4130 Dátum: 2014. Október 12. - 01:22:53 »


 Visszakérdezek, a világon hol gyártanak még ilyen laprugós, őskövület szarokat "sportautó" néven mint észak amerikában? Talán kínában vgy még ott sem. A lóerő nem minden.

Te mondod feher en meg fekete. Igen a loero nem eleg ezert van 648/lb-ft nyomateka meg hozza  Mosolyog
"Laprugos oskovulet "  tetszik ..Röhög.... habar az altalam emlitett sportautok kozul egyik sem laprugos, tehat nem tudom mirol beszelsz ezert jobb ha befejezzuk.

http://www.drivesrt.com/2015/challenger-srt-hellcat/
 
http://www.chevrolet.com/corvette-stingray/specs/trims.html  ......szolj ha laprugot (leaf springs)  latsz a "specs" leirasokba.

....a Shelby Mustang-ot is belinkelhetem ha akarod de hidd el nekem az sem laprugos.



Naplózva

I don't hunt in order to kill, I kill in order to have hunted.
Jager74
Vadász
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1686


« Új üzenet #4131 Dátum: 2014. Október 12. - 09:03:02 »

Én a harmadik céges G Astrát hajtom. Tankolni kell, olaj kell bele.
Léghűtéses? Kacsint Ördög
Naplózva
Boar
Adminisztrátor
Vadász
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 16598



« Új üzenet #4132 Dátum: 2014. Október 12. - 11:27:09 »

Léghűtéses? Kacsint Ördög
Nem, de a vizet nem csipegeti, az olajat viszont-opel szokás szerint-igen.
A harmincezres szervízperiódus egy vicc...azalatt jóformán kicseréled a teljes olajmennyiséget.
Naplózva

Lassan lépked a fűben
a vak zenészek kara.
Mondjátok emberek,
ez már Európa?
S.Fox
Vendég
« Új üzenet #4133 Dátum: 2014. Október 12. - 11:56:05 »

Nem, de a vizet nem csipegeti, az olajat viszont-opel szokás szerint-igen.
A harmincezres szervízperiódus egy vicc...azalatt jóformán kicseréled a teljes olajmennyiséget.

Feri, Ecotec vagy Twinport motorosok? A Corolla előtt a cégnél Ecotec motoros 1.6 - os volt és imádta mindenki.Tényleg kevés gond  volt vele 160 ezerig, akkor lecserélték és jött szegény Corolla (erről a "járműről" azt hiszem sokat elmond, hogy az őt követő Focus vételénél ajánlott beszámítási, igen nyomott árért a 40 kollégából senki nem akarta megvenni, mivel egy évig nem volt eladható). Az Astrát viszont annyira megszerettem, hogy a Punto és C3 áráért sajátnak is azt vettem,  de addigra megjelent a Twinport az Ecotec helyett-mellett. Erősebb volt 5 lóerővel, kevesebbet fogyasztott, jól ment, de ette az olajat és állandóan volt valami gyíkja. És őszintén szólva a Lengyelországban készült Classic összeszerelési minősége meg sem közelítette a régebbi, még nem Classic belgáét. 70 ezer sem volt benne, mikor eladtuk, de addigra odáig jutottunk, hogy már utáltunk  beleülni is. Visszatértünk a fos Fiathoz és azt hiszem maradunk is  Ördög
Naplózva
Boar
Adminisztrátor
Vadász
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 16598



« Új üzenet #4134 Dátum: 2014. Október 12. - 12:14:10 »

Te mondod feher en meg fekete. Igen a loero nem eleg ezert van 648/lb-ft nyomateka meg hozza  Mosolyog
"Laprugos oskovulet "  tetszik ..Röhög.... habar az altalam emlitett sportautok kozul egyik sem laprugos, tehat nem tudom mirol beszelsz ezert jobb ha befejezzuk.

http://www.drivesrt.com/2015/challenger-srt-hellcat/
 
http://www.chevrolet.com/corvette-stingray/specs/trims.html  ......szolj ha laprugot (leaf springs)  latsz a "specs" leirasokba.

....a Shelby Mustang-ot is belinkelhetem ha akarod de hidd el nekem az sem laprugos.




Arról beszélek, hogy a corvette még a kétezres években is keresztben elhelyezett laprugóval "oldotta meg" a rugózását és csak gratulálni tudok hozzá, ha ezen azóta változtattak. Volt ugyan egy harminc évnyi fáziskésésük ezzel kapcsolatban Ördög de nem baj, előre kell nézni.  Wave
Egyébként vitatkozhatnánk a tehenekről is de gondolom, felesleges, nyilván nálatok azok is nagyobbat szarnak mint európai kollégáik...
Naplózva

Lassan lépked a fűben
a vak zenészek kara.
Mondjátok emberek,
ez már Európa?
Boar
Adminisztrátor
Vadász
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 16598



« Új üzenet #4135 Dátum: 2014. Október 12. - 12:14:56 »

Feri, Ecotec vagy Twinport motorosok? A Corolla előtt a cégnél Ecotec motoros 1.6 - os volt és imádta mindenki.Tényleg kevés gond  volt vele 160 ezerig, akkor lecserélték és jött szegény Corolla (erről a "járműről" azt hiszem sokat elmond, hogy az őt követő Focus vételénél ajánlott beszámítási, igen nyomott árért a 40 kollégából senki nem akarta megvenni, mivel egy évig nem volt eladható). Az Astrát viszont annyira megszerettem, hogy a Punto és C3 áráért sajátnak is azt vettem,  de addigra megjelent a Twinport az Ecotec helyett-mellett. Erősebb volt 5 lóerővel, kevesebbet fogyasztott, jól ment, de ette az olajat és állandóan volt valami gyíkja. És őszintén szólva a Lengyelországban készült Classic összeszerelési minősége meg sem közelítette a régebbi, még nem Classic belgáét. 70 ezer sem volt benne, mikor eladtuk, de addigra odáig jutottunk, hogy már utáltunk  beleülni is. Visszatértünk a fos Fiathoz és azt hiszem maradunk is  Ördög
Ecotec.
Naplózva

Lassan lépked a fűben
a vak zenészek kara.
Mondjátok emberek,
ez már Európa?
Fredi
Vadász
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 533


« Új üzenet #4136 Dátum: 2014. Október 12. - 12:45:21 »

Egy informaciot sokfele keppen lehet beallitani. (Foleg azoknak akiknek a "nyujorki festo" az egyeduli informacio forrasa)


Chassis & Suspension    
 
Applications:    Stingray Coupe and Convertible , Stingray Z51 Coupe and Convertible
Front:    Short/long arm (SLA) double wishbone, cast aluminum upper and lower control arms, transverse-mounted composite leaf spring, monotube shock absorber
Rear:    Short/long arm (SLA) double wishbone, cast aluminum upper and lower control arms, transverse-mounted composite leaf spring, monotube shock absorber
Noteworthy additional features:    Z51 has available Magnetic Selectice Ride Control which integrates with the Performance Traction Management System - 5 driver-selectable modes
Traction control:    Stabilitrak Electronic traction control; Active Handling
Differential:    Limited - slip Z51 includes ESD (Electronic Limited-Slip Differential) with rear cooling ducting
 
Az tnfo az albbi linken talahato:

http://www.gm.ca/gm/english/vehicles-2014/chevrolet/corvette/compare-options-and-specifications#ui-accordion-header

Kezcsok
Naplózva
Fredi
Vadász
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 533


« Új üzenet #4137 Dátum: 2014. Október 12. - 12:50:11 »

Meg annyit, hogy a "specifications" alcim alatt talahato (nem az altalanos ismertetoben).
Naplózva
Boar
Adminisztrátor
Vadász
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 16598



« Új üzenet #4138 Dátum: 2014. Október 12. - 12:52:49 »

Meg annyit, hogy a "specifications" alcim alatt talahato (nem az altalanos ismertetoben).
Szia Fredi, rég jártál erre... Wave
Naplózva

Lassan lépked a fűben
a vak zenészek kara.
Mondjátok emberek,
ez már Európa?
CID
Vadász
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3274



« Új üzenet #4139 Dátum: 2014. Október 12. - 14:08:49 »


Egyébként vitatkozhatnánk a tehenekről is de gondolom, felesleges, nyilván nálatok azok is nagyobbat szarnak mint európai kollégáik...


  Ördög
Naplózva
Oldalak: 1 ... 256 257 258 259 260 261 262 263 264 265 266 267 268 269 270 271 272 273 274 275 [276] 277 278 279 280 281 282 283 284 285 286 287 288 289 290 291 292 293 294 295 296 ... 513   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás: