Viktor
Vendég
|
|
« Új üzenet #150 Dátum: 2008. Szeptember 01. - 09:14:46 » |
|
Egyébként még ami nagyon jó terepjáró volt, az az itthon, a Csepelnél is gyártott Volvo Laplander. Nálunk is volt egy az erdészetnek, mindig mgecsodáltam ha Varga Lajos Bácsi elhúzott vele. http://www.freeweb.hu/magyarteher/
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Viktor
Vendég
|
|
« Új üzenet #151 Dátum: 2008. Szeptember 01. - 09:22:01 » |
|
Régen a svédek nagyon komoly terepjárókat építettek egyébként. Nézzétek az egyik kedvencemet, ezt a gyönyörűséget: http://totalcar.hu/tesztek/sugga/
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Horrido
Globális moderátor
Vadász
Elérhető
Hozzászólások: 7947
Generalbakter
|
|
« Új üzenet #152 Dátum: 2008. Szeptember 01. - 09:26:31 » |
|
Egyébként még ami nagyon jó terepjáró volt, az az itthon, a Csepelnél is gyártott Volvo Laplander. Nálunk is volt egy az erdészetnek, mindig mgecsodáltam ha Varga Lajos Bácsi elhúzott vele. http://www.freeweb.hu/magyarteher/Ez majdnem olyan, mint Steyr Pinzgauer 710K !? http://www.pinzgauer.tv/
|
|
|
Naplózva
|
A jó vasutasnak még a hetedik szomszédja is hülye...
|
|
|
Németh Lajos
Globális moderátor
Vadász
Nem elérhető
Hozzászólások: 9994
|
|
« Új üzenet #153 Dátum: 2008. Szeptember 01. - 09:33:30 » |
|
Úgy vagyok ezzel a Hummerrel, mint az egyszeri cigányprímás Yehudi Menuhinnal. Elment a cigányzenekar egy koncertre, hallgatják, hallgatják, egyszer csak odasúgja a prímás a cimbalmosnak. - Jól húzza, jól húzza, de az ásztálnál meghálná!
Szóval nehezen tudom elképzelni, mit lehetne kezdeni vele a zalai horhosokban, amit még a lovasszekerek kerekei kezdtek kimélyíteni, szélessége max 2 méter, a partfal ugyanennyi, néhány akácfával tarkítva. Az L-200 októberben lesz 6 éves, most lépte át a 200 ezredik kilométert, a motorhoz, váltóhoz, kuplunghoz még nem kellett nyúlni. A hajtásban voltak apróbb hibák, gumibakok, kardánkereszt, féltengely (elszakadt gumiharang miatt). Összességében eddig jó véleményem van a gépről.
|
|
|
Naplózva
|
Vagy láng csap az ódon, vad vármegye-házra, Vagy itt ül a lelkünk tovább leigázva. /Ady/
|
|
|
Viktor
Vendég
|
|
« Új üzenet #154 Dátum: 2008. Szeptember 01. - 09:37:47 » |
|
Egyébként még ami nagyon jó terepjáró volt, az az itthon, a Csepelnél is gyártott Volvo Laplander. Nálunk is volt egy az erdészetnek, mindig mgecsodáltam ha Varga Lajos Bácsi elhúzott vele. http://www.freeweb.hu/magyarteher/Ez majdnem olyan, mint Steyr Pinzgauer 710K !? http://www.pinzgauer.tv/Nekem a Haflinger a nagy kedvencem...
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Marksman
|
|
« Új üzenet #155 Dátum: 2008. Szeptember 01. - 09:41:17 » |
|
Ha nem túl régmúlt idők strapaterepjárói közt kell szétnézni, akkor terepjáró képesség és megbízhatóság szempontjából a kis Unimogok nekem viszik a prímet. A Pinzgauer ugyanarra a technikára épül, egy jó ismerősömnek van is egy. Egy nagy hátránya van, ami más tekintetben előnye - a portáltengely. Ember annyi letolást nem kap egy sáros etetés után, mint a portálos autótulajok, ugyanis ezek után egy Niva/Uaz/Hilux/stb nem nagyon megy el, ha a dágványban nyüstölve vannak (fél méter mély "akna")
|
|
|
Naplózva
|
"és hosszan kígyózó libasorban - útra kél a szafári"
|
|
|
Viktor
Vendég
|
|
« Új üzenet #156 Dátum: 2008. Szeptember 01. - 09:54:54 » |
|
Ha nem túl régmúlt idők strapaterepjárói közt kell szétnézni, akkor terepjáró képesség és megbízhatóság szempontjából a kis Unimogok nekem viszik a prímet. A Pinzgauer ugyanarra a technikára épül, egy jó ismerősömnek van is egy. Egy nagy hátránya van, ami más tekintetben előnye - a portáltengely. Ember annyi letolást nem kap egy sáros etetés után, mint a portálos autótulajok, ugyanis ezek után egy Niva/Uaz/Hilux/stb nem nagyon megy el, ha a dágványban nyüstölve vannak (fél méter mély "akna") Portáltengely van a nagy kedvenceden is... mármint a Hummer H1-en...
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Marksman
|
|
« Új üzenet #157 Dátum: 2008. Szeptember 01. - 09:57:31 » |
|
Ha nem túl régmúlt idők strapaterepjárói közt kell szétnézni, akkor terepjáró képesség és megbízhatóság szempontjából a kis Unimogok nekem viszik a prímet. A Pinzgauer ugyanarra a technikára épül, egy jó ismerősömnek van is egy. Egy nagy hátránya van, ami más tekintetben előnye - a portáltengely. Ember annyi letolást nem kap egy sáros etetés után, mint a portálos autótulajok, ugyanis ezek után egy Niva/Uaz/Hilux/stb nem nagyon megy el, ha a dágványban nyüstölve vannak (fél méter mély "akna") Portáltengely van a nagy kedvenceden is... mármint a Hummer H1-en... Nagy találmány lenne amúgy, mert hasznos is a hasmagasság miatt, ráadásul az agyáttétellel lehet játszani, kevésbé sérülékeny gumiharangok, stb... Lásd traktorok mellső hídja a nagy hátsó kerék kompenzálására. De az utak állagát nem javítja, az tény
|
|
|
Naplózva
|
"és hosszan kígyózó libasorban - útra kél a szafári"
|
|
|
Taser
|
|
« Új üzenet #158 Dátum: 2008. Szeptember 01. - 12:49:01 » |
|
Van azért orosz HMMWV is. ( Csak UAZ híveknek )
|
|
|
Naplózva
|
A vadász legbiztosabb fegyvere a türelem. Nem gondolkodunk. Nincs mivel. Lövünk. Van mivel.
|
|
|
Marksman
|
|
« Új üzenet #159 Dátum: 2008. Szeptember 01. - 13:37:15 » |
|
|
|
|
Naplózva
|
"és hosszan kígyózó libasorban - útra kél a szafári"
|
|
|
Taser
|
|
« Új üzenet #160 Dátum: 2008. Szeptember 01. - 14:27:55 » |
|
Van róla videó is remélem sikerül beilleszteni. Kicsit azért módosítottak a külső megjelenésen
|
|
|
Naplózva
|
A vadász legbiztosabb fegyvere a türelem. Nem gondolkodunk. Nincs mivel. Lövünk. Van mivel.
|
|
|
Sabbati
|
|
« Új üzenet #161 Dátum: 2008. Szeptember 01. - 19:21:35 » |
|
Olyan forma...dizájn....mérnöki csoda....ötcsillagos ADAC-törésteszt.....környezetbarát....kényelem....extrák.... Olyan orosz....matrjoska....trojka....sztolisnaja....krászivij....harasó....SÍROK....
|
|
|
Naplózva
|
"Ihre besondere Stärke ist die Praxis."
|
|
|
wetzlar
Vendég
|
|
« Új üzenet #162 Dátum: 2008. Szeptember 01. - 19:59:35 » |
|
A kutya mindenit ez aztán remek darab. De szívesen lennék egy ilyen tulajdonosa...francba a legújabb hiperkrómozott, csiricsáré csodákkal. ...és tényleg úgy néz ki mint egy disznó...de nekem cefetül tetszik.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Viktor
Vendég
|
|
« Új üzenet #163 Dátum: 2008. Szeptember 01. - 20:04:45 » |
|
A kutya mindenit ez aztán remek darab. De szívesen lennék egy ilyen tulajdonosa...francba a legújabb hiperkrómozott, csiricsáré csodákkal. ...és tényleg úgy néz ki mint egy disznó...de nekem cefetül tetszik. Én is bele vagyok szeretve, élőben még brutálisabb. Van egy a Red Bullnak is szerencsére nincs nagyon telepingálva. Mindenesetre évente egyszer minimum látom a falumban mikor kerékpárverseny van. Eszméletlen egy jószág..
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Marksman
|
|
« Új üzenet #164 Dátum: 2008. Szeptember 01. - 20:31:03 » |
|
A kutya mindenit ez aztán remek darab. De szívesen lennék egy ilyen tulajdonosa...francba a legújabb hiperkrómozott, csiricsáré csodákkal. ...és tényleg úgy néz ki mint egy disznó...de nekem cefetül tetszik. Az igazság az, hogy ez a Sugga valóban nagyon jó... Nekem a korabeli vasakból a GAZ69 is nagyon tetszik, fillérekért lehet M-zároltakhoz hozzá jutni, olcsón fel is lehet újítani... Érdemes is lenne csinálni egyet - ha nem lenne olyan megbízhatatlan. Sajnos abban az időben nem mindig a minőség volt előrevalóbb a mennyiséggel szemben, így a gondos felújítás ellenére sokat látok ismét elkezdeni rohadni. Az oldalszelepelt motor sem a pörgethetőség-igénytelenség-megbízhatóság megtestesítője. Viszont most részt fogok venni egy NSU 251 OSL felújításában (én fogom homokolni meg fényezni), az is egy igazi világháborús járgány, 1944-es évjárat. 250ccm, 4 ütemű 1 hengeres, és ami a legjobb benne: a megvásárlás utáni próbán évtizedek után (!!!) beindult! Futármotorként szolgált (aki látta "A nagy szökés" c. filmet, a hasonló gépek ismerősek lehetnek).
|
|
|
Naplózva
|
"és hosszan kígyózó libasorban - útra kél a szafári"
|
|
|
|