Barna
Erdőmérnök hallgató
Vadász
Nem elérhető
Hozzászólások: 238
Erdőmérnök hallgató
|
|
« Új üzenet #165 Dátum: 2008. Szeptember 01. - 20:42:57 » |
|
Nos a lada átalakítással megrekedtünk a motort szétszedtük persze előtte indítottuk, nem volt olajnyomás, főtengelyt kéne felújítani + a 2-es engerben a dugattyú cserére szorul, stb ugy hogy egyenlőre kasztnizunk, szombaton megyünk egy másik motort nézni.
|
|
|
Naplózva
|
Üdv az erdésznek egy kalappal a vadásznak.Az új számom: 06-30-984-99-86-ezen hívjatok.
|
|
|
Bentshaft
|
|
« Új üzenet #166 Dátum: 2008. Szeptember 01. - 21:05:46 » |
|
A kutya mindenit ez aztán remek darab. De szívesen lennék egy ilyen tulajdonosa...francba a legújabb hiperkrómozott, csiricsáré csodákkal. ...és tényleg úgy néz ki mint egy disznó...de nekem cefetül tetszik. Mesenelkul nekem is tetszik az a sved koca !! ......de most oszinten Te melyik kocat valasztanad...??? (az autora is gondolok am ??? ) )
|
|
|
Naplózva
|
I don't hunt in order to kill, I kill in order to have hunted.
|
|
|
Viktor
Vendég
|
|
« Új üzenet #167 Dátum: 2008. Szeptember 01. - 21:06:36 » |
|
Ez egy ami verziójú Land Cruiser ugye?
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Sabbati
|
|
« Új üzenet #168 Dátum: 2008. Szeptember 01. - 21:08:32 » |
|
Nem akarok fikázni, de láttátok volna szegény apukám oldalkocsis Uralját...27 paci, kardán, rükverc, nyeregülés (elhalt a s.ggem Makóig...), az oldalkocsin a géppuskaállvány helye, pótkerék, usw, usw. Egyszer 8 vadász, meg a porbatekintő Sábagyerek repesztett rajta a mihályhalmai bombatéren. Hát, jobban dübörgött, mint a gazdaság... Az egyik legjobb koppintás volt (BMW), ha mindent így puskáztak volna a tokosoktól, előrébb tartana az orosz anyácska...
Sábikám! Testvérem!
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2008. Szeptember 01. - 21:13:53 írta Viktor »
|
Naplózva
|
"Ihre besondere Stärke ist die Praxis."
|
|
|
|
Viktor
Vendég
|
|
« Új üzenet #170 Dátum: 2008. Szeptember 01. - 21:29:00 » |
|
hahó Cimbora! Itt nincs FJ Cruiser, van viszont kétféle Land Cruiser, a sima (90-es) és a V8-as. Ez utóbbi látható a képen.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Bentshaft
|
|
« Új üzenet #171 Dátum: 2008. Szeptember 01. - 21:41:38 » |
|
hahó Cimbora! Itt nincs FJ Cruiser, van viszont kétféle Land Cruiser, a sima (90-es) és a V8-as. Ez utóbbi látható a képen. Szia Eleg baj az, es csodalkozok kulonben, mivel az FJ Cruiser a Toyota legkomolyabb off-road autoja jelenleg !!
|
|
|
Naplózva
|
I don't hunt in order to kill, I kill in order to have hunted.
|
|
|
Bentshaft
|
|
« Új üzenet #172 Dátum: 2008. Szeptember 01. - 22:33:22 » |
|
Emlitesre valo errol az autorol, (FJ Cruiser) hogy persze difizaras, gumislaggal a belsejet ki lehet mosni a szekek is viziallok, egy csepp szonyeg tapeta nincs benne .... vadaszatra es ilyen "outdoor "-i aktivitasokra kituno, es a varosba sztradan is jo ..(fogyasztasa turheto, az itteni atlag) http://www.toyoland.com/trucks/fj.html
|
|
|
Naplózva
|
I don't hunt in order to kill, I kill in order to have hunted.
|
|
|
Viktor
Vendég
|
|
« Új üzenet #173 Dátum: 2008. Szeptember 02. - 07:25:17 » |
|
Állítólag az új Wranglerrel a Jeep is felkötötte a gatyáját...
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Marksman
|
|
« Új üzenet #174 Dátum: 2008. Szeptember 02. - 09:43:31 » |
|
Állítólag az új Wranglerrel a Jeep is felkötötte a gatyáját...
Szia Viktor! Na jó, hogy mondod! A Wranglerek a 90-es években brutális kis dögök voltak. Egy-egy komolyabb gumiuval a siratófalon képes volt hanyattesni a nagy nyomaték - rövid tengelytáv kombó miatt. Nekem nagyon tetszenek azok a kis fordulékony erős gépek, csak sajnos irreális áron mennek. Annyiért néha G-klasse is van...
|
|
|
Naplózva
|
"és hosszan kígyózó libasorban - útra kél a szafári"
|
|
|
Viktor
Vendég
|
|
« Új üzenet #175 Dátum: 2008. Szeptember 02. - 09:53:44 » |
|
Állítólag az új Wranglerrel a Jeep is felkötötte a gatyáját...
Szia Viktor! Na jó, hogy mondod! A Wranglerek a 90-es években brutális kis dögök voltak. Egy-egy komolyabb gumiuval a siratófalon képes volt hanyattesni a nagy nyomaték - rövid tengelytáv kombó miatt. Nekem nagyon tetszenek azok a kis fordulékony erős gépek, csak sajnos irreális áron mennek. Annyiért néha G-klasse is van... Én meg a gémerciért nem vagyok annyira oda. Szerintem az UAZ ezerszer jobb terepen, ha a régi exkatonai G-kkel hasonlítjuk össze, akkor a kényelmi deficitje sem akkora....
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
S.Peti
|
|
« Új üzenet #176 Dátum: 2008. Szeptember 02. - 10:00:22 » |
|
Állítólag az új Wranglerrel a Jeep is felkötötte a gatyáját...
Szia Viktor! Na jó, hogy mondod! A Wranglerek a 90-es években brutális kis dögök voltak. Egy-egy komolyabb gumiuval a siratófalon képes volt hanyattesni a nagy nyomaték - rövid tengelytáv kombó miatt. Nekem nagyon tetszenek azok a kis fordulékony erős gépek, csak sajnos irreális áron mennek. Annyiért néha G-klasse is van... Én meg a gémerciért nem vagyok annyira oda. Szerintem az UAZ ezerszer jobb terepen, ha a régi exkatonai G-kkel hasonlítjuk össze, akkor a kényelmi deficitje sem akkora.... Azért a G az G! Jobb, mint a Bobik!
|
|
|
Naplózva
|
...forrókezű fiatal vadásztárs...
|
|
|
Viktor
Vendég
|
|
« Új üzenet #177 Dátum: 2008. Szeptember 02. - 10:07:00 » |
|
Állítólag az új Wranglerrel a Jeep is felkötötte a gatyáját...
Szia Viktor! Na jó, hogy mondod! A Wranglerek a 90-es években brutális kis dögök voltak. Egy-egy komolyabb gumiuval a siratófalon képes volt hanyattesni a nagy nyomaték - rövid tengelytáv kombó miatt. Nekem nagyon tetszenek azok a kis fordulékony erős gépek, csak sajnos irreális áron mennek. Annyiért néha G-klasse is van... Én meg a gémerciért nem vagyok annyira oda. Szerintem az UAZ ezerszer jobb terepen, ha a régi exkatonai G-kkel hasonlítjuk össze, akkor a kényelmi deficitje sem akkora.... Azért a G az G! Jobb, mint a Bobik! És mint a Samuk...
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Marksman
|
|
« Új üzenet #178 Dátum: 2008. Szeptember 02. - 10:24:53 » |
|
Az Uaz lehet, hogy jobb terepn a G-nél, amíg nincs sár - lélektani okokból. Nem félsz betenni a dágványba, nem félsz karcolni, ölni. Egy dízel G gyújtása sosem ázik be, nagyobb nyomaték és sárban 3 diffizár. na ott már az Uaz kapaszkodva sem ér fel a kötél tetejére... Pedig én végképp nem vagyok Mercedes párti.
|
|
|
Naplózva
|
"és hosszan kígyózó libasorban - útra kél a szafári"
|
|
|
Viktor
Vendég
|
|
« Új üzenet #179 Dátum: 2008. Szeptember 02. - 10:30:05 » |
|
Az Uaz lehet, hogy jobb terepn a G-nél, amíg nincs sár - lélektani okokból. Nem félsz betenni a dágványba, nem félsz karcolni, ölni. Egy dízel G gyújtása sosem ázik be, nagyobb nyomaték és sárban 3 diffizár. na ott már az Uaz kapaszkodva sem ér fel a kötél tetejére... Pedig én végképp nem vagyok Mercedes párti.
Ühümm.. meg a Merci másfélszer nehezebb csupasz katonai kivitelben is (amiről írtam és amit nem félsz karcolni)... Mellesleg az UAZ-ba is lehet difizárat szerelni, ha nem is hármat, de kettőt, ahogyan a szembeszomszédom is csinálta...
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
|