"Közkívánatra" (mintha valaki kérte volna...
...
) elkezdem az "Ilyen volt - ilyen lett" című bemutatót a Pandámról
Ezek az első képek a kis vacakról:
Teljes állapotfelmérés után a következő munkálatoknak nézünk elébe:
1. Villamosság rendbetétele.
Tünetek: gyenge töltés, nem működő lámpák és kapcsolók, lígő-lógó vezetékek mindenütt és több helyen sérült szigetelés. (Ez már megtörtént, kemény 5 db ezresért kapott egy generátorjavítást, némi vezetékcserét, teljes átvizsgálást, karbantartást)
2. Gumik cseréje (4 db M+S mintájú 155-ös gumi már megrendelve), felnik takarítása-festése.
3. Autószerelőre váró feladatok: kuplung javítás (nagyon bent fog), váltó-kulissza javítása (nagy úton jár a váltókar), hajtáslánc, kormány és fék teljes ellenőrzése, szükséges alkatrészek cseréje.
4. Karosszériásra váró feladatok: Két küszöb cseréje, néhány kisebb rozsdafolt helyének kilakatolása, vonóhorog felfogatási pontjainak megerősítése, komplett alávázvédő és fényezés (szín marad szürke).
5. Belső "lakberendezés" felújítása (ülések újra szivacsozása és húzása, tető- és oldalkárpit cseréje).
Egyelőre ennyi
Ma egy kedves barátom jóvoltából elkészült a vadhordó rács.
Egy régi, UAZ-on használt saroglyát szabtam Panda-méretre (hogy beférjen hátra a csomagtartóba és amúgy is olyan hatalmas volt), Robi szépen összevarta, felszereltük rá
a vonóhorgon rögzíthető, de egyetlen moztulattal oldható tartófejet, lecsiszoltam és le is festettem.
A rács kapott egy kis lejtést a kocsi felé. Annyira stabil, hogy ráülve a 115 kilómmal, meg sem nyikkan. De a vonóhorog felfogatását ettől függetlenül meg kell erősíteni, biztos ami ziher.
Terveim szerint gíműnő méretig fogok rajta vadat szállítani, ha valami "darabosabbat" sodor elém a vadásszerencse, akkor inkább hazagurulok az utánfutóért.
Pár kép az elkészült remekműről
:
Ha majd elkezdünk szépülni, azt is közzé teszem.
Szeretném, ha ez a vén szekér egy megbízható kis vadászautóként szolgálna még nagyon sokáig nálam