A tapasztalataim szerint a terepjárók akkor dolgoznak jól ha megfelelő abroncs van rajtuk .
Saját autóm hihetetlen helyeken elmegy a "fenyőmintás" gumival .
Az autó cipője a gumi , amit ha jól megválasztunk akkor némi kompromisszum árán szerintem bármelyik terepjáróból "hegymászót"csinál .
A kompromisszum az ha terepre jó akkor országúton zajos és ráz , de még a "fenyőmintás" guminál is elviselhető .
A sebesség ilyenkor kb. 90 km/ó aszfalton max .
Néhány fórumtárs már megtapasztalta
a képességeit a guminak és ez nem az autó típusnak köszönhető elsősorban .
Külömbséget kell tenni hó ,sár, agyagos talaj stb. között és nem az autókat kell tuningolni .
Ennek kell megfelelően abroncsot választani és minden terepjáró tudja amit kell !
A kocsimon túlméretes gumik vannak amit a tipus még éppen elvisel és kényelmessen elautózom vele szélsőséges helyeken is .