Oldalak: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 [17] 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 ... 513   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Terepjárók  (Megtekintve 792605 alkalommal)
Viktor
Vendég
« Új üzenet #240 Dátum: 2008. Szeptember 17. - 19:17:07 »

Mennyit zabálhat egy ilyen szerkezet?

30-40...?? Vállat von
Naplózva
Marksman
Aladdin
Vadász
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4220



« Új üzenet #241 Dátum: 2008. Szeptember 17. - 19:31:02 »

20 körül ha nem ölöd, a videón azért nem széria vas van Mosolyog
Naplózva

"és hosszan kígyózó libasorban - útra kél a szafári"
wetzlar
Vendég
« Új üzenet #242 Dátum: 2008. Október 06. - 12:06:44 »

Hűűűűűűűűűűűűűűűűűűűűűű de pötyke hangja van ennek a szekérnek!!!!!!!!!!!!!

...meg ahogy nézem ezen-azon át is tud(na) menni... Bion
Naplózva
Viktor
Vendég
« Új üzenet #243 Dátum: 2008. Október 06. - 12:27:38 »

Hűűűűűűűűűűűűűűűűűűűűűű de pötyke hangja van ennek a szekérnek!!!!!!!!!!!!!

...meg ahogy nézem ezen-azon át is tud(na) menni... Bion

Élőben még meggyőzőbb... Mosolyog
Naplózva
wetzlar
Vendég
« Új üzenet #244 Dátum: 2008. Október 22. - 09:13:42 »

Használ-e valaki 4 ütemű trabi (kombit) vadászatra?
Anno 2 üteművel nyomtuk a cimborával és az ide tökéletesen jó volt.
Szóval 4 üteművel ügyködik-e valaki?
Naplózva
Viktor
Vendég
« Új üzenet #245 Dátum: 2008. Október 22. - 10:43:47 »

Használ-e valaki 4 ütemű trabi (kombit) vadászatra?
Anno 2 üteművel nyomtuk a cimborával és az ide tökéletesen jó volt.
Szóval 4 üteművel ügyködik-e valaki?

Egy Barátom minden nap használja kerületvezetőként, középhegységi környezetben. Semmi baja vele, Neki tökéletesen megfelel.
Naplózva
wetzlar
Vendég
« Új üzenet #246 Dátum: 2008. Október 22. - 19:08:32 »

Használ-e valaki 4 ütemű trabi (kombit) vadászatra?
Anno 2 üteművel nyomtuk a cimborával és az ide tökéletesen jó volt.
Szóval 4 üteművel ügyködik-e valaki?

Egy Barátom minden nap használja kerületvezetőként, középhegységi környezetben. Semmi baja vele, Neki tökéletesen megfelel.

Akkor szerintem nekem is megfelelne...rajta vagyok egy "trabiprojekten" mert igen olcsón - ismert háttérrel - tudnék venni egy pöpec kis járgányt.
Utolsó szériás és mivel anno elfogytak a wartburg kasznik, ebbe a trabiba 1,3-as motor került, tehát nem az 1,1-es.
Benzin+gáz, megy mint a mérgezett egér, elöl a súly - ráadásul a nagyobb 1,3-as motor - úgyhogy terepen is jobban fog.
Erősen foglalkoztat a gondolat...

ui.: Elnézést, hogy a "terepjáró" topicba bepofátlankodtam ezzel a jószággal.  Ördög
Naplózva
Steve
Vendég
« Új üzenet #247 Dátum: 2008. Október 22. - 19:51:59 »

Használ-e valaki 4 ütemű trabi (kombit) vadászatra?
Anno 2 üteművel nyomtuk a cimborával és az ide tökéletesen jó volt.
Szóval 4 üteművel ügyködik-e valaki?

Egy Barátom minden nap használja kerületvezetőként, középhegységi környezetben. Semmi baja vele, Neki tökéletesen megfelel.

Akkor szerintem nekem is megfelelne...rajta vagyok egy "trabiprojekten" mert igen olcsón - ismert háttérrel - tudnék venni egy pöpec kis járgányt.
Utolsó szériás és mivel anno elfogytak a wartburg kasznik, ebbe a trabiba 1,3-as motor került, tehát nem az 1,1-es.
Benzin+gáz, megy mint a mérgezett egér, elöl a súly - ráadásul a nagyobb 1,3-as motor - úgyhogy terepen is jobban fog.
Erősen foglalkoztat a gondolat...

ui.: Elnézést, hogy a "terepjáró" topicba bepofátlankodtam ezzel a jószággal.  Ördög

Rolikám!

Szerintem a terpjárót nem a kardántengelyek száma határozza meg, hanem az, hogy hol járnak vele.... Kacsint
Naplózva
Viktor
Vendég
« Új üzenet #248 Dátum: 2008. Október 22. - 23:44:43 »


Utolsó szériás és mivel anno elfogytak a wartburg kasznik, ebbe a trabiba 1,3-as motor került, tehát nem az 1,1-es.
Benzin+gáz, megy mint a mérgezett egér, elöl a súly - ráadásul a nagyobb 1,3-as motor - úgyhogy terepen is jobban fog.
Erősen foglalkoztat a gondolat...

ui.: Elnézést, hogy a "terepjáró" topicba bepofátlankodtam ezzel a jószággal.  Ördög

Nem is hallottam erről, pedig éltem az NDK-ban.....
Naplózva
Steve
Vendég
« Új üzenet #249 Dátum: 2008. Október 23. - 06:36:29 »


Utolsó szériás és mivel anno elfogytak a wartburg kasznik, ebbe a trabiba 1,3-as motor került, tehát nem az 1,1-es.
Benzin+gáz, megy mint a mérgezett egér, elöl a súly - ráadásul a nagyobb 1,3-as motor - úgyhogy terepen is jobban fog.
Erősen foglalkoztat a gondolat...

ui.: Elnézést, hogy a "terepjáró" topicba bepofátlankodtam ezzel a jószággal.  Ördög

Nem is hallottam erről, pedig éltem az NDK-ban.....

Mikor futtaták ki a csoda támadó fegyvereket, köztük a T601-es "hevy tank " osztályt( Nyihi), no meg a Wartburg "könnyű csapatszállítót", úgy jött ki a vége, hogy kimaradt egy csomó T601-es kasztni, meg egy csomó 1,3 motor! Vigyorog
Naplózva
wetzlar
Vendég
« Új üzenet #250 Dátum: 2008. Október 23. - 13:01:53 »


Utolsó szériás és mivel anno elfogytak a wartburg kasznik, ebbe a trabiba 1,3-as motor került, tehát nem az 1,1-es.
Benzin+gáz, megy mint a mérgezett egér, elöl a súly - ráadásul a nagyobb 1,3-as motor - úgyhogy terepen is jobban fog.
Erősen foglalkoztat a gondolat...

ui.: Elnézést, hogy a "terepjáró" topicba bepofátlankodtam ezzel a jószággal.  Ördög

Nem is hallottam erről, pedig éltem az NDK-ban.....

Hát pedig ebben biza az az 1,3-as motor van. Mosolyog
Naplózva
Viktor
Vendég
« Új üzenet #251 Dátum: 2008. Október 25. - 16:35:23 »

Nem is hallottam erről, pedig éltem az NDK-ban.....


Mikor futtaták ki a csoda támadó fegyvereket, köztük a T601-es "hevy tank " osztályt( Nyihi), no meg a Wartburg "könnyű csapatszállítót", úgy jött ki a vége, hogy kimaradt egy csomó T601-es kasztni, meg egy csomó 1,3 motor! Vigyorog

Erre mondta Hofi: "támadni még lehet vele... de menekülni..."

http://totalcar.hu/tesztek/tramp/
Naplózva
Németh Lajos
Globális moderátor
Vadász
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 9994



« Új üzenet #252 Dátum: 2008. Október 28. - 11:34:33 »

Nekem volt egy, igaz 1.1-es
Nagyon szerettem. Belehajtottam vagy 120 ezere kilométert, soha semmi baj nem volt vele, pedig terepen is kapott rendesen.
Aztán kicseréltem egy 1.3-as Wartburgra, na azzal szívtam, mint a torkos borz, többet volt szereldében, mint a fenekem alatt. Terepen is tehetetlenebb volt a Trabinál.
Ha olcsón hozzájutsz és jó állapotú, szerintem szeretni fogod. Meg kell nézni mibe mászol bele, hiszen csak az eleje hajt, de ha bennragad akár egyedül, kézi csörlővel is kihúzható, mert könnyű mint a pille.
Naplózva

Vagy láng csap az ódon, vad vármegye-házra,
Vagy itt ül a lelkünk tovább leigázva.  /Ady/
Donkó Ádám
Vadász
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 114


« Új üzenet #253 Dátum: 2008. November 07. - 18:31:34 »


Wetzlar!

Ha megveszed a gépet, vegyél rá hóláncot! Nekem mindig bent van az Ignisben a hólánc. Álló helyzetben fel-le szerelhető, félelmetesen jól kapaszkodik! Szakadó esőben, löszös lejtőn úgy megy felfelé, mintha kötélen húznák Mosolyog Csak levenni a sáros láncot, pláne esőben, nem örömünnep dehát valamit valamiért... Ha meg lő is az ember valamit, akkor úgyse számít az ilyen apróság.

Üdv: Ádám
Naplózva

Donkó Ádám
Troja
Vadász
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 906



« Új üzenet #254 Dátum: 2008. November 07. - 20:49:59 »



Ebbe az autóba szeretnék beleépíteni ötfokozatú váltot.
Kérdezném tőletek,hogy melyik Mercedes modelnek a váltója kompatibilis ezzel az autóval. Vállat von Melyikét lehetne belerakni?
Ennek a motorja öthengeres 3000ccm!
Naplózva
Oldalak: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 [17] 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 ... 513   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás: