Bobakos
|
|
« Új üzenet #3060 Dátum: 2013. Február 09. - 12:24:51 » |
|
Gondolkodtam a Niván is,meg mondták többen is hogy jobb az aronál,erősebb,jobban bírja,de vissza olvasva látom hogy a niva is szerviz igényes
Esetleg Vitarán nem gondolkodtál? Tudok egy olcsón eladót.
|
|
|
Naplózva
|
Itt van egy süldő..... ... jó lesz ez kannak is!
|
|
|
Egon
|
|
« Új üzenet #3061 Dátum: 2013. Február 09. - 12:44:17 » |
|
Tiszteletem az uraknak,hölgyeknek! Egy kérdésem lenne.Nagyon kacsingatok egy ARO felé,de konkrétan nem tudok semmit róla.Véleményt szeretnék kérni aki használ vagy használt ilyen autót.1.3as,benzines,nagyon szépen meg van csinálva,cabrió+vászontető,megemelve,terep gumikkal,két személyes,hátul kis plató,bőr ülések,katonai zöld szín.Ismerősé csak ő valami nagyobbat szeretne vásárolni.90es évjárat.A területünk nem veszélyes,hegyek nincsenek a legmagasabb pont a Duna gátja.Nem lenne napi használatban,csak ha kiszeretnék menni ne keljen a családi autót össze vágni,karcolni,sározni...ara sajnálom de nagyon,nem terepre való. Előre is köszönöm! A nivához minden alkatrész van az aróhoz ez nem mondható el. Személy szerint én a nívát ajánlom inkább és ezt hajtom hét éve, ha már tudsz terepen közlekedni és tudod, hogy mit bír az autó akkor nem veszélyes a szerviz igénye, de ha még nem vagy járatos sem a terepezésben sem az autóval, akkor igen gyakran kell javítani mivel mindig sikerül szétszakítani valamit. Az arót nem igazán ajánlom, mert azzal viszont tényleg úgy kell bánni, mint a hímes tojással rossz és drága az alkatrészellátás igen rossz szerelni a szerelők nem is nagyon szeretik és sajnos az első híd igen alacsony tehát emiatt nem túl nehéz vele elakadni.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Bütyök
|
|
« Új üzenet #3062 Dátum: 2013. Február 09. - 13:17:17 » |
|
Nekünk volt ! Egy év múlva eladtuk. Nem evett sokat mert mindig tönkrement valami ,pedig rendben volt de GYENGE ! Eltört,elcsavarta,stb. gyenge minőségű anyagból van.Kemény terepen sosem voltunk csak kisebb kirándulásokon de egy KGST suv Dácia. Trabant többet tudott mert utána az volt . Ja és tényleg alacsony,alkatrész ellátás egy vicc volt ,Debrecenben sem kaptunk /központ / Romániából áthozni nem engedték. 350-es Jawa kipufogóban csempésztük be azt a kis vékony tengelyt amitől hajtott az eleje .
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
bombi
|
|
« Új üzenet #3063 Dátum: 2013. Február 09. - 14:53:01 » |
|
Köszönöm a segítségeteket.
|
|
|
Naplózva
|
Üdvözlettel Borda Sándor!
|
|
|
Sanyooo
Vendég
|
|
« Új üzenet #3064 Dátum: 2013. Február 09. - 15:04:55 » |
|
Köszönöm a segítségeteket. Segítettünk?
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Boar
Adminisztrátor
Vadász
Nem elérhető
Hozzászólások: 16598
|
|
« Új üzenet #3065 Dátum: 2013. Február 09. - 15:27:50 » |
|
Köszönöm a segítségeteket. Kérdezz nyugodtan, mi nagyon szívesen lebeszélünk bármiről...
|
|
|
Naplózva
|
Lassan lépked a fűben a vak zenészek kara. Mondjátok emberek, ez már Európa?
|
|
|
S.Peti
|
|
« Új üzenet #3066 Dátum: 2013. Február 09. - 15:36:28 » |
|
Kérdezz nyugodtan, mi nagyon szívesen lebeszélünk bármiről... Nesze neked...vendégszeretet...
|
|
|
Naplózva
|
...forrókezű fiatal vadásztárs...
|
|
|
bombi
|
|
« Új üzenet #3067 Dátum: 2013. Február 09. - 17:10:21 » |
|
Kérdezz nyugodtan, mi nagyon szívesen lebeszélünk bármiről... Nagyon rendesek vagytok tovább nézelődöm aztán majd lesz valahogy.Előbb utóbb valamit kell venni.
|
|
|
Naplózva
|
Üdvözlettel Borda Sándor!
|
|
|
Jager74
|
|
« Új üzenet #3068 Dátum: 2013. Február 09. - 17:43:53 » |
|
...majd lesz valahogy. Úgy még sosem vót',hogy valahogy ne lett vóna'...
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Bütyök
|
|
« Új üzenet #3069 Dátum: 2013. Február 09. - 17:58:31 » |
|
Nagyon rendesek vagytok tovább nézelődöm aztán majd lesz valahogy.Előbb utóbb valamit kell venni. Terepjárót vegyél,ne pedig valamit. Pl.Samuk jönnek-mennek de Aro10-et nem láttam szembejönni vagy húsz éve elkerülni meg főleg.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Lacus
|
|
« Új üzenet #3070 Dátum: 2013. Február 09. - 18:33:13 » |
|
Bombi ! Írod nem kemény a terep és csak kijárni kell . Akkor jó egy Panda , Justy , Daihatsu is összkerékkel . + nem nagy fogyasztás
|
|
|
Naplózva
|
Üdv Lacus.
/ " Ifjaik majdnem mindennap vadászaton voltak; ezért aztán attól az időtől fogva mindmostanáig a magyarok jobb vadászok is, mint a többi nemzetek. " / Anonymus
|
|
|
galoscsabus
|
|
« Új üzenet #3071 Dátum: 2013. Február 09. - 19:00:19 » |
|
A Panda nagyon jó választás. Nekem is 100%-ban bejött, minden körülmények között megállta eddig a helyét. Persze észben kell tartanom, hogy nem egy professzionális terepjáró van alattam, hanem csak egy ügyes és mozgékony kis összkerekes kisautó. Egy nagy hátránya van: Fél évembe telt, mire találtam egy elfogadható állapotút és a külföldi beszerzés sem egyszerűbb, vagy olcsóbb. Ha a Niva és az Aro között lehetne választani, akkor a ruszkit választanám, ez nem kérdés.
|
|
|
Naplózva
|
Vadász vagyok...így egyszerűen.
|
|
|
bombi
|
|
« Új üzenet #3072 Dátum: 2013. Február 09. - 22:56:08 » |
|
Nekem is nagyon tetszik a Panda vagy a Samu,csak egy kis bibi van.méretek 198cm,148kg.Samuban ültem, hát alig vártam hogy kifeszítsem magam.pedig nem sokat mentünk vele.Niva még elmegy,de mögém max a hátizsákot tudom tenni.
|
|
|
Naplózva
|
Üdvözlettel Borda Sándor!
|
|
|
huszlavika
|
|
« Új üzenet #3073 Dátum: 2013. Február 10. - 09:07:56 » |
|
Bombi! Nem értek különösképpen a terepjárókhoz, de generális szabályként kimondható, hogy ami ritka, azzal általában jóval több szívás van, mint azzal, amiből sok van. Értem ezt Aro vs. Níva típusokra. Nem vagyok egy rutinos terepező, májusban lesz négy éve, hogy Nívám van, csak azóta, amióta terület közepén lakom, hajtok rendszeresen "terepjárót". Nem bántom a Nívát, mert ha megtanulja az ember a határait, egész jól elvisz és majdnem mindenhova. És ami fő, ha erre használod csak, maradhat vadászautó kizárólag. De nálunk, tudomásul kell venni, hogy van két-három területrész, amit néha nem lehet vele megközelíteni. Egész egyszerűen gyenge. Az is nagyon igaz, hogy az első év szívás volt. Aztán ahogy jobban megtanultam vezetni, sokkal kevesebb lett a probléma vele. Mivel én nem tudok autót szerelni(jobb ez a kocsinak is ), kellett egy közeli becsületes szaki, így egészen jól elviselhető az állapot. Neked csak akkor ajánlom, ha vagy magad meg tudod szerelgetni, vagy a közelben van egy nem lehúzós autószerelő. Szerintem viszont egy ekkora méretű embernek, mint Te vagy, kicsi lesz!!
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
bombi
|
|
« Új üzenet #3074 Dátum: 2013. Február 10. - 10:50:31 » |
|
Bombi! Nem értek különösképpen a terepjárókhoz, de generális szabályként kimondható, hogy ami ritka, azzal általában jóval több szívás van, mint azzal, amiből sok van. Értem ezt Aro vs. Níva típusokra. Nem vagyok egy rutinos terepező, májusban lesz négy éve, hogy Nívám van, csak azóta, amióta terület közepén lakom, hajtok rendszeresen "terepjárót". Nem bántom a Nívát, mert ha megtanulja az ember a határait, egész jól elvisz és majdnem mindenhova. És ami fő, ha erre használod csak, maradhat vadászautó kizárólag. De nálunk, tudomásul kell venni, hogy van két-három területrész, amit néha nem lehet vele megközelíteni. Egész egyszerűen gyenge. Az is nagyon igaz, hogy az első év szívás volt. Aztán ahogy jobban megtanultam vezetni, sokkal kevesebb lett a probléma vele. Mivel én nem tudok autót szerelni(jobb ez a kocsinak is ), kellett egy közeli becsületes szaki, így egészen jól elviselhető az állapot. Neked csak akkor ajánlom, ha vagy magad meg tudod szerelgetni, vagy a közelben van egy nem lehúzós autószerelő. Szerintem viszont egy ekkora méretű embernek, mint Te vagy, kicsi lesz!! Szia! Szereléssel én is úgy vagyok mint te,én állatokat szerelek szét inkább.Egy évig nekem is volt nivám csak az volt a baj vele hogy nem voltak okmányai,szeretnék egy papiros autót.A hellyel nem volt gond mert megvettem az volt az első hogy az ülést át hegesztettem a barátommal,úgy szuper volt.
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2013. Február 10. - 11:02:41 írta Németh Lajos »
|
Naplózva
|
Üdvözlettel Borda Sándor!
|
|
|
|