Oldalak: 1 ... 237 238 239 240 241 242 243 244 245 246 247 248 249 250 251 252 253 254 255 256 [257] 258 259 260 261 262 263 264 265 266 267 268 269 270 271 272 273 274 275 276 277 ... 513   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Terepjárók  (Megtekintve 792599 alkalommal)
dobbasszus
Vadász
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1767



« Új üzenet #3840 Dátum: 2014. április 16. - 07:46:45 »

Hát Érsekvadkerten egy pár napos eső után inkább a garázsban hagynám ! Ördög
Vadkerti vagy? Antal Gergőt(Guszti)  ismered?
Naplózva

,,Körülállják valamennyien, mustrálják, dícsérik, gyászolják. Mert gyász ez, bár vidám gyász. Győzelmesen örvendenek rajta, mert öröm is egyben. De valami furcsa szomorkás öröm. Szép. Akár hiszik, akár nem: szeretet.,, Zs.F.
Németh Lajos
Globális moderátor
Vadász
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 9994



« Új üzenet #3841 Dátum: 2014. április 16. - 08:06:19 »

Azt azért megtippelem, hogy ennek is közel D-max ára lesz. Tényleg, a D-max milyen?

A Gator ára cca. fele a D-maxnak.
Nem az ár volt a fő rendezőelv, hanem az, hogy az L-200-asok a negyedik százezres körhöz közelítenek, érik a cseréjük. Kézenfekvőbb volt a csere időpontját előbbre hozni egy kicsit, mint most megvenni újonnan egy mezőkerülőt, hamarosan odaadni ócskavas árban az L-200-ast és venni helyette egy újat.
Nincs még itt a gép, 2 hónap az átfutási ideje.
Egy próbautat tettünk vele Fehérváron. A belseje nekem egy kicsit flancos, kíváncsi leszek, hogyan válik be az elektronikus terepváltó, de ezektől eltekintve jó autónak tűnik.
Naplózva

Vagy láng csap az ódon, vad vármegye-házra,
Vagy itt ül a lelkünk tovább leigázva.  /Ady/
Marksman
Aladdin
Vadász
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4220



« Új üzenet #3842 Dátum: 2014. április 21. - 14:53:06 »

Urak!

Nissan D22 Pickup-al kapcsolatosan van valakinek hosszabb távú személyes tapasztalata? A D21-et ismerem, szereltem több ízben, de "öregecskék" már, viszont a D22 közös nyomócsöves rendszere, vezérlése, geos turbója nem valami bizalomgerjesztő számomra...

Köszönöm előre is!  Emelem S.Peti
Naplózva

"és hosszan kígyózó libasorban - útra kél a szafári"
Bobakos
Vadász
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1117


« Új üzenet #3843 Dátum: 2014. április 21. - 16:43:13 »

Urak!

Nissan D22 Pickup-al kapcsolatosan van valakinek hosszabb távú személyes tapasztalata? A D21-et ismerem, szereltem több ízben, de "öregecskék" már, viszont a D22 közös nyomócsöves rendszere, vezérlése, geos turbója nem valami bizalomgerjesztő számomra...

Köszönöm előre is!  Emelem S.Peti

Nagyon jól gondolkozol Balázs!
Nem egy "szabadnak született" kategória.
Inkább az "aszfaltra született" a neki kijáró szlogen.

A hűtő, töltőlevegő hűtő elhelyezése és kialakítása nagyon zseniális. 
Biztos lehetsz benne hogy az apró lamellák elzáródnak ha egy párszor lefordulsz vele a műútról.
A magas fű, toklászok, felfröccsenő saras víz gyönyörűen megtapad rajta, tehát még normális terep sem szükséges hozzá.
Ezekután a helyén tisztítani szinte lehetetlen, csak kiszerelés után megoldható.
Márpedig ez egyenes út a túlmelegedéshez, hengerfej le-felszereléshez.

A másik sűrű hiba amivel én találkoztam az az, hogy nem engedi kapcsolni az első hajtást.
Ez az első kerékcsapágyak hibájára vezethető vissza, az ezzel egyidőben jelentkező ABS hibával együtt.

Hirtelen ennyi, de a közös nyomócsöves motor elleni bizalmatlanságodnak is lehet oka.  Kacsint

Naplózva

Itt van egy süldő.....   ...  jó lesz ez kannak is!
Marksman
Aladdin
Vadász
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4220



« Új üzenet #3844 Dátum: 2014. április 21. - 18:55:01 »

Nagyon jól gondolkozol Balázs!
Nem egy "szabadnak született" kategória.
Inkább az "aszfaltra született" a neki kijáró szlogen.

A hűtő, töltőlevegő hűtő elhelyezése és kialakítása nagyon zseniális. 
Biztos lehetsz benne hogy az apró lamellák elzáródnak ha egy párszor lefordulsz vele a műútról.
A magas fű, toklászok, felfröccsenő saras víz gyönyörűen megtapad rajta, tehát még normális terep sem szükséges hozzá.
Ezekután a helyén tisztítani szinte lehetetlen, csak kiszerelés után megoldható.
Márpedig ez egyenes út a túlmelegedéshez, hengerfej le-felszereléshez.

A másik sűrű hiba amivel én találkoztam az az, hogy nem engedi kapcsolni az első hajtást.
Ez az első kerékcsapágyak hibájára vezethető vissza, az ezzel egyidőben jelentkező ABS hibával együtt.

Hirtelen ennyi, de a közös nyomócsöves motor elleni bizalmatlanságodnak is lehet oka.  Kacsint



Köszi Áki!
Akkor marad majd a D21, gyakoribb kasztnizással  Ördög
Muszáj ilyesmin törnöm a fejem, "egyéb okok" címmel a zárt terepjáró nem jövőkép Szomorú
Naplózva

"és hosszan kígyózó libasorban - útra kél a szafári"
forester73
Vendég
« Új üzenet #3845 Dátum: 2014. április 21. - 20:00:29 »

A NISSSAN akkor követte el a legnagyobb hibát amikor beengedte a motortérbe a RENAULT 133 le-s motorját és elhitették először 20000 km-es majd 30000 km-es szervízintervallumot  . Van egy bontós haverom csak Hiluxot , L200 és Navarra/pickup-ot bont , hogy idézzem szavait a 133 le-s motorból havi 10-t a 171-ből 20-t tudna eladni havonta .

Üdv az OGRE
Naplózva
Marksman
Aladdin
Vadász
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4220



« Új üzenet #3846 Dátum: 2014. április 21. - 20:17:53 »

A NISSSAN akkor követte el a legnagyobb hibát amikor beengedte a motortérbe a RENAULT 133 le-s motorját és elhitették először 20000 km-es majd 30000 km-es szervízintervallumot  . Van egy bontós haverom csak Hiluxot , L200 és Navarra/pickup-ot bont , hogy idézzem szavait a 133 le-s motorból havi 10-t a 171-ből 20-t tudna eladni havonta .

Üdv az OGRE

Szia!

A családban 170 lovas DCI van vagy 2 éve, azzal hál'Istennek semmi baj, pedig megy "eleget".
Viszont a D22-esben használt YD25 motor nem ugyanaz, ami a D40-ben van, Yokohamában készül. Egészen biztos van köze a Renaulthoz? (Engem anno egyébként itt is lebeszéltek a Renaultról, 220e km-nél járok, pedig benzines...)

 Emelem S.Peti
Naplózva

"és hosszan kígyózó libasorban - útra kél a szafári"
Marksman
Aladdin
Vadász
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4220



« Új üzenet #3847 Dátum: 2014. április 21. - 20:25:19 »

A fene se igazodik el ezen a sok rohadt motorkódon...  Fejvakarás Vigyorog
Naplózva

"és hosszan kígyózó libasorban - útra kél a szafári"
nagysas
Globális moderátor
Vadász
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4147


TSP


« Új üzenet #3848 Dátum: 2014. április 21. - 20:34:47 »

A fene se igazodik el ezen a sok rohadt motorkódon...  Fejvakarás Vigyorog

No hallod  Ördög


Szerintem bármilyen motort ki lehet nyírni semmi perc alatt, és bármilyen lesajnált dobdelfranciaszarral el-el bír gurgulázni az ember évekig.  Kacsint
Naplózva

Ó Sunny... a tyúkok előtt mindig legyen víz!!
在我赤裸的身上牺牲一只山羊
Marksman
Aladdin
Vadász
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4220



« Új üzenet #3849 Dátum: 2014. április 21. - 20:36:07 »

No hallod  Ördög


Szerintem bármilyen motort ki lehet nyírni semmi perc alatt, és bármilyen lesajnált dobdelfranciaszarral el-el bír gurgulázni az ember évekig.  Kacsint

 Ördög

"Ha szétnézünk a szegényebb arab országokban, európai szemmel nézve hihetetlennek tűnik, hogy hetvenes évek elejérõl származó, közel negyven éves -jórészt francia - autómatuzsálemek tízezrével róják az utakat. Az egy pillanatig sem kétséges, hogy egytől egyig km milliomosok, csupán az a kérdés, hogy a lefutott kilométereket jelképező hét jegyű számsor egyessel, vagy kettessel kezdődik-e. Ezek az autók döntően jó húsz-huszonöt éve kerültek át Európából, már akkor sem elhanyagolható futásteljesítménnyel. Aki csak egy futó pillantást is vetett egy ottani szervizre, annak lehetnek elképzelései a karbantartás-javítás színvonalát illetően. Aki már túlélt néhány ottani taxis kalandot, az pontosan ismeri a helyi vezetési szokásokat.
Láthatóan már egyetlen kifogástalan porcikájuk sincs, mégis nap-nap után úton vannak, meglehet ez így lesz még öt-tíz év múlva is. Az érem másik oldalán pedig az áll, hogy ezek még egyszerű szerkezetű autók voltak, csak semmi elektronika, meg szemfényvesztő egyéb úri huncutság. Ami nincs, az meg nem tud elromlani."

injektor.hu

kiemelném a következő részt: "...közel negyven éves -jórészt francia - autómatuzsálemek tízezrével róják az utakat"  Kacsint
Naplózva

"és hosszan kígyózó libasorban - útra kél a szafári"
nagysas
Globális moderátor
Vadász
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4147


TSP


« Új üzenet #3850 Dátum: 2014. április 21. - 20:42:15 »

Ördög

"Ha szétnézünk a szegényebb arab országokban, európai szemmel nézve hihetetlennek tűnik, hogy hetvenes évek elejérõl származó, közel negyven éves -jórészt francia - autómatuzsálemek tízezrével róják az utakat. Az egy pillanatig sem kétséges, hogy egytől egyig km milliomosok, csupán az a kérdés, hogy a lefutott kilométereket jelképező hét jegyű számsor egyessel, vagy kettessel kezdődik-e. Ezek az autók döntően jó húsz-huszonöt éve kerültek át Európából, már akkor sem elhanyagolható futásteljesítménnyel. Aki csak egy futó pillantást is vetett egy ottani szervizre, annak lehetnek elképzelései a karbantartás-javítás színvonalát illetően. Aki már túlélt néhány ottani taxis kalandot, az pontosan ismeri a helyi vezetési szokásokat.
Láthatóan már egyetlen kifogástalan porcikájuk sincs, mégis nap-nap után úton vannak, meglehet ez így lesz még öt-tíz év múlva is. Az érem másik oldalán pedig az áll, hogy ezek még egyszerű szerkezetű autók voltak, csak semmi elektronika, meg szemfényvesztő egyéb úri huncutság. Ami nincs, az meg nem tud elromlani."

injektor.hu

kiemelném a következő részt: "...közel negyven éves -jórészt francia - autómatuzsálemek tízezrével róják az utakat"  Kacsint

Az a száraz levegő azért biztos konzervál is, habár a motornak meg pont nem nagy testvére a finom por....  Fejvakarás

A pödzsóba nemsoká belecsavarodik a 330...  Vigyorog ráadásul optimlális körülmények között, immáron Kárpátalján.  Vigyorog Kíváncsi vagyok a genki csoda mit fog bírni... 
Naplózva

Ó Sunny... a tyúkok előtt mindig legyen víz!!
在我赤裸的身上牺牲一只山羊
S.Peti
Vadász
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6027



« Új üzenet #3851 Dátum: 2014. április 21. - 20:55:15 »

Qrva nagy meglepetés volt egy cimbinek az új tojás L200 motorházteteje alatt a régi jó mechanikus adagolós kocka motor.
Gyári.
Naplózva

...forrókezű fiatal vadásztárs...
S.Peti
Vadász
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6027



« Új üzenet #3852 Dátum: 2014. április 21. - 21:02:40 »

Engem anno egyébként itt is lebeszéltek a Renaultról, 220e km-nél járok, pedig benzines...

 Emelem S.Peti

Most is lebeszélnélek...tudod miért.  Ördög




 S.Peti
Naplózva

...forrókezű fiatal vadásztárs...
Marksman
Aladdin
Vadász
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4220



« Új üzenet #3853 Dátum: 2014. április 21. - 21:02:52 »

Qrva nagy meglepetés volt egy cimbinek az új tojás L200 motorházteteje alatt a régi jó mechanikus adagolós kocka motor.
Gyári.

 Meglepődött
Naplózva

"és hosszan kígyózó libasorban - útra kél a szafári"
S.Peti
Vadász
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6027



« Új üzenet #3854 Dátum: 2014. április 21. - 21:57:16 »

Meglepődött
Afrika...a tavalyi Bamakón történt.
Keczán és Társa Kamionszerviz.



 S.Peti
Naplózva

...forrókezű fiatal vadásztárs...
Oldalak: 1 ... 237 238 239 240 241 242 243 244 245 246 247 248 249 250 251 252 253 254 255 256 [257] 258 259 260 261 262 263 264 265 266 267 268 269 270 271 272 273 274 275 276 277 ... 513   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás: