Oldalak: 1 ... 250 251 252 253 254 255 256 257 258 259 260 261 262 263 264 265 266 267 268 269 [270] 271 272 273 274 275 276 277 278 279 280 281 282 283 284 285 286 287 288 289 290 ... 513   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Terepjárók  (Megtekintve 792623 alkalommal)
Stefi
Vendég
« Új üzenet #4035 Dátum: 2014. Október 04. - 09:47:07 »

Akkor nem értenek hozzá. Ennyi.




         Fejvakarás
Naplózva
Boar
Adminisztrátor
Vadász
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 16598



« Új üzenet #4036 Dátum: 2014. Október 04. - 10:31:57 »



         Fejvakarás
Stefi,
nem ismerem a barátaidat, nem akarom bírálni őket. De rettentő sok türhő paraszt van az offroasdosok között. Köll egy merevhidas vas, leginkább szuzukiszamuráj mer' az jó óccsó meg eccerű, laposvasbú' flexelünk hosszabb rugósekliket meg híd fölé basszuk a rugóköteget és máris mi vagyunk az autóépítők... Ja, a fékcső nem ér be de nem baj, a jövő héten maj' szerzünk egyet bontottan. Ha a Jóskáéké még mindig magasabb, majd teszünk bele badiliftet, jó nagyot... Bassza meg, megint rövid a fékcső, meg a sebváltókar sem mozog el, ki kő flexűni a lemezbü...
Kész a vas, atomzsír, mehetünk babodra...nem tréleren vazze, kertek alatt...úccse fog meg a rendőr... Fejvakarás

Tény, hogy könnyebb emelni a merevhidas autót. De nem versenyautóépítésről beszélünk hanem terepjárókról. Ezért ordas nagy baromság az idézett kijelentésed és ezért mondom, hogy az az "off-roados" aki ilyet állít, az elég korlátolt, szűklátókörű.
Ja, még valamit. Az, hogy automata vagy kézi kapcsoló van az első agyon, az nem híd kérdése...az hat-hat csavar kérdése. Az automata kényelmes de nem örök életű, A kézihez ki kell szállni de örök élet plusz egy nap és ha mégis szakad, olcsó a pótlása.
Naplózva

Lassan lépked a fűben
a vak zenészek kara.
Mondjátok emberek,
ez már Európa?
S.Peti
Vadász
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6027



« Új üzenet #4037 Dátum: 2014. Október 04. - 10:45:58 »

Lassan tíz éve használok Samurait, mindkettő emelve volt-van.
Nem tudok olyan okot mondani, ami miatt ne tudnám ajánlani.
Sosem volt gondom a futóművel, egyébként filléres a javítása.
Minden nagyon olcsó hozzá.
Igazából semmivel sem volt gondom.
Naplózva

...forrókezű fiatal vadásztárs...
Stefi
Vendég
« Új üzenet #4038 Dátum: 2014. Október 04. - 10:57:27 »

Stefi,
nem ismerem a barátaidat, nem akarom bírálni őket. De rettentő sok türhő paraszt van az offroasdosok között.


 Az, hogy automata vagy kézi kapcsoló van az első agyon, az nem híd kérdése...az hat-hat csavar kérdése. Az automata kényelmes de nem örök életű, A kézihez ki kell szállni de örök élet plusz egy nap és ha mégis szakad, olcsó a pótlása.


Lehet hogy ők is ezt mondják a vadászokra ?   Fejvakarás  Egyébként Nissan Patrol (rövid) , UAZ  és valami épített a választék. A Suzukiba nem férnek bele .   Röhög    ( Lehet hogy nálad is ez okozza a fóbiát ?)

Mivel Nissan picupon volt tisztában vagyok e kétféle automatikával  és mert LJ 80 -Nissan - Samu volt a sorrend azt is tudom melyik mit tud , mennyi a fenntartási költsége. Persze azt is melyik mennyire kényelmes. Isten őrizz hogy bárkit is Suzukira beszéljek rá de annak is megvannak az előnyei . Biztos hogy én vagyok kocasofőr de a Suzukikkal sose maradtam ott a picuppal évente többször (Az LJ-80 egészen fantasztikus volt . Bár meglenne !  Rííí ) Ugye az nem baj ha valaki leírja a saját véleményét tapasztalatát mégha az "ordasnagy baromság" -jelzővel illetődik is.  Fejvakarás                                                  Emelem
Naplózva
galoscsabus
Vadász
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6369


vadász


« Új üzenet #4039 Dátum: 2014. Október 04. - 11:32:28 »

Lassan tíz éve használok Samurait.......Nem tudok olyan okot mondani, ami miatt ne tudnám ajánlani.
Volt egy vadászismerősöm.
Látatlanban beleszeretett egy Samuba.
Megrendelte....házhoz hozták.....kifizette.....nem fért bele Ördög
Paraméterei kb.: 165 cm (magasság) 150 cm (derék körméret) 160 kg (testtömeg)...
Ha valaki netán magára ismer (vagy szintén az Óriás Shop állandó vendége Vigyorog) akkor azért a Samu nem az ő autója Röhög

Én is nyüstöltem egyet 2 évig, a leghosszabb ideig ő bírta komolyabb meghibásodás nélkül a gyulaji igénybevételt Igen
Naplózva

Vadász vagyok...így egyszerűen.
forester73
Vendég
« Új üzenet #4040 Dátum: 2014. Október 04. - 12:46:22 »

A 165 az 181 , a többi stimmel és az is tény minnél egyszerűbb egy szerkezet annál megbízhatóbb (lásd vasék) , a SAMU jó annak , aki belefér , aki megelékszik a "komfortjával" , aki nem akar magával többet vinni mint + 1 fő meg két hátizsák , ja és nem akar 20-30 km-nél egy huzamba többet benne tölteni .

Azt azért megkérdezném , hogy amikor kényelmesnek találtad druszám akkor még tőmelleti voltál (délcek sport agár testalkat ) vagy már irodista ( jóllakot túlkoros napközis ) ? Nyihi Nyihi Stoel Stoel

Üdv itt is Csaba Emelem
Naplózva
S.Peti
Vadász
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6027



« Új üzenet #4041 Dátum: 2014. Október 04. - 14:37:22 »

Volt egy vadászismerősöm.
Látatlanban beleszeretett egy Samuba.
Megrendelte....házhoz hozták.....kifizette.....nem fért bele Ördög
Paraméterei kb.: 165 cm (magasság) 150 cm (derék körméret) 160 kg (testtömeg)...
Ha valaki netán magára ismer (vagy szintén az Óriás Shop állandó vendége Vigyorog) akkor azért a Samu nem az ő autója Röhög

Én is nyüstöltem egyet 2 évig, a leghosszabb ideig ő bírta komolyabb meghibásodás nélkül a gyulaji igénybevételt Igen
Normál emberekre van szabva. Ördög
Aki meg fél egyedül, vegyen buszt...a vadászat nem tömegsport.
Ketten elférünk benne, ez elég.
És ésszel is lehet építeni.
OME koppintás rugónyolcasom van, a laprugókon is változtattunk egy picinykét, a lengéscsillapító hátul gyári, elől MB123.
235/75 R15 simán aláfért, gyári fékcsövekkel...ezt hajtom nyolc éve.
Beszélhet nekem bárki, ez nagyon is bevált.
A spirálrugós SJ futóműve zsákutca, a Jimny alatt újabb van.
Egyszerű, jó.



S.Peti
Naplózva

...forrókezű fiatal vadásztárs...
S.Peti
Vadász
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6027



« Új üzenet #4042 Dátum: 2014. Október 04. - 14:43:14 »

Ja...megelégszem a komfortjával.
Szeretem arra használni a dolgokat, amire valók.
Terepjáró...oda való, erre gyártották.
Naplózva

...forrókezű fiatal vadásztárs...
Stefi
Vendég
« Új üzenet #4043 Dátum: 2014. Október 04. - 15:34:59 »

Ja...megelégszem a komfortjával.
Szeretem arra használni a dolgokat, amire valók.
Terepjáró...oda való, erre gyártották.


 Igen   8-10 kilométerre járok vele 70% műút . Legtöbbször csak én és Csipetke ülünk benne a hátsó üléseket likvidáltam. Semmi építés és a Bridgestone Dueler nem terep gumikkal is az esetek 99%-ban elboldogul . Ha komoly a helyzet akkor fenyőmintás pápai . Max távolságok a 30 kilométerre lévő tanyába való lemenetek de ott is jól jön a 4x4 mert van egy 300 méteres földút és a csónakleeresztés se okoz vele gondot. Szinte minden eszközömnél szempont hogy amit univerzálisnak gyártanak vagy kiáltanak ki az az egy igazi célra nem tökéletes.                             Emelem
Naplózva
huszlavika
Vadász
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2791



« Új üzenet #4044 Dátum: 2014. Október 04. - 17:01:43 »

Urak!

Az a jó, hogy van választék. Jobb, mintha UAZ és Niva között lehetne csak válogatni.
Tényleg a lényeg, hogy igényekhez, pénztárcákhoz lehet minden igényt igazítani.
Mindenki esküszik valamire, ami neki bejött, ezért, vagy azért.
Egy 160 kilós ember persze, hogy nem fér bele egy Samuba. Egy 70 kilós ember meg majdnem tágasnak találja.
Én is azt gondolom, hogy aki vegyes célra akarja használni, annak szűkösebbek a lehetőségei, traktorgumival jó sz@r 60 km-t autózni.
Sima országútival meg elég gáz a dágványt dagasztani.
Ha valaki megtalálja a kompromisszumait, és együtt tud velük élni, és ki is tudja fizetni, majdnem mindegy a típus.
Én sosem szerettem a Nívát igazán, van aki meg imádja.
Nekem nagyon szimpatikus Jager 74 összeállítása a terepviszonyok alapján.
Voltam tag olyan területen, ahol a Trabi kombi terepgumival csak hófúvásban akadt el, de ott meg a többi terepjáró is elakadt.
Bőven elég volt egy fronthajtású autóra egy terepesebb gumi, és a terület 95%-ára kijutott aki akart.

 Emelem
Naplózva
Ruger
Vadász
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 918



« Új üzenet #4045 Dátum: 2014. Október 04. - 18:50:41 »

Meg is vagyok sértődve, hogy a Pandát senki nem említette...... Ördög

Csaba!
Mert a vadásztársak nem tudják mi a jó ! :-). Bár most szétment egy gumim, de rendeltem rá egy garnitúrát  22000 -ért, aztán megint megy pár évig:-)
Naplózva

"Mindennek ellen tudok állni, csak a kísértésnek nem!"
Gewehr
Vadász
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1406



« Új üzenet #4046 Dátum: 2014. Október 04. - 19:05:51 »

Csaba!
Mert a vadásztársak nem tudják mi a jó ! :-). Bár most szétment egy gumim, de rendeltem rá egy garnitúrát  22000 -ért, aztán megint megy pár évig:-)

Szintúgy: bal első defekt (bár több, mint egy nap alatt engedett le teljesen). Remélem könnyen javítható.
Naplózva

Verloren ist nur, wer sich selbst aufgibt!
jani78
Vadász
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 38


« Új üzenet #4047 Dátum: 2014. Október 04. - 19:25:28 »

A spirálrugós sj felfüggesztése miért zsákutca ,gondolom azért komfortosabb a laprugós kivitelnél
Naplózva
galoscsabus
Vadász
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6369


vadász


« Új üzenet #4048 Dátum: 2014. Október 04. - 19:41:26 »

Azt azért megkérdezném , hogy amikor kényelmesnek találtad druszám akkor még tőmelleti voltál (délcek sport agár testalkat ) vagy már irodista ( jóllakot túlkoros napközis ) ? Nyihi Nyihi Stoel Stoel
?????????? Kényelmesnek??????
Hol olvasott Kend ilyesmit? Vigyorog
Nem volt az kényelmes, alig fértem el benne (mert már akkoriban is rendesen kidolgozott TV-néző izomzatom volt...habár a 160 kilós gímbikát egyedül pakoltam fel a saroglyára Stoel), ha
pedig valami hasonló adoniszi adottságú vadászvendég ült mellém be, akkor olyan közel kerültünk egymáshoz (itt a fizikai kontaktusra gondolok Ördög) ami a rövid ismerettség okán még nő esetében is
elég gyors tempónk számított volna Nyihi.
Volt aki húzódozott is mellőlem rendesen, miután a sebváltó karja helyett a térdét kezdtem szorongatni.... Röhög

DE!
Előtte a szokásos "1 Niva / 1 vadásszezon" igen sok pénzt kivett a családi kasszából és ez ment 4 éven át Rííí
Aztán kezdett a tököm telelenni azokkal az ótvar ruszki romhalmazokkal (ezzel nem akarok senkit megbántani, tudom sokan szeretik, de ez a szerelem (megkockáztatom első sorban anyagi alapokon nyugszik Stoel) )
és akkor jött a.... nem, nem Zenthe Feribácsi , hanem a Samu!
2 éven át gyakorlatilag semmit nem kellett ráköltenem. Pedig rohadozott itt-ott és csipegette az olajat (gázosítva volt, talán azért is).
Az etetési és területfenntartási munkákra megmaradt mellé az UAZ, de az a Nivák mellett is volt mindig.

Csak azért váltottam végül mindent eladva egy kocka L200-asra, mert nem használhattunk tovább az erdőben érvényes forgalmi nélküli kocsit és nem tudtam volna fenntartani az addigi flottát.
Azóta tudom, hogy a picup intézménye egy olyan kompromisszum, amit Stefi írt.
Mindenre jók egy kicsit, de igazából semmire nem valók.

A társasági területünkön való vadászathoz egyre inkább el tudnék képzelni egy 350-es rendszámos Yamaha Grizzlyt, de sajnos az áraik még igen csak az egekben járnak...
Naplózva

Vadász vagyok...így egyszerűen.
S.Peti
Vadász
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6027



« Új üzenet #4049 Dátum: 2014. Október 04. - 20:01:15 »

A spirálrugós sj felfüggesztése miért zsákutca ,gondolom azért komfortosabb a laprugós kivitelnél
Túl sokszor szakad ki a torony.
Nyugalom...ha még nem szakadt, akkor fog.
A Jimny is spirálos, de más, jobb.



 S.Peti
Naplózva

...forrókezű fiatal vadásztárs...
Oldalak: 1 ... 250 251 252 253 254 255 256 257 258 259 260 261 262 263 264 265 266 267 268 269 [270] 271 272 273 274 275 276 277 278 279 280 281 282 283 284 285 286 287 288 289 290 ... 513   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás: