Oldalak: 1 ... 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 [179] 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 ... 513   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Terepjárók  (Megtekintve 792582 alkalommal)
Bütyök
Vadász
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 773


« Új üzenet #2670 Dátum: 2012. április 01. - 12:06:05 »

Forma4  !  Gratulálok hozzá !  Nekem volt ilyen autóm zöld színben ,zöld ponyvával .   Igen Akkor még élt Csausescu  ,és ki kellett menni alkatrészért amit be kellett csempészni . Debrecenben volt hozzá néha valami de gyenge volt az ellátás . Az autót szerettem mert jól ment terepen és keveset fogyasztott ,levett ponyvával nyáron élmény volt túrázni vele. Igen
Naplózva
Forma4
Vadász
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 543


Szivacs


« Új üzenet #2671 Dátum: 2012. április 01. - 12:31:47 »

Forma4  !  Gratulálok hozzá !  Nekem volt ilyen autóm zöld színben ,zöld ponyvával .   Igen Akkor még élt Csausescu  ,és ki kellett menni alkatrészért amit be kellett csempészni . Debrecenben volt hozzá néha valami de gyenge volt az ellátás . Az autót szerettem mert jól ment terepen és keveset fogyasztott ,levett ponyvával nyáron élmény volt túrázni vele. Igen

Kérdezem, hogy II.-III.-ban olyan mint a "villamos" a váltó hangja...azt mondták az mindegyik ARO-nál ilyen...igaz ez, vagy a váltónak van gondja?
Naplózva

A vadászvizsgám meg van,... nem azt jelenti, hogy vadász vagyok...csak a lehetőséget kaptam meg, hogy vadász...jó vadász válhassék belőlem !

...ha küzdesz, veszíthetsz...ha nem küzdesz, vesztettél !
Forma4
Vadász
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 543


Szivacs


« Új üzenet #2672 Dátum: 2012. április 01. - 12:33:13 »

terepgumiban nem gondolkodsz?

..először az átíráson gondolkodom, meg az apróbb rendbetételeken, hogy teljesen üzembiztos legyen Mosolyog Mosolyog
Naplózva

A vadászvizsgám meg van,... nem azt jelenti, hogy vadász vagyok...csak a lehetőséget kaptam meg, hogy vadász...jó vadász válhassék belőlem !

...ha küzdesz, veszíthetsz...ha nem küzdesz, vesztettél !
nagysas
Globális moderátor
Vadász
*
Elérhető Elérhető

Hozzászólások: 4147


TSP


« Új üzenet #2673 Dátum: 2012. április 01. - 12:37:18 »

Kérdezem, hogy II.-III.-ban olyan mint a "villamos" a váltó hangja...azt mondták az mindegyik ARO-nál ilyen...igaz ez, vagy a váltónak van gondja?

Mindegyik, amelyik "váltós"...  Vigyorog

Olaj van benne?
Naplózva

Ó Sunny... a tyúkok előtt mindig legyen víz!!
在我赤裸的身上牺牲一只山羊
Bütyök
Vadász
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 773


« Új üzenet #2674 Dátum: 2012. április 01. - 12:37:39 »

Kérdezem, hogy II.-III.-ban olyan mint a "villamos" a váltó hangja...azt mondták az mindegyik ARO-nál ilyen...igaz ez, vagy a váltónak van gondja?
Fogalmam sincs   Mosolyog  arra sem emlékszem,hogy milyen volt a hangja 89-ben Csaut "leváltották" és nekem még az ő idejében volt Aro-10.
Naplózva
Forma4
Vadász
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 543


Szivacs


« Új üzenet #2675 Dátum: 2012. április 01. - 13:08:47 »

Mindegyik, amelyik "váltós"...  Vigyorog

Olaj van benne?

Le van cserélve (folyamatosan karban volt tartva..novemberben lett minden olaj lecserélve)
Naplózva

A vadászvizsgám meg van,... nem azt jelenti, hogy vadász vagyok...csak a lehetőséget kaptam meg, hogy vadász...jó vadász válhassék belőlem !

...ha küzdesz, veszíthetsz...ha nem küzdesz, vesztettél !
Bobakos
Vadász
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1117


« Új üzenet #2676 Dátum: 2012. április 01. - 15:17:46 »

..először az átíráson gondolkodom, meg az apróbb rendbetételeken, hogy teljesen üzembiztos legyen Mosolyog Mosolyog


Na épp ez a típus sohasem lesz az.
Amíg volt hozzá gyári alkatrész akkor is mindig baj volt velük.
Mostanában már azért nem kell javítani ezeket, mert szerencsére már alig van ilyen az országban.

Naplózva

Itt van egy süldő.....   ...  jó lesz ez kannak is!
Forma4
Vadász
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 543


Szivacs


« Új üzenet #2677 Dátum: 2012. április 01. - 15:31:52 »


Na épp ez a típus sohasem lesz az.
Amíg volt hozzá gyári alkatrész akkor is mindig baj volt velük.
Mostanában már azért nem kell javítani ezeket, mert szerencsére már alig van ilyen az országban.



Helyes...azért Nekem egyenlőre erre tellett...és remélem amire kell kiszolgál egy darabig
Naplózva

A vadászvizsgám meg van,... nem azt jelenti, hogy vadász vagyok...csak a lehetőséget kaptam meg, hogy vadász...jó vadász válhassék belőlem !

...ha küzdesz, veszíthetsz...ha nem küzdesz, vesztettél !
Balkóbátya
Globális moderátor
Vadász
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 11252


Lábonlőtt Akác törzsfőnök


« Új üzenet #2678 Dátum: 2012. április 01. - 15:46:37 »

Helyes...azért Nekem egyenlőre erre tellett...és remélem amire kell kiszolgál egy darabig
Jól van az. Derítsd fel a sufnik mélyén rejlő alkatrészkészleteket,vásárold össze ami kell,aztán használd egészséggel,ja és tartsd szárazon...a szerelődet. Kacsint
Naplózva

„ Ha el tudnánk adni a tapasztalatainkat annyiért, amennyibe nekünk kerültek: milliomosok lennénk. ”

Abigail Van Buren
forester73
Vendég
« Új üzenet #2679 Dátum: 2012. április 01. - 18:03:37 »

A vizet és a sarat nem szereti , amúgy  biztos lehet használni terepen is . Egyszer régen cseréltem egy UAZ-t kp-re meg egy ilyen csodára , én nem használtam mert egy barátom hamar ráizgult - sokáig volt Dáciája előtte- és elvitte .Amig a telekre használta nem volt vele gond de amikor már nem sajnálta és kivitte vallatni  hamar túladott rajta  . Remélem neked más élményeid lesznek vele , amúgy jó állapotunak lárszik jó gazdája lehetett.

Üdv az OGRE
Naplózva
galoscsabus
Vadász
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6369


vadász


« Új üzenet #2680 Dátum: 2012. április 01. - 18:29:15 »

Helyes...azért Nekem egyenlőre erre tellett...és remélem amire kell kiszolgál egy darabig
Szia!
Megkímélt darabnak tűnik a képek alapján.
Három kollégám használt ilyent '92-94 körül amikor mindenki elkezdte lecserélni az UAZ-át valami modernebbre.
Aztán mindegyik újból UAZ-t vett, talán 2 évet szolgált a legtovább megtartott ARO, de az alatt a Bandi ráköltötte a vételár min. 2x-esét és eltartott egy szerelőt Tamásiban.
Mindegyik autó "sportvadászhoz" került, az egyik talán még ma is megy!
Csak azért írtam, mert nagyon nem mindegy a használat módja.
Ha hivatásos vadász használ egy autót, annak a kocsinak sokszor minden józan ész ellenére olyan terepi körülmények között KELL mennie, hogy azt az igénybevételt a gyenge anyagminőség, amivel az ARO rendelkezik, egyszerűen nem képes elviselni. Fékek, féltengelyek, kuplung, kardán, ajtó zsanérok és zárak, kezelő szervek és kapcsolók, elektromos berendezések...hogy csak a legsűrűbben meghibásodott alkatrészeket említsem. De odafigyeléssel és semmit sem elhanyagolva, hanem azonnal javítva egy kis fogyasztású és elfogadható terepjáró képességű autó is lehet.
Egy konkrét javaslat: durva terepgumi helyett inkább egy csőrlő kerüljön rá. Nagyon megkíméli a hajtásláncot. Ja és nagyobb vízfelületeken sem tanácsos vele lendületből átkelni, mert nagyon hajlamos a beázásra!
Sok hasznos kilométert kívánok vele és sok vadászélményt hozzá! Emelem
Naplózva

Vadász vagyok...így egyszerűen.
Bentshaft
Vadász
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2128


vadaszijasz


« Új üzenet #2681 Dátum: 2012. április 01. - 19:18:58 »

Szia!
Megkímélt darabnak tűnik a képek alapján.
Három kollégám használt ilyent '92-94 körül amikor mindenki elkezdte lecserélni az UAZ-át valami modernebbre.
Aztán mindegyik újból UAZ-t vett, talán 2 évet szolgált a legtovább megtartott ARO, de az alatt a Bandi ráköltötte a vételár min. 2x-esét és eltartott egy szerelőt Tamásiban.
Mindegyik autó "sportvadászhoz" került, az egyik talán még ma is megy!
Csak azért írtam, mert nagyon nem mindegy a használat módja.
Ha hivatásos vadász használ egy autót, annak a kocsinak sokszor minden józan ész ellenére olyan terepi körülmények között KELL mennie, hogy azt az igénybevételt a gyenge anyagminőség, amivel az ARO rendelkezik, egyszerűen nem képes elviselni. Fékek, féltengelyek, kuplung, kardán, ajtó zsanérok és zárak, kezelő szervek és kapcsolók, elektromos berendezések...hogy csak a legsűrűbben meghibásodott alkatrészeket említsem. De odafigyeléssel és semmit sem elhanyagolva, hanem azonnal javítva egy kis fogyasztású és elfogadható terepjáró képességű autó is lehet.
Egy konkrét javaslat: durva terepgumi helyett inkább egy csőrlő kerüljön rá. Nagyon megkíméli a hajtásláncot. Ja és nagyobb vízfelületeken sem tanácsos vele lendületből átkelni, mert nagyon hajlamos a beázásra!
Sok hasznos kilométert kívánok vele és sok vadászélményt hozzá! Emelem

.......nahat, en felnek kimenni ezekutan vele... Fejvakarás
Naplózva

I don't hunt in order to kill, I kill in order to have hunted.
Forma4
Vadász
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 543


Szivacs


« Új üzenet #2682 Dátum: 2012. április 01. - 23:32:29 »

Szia!
Megkímélt darabnak tűnik a képek alapján.
Három kollégám használt ilyent '92-94 körül amikor mindenki elkezdte lecserélni az UAZ-át valami modernebbre.
Aztán mindegyik újból UAZ-t vett, talán 2 évet szolgált a legtovább megtartott ARO, de az alatt a Bandi ráköltötte a vételár min. 2x-esét és eltartott egy szerelőt Tamásiban.
Mindegyik autó "sportvadászhoz" került, az egyik talán még ma is megy!
Csak azért írtam, mert nagyon nem mindegy a használat módja.
Ha hivatásos vadász használ egy autót, annak a kocsinak sokszor minden józan ész ellenére olyan terepi körülmények között KELL mennie, hogy azt az igénybevételt a gyenge anyagminőség, amivel az ARO rendelkezik, egyszerűen nem képes elviselni. Fékek, féltengelyek, kuplung, kardán, ajtó zsanérok és zárak, kezelő szervek és kapcsolók, elektromos berendezések...hogy csak a legsűrűbben meghibásodott alkatrészeket említsem. De odafigyeléssel és semmit sem elhanyagolva, hanem azonnal javítva egy kis fogyasztású és elfogadható terepjáró képességű autó is lehet.
Egy konkrét javaslat: durva terepgumi helyett inkább egy csőrlő kerüljön rá. Nagyon megkíméli a hajtásláncot. Ja és nagyobb vízfelületeken sem tanácsos vele lendületből átkelni, mert nagyon hajlamos a beázásra!
Sok hasznos kilométert kívánok vele és sok vadászélményt hozzá! Emelem

 Emelem köszönöm az infót..."vízügyileg" lekezelem (vizes közegben versenyeztem...vannak módszerek a védelemre), de kevés munkája lesz, és nem annyira veszélyes terepen...nem off rod-ra vettük Mosolyog

Ki kell jutni vele adott esetben a területre és vissza, remélem ennyit ki fog bírni, és nem a saját személyautónkat nyüstöljük...ennyire kell
Naplózva

A vadászvizsgám meg van,... nem azt jelenti, hogy vadász vagyok...csak a lehetőséget kaptam meg, hogy vadász...jó vadász válhassék belőlem !

...ha küzdesz, veszíthetsz...ha nem küzdesz, vesztettél !
Marksman
Aladdin
Vadász
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4220



« Új üzenet #2683 Dátum: 2012. április 02. - 19:45:38 »

Összkereket csak ésszel, az első agykapcsoló egy igen hitvány aluötvözet, nagy gáznál úgy törik, mint a ropi (tapasztalat, nem hallomás).
Naplózva

"és hosszan kígyózó libasorban - útra kél a szafári"
nagysas
Globális moderátor
Vadász
*
Elérhető Elérhető

Hozzászólások: 4147


TSP


« Új üzenet #2684 Dátum: 2012. április 02. - 19:54:55 »

Összkereket csak ésszel, az első agykapcsoló egy igen hitvány aluötvözet, nagy gáznál úgy törik, mint a ropi (tapasztalat, nem hallomás).

Akkor is, ha böcsülettel át van állítva? (A 320-asok akkor darálták szét még a platón lévő mákot is, ha a kedves sofőr kartárs nem tekerte át normálisan.)  Ördög
Naplózva

Ó Sunny... a tyúkok előtt mindig legyen víz!!
在我赤裸的身上牺牲一只山羊
Oldalak: 1 ... 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 [179] 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 ... 513   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás: