Steve
Vendég
|
|
« Új üzenet #105 Dátum: 2008. Augusztus 29. - 12:53:43 » |
|
Szerintem meg vadászember(és főleg ha rendelkezik területtel) nem gondolkodhat úgy, hogy az autót legtöbbet műúton használja. Még akkor sem, ha a cserkelést részesíti előnybe. A lőtt vadat is ki kell hozzni a malajból.... Ha meg a leseket is csak a malajon keresztül lehet megközelíteni akkor meg végképp csak ön ámítás az egész! Így hát ha pick-up akkor a régi Hilux, vagy a régi L200-as jöhet szóba szerintem. De ha lehet választani akkor inkább Hilux a maga jó merevhídjaival meg laprugóival vállalva ennek minden kényelmetlenségét...
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
S.Peti
|
|
« Új üzenet #106 Dátum: 2008. Augusztus 29. - 12:57:19 » |
|
Samu?
|
|
|
Naplózva
|
...forrókezű fiatal vadásztárs...
|
|
|
Steve
Vendég
|
|
« Új üzenet #107 Dátum: 2008. Augusztus 29. - 12:59:19 » |
|
Samu? Espeti ! Pick-Up!!!! A kis nehéz terepjárók az másik dallam...
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
S.Peti
|
|
« Új üzenet #108 Dátum: 2008. Augusztus 29. - 13:02:21 » |
|
Samu? Espeti ! Pick-Up!!!! A kis nehéz terepjárók az másik dallam... Tudom, csak éreztetni akaretem feneséges jelentétünket a Samuval... Samu Sakál Steyr Péter
|
|
|
Naplózva
|
...forrókezű fiatal vadásztárs...
|
|
|
Steve
Vendég
|
|
« Új üzenet #109 Dátum: 2008. Augusztus 29. - 13:03:48 » |
|
Samu? Espeti ! Pick-Up!!!! A kis nehéz terepjárók az másik dallam... Tudom, csak éreztetni akaretem feneséges jelentétünket a Samuval... Samu Sakál Steyr Péter Fenséges jelenlevők.... Az más!
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
P.Zoli
Vendég
|
|
« Új üzenet #110 Dátum: 2008. Augusztus 29. - 13:04:03 » |
|
Szerintem meg vadászember(és főleg ha rendelkezik területtel) nem gondolkodhat úgy, hogy az autót legtöbbet műúton használja. Még akkor sem, ha a cserkelést részesíti előnybe. A lőtt vadat is ki kell hozzni a malajból.... Ha meg a leseket is csak a malajon keresztül lehet megközelíteni akkor meg végképp csak ön ámítás az egész! Így hát ha pick-up akkor a régi Hilux, vagy a régi L200-as jöhet szóba szerintem. De ha lehet választani akkor inkább Hilux a maga jó merevhídjaival meg laprugóival vállalva ennek minden kényelmetlenségét... Teljesen igazad van, de nekem ez az autó lesz a családi autóm is és az általa megtett út 90%-a műúton lesz megtéve, ezért veszem az L200-ast. Nem az újat, hanem a 2004-2005-ös évjáratút. Ezzel mindent megtudok csinálni, amit leírtál, ha valami nem megy, akkor jön a szolgálati UAZ vagy marad a kézi erő és a két szép lábam.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Forend
|
|
« Új üzenet #111 Dátum: 2008. Augusztus 29. - 13:05:55 » |
|
A Hilux új generációjának első szériája volt 102LE, a mostani D-4D 120LE, és 325Nm.
Igen, a mostani már 120 LE és 325 Nm. Így sem tart a többi pick-up teljesítményével, de a Toyota eddig sem tartott velük, mindig alacsonyabb teljesítményt adott viszont valószinű, hogy ez által a motornak nagyobb lett az élettartama, mert nem volt annyira felhúzva mint mondjuk a 170 LE-s 2,5-ös Navarában a Renault motor. Ezt majd az idő mutatja meg, de valószinű, hogy amikor a 170 lovas motor már kifekszik a toyota még csak a bejáratási fázis végén fog tartani. Persze ezt most némi iróniával mondtam, de biztos, hogy a toyota motor kevésbé van igénybevéve emiatt. Abban a Navarában nem Renault motor van ám.... csak nézd meg rendesen........ Amúgy meg a kuplung az első láncszem
|
|
|
Naplózva
|
Üdv End
|
|
|
P.Zoli
Vendég
|
|
« Új üzenet #112 Dátum: 2008. Augusztus 29. - 13:06:46 » |
|
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Steve
Vendég
|
|
« Új üzenet #113 Dátum: 2008. Augusztus 29. - 13:07:07 » |
|
Szerintem meg vadászember(és főleg ha rendelkezik területtel) nem gondolkodhat úgy, hogy az autót legtöbbet műúton használja. Még akkor sem, ha a cserkelést részesíti előnybe. A lőtt vadat is ki kell hozzni a malajból.... Ha meg a leseket is csak a malajon keresztül lehet megközelíteni akkor meg végképp csak ön ámítás az egész! Így hát ha pick-up akkor a régi Hilux, vagy a régi L200-as jöhet szóba szerintem. De ha lehet választani akkor inkább Hilux a maga jó merevhídjaival meg laprugóival vállalva ennek minden kényelmetlenségét... Teljesen igazad van, de nekem ez az autó lesz a családi autóm is és az általa megtett út 90%-a műúton lesz megtéve, ezért veszem az L200-ast. Nem az újat, hanem a 2004-2005-ös évjáratút. Ezzel mindent megtudok csinálni, amit leírtál, ha valami nem megy, akkor jön a szolgálati UAZ vagy marad a kézi erő és a két szép lábam. Egye fene! Azzel még kiegyezek....
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
P.Zoli
Vendég
|
|
« Új üzenet #114 Dátum: 2008. Augusztus 29. - 13:08:31 » |
|
Abban a Navarában nem Renault motor van ám.... csak nézd meg rendesen........ Amúgy meg a kuplung az első láncszem Endre, hát milyen motor van benne? Nekem a kereskedésben azt mondták, hogy Renault.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Forend
|
|
« Új üzenet #115 Dátum: 2008. Augusztus 29. - 13:08:52 » |
|
Ebben az évjáratokban igen stabilak az L200-sok, jó döntés Csak nézd meg őket mert van annyi potyogos már e korban...
|
|
|
Naplózva
|
Üdv End
|
|
|
Forend
|
|
« Új üzenet #116 Dátum: 2008. Augusztus 29. - 13:11:22 » |
|
Abban a Navarában nem Renault motor van ám.... csak nézd meg rendesen........ Amúgy meg a kuplung az első láncszem Endre, hát milyen motor van benne? Nekem a kereskedésben azt mondták, hogy Renault. Ja-ja mert a szerencsétlen azt gondolja, hogy dci akkó az mán Rönyó... A renault 2,5-es motorja nem egészen így néz ki, Ez a motor még az összemosódás elött éledezett...
|
|
|
Naplózva
|
Üdv End
|
|
|
P.Zoli
Vendég
|
|
« Új üzenet #117 Dátum: 2008. Augusztus 29. - 13:14:16 » |
|
Abban a Navarában nem Renault motor van ám.... csak nézd meg rendesen........ Amúgy meg a kuplung az első láncszem Endre, hát milyen motor van benne? Nekem a kereskedésben azt mondták, hogy Renault. Ja-ja mert a szerencsétlen azt gondolja, hogy dci akkó az mán Rönyó... A renault 2,5-es motorja nem egészen így néz ki, Ez a motor még az összemosódás elött éledezett... Köszi a választ! Akkor érdemes megvenni a Nissant. Imádom a Nissant. A mostani is már a 20. évébe lép, de még egyszer sem hagyott cserben.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
jan
|
|
« Új üzenet #118 Dátum: 2008. Augusztus 29. - 13:14:59 » |
|
A Hilux új generációjának első szériája volt 102LE, a mostani D-4D 120LE, és 325Nm.
Igen, a mostani már 120 LE és 325 Nm. Így sem tart a többi pick-up teljesítményével, de a Toyota eddig sem tartott velük, mindig alacsonyabb teljesítményt adott viszont valószinű, hogy ez által a motornak nagyobb lett az élettartama, mert nem volt annyira felhúzva mint mondjuk a 170 LE-s 2,5-ös Navarában a Renault motor. Ezt majd az idő mutatja meg, de valószinű, hogy amikor a 170 lovas motor már kifekszik a toyota még csak a bejáratási fázis végén fog tartani. Persze ezt most némi iróniával mondtam, de biztos, hogy a toyota motor kevésbé van igénybevéve emiatt. Nálunk is van az erdészetnél minden. Régebben csak Hilux-ok voltak, különféle évjáratúak. Azok szerintem még 100LE-sek sem voltak, de hogy azok mit bírtak azt nem lehet elmondani. Aztán jött pár L200-as 2002 körül, azok terepen nem tudtak annyit mint a Toyota. Most van új Mazda is, meg új Toyota is, de nekem még mindig a 2002-2006 közötti Hilux a nyerő. Az biztos tök jó hogy 170LE-s a Nissan, de amíg a régi 100LE alatti Hiluxok voltak, addig sem hagytunk bent lőtt vadat az erdőben, az elállók is a helyükre kerültek, és amit ki akartunk vinni az ki is került. Persze közúti forgalomban azok nem villogtak annyira.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
S.Peti
|
|
« Új üzenet #119 Dátum: 2008. Augusztus 29. - 13:16:08 » |
|
Itt dolgoznak a Beregben a gázosok. Csövet fektetnek. Csak UAZ-ok, és GAZ 66-osok. Minden más esélytelen. Csak benzinesek. Folyamatosan valami törik, vagy szakad... Saját bevallásuk alapján ilyen "vendégmarasztaló" földdel még sehol sem találkoztak az országban. Na itt vitéz az én Samum...
|
|
|
Naplózva
|
...forrókezű fiatal vadásztárs...
|
|
|
|