CID
|
|
« Új üzenet #2550 Dátum: 2012. Március 17. - 18:19:06 » |
|
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
optica2
|
|
« Új üzenet #2551 Dátum: 2012. Március 18. - 00:04:48 » |
|
Rendezzünk gyűjtést? Penzbol,sosem eleg..... Elfogadom!
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Bentshaft
|
|
« Új üzenet #2552 Dátum: 2012. Március 18. - 03:37:49 » |
|
Udv!
Tevedesek elkerulese vegett,nalunk (canada) $1.15.9 a benzin ara literenkent. A mi autoink sokkal tobbet fogyasztanak mint az europaiak, Es nagyobbak a tavolsagok is. Tehat lenyegeben mi tobbet koltunk benzinre mint ti.
Igaz, de sajat valasztasaink ezek az autok, akkor az 5.7l V8Hemi helyett vehetnenk egy all wheel drive Vitarat, Kia Sportage-ot vagy egy Hyundai-t, vagy sok mas hasonlo " heavy duty" vasat, azok nem esznek sokat .....cool volnal egy Sportage-ba :roh" A superstore kartyaval 7.5 cent visszajon minden liter utan a 115cent/liter arbol, nalad is ?
|
|
|
Naplózva
|
I don't hunt in order to kill, I kill in order to have hunted.
|
|
|
optica2
|
|
« Új üzenet #2553 Dátum: 2012. Március 18. - 05:28:05 » |
|
Igaz, de sajat valasztasaink ezek az autok, akkor az 5.7l V8Hemi helyett vehetnenk egy all wheel drive Vitarat, Kia Sportage-ot vagy egy Hyundai-t, vagy sok mas hasonlo " heavy duty" vasat, azok nem esznek sokat .....cool volnal egy Sportage-ba :roh" A superstore kartyaval 7.5 cent visszajon minden liter utan a 115cent/liter arbol, nalad is ?
Igen visszajon nekem is. De en szeretek autoban ulni. A japan es egyeb azsiai csodaszerkentyuk nekem kenyelmetlenek. Arrol mar nem is beszelek,hogy fele annyit sem birnak ki,mint az en heavy duty-m. Volt egy Subaru-m ,nem birt ki ket evet. (5 evesen vettem).
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Bentshaft
|
|
« Új üzenet #2554 Dátum: 2012. Március 18. - 05:49:59 » |
|
Volt egy Subaru-m ,nem birt ki ket evet. (5 evesen vettem).
....azt sem arra talaltak ki, hogy kiszaradt patak medrekbe wheelingelj (hiaba, hogy Forester vagy Outback a nevuk) ahol meg a Toyota Tundra alvaza is elgorbult, tudod ezek "rice burner" -ek
|
|
|
Naplózva
|
I don't hunt in order to kill, I kill in order to have hunted.
|
|
|
Stefi
Vendég
|
|
« Új üzenet #2555 Dátum: 2012. Március 18. - 07:07:13 » |
|
....azt sem arra talaltak ki, hogy kiszaradt patak medrekbe wheelingelj (hiaba, hogy Forester vagy Outback a nevuk) ahol meg a Toyota Tundra alvaza is elgorbult, tudod ezek "rice burner" -ek A tiétek egy egészen más világ ! Sajnos !
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
forester73
Vendég
|
|
« Új üzenet #2556 Dátum: 2012. Március 18. - 10:32:02 » |
|
Azért én az összehasonlításokat egy kicsit nemzetközibb szemmel nézném . Szerintem egyik pick-up (Toyota Tundra , Nissan Titan , Dodge Ram stb.) sem patak meder járásra lett kitalálva . Azért egy Land Criuser , Patrol , Pajero bármelyik amerikás terepjáróval felvesszi a versenyt (személyes véleményem , hogy jobbak , ADAC vélemény ,hogy nagyságrendekkel megbízhatóbbak) , az Európai nagyágyuk deffender és a G merci pedig nagyságrendekkel jobbak az amerikai böhöm benzinfaló monstrumoknál . Az általam valamire tartott amerikai terepjáró a Wrangler , de az is csak diesel motorral . A hemi blokk is már régen elavultnak számít hiszen ha olyan jó lett volna akkor teljesítménye alapján a Hummer alapmotorja is lehetne , de mégis egy nagyöblü diesel dolgozik benne . Amúgy a Hummert direkt hagytam ki az írásomból mert spec. katonai jármű hétköznapi használatra alkalmatlan . A H2 nemzetközi szinten megbukott , a H3 meg egy álruhás nagy főnök optikai tuningal . Ha amerikában is hasonló lenne az energia hordozók ára(mert mondjuk aláírnák a KIOTÓI egyezményt) már rég mindenki ott is lemondott volna arról a fenenagy kényelem szeretetéről meg a Hemi blokról . Az én 12 éves Mitshubishi L200-om alváza sértetlen , a motorja kifogástalan(452000 km) pedig használva van terepen nem is keveset és nem adnám még egy vadi új F150-ért sem . A világ nagyobbik része szerencsére nem olyan megalomán mint Észak-Amerika.
Tisztelettel az OGRE
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
optica2
|
|
« Új üzenet #2557 Dátum: 2012. Március 18. - 15:56:05 » |
|
Azért én az összehasonlításokat egy kicsit nemzetközibb szemmel nézném . Szerintem egyik pick-up (Toyota Tundra , Nissan Titan , Dodge Ram stb.) sem patak meder járásra lett kitalálva . Azért egy Land Criuser , Patrol , Pajero bármelyik amerikás terepjáróval felvesszi a versenyt (személyes véleményem , hogy jobbak , ADAC vélemény ,hogy nagyságrendekkel megbízhatóbbak) , az Európai nagyágyuk deffender és a G merci pedig nagyságrendekkel jobbak az amerikai böhöm benzinfaló monstrumoknál . Az általam valamire tartott amerikai terepjáró a Wrangler , de az is csak diesel motorral . A hemi blokk is már régen elavultnak számít hiszen ha olyan jó lett volna akkor teljesítménye alapján a Hummer alapmotorja is lehetne , de mégis egy nagyöblü diesel dolgozik benne . Amúgy a Hummert direkt hagytam ki az írásomból mert spec. katonai jármű hétköznapi használatra alkalmatlan . A H2 nemzetközi szinten megbukott , a H3 meg egy álruhás nagy főnök optikai tuningal . Ha amerikában is hasonló lenne az energia hordozók ára(mert mondjuk aláírnák a KIOTÓI egyezményt) már rég mindenki ott is lemondott volna arról a fenenagy kényelem szeretetéről meg a Hemi blokról . Az én 12 éves Mitshubishi L200-om alváza sértetlen , a motorja kifogástalan(452000 km) pedig használva van terepen nem is keveset és nem adnám még egy vadi új F150-ért sem . A világ nagyobbik része szerencsére nem olyan megalomán mint Észak-Amerika.
Tisztelettel az OGRE
Udv! Nezhetjuk nemzetkozi szemmel is. A G-mercikben is 5.5 literes motor van.ami 14-16 litert fogyaszt. (a Hemi is ennyit eszik,csak joval nagyobb a felepitmeny) Az azsiai autokkal az a problema,hogy gyende a felepitmenyuk (futomu,alvaz stb.) A motorjukat nem igazan ismerem,de azt latom,hogy ha "kicsit" lehul a homerseklet,akkor az utak szele tele van veluk.Tehat nem igazan birjak a hideget. Aztan a kissebb motorok keptelenek hidegben felfuteni az utasteret. Valamint az altalad emlitett "terepjarok" kenyelmetlenek,szukek az ulesuk keskeny,kicsi. Ezek csak SUV-k. Nalunk figyelembe kell venni,hogy nagyok a tavolsagok. Nagyon nem mindegy,hogy 200 km-enkent meg kell alnod tornazni,vagy egyhuzomba levezetsz 1000 km-t,es faradsag,zsibbadas nelkul szalsz ki belole. Ismerosom kiprobalt egy BMW X-5-ost. Eggyetlen vadaszutat birt ki a sebvaltoja. Nem veletlen,hogy aki elhagyja a varost,az nemigen hasznal Japan,vagy egyeb azsiai autot.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
S.Fox
Vendég
|
|
« Új üzenet #2558 Dátum: 2012. Március 18. - 17:07:07 » |
|
Land Cruiser, Patrol, Pajero az SUV lenne? Kicsi és kényelmetlen? Na ez új . A Patrol pl kétszer akkora mint egy Wrangler, akkor az mi? Matchbox?
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
S.Peti
|
|
« Új üzenet #2559 Dátum: 2012. Március 18. - 17:37:54 » |
|
Land Cruiser, Patrol, Pajero az SUV lenne? Kicsi és kényelmetlen? Na ez új . A Patrol pl kétszer akkora mint egy Wrangler, akkor az mi? Matchbox? Egy rövid TLC már nem is autó...az nem baj, hogy mindenütt bizonyít...gyenge kis karburátoros 2,4-es benzines motorjával...30 éve. Igazatok van...fo.talicskah.kisz@r...
|
|
|
Naplózva
|
...forrókezű fiatal vadásztárs...
|
|
|
|
forester73
Vendég
|
|
« Új üzenet #2561 Dátum: 2012. Március 18. - 18:19:05 » |
|
Optica2
A G mercinek csak az egyik variánsa az 500E azonkivűl van még vagy 20 féle motor variáció . És a gazdagok nálatok is a Germán vasakat favorizálják . Ha az előbb ismertetett vasak (Patrol , Land Cruiser, Pajero , G ,GL ,Range Rover stb) kényelmetlen és csak 200km-ig lehet vele utazni akkor valószínüleg nem utaztál még velük , mert szerintem ( én csak Wrangler-t és Grand Cherokee-t vezetem azt viszont több félét) bármelyik vasatok csak jelenthet megbízhatóság , terepjáró képesség , motorizáltság , biztonság terén ,hogy a kényelem a számotokra mást jelent az a ti dolgotok , nekem volt Pajero-m is és nagyon szerettem nagyon kényelmes volt pedig nem a luxus kivitel volt. Az ősöreg L200-som is indul a mínuszokban( igaz idén csak -26.5 volt kint a vadász háznál) csak nem kell a diesel olajat ledermedni hagyni , adalékolni kell és no problem . A fűtéssel csak a Defender-nek van baja de aki kényes rá rak bele egy külön álló fűtésnek (menet közben is működik) nevezett szerkezetet és alsó gatyában ülhet a kocsiban akár -40 C fokban is . Az afrikaiakat megkérdezted már ,hogy ismerik e az amerikai terepjárókat? Ők is csak a JEEP-t fogják talán említeni . A Dakaron hány amerikai autó nyert már? A BAJA Trophyn a Jeep-n kívül nyert már valaki más is ? Pedig az észak amerikaiak házi versenye . Ott csak Jeep-ek , főleg Wrangler-ek tudnak nyerni és ha ebből következtetve a Wrangler az etalon az Off road-ban akkor nincs miről beszélni mert az minden csak nem kényelmes . Ha meg a Bronco-t , a RAM-et , a Dakota-t , a Suborban-t veszed mércének akkor lehet , hogy jó és kényelmes utazó autók , de gyenge a terepjáró képességük , nehezek , nem biztonságosak , EU v. Japán összehasonlításban elrettentően gyenge a fékük és iszonytosan gazdaságtalanok . Ha az évek óta favorit F150 sorozatot nézzük , kíváncsi vagyok hány százalék használja nehéz terepen és mennyien "csak" farm autóként . Summa summárum nem akarom becsmérelni az ottani technikáitokat , hiszen az egy más világ , de azért ne legyetek elfogultak a saját gyártmányokkal, hiszen "szegény amerikán kívül gyártott" autók és egyebek is megállják a helyüket a világban sokszor jobban.
Maradok tisztelettel az OGRE
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Boar
Adminisztrátor
Vadász
Nem elérhető
Hozzászólások: 16598
|
|
« Új üzenet #2562 Dátum: 2012. Március 18. - 18:20:51 » |
|
Mondjuk ahol terepjáróra van szükség(afrika, ausztrália, ázsia), ott land rovereket, merci g-t és rizségetőket használnak, a megbízhatatlan, elavult, gazdaságtalan amerikai szarokat még véletlenül sem.
|
|
|
Naplózva
|
Lassan lépked a fűben a vak zenészek kara. Mondjátok emberek, ez már Európa?
|
|
|
Sabbati
|
|
« Új üzenet #2563 Dátum: 2012. Március 18. - 18:29:56 » |
|
Egy román gyerek vett tőlem (is) terepjárókat, valamelyik afrikai országba szállították ki őket. Annyi volt a paraméter, hogy dízel nem, Suzuki nem és amerikai végképp nem. Ja, és légkondi legyen benne...
|
|
|
Naplózva
|
"Ihre besondere Stärke ist die Praxis."
|
|
|
Jagdterier
|
|
« Új üzenet #2564 Dátum: 2012. Március 18. - 19:01:42 » |
|
Egy román gyerek vett tőlem (is) terepjárókat, valamelyik afrikai országba szállították ki őket. Annyi volt a paraméter, hogy dízel nem, Suzuki nem és amerikai végképp nem. Ja, és légkondi legyen benne... Klímás UAZ!
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
|