Steve
Vendég
|
|
« Új üzenet #120 Dátum: 2008. Augusztus 29. - 13:17:09 » |
|
A Hilux új generációjának első szériája volt 102LE, a mostani D-4D 120LE, és 325Nm.
Igen, a mostani már 120 LE és 325 Nm. Így sem tart a többi pick-up teljesítményével, de a Toyota eddig sem tartott velük, mindig alacsonyabb teljesítményt adott viszont valószinű, hogy ez által a motornak nagyobb lett az élettartama, mert nem volt annyira felhúzva mint mondjuk a 170 LE-s 2,5-ös Navarában a Renault motor. Ezt majd az idő mutatja meg, de valószinű, hogy amikor a 170 lovas motor már kifekszik a toyota még csak a bejáratási fázis végén fog tartani. Persze ezt most némi iróniával mondtam, de biztos, hogy a toyota motor kevésbé van igénybevéve emiatt. Nálunk is van az erdészetnél minden. Régebben csak Hilux-ok voltak, különféle évjáratúak. Azok szerintem még 100LE-sek sem voltak, de hogy azok mit bírtak azt nem lehet elmondani. Aztán jött pár L200-as 2002 körül, azok terepen nem tudtak annyit mint a Toyota. Most van új Mazda is, meg új Toyota is, de nekem még mindig a 2002-2006 közötti Hilux a nyerő. Az biztos tök jó hogy 170LE-s a Nissan, de amíg a régi 100LE alatti Hiluxok voltak, addig sem hagytunk bent lőtt vadat az erdőben, az elállók is a helyükre kerültek, és amit ki akartunk vinni az ki is került. Persze közúti forgalomban azok nem villogtak annyira.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Steve
Vendég
|
|
« Új üzenet #121 Dátum: 2008. Augusztus 29. - 13:18:34 » |
|
Itt dolgoznak a Beregben a gázosok. Csövet fektetnek. Csak UAZ-ok, és GAZ 66-osok. Minden más esélytelen. Csak benzinesek. Folyamatosan valami törik, vagy szakad... Saját bevallásuk alapján ilyen "vendégmarasztaló" földdel még sehol sem találkoztak az országban. Na itt vitéz az én Samum... Az lehet, de még egy 50cm-es, 1/2"-os csővet sem lehet elvinni...
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
P.Zoli
Vendég
|
|
« Új üzenet #122 Dátum: 2008. Augusztus 29. - 13:18:49 » |
|
A Hilux új generációjának első szériája volt 102LE, a mostani D-4D 120LE, és 325Nm.
Igen, a mostani már 120 LE és 325 Nm. Így sem tart a többi pick-up teljesítményével, de a Toyota eddig sem tartott velük, mindig alacsonyabb teljesítményt adott viszont valószinű, hogy ez által a motornak nagyobb lett az élettartama, mert nem volt annyira felhúzva mint mondjuk a 170 LE-s 2,5-ös Navarában a Renault motor. Ezt majd az idő mutatja meg, de valószinű, hogy amikor a 170 lovas motor már kifekszik a toyota még csak a bejáratási fázis végén fog tartani. Persze ezt most némi iróniával mondtam, de biztos, hogy a toyota motor kevésbé van igénybevéve emiatt. Nálunk is van az erdészetnél minden. Régebben csak Hilux-ok voltak, különféle évjáratúak. Azok szerintem még 100LE-sek sem voltak, de hogy azok mit bírtak azt nem lehet elmondani. Aztán jött pár L200-as 2002 körül, azok terepen nem tudtak annyit mint a Toyota. Most van új Mazda is, meg új Toyota is, de nekem még mindig a 2002-2006 közötti Hilux a nyerő. Az biztos tök jó hogy 170LE-s a Nissan, de amíg a régi 100LE alatti Hiluxok voltak, addig sem hagytunk bent lőtt vadat az erdőben, az elállók is a helyükre kerültek, és amit ki akartunk vinni az ki is került. Persze közúti forgalomban azok nem villogtak annyira. Bizony, a régebbi Hiluxnak nincs párja. Kinézetre is a legterepjárósabb, minőségben meg verhetetlen.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
S.Peti
|
|
« Új üzenet #123 Dátum: 2008. Augusztus 29. - 13:20:20 » |
|
Itt dolgoznak a Beregben a gázosok. Csövet fektetnek. Csak UAZ-ok, és GAZ 66-osok. Minden más esélytelen. Csak benzinesek. Folyamatosan valami törik, vagy szakad... Saját bevallásuk alapján ilyen "vendégmarasztaló" földdel még sehol sem találkoztak az országban. Na itt vitéz az én Samum... Az lehet, de még egy 50cm-es, 1/2"-os csővet sem lehet elvinni... 65 centi, hidegen kovácsolt, colos vastag csövet hurcolok mindig...
|
|
|
Naplózva
|
...forrókezű fiatal vadásztárs...
|
|
|
Steve
Vendég
|
|
« Új üzenet #124 Dátum: 2008. Augusztus 29. - 13:21:10 » |
|
Itt dolgoznak a Beregben a gázosok. Csövet fektetnek. Csak UAZ-ok, és GAZ 66-osok. Minden más esélytelen. Csak benzinesek. Folyamatosan valami törik, vagy szakad... Saját bevallásuk alapján ilyen "vendégmarasztaló" földdel még sehol sem találkoztak az országban. Na itt vitéz az én Samum... Az lehet, de még egy 50cm-es, 1/2"-os csővet sem lehet elvinni... 65 centi, hidegen kovácsolt, colos vastag csövet hurcolok mindig...
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
P.Zoli
Vendég
|
|
« Új üzenet #125 Dátum: 2008. Augusztus 29. - 13:22:29 » |
|
Itt dolgoznak a Beregben a gázosok. Csövet fektetnek. Csak UAZ-ok, és GAZ 66-osok. Minden más esélytelen. Csak benzinesek. Folyamatosan valami törik, vagy szakad... Saját bevallásuk alapján ilyen "vendégmarasztaló" földdel még sehol sem találkoztak az országban. Na itt vitéz az én Samum... Az lehet, de még egy 50cm-es, 1/2"-os csővet sem lehet elvinni... 65 centi, hidegen kovácsolt, colos vastag csövet hurcolok mindig...
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Forend
|
|
« Új üzenet #126 Dátum: 2008. Augusztus 29. - 13:28:07 » |
|
A Hilux új generációjának első szériája volt 102LE, a mostani D-4D 120LE, és 325Nm.
Igen, a mostani már 120 LE és 325 Nm. Így sem tart a többi pick-up teljesítményével, de a Toyota eddig sem tartott velük, mindig alacsonyabb teljesítményt adott viszont valószinű, hogy ez által a motornak nagyobb lett az élettartama, mert nem volt annyira felhúzva mint mondjuk a 170 LE-s 2,5-ös Navarában a Renault motor. Ezt majd az idő mutatja meg, de valószinű, hogy amikor a 170 lovas motor már kifekszik a toyota még csak a bejáratási fázis végén fog tartani. Persze ezt most némi iróniával mondtam, de biztos, hogy a toyota motor kevésbé van igénybevéve emiatt. Nálunk is van az erdészetnél minden. Régebben csak Hilux-ok voltak, különféle évjáratúak. Azok szerintem még 100LE-sek sem voltak, de hogy azok mit bírtak azt nem lehet elmondani. Aztán jött pár L200-as 2002 körül, azok terepen nem tudtak annyit mint a Toyota. Most van új Mazda is, meg új Toyota is, de nekem még mindig a 2002-2006 közötti Hilux a nyerő. Az biztos tök jó hogy 170LE-s a Nissan, de amíg a régi 100LE alatti Hiluxok voltak, addig sem hagytunk bent lőtt vadat az erdőben, az elállók is a helyükre kerültek, és amit ki akartunk vinni az ki is került. Persze közúti forgalomban azok nem villogtak annyira. Minden szavaddal egyetérte, ha terep és komoly akkor csak régi HiluX, de kell egy kicsi konfort, meg családi autónak is kell akkor nem a legjobb választás sőt , Jó haverom szavaival élve "kemény derék"
|
|
|
Naplózva
|
Üdv End
|
|
|
Forend
|
|
« Új üzenet #127 Dátum: 2008. Augusztus 29. - 13:32:21 » |
|
Amúgy írtam már párszor, mikor bejöttek az új Pickup-ok, volt alkalmam egymás után kipróbálni őket, és hát hatalmasak a különbsége mint terepen, mind aszfelton. És csak anyit mondok nekte, hogy az új L2 volt a leggyengébb mindenben............Ettől még lehet természetesen jó autó, de akkor és ott nagyon elmaradtt.
|
|
|
Naplózva
|
Üdv End
|
|
|
Viktor
Vendég
|
|
« Új üzenet #128 Dátum: 2008. Augusztus 29. - 13:38:10 » |
|
Mit filléreskedtek itten.. egy Hummert köll venni oszt kalap!
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Marksman
|
|
« Új üzenet #129 Dátum: 2008. Augusztus 29. - 13:47:44 » |
|
Na én pont a Hummert nem nézem semmibe. Sivatagba találták ki, oda is való. Egy Hiluxnak nagyobb a hasmagassága, ezen kívül nem olyan batár hosszú meg széles...
|
|
|
Naplózva
|
"és hosszan kígyózó libasorban - útra kél a szafári"
|
|
|
P.Zoli
Vendég
|
|
« Új üzenet #130 Dátum: 2008. Augusztus 29. - 13:51:18 » |
|
Na én pont a Hummert nem nézem semmibe. Sivatagba találták ki, oda is való. Egy Hiluxnak nagyobb a hasmagassága, ezen kívül nem olyan batár hosszú meg széles...
... és még nehéz is mint a dög!
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Marksman
|
|
« Új üzenet #131 Dátum: 2008. Augusztus 29. - 13:58:25 » |
|
Na én pont a Hummert nem nézem semmibe. Sivatagba találták ki, oda is való. Egy Hiluxnak nagyobb a hasmagassága, ezen kívül nem olyan batár hosszú meg széles...
... és még nehéz is mint a dög! Na meg 35 millióból vennék egy jó házat, vennék egy kis személykocsit, egy régi Hiluxot terepre építve meg álmaim driftautója is kész lenne, na meg még maradna is
|
|
|
Naplózva
|
"és hosszan kígyózó libasorban - útra kél a szafári"
|
|
|
Viktor
Vendég
|
|
« Új üzenet #132 Dátum: 2008. Augusztus 29. - 13:58:52 » |
|
Na én pont a Hummert nem nézem semmibe. Sivatagba találták ki, oda is való. Egy Hiluxnak nagyobb a hasmagassága, ezen kívül nem olyan batár hosszú meg széles...
Naaa... azért elmegy az mindenhol. A lengyelek is rendszeresítették, gyártják licenszben, a ruszkik is kifejlesztettek egy ugyanilyet (Tigr). A hasmagassága meg a portáltengely miatt 406 mm, a legnagyobb a terepjárók közt. Mellesleg ezek a Humik csak itthon drágák, amiban olyan 30.000 §-ért olyat kapsz, hogy beszél hozzád.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Marksman
|
|
« Új üzenet #133 Dátum: 2008. Augusztus 29. - 14:01:56 » |
|
Bocs, 25ért is van már Viktor! Nem a mm-ben értendő hasmagasság a lényeg, hanem hogy a nyomtáv közti terepszög hurkabőr a nagy szélesség miatt... A városban volt egy embernek, a motoros napon az offroad-shown végül a gmerci húzta ki a sárból Felakadt az alja... Ott, ahol a samu, niva, 4x4 erdészquad (!!! - zsivány jószág mert nem túl magas de nagyon keskeny és mozgékony, ezen kívül összekerék+diffizár+felező), uaz, patrol elment...
|
|
|
Naplózva
|
"és hosszan kígyózó libasorban - útra kél a szafári"
|
|
|
Bandi
Vendég
|
|
« Új üzenet #134 Dátum: 2008. Augusztus 29. - 14:49:45 » |
|
Na én pont a Hummert nem nézem semmibe. Sivatagba találták ki, oda is való. Egy Hiluxnak nagyobb a hasmagassága, ezen kívül nem olyan batár hosszú meg széles...
Naaa... azért elmegy az mindenhol. Nem mondanám.Matyinak egy ismerőse vett egyet,rövid időn belül el is adta,mert az erdei utakon nem megy el,főként azért mert olyan rohadt böszme széles,hogy sok helyen egyszerűen nem férsz el vele.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
|