dobbasszus
|
|
« Új üzenet #3840 Dátum: 2014. április 16. - 07:46:45 » |
|
Hát Érsekvadkerten egy pár napos eső után inkább a garázsban hagynám ! Vadkerti vagy? Antal Gergőt(Guszti) ismered?
|
|
|
Naplózva
|
,,Körülállják valamennyien, mustrálják, dícsérik, gyászolják. Mert gyász ez, bár vidám gyász. Győzelmesen örvendenek rajta, mert öröm is egyben. De valami furcsa szomorkás öröm. Szép. Akár hiszik, akár nem: szeretet.,, Zs.F.
|
|
|
Németh Lajos
Globális moderátor
Vadász
Nem elérhető
Hozzászólások: 9994
|
|
« Új üzenet #3841 Dátum: 2014. április 16. - 08:06:19 » |
|
Azt azért megtippelem, hogy ennek is közel D-max ára lesz. Tényleg, a D-max milyen?
A Gator ára cca. fele a D-maxnak. Nem az ár volt a fő rendezőelv, hanem az, hogy az L-200-asok a negyedik százezres körhöz közelítenek, érik a cseréjük. Kézenfekvőbb volt a csere időpontját előbbre hozni egy kicsit, mint most megvenni újonnan egy mezőkerülőt, hamarosan odaadni ócskavas árban az L-200-ast és venni helyette egy újat. Nincs még itt a gép, 2 hónap az átfutási ideje. Egy próbautat tettünk vele Fehérváron. A belseje nekem egy kicsit flancos, kíváncsi leszek, hogyan válik be az elektronikus terepváltó, de ezektől eltekintve jó autónak tűnik.
|
|
|
Naplózva
|
Vagy láng csap az ódon, vad vármegye-házra, Vagy itt ül a lelkünk tovább leigázva. /Ady/
|
|
|
Marksman
|
|
« Új üzenet #3842 Dátum: 2014. április 21. - 14:53:06 » |
|
Urak! Nissan D22 Pickup-al kapcsolatosan van valakinek hosszabb távú személyes tapasztalata? A D21-et ismerem, szereltem több ízben, de "öregecskék" már, viszont a D22 közös nyomócsöves rendszere, vezérlése, geos turbója nem valami bizalomgerjesztő számomra... Köszönöm előre is!
|
|
|
Naplózva
|
"és hosszan kígyózó libasorban - útra kél a szafári"
|
|
|
Bobakos
|
|
« Új üzenet #3843 Dátum: 2014. április 21. - 16:43:13 » |
|
Urak! Nissan D22 Pickup-al kapcsolatosan van valakinek hosszabb távú személyes tapasztalata? A D21-et ismerem, szereltem több ízben, de "öregecskék" már, viszont a D22 közös nyomócsöves rendszere, vezérlése, geos turbója nem valami bizalomgerjesztő számomra... Köszönöm előre is! Nagyon jól gondolkozol Balázs! Nem egy "szabadnak született" kategória. Inkább az "aszfaltra született" a neki kijáró szlogen. A hűtő, töltőlevegő hűtő elhelyezése és kialakítása nagyon zseniális. Biztos lehetsz benne hogy az apró lamellák elzáródnak ha egy párszor lefordulsz vele a műútról. A magas fű, toklászok, felfröccsenő saras víz gyönyörűen megtapad rajta, tehát még normális terep sem szükséges hozzá. Ezekután a helyén tisztítani szinte lehetetlen, csak kiszerelés után megoldható. Márpedig ez egyenes út a túlmelegedéshez, hengerfej le-felszereléshez. A másik sűrű hiba amivel én találkoztam az az, hogy nem engedi kapcsolni az első hajtást. Ez az első kerékcsapágyak hibájára vezethető vissza, az ezzel egyidőben jelentkező ABS hibával együtt. Hirtelen ennyi, de a közös nyomócsöves motor elleni bizalmatlanságodnak is lehet oka.
|
|
|
Naplózva
|
Itt van egy süldő..... ... jó lesz ez kannak is!
|
|
|
Marksman
|
|
« Új üzenet #3844 Dátum: 2014. április 21. - 18:55:01 » |
|
Nagyon jól gondolkozol Balázs! Nem egy "szabadnak született" kategória. Inkább az "aszfaltra született" a neki kijáró szlogen. A hűtő, töltőlevegő hűtő elhelyezése és kialakítása nagyon zseniális. Biztos lehetsz benne hogy az apró lamellák elzáródnak ha egy párszor lefordulsz vele a műútról. A magas fű, toklászok, felfröccsenő saras víz gyönyörűen megtapad rajta, tehát még normális terep sem szükséges hozzá. Ezekután a helyén tisztítani szinte lehetetlen, csak kiszerelés után megoldható. Márpedig ez egyenes út a túlmelegedéshez, hengerfej le-felszereléshez. A másik sűrű hiba amivel én találkoztam az az, hogy nem engedi kapcsolni az első hajtást. Ez az első kerékcsapágyak hibájára vezethető vissza, az ezzel egyidőben jelentkező ABS hibával együtt. Hirtelen ennyi, de a közös nyomócsöves motor elleni bizalmatlanságodnak is lehet oka. Köszi Áki! Akkor marad majd a D21, gyakoribb kasztnizással Muszáj ilyesmin törnöm a fejem, "egyéb okok" címmel a zárt terepjáró nem jövőkép
|
|
|
Naplózva
|
"és hosszan kígyózó libasorban - útra kél a szafári"
|
|
|
forester73
Vendég
|
|
« Új üzenet #3845 Dátum: 2014. április 21. - 20:00:29 » |
|
A NISSSAN akkor követte el a legnagyobb hibát amikor beengedte a motortérbe a RENAULT 133 le-s motorját és elhitették először 20000 km-es majd 30000 km-es szervízintervallumot . Van egy bontós haverom csak Hiluxot , L200 és Navarra/pickup-ot bont , hogy idézzem szavait a 133 le-s motorból havi 10-t a 171-ből 20-t tudna eladni havonta .
Üdv az OGRE
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Marksman
|
|
« Új üzenet #3846 Dátum: 2014. április 21. - 20:17:53 » |
|
A NISSSAN akkor követte el a legnagyobb hibát amikor beengedte a motortérbe a RENAULT 133 le-s motorját és elhitették először 20000 km-es majd 30000 km-es szervízintervallumot . Van egy bontós haverom csak Hiluxot , L200 és Navarra/pickup-ot bont , hogy idézzem szavait a 133 le-s motorból havi 10-t a 171-ből 20-t tudna eladni havonta .
Üdv az OGRE
Szia! A családban 170 lovas DCI van vagy 2 éve, azzal hál'Istennek semmi baj, pedig megy "eleget". Viszont a D22-esben használt YD25 motor nem ugyanaz, ami a D40-ben van, Yokohamában készül. Egészen biztos van köze a Renaulthoz? (Engem anno egyébként itt is lebeszéltek a Renaultról, 220e km-nél járok, pedig benzines...)
|
|
|
Naplózva
|
"és hosszan kígyózó libasorban - útra kél a szafári"
|
|
|
Marksman
|
|
« Új üzenet #3847 Dátum: 2014. április 21. - 20:25:19 » |
|
A fene se igazodik el ezen a sok rohadt motorkódon...
|
|
|
Naplózva
|
"és hosszan kígyózó libasorban - útra kél a szafári"
|
|
|
nagysas
Globális moderátor
Vadász
Nem elérhető
Hozzászólások: 4147
TSP
|
|
« Új üzenet #3848 Dátum: 2014. április 21. - 20:34:47 » |
|
A fene se igazodik el ezen a sok rohadt motorkódon... No hallod Szerintem bármilyen motort ki lehet nyírni semmi perc alatt, és bármilyen lesajnált dobdelfranciaszarral el-el bír gurgulázni az ember évekig.
|
|
|
Naplózva
|
Ó Sunny... a tyúkok előtt mindig legyen víz!! 在我赤裸的身上牺牲一只山羊
|
|
|
Marksman
|
|
« Új üzenet #3849 Dátum: 2014. április 21. - 20:36:07 » |
|
No hallod Szerintem bármilyen motort ki lehet nyírni semmi perc alatt, és bármilyen lesajnált dobdelfranciaszarral el-el bír gurgulázni az ember évekig. "Ha szétnézünk a szegényebb arab országokban, európai szemmel nézve hihetetlennek tűnik, hogy hetvenes évek elejérõl származó, közel negyven éves -jórészt francia - autómatuzsálemek tízezrével róják az utakat. Az egy pillanatig sem kétséges, hogy egytől egyig km milliomosok, csupán az a kérdés, hogy a lefutott kilométereket jelképező hét jegyű számsor egyessel, vagy kettessel kezdődik-e. Ezek az autók döntően jó húsz-huszonöt éve kerültek át Európából, már akkor sem elhanyagolható futásteljesítménnyel. Aki csak egy futó pillantást is vetett egy ottani szervizre, annak lehetnek elképzelései a karbantartás-javítás színvonalát illetően. Aki már túlélt néhány ottani taxis kalandot, az pontosan ismeri a helyi vezetési szokásokat. Láthatóan már egyetlen kifogástalan porcikájuk sincs, mégis nap-nap után úton vannak, meglehet ez így lesz még öt-tíz év múlva is. Az érem másik oldalán pedig az áll, hogy ezek még egyszerű szerkezetű autók voltak, csak semmi elektronika, meg szemfényvesztő egyéb úri huncutság. Ami nincs, az meg nem tud elromlani." injektor.hu kiemelném a következő részt: "...közel negyven éves -jórészt francia - autómatuzsálemek tízezrével róják az utakat"
|
|
|
Naplózva
|
"és hosszan kígyózó libasorban - útra kél a szafári"
|
|
|
nagysas
Globális moderátor
Vadász
Nem elérhető
Hozzászólások: 4147
TSP
|
|
« Új üzenet #3850 Dátum: 2014. április 21. - 20:42:15 » |
|
"Ha szétnézünk a szegényebb arab országokban, európai szemmel nézve hihetetlennek tűnik, hogy hetvenes évek elejérõl származó, közel negyven éves -jórészt francia - autómatuzsálemek tízezrével róják az utakat. Az egy pillanatig sem kétséges, hogy egytől egyig km milliomosok, csupán az a kérdés, hogy a lefutott kilométereket jelképező hét jegyű számsor egyessel, vagy kettessel kezdődik-e. Ezek az autók döntően jó húsz-huszonöt éve kerültek át Európából, már akkor sem elhanyagolható futásteljesítménnyel. Aki csak egy futó pillantást is vetett egy ottani szervizre, annak lehetnek elképzelései a karbantartás-javítás színvonalát illetően. Aki már túlélt néhány ottani taxis kalandot, az pontosan ismeri a helyi vezetési szokásokat. Láthatóan már egyetlen kifogástalan porcikájuk sincs, mégis nap-nap után úton vannak, meglehet ez így lesz még öt-tíz év múlva is. Az érem másik oldalán pedig az áll, hogy ezek még egyszerű szerkezetű autók voltak, csak semmi elektronika, meg szemfényvesztő egyéb úri huncutság. Ami nincs, az meg nem tud elromlani." injektor.hu kiemelném a következő részt: "...közel negyven éves -jórészt francia - autómatuzsálemek tízezrével róják az utakat" Az a száraz levegő azért biztos konzervál is, habár a motornak meg pont nem nagy testvére a finom por.... A pödzsóba nemsoká belecsavarodik a 330... ráadásul optimlális körülmények között, immáron Kárpátalján. Kíváncsi vagyok a genki csoda mit fog bírni...
|
|
|
Naplózva
|
Ó Sunny... a tyúkok előtt mindig legyen víz!! 在我赤裸的身上牺牲一只山羊
|
|
|
S.Peti
|
|
« Új üzenet #3851 Dátum: 2014. április 21. - 20:55:15 » |
|
Qrva nagy meglepetés volt egy cimbinek az új tojás L200 motorházteteje alatt a régi jó mechanikus adagolós kocka motor. Gyári.
|
|
|
Naplózva
|
...forrókezű fiatal vadásztárs...
|
|
|
S.Peti
|
|
« Új üzenet #3852 Dátum: 2014. április 21. - 21:02:40 » |
|
|
|
|
Naplózva
|
...forrókezű fiatal vadásztárs...
|
|
|
Marksman
|
|
« Új üzenet #3853 Dátum: 2014. április 21. - 21:02:52 » |
|
Qrva nagy meglepetés volt egy cimbinek az új tojás L200 motorházteteje alatt a régi jó mechanikus adagolós kocka motor. Gyári.
|
|
|
Naplózva
|
"és hosszan kígyózó libasorban - útra kél a szafári"
|
|
|
S.Peti
|
|
« Új üzenet #3854 Dátum: 2014. április 21. - 21:57:16 » |
|
Afrika...a tavalyi Bamakón történt. Keczán és Társa Kamionszerviz.
|
|
|
Naplózva
|
...forrókezű fiatal vadásztárs...
|
|
|
|