Oldalak: 1 ... 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 [207] 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 ... 513   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Terepjárók  (Megtekintve 792568 alkalommal)
Bentshaft
Vadász
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2128


vadaszijasz


« Új üzenet #3090 Dátum: 2013. Február 24. - 01:38:02 »

Utcai gumikkal sarba. Kar, hogy a kis Jeep volt es nem a 4 ajtos.

Naplózva

I don't hunt in order to kill, I kill in order to have hunted.
Boar
Adminisztrátor
Vadász
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 16596



« Új üzenet #3091 Dátum: 2013. Március 01. - 23:34:34 »

Hűb+!
http://totalcar.hu/magazin/hirek/2013/03/01/g_mercedes_hatkerek-hajtassal/
Naplózva

Lassan lépked a fűben
a vak zenészek kara.
Mondjátok emberek,
ez már Európa?
Tézuc
Vadász
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 117


« Új üzenet #3092 Dátum: 2013. Március 02. - 00:00:43 »


Ha Rommelnek ilyen gépei lettek volna Afrikában Vigyorog
Naplózva
Németh Lajos
Globális moderátor
Vadász
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 9994



« Új üzenet #3093 Dátum: 2013. Március 02. - 07:11:51 »


46 cm hasmagasság. Közelít az MTZ-hez.
Naplózva

Vagy láng csap az ódon, vad vármegye-házra,
Vagy itt ül a lelkünk tovább leigázva.  /Ady/
galoscsabus
Vadász
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6369


vadász


« Új üzenet #3094 Dátum: 2013. Március 02. - 10:15:30 »

A vételár nem nagy durranás.
De belegondoltatok már, hogy 50%-kal megnő a guminyomás ellenőrzésre és beállításra fordított költség?
Azért ezt nem mindenki tudja manapság bevállalni....
Naplózva

Vadász vagyok...így egyszerűen.
forester73
Vendég
« Új üzenet #3095 Dátum: 2013. Március 02. - 18:19:35 »

Lajos még egy hasonlóság ez is portál hidas mint a régi Mtz-k. Stoel

Nagyon dög , de azt nem hiszem , hogy 18 literből ki lehet vele jönni inkább a duplája . Viszont a sejkeknek megint lessz egy játékszerük .

Üdv az OGRE
Naplózva
dama
Vadász
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2660


« Új üzenet #3096 Dátum: 2013. Március 04. - 18:15:57 »

http://www.ezutos.com/korbejaro-terepjaro/
Naplózva

Az áram alatt lévő alkatrész ugyan úgy néz ki mint ami nincs áram alatt,
csak más a fogása!
CID
Vadász
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3274



« Új üzenet #3097 Dátum: 2013. Március 04. - 19:30:24 »

Gondolod a sejkeket érdekli mennyit zabál egy ilyen járgány?
Tegnap néztem  a yacht építőket, az egyiknek 56.000$ volt a teli tankolása. Erre azt mondta a tulaj, hogy a bor többe került egyik este amit elszopogattak.  OOO Ördög
Naplózva
Vadász35
Vadász
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 229



« Új üzenet #3098 Dátum: 2013. Március 05. - 07:55:29 »

Sziasztok!

Szeretnék egy vadfelhúzó csörlőt, tartókerettel és rámpával a Pickup-omra. A Sandlandernél jártam már de szeretnék máshol is érdeklődni. Tud valaki olyan céget ahol ilyesmit gyártanak?
Előre is köszönöm a segítséget.
Naplózva

„Nem a szarvas megy át az úton, az út megy át az erdőn.”
bird0
Tudásra éhes, tanuló Vadász
Vadász
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 927



« Új üzenet #3099 Dátum: 2013. Március 05. - 08:11:54 »

Sziasztok!

Szeretnék egy vadfelhúzó csörlőt, tartókerettel és rámpával a Pickup-omra. A Sandlandernél jártam már de szeretnék máshol is érdeklődni. Tud valaki olyan céget ahol ilyesmit gyártanak?
Előre is köszönöm a segítséget.

Szia Kezdővadász35!
Érdemesebb megcsináltatni magadnak. Egy olyan lakatos aki vadászik Vigyorog  profin meg tudja csinálni, ha esetleg nincs ilyen ismerősöd, tudok ajánlani, de csak Borsodban Angyal.
A csörlőbe is tudok segíteni attól függ, milyet szeretnél mert, határ a csillagos ég. Kacsint
Nagy tisztelettel: Laci Emelem
Naplózva

"..különleges nyelven szól a természet. Igazi csodáival nem bőkezűsködik,... Azokat inkább.., négyszemközti, bizalmas találkára tartogatja. Ezért van, hogy egyedül járó vadász találkozik leginkább az Úristennel is, aki –minden ellenkező híreszteléssel szemben– még manapság is gyakran járja az erdőt"
Vadász35
Vadász
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 229



« Új üzenet #3100 Dátum: 2013. Március 05. - 10:34:03 »

Szia!

Küldtem választ privátban.

Szia Kezdővadász35!
Érdemesebb megcsináltatni magadnak. Egy olyan lakatos aki vadászik Vigyorog  profin meg tudja csinálni, ha esetleg nincs ilyen ismerősöd, tudok ajánlani, de csak Borsodban Angyal.
A csörlőbe is tudok segíteni attól függ, milyet szeretnél mert, határ a csillagos ég. Kacsint
Nagy tisztelettel: Laci Emelem
Naplózva

„Nem a szarvas megy át az úton, az út megy át az erdőn.”
Dzsi
Vadász
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 517


« Új üzenet #3101 Dátum: 2013. Március 05. - 19:02:29 »

Hol is kezdjem, szóval csak gondolkodom, nézelődök.
Venni kellene egy terepjárót, vagy ahogyan tanult kollégám mondja: telepjárót.
A terület síkság, konkrétan az Alföld. Nincsenek nagy feladatok, nem kell Samurai, vagy Daihatsu F model valamelyike, mint a hegyekben a járhatatlan utakon.
Nem akarok beruházni egy Hilux, vagy L200 értéket sem, ne álljon benne a pénz.
Csak vadászatra, etetésre használnám, valamint a teljesség érzése miatt, legyen egy jó sörétes, egy jó golyós, egy jó terepjáró. Bár sokszor felmerül, hogy minek, aztán másnap újra böngészem az oldalakat.
Max. 1M, amit áldoznék rá.
Kézenfekvő a Vitara. De a mobile.de-n beállítom a gondolt 2000-es évjáratot, a max 150.000 Km-t, valamint a diesel opciót ( bár ha kis kW-os benzinest nézek, akkor a mostani üzemanyag árak mellet nem tudom, hogy van-e értelme) és a Vitara kiszállt.
Nagyobb méretűt szeretnék, így a fenti opciókkal ezek maradnak: Hyundai Galloper (rövid), Opel Frontera, Kia Sportage (ez ne túl nagy), Ssangyong Korando.

Ha valakinek van energiája, mondjon véleményt, pro és kontra.
Naplózva
forester73
Vendég
« Új üzenet #3102 Dátum: 2013. Március 05. - 20:47:46 »

Szia Dzsi

Jómagam elég régóta zötykölődök eféle alkalmatosságokban . A pick upokat ne lőd ki teljesen , mert csak triál szinten gyengébbek mint a rövid terepesek amiket utóljára felsoroltál . Mivel azokkal a paraméterekkel valószínüleg nem fogsz találni terepjárót , valamelyikket felkell adni . Mondanék egy másik megközelítést , ez a fenttarthatóság (főleg alkatrész) mert amit használnak az használódik , főleg a terepjáró . Ha ezt a megközelítést vesszük alapul , akkor a legnagyobb számban előforduló terepest kell nézni és ez kishazánkban és európában is (a 96-2004ig számításba vehető autókat figyelembe véve az ár miatt) nem más mint az L200 . Ne tegyél mást csak kérjél ár ajánlatot alkatrész ügyben (talpasok , féltengely csuklók , kardánkeresztek , kerékagy csapágy stb) és rá jössz melyik a megfizethető a sok közül . A terepes képességeiben ne kételkedj , hidd el nem hobbi szinten használom .

Üdv az OGRE
Naplózva
gabi243
Vadász
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 76


« Új üzenet #3103 Dátum: 2013. Március 06. - 00:15:05 »

Hol is kezdjem, szóval csak gondolkodom, nézelődök.
Venni kellene egy terepjárót, vagy ahogyan tanult kollégám mondja: telepjárót.
A terület síkság, konkrétan az Alföld. Nincsenek nagy feladatok, nem kell Samurai, vagy Daihatsu F model valamelyike, mint a hegyekben a járhatatlan utakon.
Nem akarok beruházni egy Hilux, vagy L200 értéket sem, ne álljon benne a pénz.
Csak vadászatra, etetésre használnám, valamint a teljesség érzése miatt, legyen egy jó sörétes, egy jó golyós, egy jó terepjáró. Bár sokszor felmerül, hogy minek, aztán másnap újra böngészem az oldalakat.
Max. 1M, amit áldoznék rá.
Kézenfekvő a Vitara. De a mobile.de-n beállítom a gondolt 2000-es évjáratot, a max 150.000 Km-t, valamint a diesel opciót ( bár ha kis kW-os benzinest nézek, akkor a mostani üzemanyag árak mellet nem tudom, hogy van-e értelme) és a Vitara kiszállt.
Nagyobb méretűt szeretnék, így a fenti opciókkal ezek maradnak: Hyundai Galloper (rövid), Opel Frontera, Kia Sportage (ez ne túl nagy), Ssangyong Korando.

Ha valakinek van energiája, mondjon véleményt, pro és kontra.

A leírtak szerint csak vadászatra (terepen, nem nagy távolságokra stb.) akkor én elsőnek a Lada Niva-t mondanám. Igaz a fogyasztása nem a legbarátibb, de az alkatrész filléres kiadás és bármelyik szerelő megcsinálja, ha baj van vele. Egy vadrács és mehetsz is. Nem fogod sajnálni, elmegy gyakorlatilag mindenhol és még milliókba se kerül. Full karbantartás hiányába is mennek évekig.

Vitarát is hajtottam egy ideig (2.0 td-t, ami túlnyomó része grand vitara), és teljesen meg voltam vele elégedve. Rendes gumival sárba se volt gond, de a hasmagassága miatt azért oda kellett figyelni. Sajna jártam vele úgy, hogy felült az eleje és  segítséget kellett kérni. Alkatrészek is korrekt áron voltak, fogyasztássa jó volt. Viszont el lehetet menni vele hosszabb utakra is (kényelmes 5 embernel, klíma, teljesítmény stb). Nálam 250 ezer km felett is tökéletesen ment(igaz nem szakszervízbe, de folyamatosan karbantartottam). Egyébként a 2000 körüli Kia Sportage kb. ugyanaz, mint a Grand Vitara. Egyterű révén kellett rendesen takarítani, mert az utastérbe maradtak szagok (pl.: egérszag takarmány után, vagy kanszag) Szomorú

És ott vannak a pick up-ok. Gyakorlatba a legpraktikusabb. Jó gumikkal biztos nem fog sehol otthagyni. Munkaeszköznek lettek kitalálva és megépítve. Azért az l200 és a hilux is nagyon jól össze van rakva. Nem 1-2 ismerősnek van még meg 3-400 ezer km fölött is kifogástalanul működő darabok.  A fogyasztásra panaszkodnak, hogy elég nagy (12-15 liter ) még közúti használat során is. MEgjegyezném, hogy ezeket lehet legjobban saját célra alakítani (csörlő stb.)

Fronterától óva intenélek, mert sok vele a baj (nekem ezt opel szervízvezető mondta)

Többi típusról nem mondanék véleményt, mert nem ismerem. Azonba a listára felírnám a Terránot is, mert lehet jókat találni.
Naplózva
goodman75
Vadász
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 25


« Új üzenet #3104 Dátum: 2013. Március 06. - 07:33:25 »

Szia Dzsi!

Hasonló cipőben járok,mint te! Szeretnék venni egy vadász terepjárót, amit csak a területen használok. Odáig egyszerű személyautóval mennék le. Végigolvastam az egész topicot az elejétől a végéig! Én nem akarok 1 millát rászánni, igy a Niva mellett döntöttem. Úgy láttam, hogy kb. 250 és 400 között szinte teljesen egyformák. Kinéztem 300 alatt is egyet, meg éppen 300 fölött is egyet. El kellene mennem megnézni őket. Tudom sok rosszat mondanak a gázról, de én azokat nézegettem, és csak a sima 1.6-osat.
Sok terepjáróban ültem, sőt nekem is van egy hosszú Pajerom. Amit sokat használsz, az romlik. Az alkatrész a japán autókhoz sem nagyon drága, de azt is javitani kell. (a motort javitottuk, a váltó szét ment, a féltengely fogyó eszköz), pedig nem is igazán terepezek vele. Az egyik barátom a hegyekben nyüvi a terepjárókat. L200, L300, Ranger, Niva. Mindegyikte javitani kellett, a Nivát a legtöbbször, de fillérekért. A Rangerba tankolt kúton kicsit rosszabb minőségű gázolajat, porlasztó csere lett a vége több százért. Az L200 a féltengelyt ette, átlagban 2 havonta. Vicces, de legjobban az L300 birta. Ez dobozos kisteher volt. Én is vezettem, és meglepően jól ment. A Niváról ne is beszéljünk, mert azon szinte minden forgó alkatrészt ki kellett cserélni.
A Samukról sok jót hallottam, nem véletlenül olyan magas az áruk. Egy ismerősömnek van Terranója. Ha kicsit több pénzt szánnék a dologra, én azt vennék. Látom, hogy mit kap, és túléli. Mondjuk ott is volt váltó cserélve már 150-ért. Tudomásul kell venni, hogy olyan autó nincs, amit nem kell javitani.
A terepjárósoknak egy igazán nagy ellensége van, az pedig a traktornyom. Ha felakad, akkor mehetsz bármivel. Főleg télen, ha megfagyott. 
Úgy gondolom, hogy én maradok a jó öreg Nivánál, csak megcsinálom, hogy egy számmal nagyobb kerék legyen rajta. Hátha nem akad fel mindenen.

Jó keresgélést!
Naplózva

A disznó, az disznó! Kiszámithatatlan, mint egy jó feleség! Kacsint
Oldalak: 1 ... 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 [207] 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 ... 513   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás: