hahnbarna
|
|
« Új üzenet #3165 Dátum: 2013. Július 20. - 16:07:17 » |
|
98' körüli 2.0 TD Suzuki Vitarát használ valaki? Az érdekelne, hogy mik a fogyasztási szokásai.
'97-es 2.0 Tdi-m van, 5 ajtós. Gyári abroncsokkal(215/65r16) 6-7,5 l, a mostani 205/80r16 mérettel 7-8,5 liter.
|
|
|
Naplózva
|
Üdv, Barna
|
|
|
HunterDave
|
|
« Új üzenet #3166 Dátum: 2013. Augusztus 11. - 01:03:34 » |
|
Üdv! Azt szeretném kérdezni, hogy megéri-e venni gázos Niva-t vagy inkáb maradjak a sima benzinesnél? Előre is köszönöm!
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Németh Lajos
Globális moderátor
Vadász
Nem elérhető
Hozzászólások: 9994
|
|
« Új üzenet #3167 Dátum: 2013. Augusztus 11. - 08:51:34 » |
|
Üdv! Azt szeretném kérdezni, hogy megéri-e venni gázos Niva-t vagy inkáb maradjak a sima benzinesnél? Előre is köszönöm! Tegnapi tapasztalat megint azt mondatja velem, hogy a Niva alapból gázos, felesleges tovább gázosítani. Vegyél egy sima benzinest, vagy gázolajost, de véletlenül se Nivának hívják! Erősen hajaz a gép gyerekkorunk Riga és Verhovina mopedjeire, amik egyvalamire voltak jók: meg lehetett tanulni rajtuk motort szerelni. Egy karburátor tisztítás az út szélén, vagy egy gyújtótekercs csere 5 perces rutinná vált. A Nivának mondjuk egy előnye van velük szemben: elfér a csomagtartóban a szerelő ruha.
|
|
|
Naplózva
|
Vagy láng csap az ódon, vad vármegye-házra, Vagy itt ül a lelkünk tovább leigázva. /Ady/
|
|
|
Jager74
|
|
« Új üzenet #3168 Dátum: 2013. Augusztus 11. - 15:37:06 » |
|
Tegnapi tapasztalat megint azt mondatja velem, hogy a Niva alapból gázos, felesleges tovább gázosítani. Vegyél egy sima benzinest, vagy gázolajost, de véletlenül se Nivának hívják! Erősen hajaz a gép gyerekkorunk Riga és Verhovina mopedjeire, amik egyvalamire voltak jók: meg lehetett tanulni rajtuk motort szerelni. Egy karburátor tisztítás az út szélén, vagy egy gyújtótekercs csere 5 perces rutinná vált. A Nivának mondjuk egy előnye van velük szemben: elfér a csomagtartóban a szerelő ruha. Azért a terepjáró képessége néha azért csak kárpótol...?! Bővebben a "tegnapi tapasztalatról"?
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Rzoli
|
|
« Új üzenet #3169 Dátum: 2013. Augusztus 11. - 18:52:49 » |
|
Üdv! Azt szeretném kérdezni, hogy megéri-e venni gázos Niva-t vagy inkáb maradjak a sima benzinesnél? Előre is köszönöm! Szeretsz sokat szerelni ? Akkor NIVA ! Gázos , benzines tök mindegy . Van gázkút a környéken ? Több vadásztárs lepasszolná , de vevő az nincs ! Van aki isteniti . ? Kopog , zörög , szétesik , sokat fogyaszt , de amíg megy addig mindenhol elmegy ! Alkatrészek olcsók , szabadidő drága ! Szóval van biztosan jobb és van rosszabb is ! /Aro/ Ha láttál már illent testközelből akkor hajrá !
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Németh Lajos
Globális moderátor
Vadász
Nem elérhető
Hozzászólások: 9994
|
|
« Új üzenet #3170 Dátum: 2013. Augusztus 11. - 22:12:01 » |
|
Bővebben a "tegnapi tapasztalatról"? Csak a szokásos orosz lélek. Kimegyek körtét szedni, elvégzek, nem indul. Meg sem mozdul az önindító. Telefon a gyereknek, mondja, hogy egy bottal ütögessem meg az önindítót. Megütögetem, semmi. Megütögetem még egyszer, hajt, elindul. Mondhatnánk, hogy ez semmiség, én is annak tekinteném, ha az elmúlt két évben eltelt volna legalább egy hét, amikor nem kellett volna valamit javíttatni rajta. Megmondom őszintén, nem vártam tőle csodát, de még ezt az alacsony várakozási szintet is nagyságrendekkel alulmúlta megbízhatóságban. Valahol az MTZ volt az etalon amikor a gyerek megvette, azt nyúzzuk 15 éve, nagyjából kiismertük a betegségeit, ha tiszta az üzemanyag ellátó rendszer, van benne hűtővíz, kenőolaj, gázolaj és nincs túlságosan hideg, az elindul. Hangos, kényelmetlen, de igénytelen mint egy öszvér, összességében minden szempontból a legolcsóbb erőgép. Nem adnám el, akárhány másik lenne is mellette. Azt a napot viszont nagyon várom, amikor a Niva elhagyja a portát.
|
|
|
Naplózva
|
Vagy láng csap az ódon, vad vármegye-házra, Vagy itt ül a lelkünk tovább leigázva. /Ady/
|
|
|
Egon
|
|
« Új üzenet #3171 Dátum: 2013. Augusztus 11. - 23:05:18 » |
|
Üdv! Azt szeretném kérdezni, hogy megéri-e venni gázos Niva-t vagy inkáb maradjak a sima benzinesnél? Előre is köszönöm! Az enyém 83-as nálam 2006-tól van, az elején nagyon sokat költöztem rá de ez csak addig tartott amíg nem tanultam meg terepen használni. Az elmúlt 3 évben egy darab talpast kellett benne cserélni ill. a hátsó difibe szimeringet. Most kapott egy festést ill. műszakira renberakatom. Igazából a véleményem az, hogy ha az ember helyén kezeli a dolgokat akkor jó választás.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Egon
|
|
« Új üzenet #3172 Dátum: 2013. Augusztus 11. - 23:06:07 » |
|
Az enyém 83-as nálam 2006-tól van, az elején nagyon sokat költöztem rá de ez csak addig tartott amíg nem tanultam meg terepen használni. Az elmúlt 3 évben egy darab talpast kellett benne cserélni ill. a hátsó difibe szimeringet. Most kapott egy festést ill. műszakira renberakatom. Igazából a véleményem az, hogy ha az ember helyén kezeli a dolgokat akkor jó választás.
Ja feltétlen olcsóbb ha gázos.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Jager74
|
|
« Új üzenet #3173 Dátum: 2013. Augusztus 12. - 08:06:07 » |
|
Csak a szokásos orosz lélek. Megmondom őszintén, nem vártam tőle csodát, de még ezt az alacsony várakozási szintet is nagyságrendekkel alulmúlta megbízhatóságban. Azt a napot viszont nagyon várom, amikor a Niva elhagyja a portát.
Majd visszasírod! Pedig kifejezetten Neked való,akinek van hozzá szerszáma,szakértelme és ideje is.Mit veszel helyette,amit nem sajnálsz,ha húzza a gally az oldalát,ha kopog a kövön az alja,ha nekicsúszik a fának...?
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
S.Peti
|
|
« Új üzenet #3174 Dátum: 2013. Augusztus 12. - 08:23:55 » |
|
Nincs az a pénz, amiért saját Nivát vennék. Sajnos az olcsósága hozza magával a megbízhatatlanságot, ha valóban terepen használod. Még az új cégesek is. Műúton, homokon nem nagyon szar. De az állandó ˝csak hozzon haza˝ érzés megfizethetetlen...
|
|
|
Naplózva
|
...forrókezű fiatal vadásztárs...
|
|
|
Cheyenne
Vendég
|
|
« Új üzenet #3175 Dátum: 2013. Augusztus 12. - 08:29:00 » |
|
Majd visszasírod! ...... Mit veszel helyette,amit nem sajnálsz,ha húzza a gally az oldalát,ha kopog a kövön az alja,ha nekicsúszik a fának...?
Üdv Jager74! ..Véletlenül, pont erre jártam.. .., ezért, megpróbálok segíteni.. .. Megmondom őszintén, nem vártam tőle csodát, de még ezt az alacsony várakozási szintet is nagyságrendekkel alulmúlta megbízhatóságban. Valahol az MTZ volt az etalon amikor a gyerek megvette, azt nyúzzuk 15 éve ..... Hangos, kényelmetlen, de igénytelen mint egy öszvér, összességében minden szempontból a legolcsóbb erőgép. Nem adnám el, akárhány másik lenne is mellette.
.. Csak azt nem értem.., akinek MTZ-je van.., minek mellé, még egy Niva is??!.. ..
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Balkóbátya
Globális moderátor
Vadász
Nem elérhető
Hozzászólások: 11252
Lábonlőtt Akác törzsfőnök
|
|
« Új üzenet #3176 Dátum: 2013. Augusztus 12. - 09:36:49 » |
|
Üdv Jager74! ..Véletlenül, pont erre jártam.. .., ezért, megpróbálok segíteni.. .. .. Csak azt nem értem.., akinek MTZ-je van.., minek mellé, még egy Niva is??!.. .. Az MTZ-vel sosem volt több bajunk mint az újabb traktorokkal...Ahol a vén belorusz még muzsikál, ott sok ámerikásnál már törik a kardán. S cserébe az a kis olajfogyás...
|
|
|
Naplózva
|
„ Ha el tudnánk adni a tapasztalatainkat annyiért, amennyibe nekünk kerültek: milliomosok lennénk. ”
Abigail Van Buren
|
|
|
Jager74
|
|
« Új üzenet #3177 Dátum: 2013. Augusztus 12. - 10:12:56 » |
|
Üdv Jager74! ..Véletlenül, pont erre jártam.. .., ezért, megpróbálok segíteni.. .. ??? ???
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Cheyenne
Vendég
|
|
« Új üzenet #3178 Dátum: 2013. Augusztus 12. - 15:48:32 » |
|
??? ??? Nem tudom sajnos érthetőbben elmagyarázni. Linkeltem, az idézés helyett.., abból adódhatott a probléma.. Bocsánat!
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Jager74
|
|
« Új üzenet #3179 Dátum: 2013. Augusztus 12. - 20:38:55 » |
|
Nem tudom sajnos érthetőbben elmagyarázni. Linkeltem, az idézés helyett.., abból adódhatott a probléma.. Bocsánat! Nincs miért és nincs mit...Níváztam én is 8 évig,volt mikor egy nap 3x szedtem le a váltót-terepváltót egyedül.Na ez a művelet (egy le-fel) a Terranon 3 napomba és baráti alapon 50 db Mátyáskirályba került...
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
|