Oldalak: 1 ... 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 [226] 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 237 238 239 240 241 242 243 244 245 246 ... 513   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Terepjárók  (Megtekintve 792623 alkalommal)
Boar
Adminisztrátor
Vadász
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 16598



« Új üzenet #3375 Dátum: 2013. November 21. - 21:45:49 »

Lajos,
ezek az autók sok esetben jócskán többet tudnak annál, ahogy a gyárból kikerülnek. Az ugyanis egyre kevésbé "terepjáró" verzió, meg kell felelnie ezerféle idióta szabványnak amiket azért találnak ki, hogy azok az anyukák akik feltétlenül egy kéttonnás terepjáróval akarják a gyerekeket hordani az iskolába vagy azok a technikai antitalentumok akik pöcshosszabbítónak vesznek Pajerot Vigyorog ne álljanak fejre az első kanyarban. Ebből élnek a kiegészítőket gyártó cégek amelyeknél ugyancsak mérnökök dolgoznak, olyanok akiknek talán kevésbé van megkötve a keze mint a gyári tervezőcsapaté.
aztán ezeknek a termékeit másolják le jól-rosszul a sufnitunerek akik nem foglalkoznak olyan apróságokkal, hogy a diszkó előtt jól mutató nagy és pláne széles kerekek elviszik a futóműgeometriát a málnásba ráadásul a csapágyak terhelése is megváltozik-a féltengelyekéről nem is beszélve, a "body lift"-es emelésnél szorulhat a kormányoszlop, rövidek lehetnek a fékcsövek és a váltókarok is lejjebb kerülnek, valamint labilisabb lesz a vas. Mindennek ára van. A gyári verzió az országúti használhatóságot, biztonságot helyezi előtérbe, ez pedig a terepképesség rovására megy csak.
Naplózva

Lassan lépked a fűben
a vak zenészek kara.
Mondjátok emberek,
ez már Európa?
Boar
Adminisztrátor
Vadász
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 16598



« Új üzenet #3376 Dátum: 2013. November 21. - 21:47:15 »

Hogy is szokták mondani: Marha erő, ökör ész.  Röhög
Nem használtam toldót és csúcs szerszámot sem. Ha a king tony racsnis kulcs bírta, akkor gondolhatod, nem kellett marha erő...meg ész sem... Vigyorog
Naplózva

Lassan lépked a fűben
a vak zenészek kara.
Mondjátok emberek,
ez már Európa?
S.Peti
Vadász
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6027



« Új üzenet #3377 Dátum: 2013. November 21. - 21:48:05 »

A terepjáró az dízel, ami négy db AA-s elemmel megy, az pedig a BBurago játékautó... Wave

Amúgy meg nem merev híd-független felfüggesztés hanem méretezés kérdése az egész...az angol beteg csodálatos merevhidas oszt mégis törnek a féltengelyek mint a ropi...
Aki angol autót vesz, az megérdemli... Röhög
Aki meg fellépőt használ, az is... Ördög Stoel
A terepjáró valóban dízel is lehet...ha merevhidas...pl. TLC.
Naplózva

...forrókezű fiatal vadásztárs...
Boar
Adminisztrátor
Vadász
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 16598



« Új üzenet #3378 Dátum: 2013. November 21. - 21:49:35 »


Aki meg fellépőt használ, az is... Ördög Stoel

Azért szedtem le, baszod...
Naplózva

Lassan lépked a fűben
a vak zenészek kara.
Mondjátok emberek,
ez már Európa?
S.Peti
Vadász
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6027



« Új üzenet #3379 Dátum: 2013. November 21. - 21:51:26 »

Lajos,
ezek az autók sok esetben jócskán többet tudnak annál, ahogy a gyárból kikerülnek. Az ugyanis egyre kevésbé "terepjáró" verzió, meg kell felelnie ezerféle idióta szabványnak amiket azért találnak ki, hogy azok az anyukák akik feltétlenül egy kéttonnás terepjáróval akarják a gyerekeket hordani az iskolába vagy azok a technikai antitalentumok akik pöcshosszabbítónak vesznek Pajerot Vigyorog ne álljanak fejre az első kanyarban. Ebből élnek a kiegészítőket gyártó cégek amelyeknél ugyancsak mérnökök dolgoznak, olyanok akiknek talán kevésbé van megkötve a keze mint a gyári tervezőcsapaté.
aztán ezeknek a termékeit másolják le jól-rosszul a sufnitunerek akik nem foglalkoznak olyan apróságokkal, hogy a diszkó előtt jól mutató nagy és pláne széles kerekek elviszik a futóműgeometriát a málnásba ráadásul a csapágyak terhelése is megváltozik-a féltengelyekéről nem is beszélve, a "body lift"-es emelésnél szorulhat a kormányoszlop, rövidek lehetnek a fékcsövek és a váltókarok is lejjebb kerülnek, valamint labilisabb lesz a vas. Mindennek ára van. A gyári verzió az országúti használhatóságot, biztonságot helyezi előtérbe, ez pedig a terepképesség rovására megy csak.
A terepjáró építés első szabálya: vedd le a stabilizátort, és dobd a hátad mögé...sosem lesz rá szükség többé... Ördög
Naplózva

...forrókezű fiatal vadásztárs...
nagysas
Globális moderátor
Vadász
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4147


TSP


« Új üzenet #3380 Dátum: 2013. November 21. - 21:52:00 »

Nem akarok vitatkozni ezen, nem értek hozzá, meg Suzukim sem volt soha.
A szövetkezetben volt egy Swift, ment nálunk 200 e Km-t, olajat meg gumit cseréltünk benne, ill. rajta, 6 éve eladtuk, máig is látom naponta az utcán közlekedni.

Egy L-200-at hajtottam, arról szeretnék egy történetet elmesélni.
Egyszer a laprugó köteget le kellett venni valamiért a hídról. 4 db nyolcas csavar, berohadva, ahogy illik. 13-as dugóskulcs a normál szárral. Nem mozdul. Fél méteres szárhosszabbítás, teljes erőből neki, nem mozdul. Mindegy, nincs mit tenni, rá a szárra a méteres, másfél collos cső, aztán egy életem-egy halálom. Egy olyan pattanás, mintha egy 0.22-es sült volna el és megindult a csavar. Nem elszakadt, hanem megindult, majd szépen lecsavarodott.
A gyerek, aki esztergályos lévén nagyjából tudja, mit jelent egy csavaron a 10.9 jelzés csak nézett:
- Apu, ezt ha nem látom, nem hiszem el!
- Én se, fiam.
Ennyi a történet, tulajdonképpen csak egy vacak csavar története, de ha utána gondolunk messze vezet.  

Kicsit off.

Ugyanez Kamazon, hogy a bolsevista kelet is szerepeltesse magát:  Vigyorog

Rugóköteg bontás:
-talán 40-es dugókulcs való rá, (2000. környékén adtuk el mindhármat, ergo a memória homályos), a colos krowakészletből a "lyukas" fejjel:
- oxigénnel pirosra melegített anya
- 1 méter 80-as törhetetlen pajszer (kettődarab nagyjából colos átmérőjű féltengelyből készült, boltba nemigen kapható,), tüskés vége bele a lyukas fejbe.
- két ember majd .....sz...va nekifeszül és harcol (úgy negyed óra egy anya)
- az utolsó másfél menet megy a 80 centis colos racsnival.
- precizitás okán rugókengyel és anya cserés, de a melegítéstől eltekintve sértetlenek.

Kardánkeresztnél melegítés nélkül hasonló harc, annyi, hogy azok mehettek vissza gond nélkül. Szóval anyag számít, de azt azért nem csak felkelő napék bányásszák.

 
Naplózva

Ó Sunny... a tyúkok előtt mindig legyen víz!!
在我赤裸的身上牺牲一只山羊
Boar
Adminisztrátor
Vadász
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 16598



« Új üzenet #3381 Dátum: 2013. November 21. - 22:05:51 »

A terepjáró építés első szabálya: vedd le a stabilizátort, és dobd a hátad mögé...sosem lesz rá szükség többé... Ördög
Vizsgán nézhetik, szóval én vigyázok rá, fent van a helyén(a polcon)... Ördög
Naplózva

Lassan lépked a fűben
a vak zenészek kara.
Mondjátok emberek,
ez már Európa?
Németh Lajos
Globális moderátor
Vadász
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 9994



« Új üzenet #3382 Dátum: 2013. November 21. - 22:06:16 »

Attila: Szerintem semmi nagy titok nincs benne.
Hacsak annyi nem, hogy a dugókulcs nem 13-as volt, hanem 14-es, és a csavar sem nyolcas, hanem tízes.
A többi stimmel.

Ha jól gondolom, csak a csavar minőségét akarta szemléltetni Lajos.

Igen, azt szerettem volna.  

A számokban biztosan igazad van, ezek megjegyzése sosem volt erős oldalam. Ezért vagyok könyvelő.  Röhög
Naplózva

Vagy láng csap az ódon, vad vármegye-házra,
Vagy itt ül a lelkünk tovább leigázva.  /Ady/
Bobakos
Vadász
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1117


« Új üzenet #3383 Dátum: 2013. November 21. - 22:09:34 »

Igen, azt szerettem volna.  

A számokban biztosan igazad van, ezek megjegyzése sosem volt erős oldalam. Ezért vagyok könyvelő.  Röhög

 Igen Jól írtad, csak már nettó értékeket tüntettél fel...  Kacsint
Szakmai ártalom-
Naplózva

Itt van egy süldő.....   ...  jó lesz ez kannak is!
huszlavika
Vadász
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2791



« Új üzenet #3384 Dátum: 2013. November 21. - 22:20:05 »

Ákos, köszi!
Most már kapisgálom a tanmese lényegét! Igen

Feri!
Tulajdonképpen igazad van! Tényleg van egy pöcshosszabbító fílingje! Ilyen magasban eddig csak buszon ültem, de ott nem én vezetek.
Azért az igazsághoz hozzátartozik, hogy - mint tudod - először egy Terranot néztem. De arról mondtam, hogy lebeszéltek, mert mindenkinek az volt a véleménye, hogy nem ment a szemem színéhez, és főleg, mert annak inkább olyan pöcstelenítő jellege van.
Neked elnézzük, mert szeretünk (hogy most nem szakadt le az ég!! Röhög), meg igazából minek is az már neked...??? Vállat von
Én azért még ezt nem mertem bevállalni! Majd ha megöregszem és nem zavar hogy kiröhögnek, ígérem, veszek egy Terranot. Angyal
 Wave
Naplózva
Németh Lajos
Globális moderátor
Vadász
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 9994



« Új üzenet #3385 Dátum: 2013. November 21. - 22:21:33 »

Kicsit off.

Nyáron defekt az MBP 6.5-ön.
Méteres erőkar - semmi.
Csavarlazító befúj, nyög, befúj nyög .... -semmi.
Melegítés - semmi.
Kisflex - minden csavar engedett.
Zalaegerszeg, Axiál Kft, 8 db kerékcsavar (vagy 6, vagy 12, tudja már a rosseb) 15 e Ft-os számla.

Tanulság: a WD 40 az csak taknyolás, mint pár napja egy folyamatábrán láthattuk, valamelyik rovaton. A hathatós (bár kicsit drága) megoldást az Metabo-nak hívják.  Ördög
Naplózva

Vagy láng csap az ódon, vad vármegye-házra,
Vagy itt ül a lelkünk tovább leigázva.  /Ady/
S.Peti
Vadász
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6027



« Új üzenet #3386 Dátum: 2013. November 21. - 22:21:46 »

Vizsgán nézhetik, szóval én vigyázok rá, fent van a helyén(a polcon)... Ördög
A mostani volt a negyedik ezzel a Samuval.
Most Közlekedésfelügyeleten vizsgázott.
Szerintem azt sem tudják, hogy eszik-e vagy isszák...
Emelve, OME rugószemekkel. Rugó ˝picit˝ felhúzva...esélyem sincs visszarakni...nem éri el a csatlakozási pontot.
Ettől függetlenül nem viselkedik rosszul közúton, terepen meg nagyon jó.
Nem költöttem többet a futóműre sem, nint a széria autók.
Naplózva

...forrókezű fiatal vadásztárs...
Marksman
Aladdin
Vadász
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4220



« Új üzenet #3387 Dátum: 2013. November 21. - 23:54:26 »

Mi a 4cm bodylift-nél ahogyan Feri írja, a kormányműnél lévő ricnin kellett, hogy engedjünk kb fél centit, a fékcsövekre kellett figyelni, meg a ventilátorvédőre kellett volna, ha nem dobja ki az előző tulaj... Aszfalton nem észrevehető a különbség (az M/T többet számít...), viszont drasztikusan javult a moshatóság. Kevésbé fog akarni rommá rohadni, mint minden japán idővel Szomorú
Az alvázvédelem teljesen kész, kiegészítők fényezése kész, a kasztni most van fényezőnél, utána üregvédem és mehet a bevetés Mosolyog
Ha van rá érdeklődés, pár képet majd felteszek.

ui.: Én bár nem értek a kocsikhoz, de azt az elvet vallom: minden autó jó, ha a tulajdonosa szereti és ragaszkodik hozzá... Nem vagyunk egyformák Mosolyog

 Emelem S.Peti
Naplózva

"és hosszan kígyózó libasorban - útra kél a szafári"
Cheyenne
Vendég
« Új üzenet #3388 Dátum: 2013. November 22. - 07:24:30 »


Tanulság: a WD 40 az csak taknyolás, mint pár napja egy folyamatábrán láthattuk, valamelyik rovaton. A hathatós (bár kicsit drága) megoldást az Metabo-nak hívják.  Ördög


A WD-40  arra jó, hogy az emberfia összemaszatolja vele a kezét.  Ördög ..

Plutoline lánc-sprayt, próbáltad már..    Emelem
Naplózva
Fegbock
Vadász
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1487


« Új üzenet #3389 Dátum: 2013. November 22. - 07:33:30 »



A terepjáró valóban dízel is lehet...

A platós UAZ-om is dízel! Hát aztán?
Naplózva

Minden lövésem, amely talál, azonnal öljön! De ha nem öl, akkor ne ejtsen sebet!
Oldalak: 1 ... 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 [226] 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 237 238 239 240 241 242 243 244 245 246 ... 513   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás: