Boar
Adminisztrátor
Vadász
Nem elérhető
Hozzászólások: 16596
|
|
« Új üzenet #2610 Dátum: 2012. Március 21. - 15:16:44 » |
|
Mint Samu tulaj kérsz tanácsot? Ha nagyobb kell, akkor Terrano, egyébként Samu. De ezt Te is tudod.
Dehogy terrano. Azt nem lehet rendesen emelni csak nagy kompromisszumok árán, így meg 31-esnél nagyobb kerék nem fér be alá. Különben is, azt írta a csávó, hogy pénz nem számít, úgyhogy TLC vagy Merci G.
|
|
|
Naplózva
|
Lassan lépked a fűben a vak zenészek kara. Mondjátok emberek, ez már Európa?
|
|
|
Bentshaft
|
|
« Új üzenet #2611 Dátum: 2012. Március 21. - 16:17:40 » |
|
Lehet, mondtál valami olyat, hogy a Mathews Hoyt-ot reggelizik , de azért ez egy elég általános szófordulat mifelénk is. azt a reggelt megnézhetnéd, mert az unimog BÁRMILYEN terepen megeszi a hummert. Portálhidak, széles tartományú áttételezés, mindent össze tud zárni mindennel. A magasság becsapós, a lényeg az, hogy az igazán nehéz dolgok milyen magasan vannak, nem a plató meg a fülke. A nagy rugóutak amúgy is segítenek elkerülni a borulást. Hummerben ültél már? Elöl nagyjából olyan, mintha egy hatalmas hajósládát raktak volna a két ülés közé. Amúgy meg mindkettő célszerszám, nincs értelme a "civil" járművekkel összehasonlítani, ezért is neveztem "szánalmas"-nak optica olvtárs hozzászólását ahol közölte, hogy nálatok a morcosított hummer a terepjáró, nálunk meg az utcai kivitelű pajero. Az igaz, hogy nálunk a hummeres csávókat elég nagy közmegvetés övezi. Nagyon drágák és teljesen értelmetlenek. Aki munkával keresi a pénzét, az jobban meggondolja, mire költi el és nálunk ebben az ársávban ezerszer komolyabb autók is vannak. a hummer nálunk tipikusan a bunkó, magamutogató egyedek autója akik valami zűrös dologgal szedték össze a lóvéjukat. Terepen nem látni egyet sem, ha néha valami raj csávó lemegy egy off-road fesztiválra villantani, azt körbeautózzák és körberöhögik, annyira tehetetlen az a dög. A nagy motor meg a nagy hasmagasság egy dolog, ha az erdei utakat keskenyebb gépek taposták, nem fér el, a teherautónyomba meg faszán felül mert azonos a nyomtávja, mi meg a keskenyebb gépekkel vigyorogva továbbmegyünk mert az egyik kerék a bakháton van. Nem tudom milyen teherauto lehet erdobe amely nyomaba a Humvee felul, nyilvan az H1-rol beszelek.....de ha mondod...? Az H1 terepen kivallo es arban elerheto.... hasznaltan, es van valasztek. Az alkatreszek elerheto arban vannak es a szerviz nem egbekiallto. Az Unimog termeszetesen kivallo terepen a gond az, hogy aruk 100 ezer es 200 ezer kozt van modelltol fuggoen.....hasznaltan is dragak, mar aki meg meri venni. Ha gond van veluk az alkatresz arak asztronomikusak, es az majd jon komoly terepen csak ido kerdese, a kerek felfuggesztes szisztema iszonyuan draga. Terepre nem kell SLS AMG arkategoriaju kamion, szerintem ilyen arkategoriaba sokan tudnanak hasonlot gyartani.....de minek, meg kinek ? itt kudarc az Unimog hiaba jo, mikor egy liftes Jeep ugyanott elmegy es egy otod az ara.......te akkor mit vennel? Aki megveszi senki nem meri komoly terepre vinni, ahogy nezem csak itteni videok vannak Unimog-al extrem terepen a You Tube-on......meg fuvet kaszalni vele arra egy picit draga. .....ez a "Rubicon trail" rutinos Jeep latogatott "osveny".......(a masik meg MOAB) (kivancsi lennek a behorpasztott oldal panelekre meddig kell varni)...mondjuk a biztosito fizeti.
|
|
|
Naplózva
|
I don't hunt in order to kill, I kill in order to have hunted.
|
|
|
forester73
Vendég
|
|
« Új üzenet #2612 Dátum: 2012. Március 21. - 16:39:16 » |
|
Kicsit késve de reagálnék (Torgyán után szabadon) személyes megtámadtatásom alapján.
A fogyasztás mint a vita a Hemi blokk körül forgott az tudtommal 5.7 l és tényleg nehéz 20 l alá vinni a fogyasztást.
A Deffenderből van 90 , 110 és 130 inch-es tengelytávu , a háromajtós az csak90-es lehet , de a többi lehet kétajtós pick up ,4 ajtós pick up és 5 ajtós wagon 2 , 5 , 7 és nyolc személyes . Ezek mindegyike lehet normál v. Safari kivitel . Továbbá kívánságra lehet akár benzines is és portálhidas is . Továbbá lehet zárt , hardtop és ponyvás. Szerintem eléggé átfogó a skála . Én ültem Wranglerben ha már beleültem viszonylag kényelmes bár én azt szeretem ha a terepjáróban székszerüen ülök és nincs nyújtva a lában , az l200 -nál is időbe telt amig megszoktam az ülés pozícióját . A deffenderbe ezzel szembe könnyű beszálni és nem lessz tiszta sár a gatyóm mint a wranglerbe aminek a küszöbén elég nehét átmászni.
Én ide haza egy ismert energia ital gyártó Hummer-ét vezettem , szerintem a samu van olyan kényelmes . A két autó promóciós céllal jött be az országba , olyan ,hogy mind a kettő használható legyen nem volt de olyan sem , hogy egy héten legalább egyszer ne kelljen kúlcsolni , pedig a pénz neszámított .Egy rendes terepjáróban vas kapcsol vasat kézi vezérléssel , na a H1 autómatája nem egy remekmű . A Moggal össze hasonlítani vicc , hol van a H1 technikája a portálhidas , irányváltós három fokozatu terep osztómű , ISRI ortopéd súlyra magától beálló légrúgós ülés a kényelem csúcsa , megbízhatósága legendás és nem tudom van e még egy olyan variálható felépítményü jármű mint az UNIMOG. Hálistennek volt kettő is nagyon szerettem őket igaz nem hobbiból voltak. És csak jelezném ez nem kamion hanem UNIMOG , hasonlót sokan próbálnak gyártani de az UNIMOG-nak csillag van az elején .
Üdv az OGRE
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Boar
Adminisztrátor
Vadász
Nem elérhető
Hozzászólások: 16596
|
|
« Új üzenet #2613 Dátum: 2012. Március 21. - 16:42:50 » |
|
Nem tudom milyen teherauto lehet erdobe amely nyomaba a Humvee felul, nyilvan az H1-rol beszelek.....de ha mondod...?
A man, kamaz, sisu és egyéb fahordó rettenetesek amik általában az erdőn járnak és alkalmasint nyolcvancentis barázdát hagynak maguk után. Az H1 terepen kivallo es arban elerheto.... hasznaltan, es van valasztek. Az alkatreszek elerheto arban vannak es a szerviz nem egbekiallto. Az Unimog termeszetesen kivallo terepen a gond az, hogy aruk 100 ezer es 200 ezer kozt van modelltol fuggoen.....hasznaltan is dragak, mar aki meg meri venni. Nálunk fordítva van. Mire ideér egy H1, olyan ára van, hogy nem mered kivinni terepre, már csak azért sem, mert ha valami szakad rajta, igen sokára és igen drágán kapsz hozzá alkatrészt.
|
|
|
Naplózva
|
Lassan lépked a fűben a vak zenészek kara. Mondjátok emberek, ez már Európa?
|
|
|
Boar
Adminisztrátor
Vadász
Nem elérhető
Hozzászólások: 16596
|
|
« Új üzenet #2614 Dátum: 2012. Március 21. - 16:45:40 » |
|
A Deffenderből van 90 , 110 és 130 inch-es tengelytávu , a háromajtós az csak90-es lehet , de a többi lehet kétajtós pick up ,4 ajtós pick up és 5 ajtós wagon 2 , 5 , 7 és nyolc személyes .
Szerintem 110-esből is van háromajtós, amiben hátul oldalpadok vannak.
|
|
|
Naplózva
|
Lassan lépked a fűben a vak zenészek kara. Mondjátok emberek, ez már Európa?
|
|
|
optica2
|
|
« Új üzenet #2615 Dátum: 2012. Március 21. - 16:51:29 » |
|
Kicsit késve de reagálnék (Torgyán után szabadon) személyes megtámadtatásom alapján.
A fogyasztás mint a vita a Hemi blokk körül forgott az tudtommal 5.7 l és tényleg nehéz 20 l alá vinni a fogyasztást.
Nem tamad senki senkit! Szerintem eszmecseret folytatunk a terepjarokrol,ahol a hozzaszolok leirjak velemenyuket,tapasztalataikat. A Hemi fogyasztasaval nem ertek egyet! 7 eve hajtok Ram-ot,amiben 5.7 l-es Hemi van. Varosban 14-16 kozott fogyaszt,orszaguton 12-13 a fogyasztasa. Persze ha szaguldozol,vagy vontatsz,eleri,sot meg is haladja 20 litert.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
optica2
|
|
« Új üzenet #2616 Dátum: 2012. Március 21. - 17:01:22 » |
|
A man, kamaz, sisu és egyéb fahordó rettenetesek amik általában az erdőn járnak és alkalmasint nyolcvancentis barázdát hagynak maguk után.Nálunk fordítva van. Mire ideér egy H1, olyan ára van, hogy nem mered kivinni terepre, már csak azért sem, mert ha valami szakad rajta, igen sokára és igen drágán kapsz hozzá alkatrészt.
Ez teljesen normalis,hiszen eleg messzirol szallitjak. De a kiindulo eszmecsere a vadaszatra hasznalt szeria terepjarok voltak. Ettol mindannyian messze eltertunk,bizonygatva igazunkat. Az atlag (hetkoznapi) vadaszoknak olyan autora van szukseguk,amit a hetkoznapokban is tud hasznalni,valamint megfelel vadaszati celra is. Melle legyen gazdasagos. Nos ehhez ,mialtal nem igen megyunk extrem terepre megfelelnek szinte az osszes 4x4 autok.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Egon
|
|
« Új üzenet #2617 Dátum: 2012. Március 21. - 18:12:44 » |
|
Lehet, hogy már valaki írta, de nálunk a legnagyobb gond ezzel az lenne, hogy az erdei utak nagy részén nem fér el mivel egy kicsit szélesebb.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Forma4
|
|
« Új üzenet #2618 Dátum: 2012. Március 21. - 19:00:42 » |
|
Terrano tulajokat kérdezném Szabad-e benzinest ( 2.4 SGX) venni ..'95-ös ? TGK-nak vizsgáztatva (5 főre)..mi az előnye-hátránya? (pálya matricánál nem gond-e, ha személyre váltom ki stb.) http://www.hasznaltauto.hu/auto/nissan/terrano/nissan_terrano_ii_2.4_sgx-5452500
|
|
|
Naplózva
|
A vadászvizsgám meg van,... nem azt jelenti, hogy vadász vagyok...csak a lehetőséget kaptam meg, hogy vadász...jó vadász válhassék belőlem !
...ha küzdesz, veszíthetsz...ha nem küzdesz, vesztettél !
|
|
|
Bentshaft
|
|
« Új üzenet #2619 Dátum: 2012. Március 21. - 19:39:57 » |
|
Lehet, hogy már valaki írta, de nálunk a legnagyobb gond ezzel az lenne, hogy az erdei utak nagy részén nem fér el mivel egy kicsit szélesebb. Nyilvan Eu-ba minden kisebb, szukebb, ezert mindenbol (majdnem mindenbol ) a kisebbek vannak favorizalva. Amikor oda megyek egy idobe telik, hogy a szemem megszokja a sok apro autot. Itt az erdei utak szelesebbek es foleg ahol fakitermeles folyik es nagy kamionok hasznaljak azok jo allapotba vannak, a fakitermelo ceg karbantartja oket. Legjobban "Forend" fogalmazta meg az egeszet a #2594-be.
|
|
|
Naplózva
|
I don't hunt in order to kill, I kill in order to have hunted.
|
|
|
Forma4
|
|
« Új üzenet #2620 Dátum: 2012. Március 21. - 19:48:15 » |
|
Nyilvan Eu-ba minden kisebb, szukebb, ezert mindenbol (majdnem mindenbol ) a kisebbek vannak favorizalva. Lehet nem ismered a viccet (bár minden magyar ember ismeri)...de abban is az áll "kicsi is vagy,szőrös is vagy, büdös is vagy...de az enyém vagy"Nos én így vagyok ezzel a kicsi, büdös, de saját országommal...én legalább elmondhatom, hogy a "sajátomban" élek
|
|
|
Naplózva
|
A vadászvizsgám meg van,... nem azt jelenti, hogy vadász vagyok...csak a lehetőséget kaptam meg, hogy vadász...jó vadász válhassék belőlem !
...ha küzdesz, veszíthetsz...ha nem küzdesz, vesztettél !
|
|
|
Erdojaro (Molnár Attila)
|
|
« Új üzenet #2621 Dátum: 2012. Március 21. - 19:50:06 » |
|
Lehet nem ismered a viccet (bár minden magyar ember ismeri)...de abban is az áll "kicsi is vagy,szőrös is vagy, büdös is vagy...de az enyém vagy"Nos én így vagyok ezzel a kicsi, büdös, de saját országommal...én legalább elmondhatom, hogy a "sajátomban" élek Ez elég szemtelen megjegyzés! Honnan tudod, hogy ki, miért él külföldön?
|
|
|
Naplózva
|
A Vadászat olyan mint a NŐ! Minél több időt töltesz vele, annál jobban rájössz, hogy nem tudsz róla semmit!
|
|
|
Sanyooo
Vendég
|
|
« Új üzenet #2622 Dátum: 2012. Március 21. - 19:58:34 » |
|
Lehet nem ismered a viccet (bár minden magyar ember ismeri)...de abban is az áll "kicsi is vagy,szőrös is vagy, büdös is vagy...de az enyém vagy"Nos én így vagyok ezzel a kicsi, büdös, de saját országommal...én legalább elmondhatom, hogy a "sajátomban" élek Én elég nagy magyarnak érzem magam, de ezt szerintem se kellett volna! Ráadásul ez az ország már rég nem a "sajátunk"! Sajnos!
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Bentshaft
|
|
« Új üzenet #2623 Dátum: 2012. Március 21. - 20:03:45 » |
|
Lehet nem ismered a viccet (bár minden magyar ember ismeri)...de abban is az áll "kicsi is vagy,szőrös is vagy, büdös is vagy...de az enyém vagy"Nos én így vagyok ezzel a kicsi, büdös, de saját országommal...én legalább elmondhatom, hogy a "sajátomban" élek Orulj neki, de arra merget vehetsz, hogy konnyeket nem fogsz csalni a szemembe, es amig elek tisztelem az eszemet, hogy igy dontottem anno 32 eve.
|
|
|
Naplózva
|
I don't hunt in order to kill, I kill in order to have hunted.
|
|
|
Egon
|
|
« Új üzenet #2624 Dátum: 2012. Március 21. - 20:04:48 » |
|
Nyilvan Eu-ba minden kisebb, szukebb, ezert mindenbol (majdnem mindenbol ) a kisebbek vannak favorizalva. Amikor oda megyek egy idobe telik, hogy a szemem megszokja a sok apro autot. Itt az erdei utak szelesebbek es foleg ahol fakitermeles folyik es nagy kamionok hasznaljak azok jo allapotba vannak, a fakitermelo ceg karbantartja oket. Legjobban "Forend" fogalmazta meg az egeszet a #2594-be. Látod ez is a különbségek egyike, hogy nálunk nemhogy nem tartja rendbe, de, még ami jó azt is tönkreteszik a fakitermelők. Ja és az erdészek meg véletlenül nem kérik rajtuk, számon. Itt még nagyon sokat kell az embereknek változniuk ahhoz, hogy természetes legyen a magántulajdon tiszteletben tartása.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
|