wetzlar
Vendég
|
|
« Új üzenet #60 Dátum: 2008. Június 03. - 09:42:12 » |
|
Elkezd koxolni, megtorpan, dadog, lefogy egy idő után az erő, többet fogyaszt... De ezt szinte minden mostani diesel hozza, ha betalálnak valami jó tartályaljatescovizesszutykos Magyar gázolajat. Legroszabbúl tapasztalatom szerint a Pd motorok bírják, és ott egyből 5 kiló körül kezdenek beszélgetni. Érdekes dolog ez mert egy kicsit megváltozott a (diesel szabvány-öszetétel), csak erről nem pofádzik senki, Junió, vagy a fene tudja ki rakja a zsebét tele. A mostanság gyártott motorok meg nem igazán szeretik ezt, túl csúcsra vanak húzva, kisebb furatok, vékonyka gumigyűrűk stb., a gázolaj meg eszi őket, és ezt hatványozza egy-egy "roszabb tankolás"
Nem az a cél már itt, hogy legyen egy jó és megbízható autód, hanem hogy évről évre, hitelből hitelbe bukdácsoljon az ember...ki van ez találva kérem. Jó példa erre a kollégám apósa aki szeretett volna venni egy Honda mittudomén milyen autót. A szolonokból márkakereskedésekből úgy hajtották el mint a magzatvizet, "mégis mit képzel, csak hitelre adunk autót egyben nem lehet kifizetni". Azután végülis több száz km-t autókázott és Békéscsabán!!! tudott úgy autót venni, hogy kifizethette egy az egyben kp.-ben a vételárat.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Horrido
Globális moderátor
Vadász
Nem elérhető
Hozzászólások: 7947
Generalbakter
|
|
« Új üzenet #61 Dátum: 2008. Június 03. - 09:48:54 » |
|
Elkezd koxolni, megtorpan, dadog, lefogy egy idő után az erő, többet fogyaszt... De ezt szinte minden mostani diesel hozza, ha betalálnak valami jó tartályaljatescovizesszutykos Magyar gázolajat. Legroszabbúl tapasztalatom szerint a Pd motorok bírják, és ott egyből 5 kiló körül kezdenek beszélgetni. Érdekes dolog ez mert egy kicsit megváltozott a (diesel szabvány-öszetétel), csak erről nem pofádzik senki, Junió, vagy a fene tudja ki rakja a zsebét tele. A mostanság gyártott motorok meg nem igazán szeretik ezt, túl csúcsra vanak húzva, kisebb furatok, vékonyka gumigyűrűk stb., a gázolaj meg eszi őket, és ezt hatványozza egy-egy "roszabb tankolás"
Ilyen rossz a helyzet? Rangerrel semmi ilyet nem tapasztaltam még szerencsére. Bár nem is tankoltam még bele magyarhonban.
|
|
|
Naplózva
|
A jó vasutasnak még a hetedik szomszédja is hülye...
|
|
|
Horrido
Globális moderátor
Vadász
Nem elérhető
Hozzászólások: 7947
Generalbakter
|
|
« Új üzenet #62 Dátum: 2008. Június 03. - 09:51:22 » |
|
Elkezd koxolni, megtorpan, dadog, lefogy egy idő után az erő, többet fogyaszt... De ezt szinte minden mostani diesel hozza, ha betalálnak valami jó tartályaljatescovizesszutykos Magyar gázolajat. Legroszabbúl tapasztalatom szerint a Pd motorok bírják, és ott egyből 5 kiló körül kezdenek beszélgetni. Érdekes dolog ez mert egy kicsit megváltozott a (diesel szabvány-öszetétel), csak erről nem pofádzik senki, Junió, vagy a fene tudja ki rakja a zsebét tele. A mostanság gyártott motorok meg nem igazán szeretik ezt, túl csúcsra vanak húzva, kisebb furatok, vékonyka gumigyűrűk stb., a gázolaj meg eszi őket, és ezt hatványozza egy-egy "roszabb tankolás"
Nem az a cél már itt, hogy legyen egy jó és megbízható autód, hanem hogy évről évre, hitelből hitelbe bukdácsoljon az ember...ki van ez találva kérem. Jó példa erre a kollégám apósa aki szeretett volna venni egy Honda mittudomén milyen autót. A szolonokból márkakereskedésekből úgy hajtották el mint a magzatvizet, "mégis mit képzel, csak hitelre adunk autót egyben nem lehet kifizetni". Azután végülis több száz km-t autókázott és Békéscsabán!!! tudott úgy autót venni, hogy kifizethette egy az egyben kp.-ben a vételárat. Hát igen, ez szomorú. Banki jutiból élnek a kereskedők. Máshol, ha kicsengeted egyösszegben ugye komoly kedvezményt is adnak........
|
|
|
Naplózva
|
A jó vasutasnak még a hetedik szomszédja is hülye...
|
|
|
Forend
|
|
« Új üzenet #63 Dátum: 2008. Június 03. - 10:09:56 » |
|
Elkezd koxolni, megtorpan, dadog, lefogy egy idő után az erő, többet fogyaszt... De ezt szinte minden mostani diesel hozza, ha betalálnak valami jó tartályaljatescovizesszutykos Magyar gázolajat. Legroszabbúl tapasztalatom szerint a Pd motorok bírják, és ott egyből 5 kiló körül kezdenek beszélgetni. Érdekes dolog ez mert egy kicsit megváltozott a (diesel szabvány-öszetétel), csak erről nem pofádzik senki, Junió, vagy a fene tudja ki rakja a zsebét tele. A mostanság gyártott motorok meg nem igazán szeretik ezt, túl csúcsra vanak húzva, kisebb furatok, vékonyka gumigyűrűk stb., a gázolaj meg eszi őket, és ezt hatványozza egy-egy "roszabb tankolás"
Ilyen rossz a helyzet? Rangerrel semmi ilyet nem tapasztaltam még szerencsére. Bár nem is tankoltam még bele magyarhonban. Enyire nem rosszzzzz, de nem is olyan jó. A régi Tdi szerkezetek nem is érzékenyek enyire, sőt lehet azt mondani, hogy a mostaniak közül se mindegyik, de Toyotától a mazda ford stb.... szinte mindegyiknél talákoztam ilyen esettel. Az autók nem rosszak, csak az üzemanyag... az más kérdés hogy ezeken kívűl menyi gond jön elő...
|
|
|
Naplózva
|
Üdv End
|
|
|
Forend
|
|
« Új üzenet #64 Dátum: 2008. Június 03. - 10:13:21 » |
|
Elkezd koxolni, megtorpan, dadog, lefogy egy idő után az erő, többet fogyaszt... De ezt szinte minden mostani diesel hozza, ha betalálnak valami jó tartályaljatescovizesszutykos Magyar gázolajat. Legroszabbúl tapasztalatom szerint a Pd motorok bírják, és ott egyből 5 kiló körül kezdenek beszélgetni. Érdekes dolog ez mert egy kicsit megváltozott a (diesel szabvány-öszetétel), csak erről nem pofádzik senki, Junió, vagy a fene tudja ki rakja a zsebét tele. A mostanság gyártott motorok meg nem igazán szeretik ezt, túl csúcsra vanak húzva, kisebb furatok, vékonyka gumigyűrűk stb., a gázolaj meg eszi őket, és ezt hatványozza egy-egy "roszabb tankolás"
Nem az a cél már itt, hogy legyen egy jó és megbízható autód, hanem hogy évről évre, hitelből hitelbe bukdácsoljon az ember...ki van ez találva kérem. Jó példa erre a kollégám apósa aki szeretett volna venni egy Honda mittudomén milyen autót. A szolonokból márkakereskedésekből úgy hajtották el mint a magzatvizet, "mégis mit képzel, csak hitelre adunk autót egyben nem lehet kifizetni". Azután végülis több száz km-t autókázott és Békéscsabán!!! tudott úgy autót venni, hogy kifizethette egy az egyben kp.-ben a vételárat. Hát igen, ez szomorú. Banki jutiból élnek a kereskedők. Máshol, ha kicsengeted egyösszegben ugye komoly kedvezményt is adnak........ Nem kell senkit sajnálni, de mostanság igen nehéz ez az "autókereskedősdi", sok-sok kereskedés van, de nem olan sokáig. Aki nam adja oda kp-ért az autót az meg "Ökör", mert éppen a kp-s vásárlók hozzák a legtöbb aembert be, de azért ki kell szólgálni őket, még akkor is ha nincs nagy kavics a végén.
|
|
|
Naplózva
|
Üdv End
|
|
|
Barna
Erdőmérnök hallgató
Vadász
Nem elérhető
Hozzászólások: 238
Erdőmérnök hallgató
|
|
« Új üzenet #65 Dátum: 2008. Augusztus 27. - 15:38:18 » |
|
Sziasztok!
Minap beszéltem egy kf-es haverommal autó átalakításról konkrétan: Áprilisban jár le kocsim műszakija és az utánpótlásról gondolkoztam 3 autó jött szóba: Aro, Vitara, Niva ezek közül nem a használhatóság miatt csupán anyagi megfontolásból a níva lett a befutó. találtam vas megyében egy forgalomból ideiglenesen kivont 1,6-os kocsit ebbe építünk be egy 1,6-os Td golf-audi motort. az átalakítás költsége szerény mivel azonos adó és környezetvédelmi kategóriába tartozik mind két motor így csak az okmányirodai papírmunkát és a kf-en kiadott engedélyeket kell fizetni. így kb 250-ből lesz egy diesel nivám.
|
|
|
Naplózva
|
Üdv az erdésznek egy kalappal a vadásznak.Az új számom: 06-30-984-99-86-ezen hívjatok.
|
|
|
Pyrus
Globális moderátor
Vadász
Elérhető
Hozzászólások: 4587
|
|
« Új üzenet #66 Dátum: 2008. Augusztus 27. - 15:49:49 » |
|
Sziasztok!
Minap beszéltem egy kf-es haverommal autó átalakításról konkrétan: Áprilisban jár le kocsim műszakija és az utánpótlásról gondolkoztam 3 autó jött szóba: Aro, Vitara, Niva ezek közül nem a használhatóság miatt csupán anyagi megfontolásból a níva lett a befutó. találtam vas megyében egy forgalomból ideiglenesen kivont 1,6-os kocsit ebbe építünk be egy 1,6-os Td golf-audi motort. az átalakítás költsége szerény mivel azonos adó és környezetvédelmi kategóriába tartozik mind két motor így csak az okmányirodai papírmunkát és a kf-en kiadott engedélyeket kell fizetni. így kb 250-ből lesz egy diesel nivám.
...amire a következő pár évben mégegyszer annyit rákölthetsz! (vagyis rákölthetnél, ha nem lenne autószerelő ismerősöd)
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Steve
Vendég
|
|
« Új üzenet #67 Dátum: 2008. Augusztus 27. - 16:26:46 » |
|
Sziasztok!
Minap beszéltem egy kf-es haverommal autó átalakításról konkrétan: Áprilisban jár le kocsim műszakija és az utánpótlásról gondolkoztam 3 autó jött szóba: Aro, Vitara, Niva ezek közül nem a használhatóság miatt csupán anyagi megfontolásból a níva lett a befutó. találtam vas megyében egy forgalomból ideiglenesen kivont 1,6-os kocsit ebbe építünk be egy 1,6-os Td golf-audi motort. az átalakítás költsége szerény mivel azonos adó és környezetvédelmi kategóriába tartozik mind két motor így csak az okmányirodai papírmunkát és a kf-en kiadott engedélyeket kell fizetni. így kb 250-ből lesz egy diesel nivám.
Felénk is volt ilyen próbálkozás két Nivával is. Mindkettőnek gyorsan többszöri kupplung, kardáncsuklok, és első féltengely csukló cseréket kellett eszközölni. Már ezek erősen kérdésessé tették a művelet rentábilitását, de az I-re a pontot a nyelestenygely törése tette fel mindkettőnél. Azonkívül érdemes lenne 1300-as limuzin szupportokat betenni előre meg hátra a diesel nyomatékának az optimálisabb kihasználása érdekében! Ha meg "szaggatni" kell,akkor 1200-es Combi szupportok. A végsebesség valahol 90 és 100 között megáll, viszont egész alacsony fordulaton írgalmatlan nyomatékot tudsz átvinni a kerekekre. Ezenkívül nem kifejezetten szerelőbarát....
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Forend
|
|
« Új üzenet #68 Dátum: 2008. Augusztus 27. - 17:18:40 » |
|
Sziasztok!
Minap beszéltem egy kf-es haverommal autó átalakításról konkrétan: Áprilisban jár le kocsim műszakija és az utánpótlásról gondolkoztam 3 autó jött szóba: Aro, Vitara, Niva ezek közül nem a használhatóság miatt csupán anyagi megfontolásból a níva lett a befutó. találtam vas megyében egy forgalomból ideiglenesen kivont 1,6-os kocsit ebbe építünk be egy 1,6-os Td golf-audi motort. az átalakítás költsége szerény mivel azonos adó és környezetvédelmi kategóriába tartozik mind két motor így csak az okmányirodai papírmunkát és a kf-en kiadott engedélyeket kell fizetni. így kb 250-ből lesz egy diesel nivám.
Felénk is volt ilyen próbálkozás két Nivával is. Mindkettőnek gyorsan többszöri kupplung, kardáncsuklok, és első féltengely csukló cseréket kellett eszközölni. Már ezek erősen kérdésessé tették a művelet rentábilitását, de az I-re a pontot a nyelestenygely törése tette fel mindkettőnél. Azonkívül érdemes lenne 1300-as limuzin szupportokat betenni előre meg hátra a diesel nyomatékának az optimálisabb kihasználása érdekében! Ha meg "szaggatni" kell,akkor 1200-es Combi szupportok. A végsebesség valahol 90 és 100 között megáll, viszont egész alacsony fordulaton írgalmatlan nyomatékot tudsz átvinni a kerekekre. Ezenkívül nem kifejezetten szerelőbarát.... Én csak mindenben megerősíteni tudom amiket leírtál.... Törik, csörög, csavarodik, nyeglik és a végén szinte szétpotyog....... Viszont a samu az jobban birja a golf motort, de ott is kell költeni, és csak bokorugrónak jó
|
|
|
Naplózva
|
Üdv End
|
|
|
Barna
Erdőmérnök hallgató
Vadász
Nem elérhető
Hozzászólások: 238
Erdőmérnök hallgató
|
|
« Új üzenet #69 Dátum: 2008. Augusztus 27. - 18:19:58 » |
|
Na pont ezeknek a hibáknak a kiküszöbölése miatt jó az öreg a háznál alapon apu szereli össze, alakít rajta egyet mást, pl a tető csomagtartó is a tornyoktól lesz valahogy kindítva már megálmodta, hátul kis létrával hogy fennt is csücsülhessek.
|
|
|
Naplózva
|
Üdv az erdésznek egy kalappal a vadásznak.Az új számom: 06-30-984-99-86-ezen hívjatok.
|
|
|
Steve
Vendég
|
|
« Új üzenet #70 Dátum: 2008. Augusztus 27. - 19:10:44 » |
|
Sziasztok!
Minap beszéltem egy kf-es haverommal autó átalakításról konkrétan: Áprilisban jár le kocsim műszakija és az utánpótlásról gondolkoztam 3 autó jött szóba: Aro, Vitara, Niva ezek közül nem a használhatóság miatt csupán anyagi megfontolásból a níva lett a befutó. találtam vas megyében egy forgalomból ideiglenesen kivont 1,6-os kocsit ebbe építünk be egy 1,6-os Td golf-audi motort. az átalakítás költsége szerény mivel azonos adó és környezetvédelmi kategóriába tartozik mind két motor így csak az okmányirodai papírmunkát és a kf-en kiadott engedélyeket kell fizetni. így kb 250-ből lesz egy diesel nivám.
Felénk is volt ilyen próbálkozás két Nivával is. Mindkettőnek gyorsan többszöri kupplung, kardáncsuklok, és első féltengely csukló cseréket kellett eszközölni. Már ezek erősen kérdésessé tették a művelet rentábilitását, de az I-re a pontot a nyelestenygely törése tette fel mindkettőnél. Azonkívül érdemes lenne 1300-as limuzin szupportokat betenni előre meg hátra a diesel nyomatékának az optimálisabb kihasználása érdekében! Ha meg "szaggatni" kell,akkor 1200-es Combi szupportok. A végsebesség valahol 90 és 100 között megáll, viszont egész alacsony fordulaton írgalmatlan nyomatékot tudsz átvinni a kerekekre. Ezenkívül nem kifejezetten szerelőbarát.... Én csak mindenben megerősíteni tudom amiket leírtál.... Törik, csörög, csavarodik, nyeglik és a végén szinte szétpotyog....... Viszont a samu az jobban birja a golf motort, de ott is kell költeni, és csak bokorugrónak jó
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Steve
Vendég
|
|
« Új üzenet #71 Dátum: 2008. Augusztus 27. - 19:11:34 » |
|
Na pont ezeknek a hibáknak a kiküszöbölése miatt jó az öreg a háznál alapon apu szereli össze, alakít rajta egyet mást, pl a tető csomagtartó is a tornyoktól lesz valahogy kindítva már megálmodta, hátul kis létrával hogy fennt is csücsülhessek.
Sok szerencsét Barna!
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Viktor
Vendég
|
|
« Új üzenet #72 Dátum: 2008. Augusztus 29. - 07:00:34 » |
|
Ezzel azért ki lehetne hozni mindent:
Láttam hirdetni is itthon egyszer évekkel ezelőtt valami háromért(?)
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Boar
Adminisztrátor
Vadász
Nem elérhető
Hozzászólások: 16598
|
|
« Új üzenet #73 Dátum: 2008. Augusztus 29. - 09:02:12 » |
|
Ezzel azért ki lehetne hozni mindent:
Láttam hirdetni is itthon egyszer évekkel ezelőtt valami háromért(?)
Ja. Csak gondolom, neked nem jött át, hogy azért kétrészes mert a hátsó részen van a benzinkút...
|
|
|
Naplózva
|
Lassan lépked a fűben a vak zenészek kara. Mondjátok emberek, ez már Európa?
|
|
|
Bandi
Vendég
|
|
« Új üzenet #74 Dátum: 2008. Augusztus 29. - 09:42:45 » |
|
Mindenesetre elég szerény fogyasztása lehet...
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
|