Gewehr
|
|
« Új üzenet #4020 Dátum: 2014. Október 03. - 17:26:32 » |
|
Tényleg...Pedig tudtam,hogy valami kicsi, de erős en korrodált még kimaradt. Most nem értem, miért mondod ezt? 2-3 évente kell csak lakatoltatni (ha vigyázol rá). Viccet félretéve: amúgy nagyon szeretem, de ez a rohadásos mizéria már az idegeimre megy... és mindjárt itt a műszaki.
|
|
|
Naplózva
|
Verloren ist nur, wer sich selbst aufgibt!
|
|
|
galoscsabus
|
|
« Új üzenet #4021 Dátum: 2014. Október 03. - 17:54:41 » |
|
...de ez a rohadásos mizéria már az idegeimre megy... és mindjárt itt a műszaki.
Szintén zenész A karosszériás nagyon illedelmesen fogadott, miután kikozmetikázta a Pandicseket, hogy (csak vannak még csodák...) átmenjen a műszakin. Kért 5000 ft-ot érte de azt mondta, hogy nincs az a pénz amiért még egyszer bevállalná Ha a héten átmegy a műszakin, akkor két lehetőségem lesz a továbbiakban: 1. Keresek egy madarat aki a friss műszakival leszurkol érte egy értékelhető összeget és elengedem a kezét, vagy 2. Használom árkon-bokron még 2 éven át és utána kidobjuk.... esetleg kap egy fiatal(abb) olasz import donort és összebűvölünk belőle egy jobbat Nagyon hálás kisautó, de valahogy jobban hajlok egyelőre az 1. megoldás felé Csak mi legyen helyette, amit kb. 450-500eft-ból ki lehet hozni a bürokráciával együtt?????
|
|
|
Naplózva
|
Vadász vagyok...így egyszerűen.
|
|
|
Gewehr
|
|
« Új üzenet #4022 Dátum: 2014. Október 03. - 18:17:20 » |
|
Szintén zenész A karosszériás nagyon illedelmesen fogadott, miután kikozmetikázta a Pandicseket, hogy (csak vannak még csodák...) átmenjen a műszakin. Kért 5000 ft-ot érte de azt mondta, hogy nincs az a pénz amiért még egyszer bevállalná Ha a héten átmegy a műszakin, akkor két lehetőségem lesz a továbbiakban: 1. Keresek egy madarat aki a friss műszakival leszurkol érte egy értékelhető összeget és elengedem a kezét, vagy 2. Használom árkon-bokron még 2 éven át és utána kidobjuk.... esetleg kap egy fiatal(abb) olasz import donort és összebűvölünk belőle egy jobbat Nagyon hálás kisautó, de valahogy jobban hajlok egyelőre az 1. megoldás felé Csak mi legyen helyette, amit kb. 450-500eft-ból ki lehet hozni a bürokráciával együtt????? Lekopogom úgy fest, hogy én is találtam egy szakembert, aki kicsinosítja műszakira, de a végszó ugyan ez volt: "többé látni sem akarom!" Láttad az enyémet, de hidd el, hogy a fiatalabb külső csalóka. Nagyon ramaty állapotban van a kasztni alulról, szóval pont ezt a két variációt fontolgatom én is. És a dilemmám is azonos. Főleg, hogy most lesznek extra költségeink is. Szóval ha megvan a megoldás, ne tartsd magadban.
|
|
|
Naplózva
|
Verloren ist nur, wer sich selbst aufgibt!
|
|
|
huszlavika
|
|
« Új üzenet #4023 Dátum: 2014. Október 03. - 19:08:34 » |
|
Pajero hosszú - 11,85-tel jártam meg az utóbbi tankolást, 680 km-ből kb. 530-at nagy buflák 33-as BFG MT gumival, most, hogy átvettem egy vadásztárs használt 235-ös kerekeit, idétlenül néz ki ugyan, de 120-al simán megy, mint a vaj, előtte a buflákkal 100-nál szétrázta a lelkemet. A 680 km-ből nagy része –legalább 2/3-ad dágványos felezős sárdagasztás. A kis vacak használt országúti gumikkal már akadtam el, a csörlő kihúzott…… Ha jön saras idő a nagy buflák megy vissza rá. Nem tudom elképzelni, hogy lesz valaha annyi cuccom, amennyi telerakná…. szóval ez is alternatíva. Már nem ülnék vissza Nivába, és bocs, de Samuba sem szoronganék, ha nem muszáj. Lehet, hogy nem hidas, de ez vadászfórum, csak vadászni kell az autó, nem fellocsolt mű-tereppályán szalagok között lavírozni, meg rohadt nehéz terepen szánt szándékkal szétb@...ni az autót. Vigyen ki vadászni, hozzon haza, nem keresem a tankcsapdákat, ha lehet kikerülöm azokat…… És ha valami sáros, dzsuvás, véres, ne kelljen már nagyon sajnálni az autót. Kell még valami egy vadászterepjárótól? Ha arról lenne szó, hogy off road, akkor az más tészta, de az nem vadászautó, hanem versenyautó… nem ennyi az élettartama és nem is ennyibe kerül. Nem mondom, hogy nincs jobb megoldás egy vadászterepjáróra, de nekem megfelel.......
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Balkóbátya
Globális moderátor
Vadász
Nem elérhető
Hozzászólások: 11252
Lábonlőtt Akác törzsfőnök
|
|
« Új üzenet #4024 Dátum: 2014. Október 03. - 19:14:16 » |
|
Szintén zenész A karosszériás nagyon illedelmesen fogadott, miután kikozmetikázta a Pandicseket, hogy (csak vannak még csodák...) átmenjen a műszakin. Kért 5000 ft-ot érte de azt mondta, hogy nincs az a pénz amiért még egyszer bevállalná Ha a héten átmegy a műszakin, akkor két lehetőségem lesz a továbbiakban: 1. Keresek egy madarat aki a friss műszakival leszurkol érte egy értékelhető összeget és elengedem a kezét, vagy 2. Használom árkon-bokron még 2 éven át és utána kidobjuk.... esetleg kap egy fiatal(abb) olasz import donort és összebűvölünk belőle egy jobbat Nagyon hálás kisautó, de valahogy jobban hajlok egyelőre az 1. megoldás felé Csak mi legyen helyette, amit kb. 450-500eft-ból ki lehet hozni a bürokráciával együtt????? Csaba vazze! Minek írsz le meggondolatlanul ilyeneket??? Neked magyarázzam a saját marketing-stratégiádat??? Néhány kép a vasról, lehetőleg amikor épp' egy Rába Steigert húzol ki a sárból...Vagy ahogy éppen két szarvasbikát hozol vele haza a vadhordó rácson,árkon bokron...Siratófal,háttérben felborult Hummer-a Panda vígan felér...A tetőcsomagtartón 5 méteres magasles... Ezek után,finoman feldobod itt ebben a topikban,hogy eladnád ,mert a kováspuskához szükséged van egy csatalóra... 10 madár lesz aki rárepül és vígan kipenget érte félmillát.
|
|
|
Naplózva
|
„ Ha el tudnánk adni a tapasztalatainkat annyiért, amennyibe nekünk kerültek: milliomosok lennénk. ”
Abigail Van Buren
|
|
|
Jager74
|
|
« Új üzenet #4025 Dátum: 2014. Október 03. - 19:22:14 » |
|
Csaba vazze! Minek írsz le meggondolatlanul ilyeneket??? Neked magyarázzam a saját marketing-stratégiádat??? Néhány kép a vasról, lehetőleg amikor épp' egy Rába Steigert húzol ki a sárból...Vagy ahogy éppen két szarvasbikát hozol vele haza a vadhordó rácson,árkon bokron...Siratófal,háttérben felborult Hummer-a Panda vígan felér...A tetőcsomagtartón 5 méteres magasles... Ezek után,finoman feldobod itt ebben a topikban,hogy eladnád ,mert a kováspuskához szükséged van egy csatalóra... 10 madár lesz aki rárepül és vígan kipenget érte félmillát.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
galoscsabus
|
|
« Új üzenet #4026 Dátum: 2014. Október 03. - 20:10:22 » |
|
Csaba vazze! Minek írsz le meggondolatlanul ilyeneket???
Szeretnék még egy kicsinykét ezen a bolygón levegőrontani, ezért puskás embert nem szívesen b@sznék át vele....
|
|
|
Naplózva
|
Vadász vagyok...így egyszerűen.
|
|
|
galoscsabus
|
|
« Új üzenet #4027 Dátum: 2014. Október 03. - 20:13:56 » |
|
Nem tudom elképzelni, hogy lesz valaha annyi cuccom, amennyi telerakná….
Vidd magaddal a zasszonyt.......mint a gáz halmazállapot.......a rendelkezésre álló teret maximálisan kitölti
|
|
|
Naplózva
|
Vadász vagyok...így egyszerűen.
|
|
|
huszlavika
|
|
« Új üzenet #4028 Dátum: 2014. Október 03. - 20:26:44 » |
|
Vidd magaddal a zasszonyt.......mint a gáz halmazállapot.......a rendelkezésre álló teret maximálisan kitölti Vadászni? Muszáj?
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Boar
Adminisztrátor
Vadász
Nem elérhető
Hozzászólások: 16596
|
|
« Új üzenet #4029 Dátum: 2014. Október 03. - 23:50:31 » |
|
Az ordas baromságot rendszeresen off-roadozó barátaimtól hallottam !
Akkor nem értenek hozzá. Ennyi.
|
|
|
Naplózva
|
Lassan lépked a fűben a vak zenészek kara. Mondjátok emberek, ez már Európa?
|
|
|
forester73
Vendég
|
|
« Új üzenet #4030 Dátum: 2014. Október 04. - 08:29:03 » |
|
UI: Úgy tudom és azt tapasztaltam hogy nem a töréssel van baj a féltengelyeknél hanem a csuklóval és az automatikával de ha jól emlékszem a az újabb típusokban nincs automatika ezért kicsit többet fogyaszt mert visszahajt viszont nem mehet tönkre.
Sok időbe és energiába került amíg kiismertem és megértettem a 200-as hajtását . Megpróbálom érthetően mások okulására összefoglalni . Az első híd az független felfüggesztésü , fix kerékagyas , a hídban rúgó hatására aktíválódó hajtással . A motor beindításakor a vákumszívattyú hatására aktíválódóik a szabadon futó , megelőzendő a híd vissza hajtását a terepváltóba , mert nagy sebességnél kifő az a 1.5-2 l olaj az osztóműből és a lehajtó lánc megnyúlik és átugrik terhelés hatására . Az osztómű már a '96-tól gyártottakban "select" azaz menetközben (nem terhelve ) be és kikapcsolható , ez gyakorlatban annyit tesz , hogy minimális gázelvétellel bekapcsol és kikapcsol a hajtás nem kell meg állni vele , felzővel . A hátsóhíd masszív vákumos (külön az alvázra szerelt vákumszívattyúval) 100%-os difizárral . Arra kéretik odafigyelni , hogy ha ki is kapcsoljuk a terepváltókart attól még nem biztos , hogy a hajtás is megszűnik , csak a nyomatékelvételkor fog szét kapcsolni . A vissza jelző lámpa jelzéseit figyelni kell mert ha meghibásodik a mágneses vákum irányító szelep akkor villog a piktogram és az első difi vissza hajt az osztóműbe és a már említett szíjmegnyúláshoz vezet ! Ennek egyenes következménye 120 000 Ft-os lánc csere v. bontott terepváltó csere 50-70 000 Ft-ig . Röviden tömören ennyi ha valakinek van kérdése privátban szívesen válaszolok . Üdv az OGRE
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
huszlavika
|
|
« Új üzenet #4031 Dátum: 2014. Október 04. - 08:54:43 » |
|
Sok időbe és energiába került amíg kiismertem és megértettem a 200-as hajtását . Megpróbálom érthetően mások okulására összefoglalni . Az első híd az független felfüggesztésü , fix kerékagyas , a hídban rúgó hatására aktíválódó hajtással . A motor beindításakor a vákumszívattyú hatására aktíválódóik a szabadon futó , megelőzendő a híd vissza hajtását a terepváltóba , mert nagy sebességnél kifő az a 1.5-2 l olaj az osztóműből és a lehajtó lánc megnyúlik és átugrik terhelés hatására . Az osztómű már a '96-tól gyártottakban "select" azaz menetközben (nem terhelve ) be és kikapcsolható , ez gyakorlatban annyit tesz , hogy minimális gázelvétellel bekapcsol és kikapcsol a hajtás nem kell meg állni vele , felzővel . A hátsóhíd masszív vákumos (külön az alvázra szerelt vákumszívattyúval) 100%-os difizárral .
Arra kéretik odafigyelni , hogy ha ki is kapcsoljuk a terepváltókart attól még nem biztos , hogy a hajtás is megszűnik , csak a nyomatékelvételkor fog szét kapcsolni . A vissza jelző lámpa jelzéseit figyelni kell mert ha meghibásodik a mágneses vákum irányító szelep akkor villog a piktogram és az első difi vissza hajt az osztóműbe és a már említett szíjmegnyúláshoz vezet ! Ennek egyenes következménye 120 000 Ft-os lánc csere v. bontott terepváltó csere 50-70 000 Ft-ig .
Röviden tömören ennyi ha valakinek van kérdése privátban szívesen válaszolok .
Üdv az OGRE
Ha lennél szíves egy színes ábrát is föltenni ezekről, külön benyilazva, hogy mi-micsoda, mi merre hajt... Esetleg egy hangalámondásos verziót is, a műszakilag gyengébbek kedvéért is, mint pl. én........
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Rzoli
|
|
« Új üzenet #4032 Dátum: 2014. Október 04. - 09:02:26 » |
|
A magam részéről a Japán vasakat favorizálom azokat is autómata váltóval. Azoknak nem ég le a kuplungja és nem szakad a bowden sem. A 91-es Vitarám eddig minden helyzetben jól teljesített, pedig a területen van épp elég autómarasztaló hely.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
huszlavika
|
|
« Új üzenet #4033 Dátum: 2014. Október 04. - 09:08:01 » |
|
A magam részéről a Japán vasakat favorizálom azokat is autómata váltóval. Azoknak nem ég le a kuplungja és nem szakad a bowden sem. A 91-es Vitarám eddig minden helyzetben jól teljesített, pedig a területen van épp elég autómarasztaló hely. Ez akkor azt jelenti, hogy jól ott is maradt?
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Rzoli
|
|
« Új üzenet #4034 Dátum: 2014. Október 04. - 09:17:37 » |
|
Ez akkor azt jelenti, hogy jól ott is maradt? A hely igen, az autó nem!
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
|