Oldalak: 1 ... 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 [169] 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 ... 513   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Terepjárók  (Megtekintve 792604 alkalommal)
Németh Lajos
Globális moderátor
Vadász
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 9994



« Új üzenet #2520 Dátum: 2012. Március 15. - 06:42:47 »

Baszodalássan, azon a mitsun olyan gumik vannak, hogy az aszfaltról nem mennék le velük, a nivádon meg elég kemény mt-s papucsok figyelnek, így nem járja az összehasonlítás... Vigyorog

Ez is igaz, de az is, hogy az erdő gyorsan megeszik bármilyen járművet.
Naplózva

Vagy láng csap az ódon, vad vármegye-házra,
Vagy itt ül a lelkünk tovább leigázva.  /Ady/
forester73
Vendég
« Új üzenet #2521 Dátum: 2012. Március 15. - 08:44:02 »

Lajos

Úgy látom te is rendelkezel mind két tipus ismeretével ,még ha az l200-t sajnálod is . Azért szívesen elvinélek az enyémmel egy kis sárdagasztásra és valószínüleg más lenne a véleményed a Mithsuról . Én már nem sajnálom , igaz már már olyan mint a "Millenium Falcon" ütött kopott , karcos ,de mechanikailag mindíg tökéletes . Én elismerem , hogy sokat költök rá fe sokat is megyek vele , sok féle alkatrészt kipróbáltam már és megtaláltam az árban és minőségben a legjobb kompromisszumot a Japánparts-os márkában . CSak néhány alkatrész ár pl- ként alsó talpas 6500Ft( 25-35 e km élettartam) kerékagycsapágy 9500Ft (50-80 e km) olaj csere 7 l Castrol Magnatech Diesel , olaj és légszűrö 14000 Ft /10000km . A kardánt nem tudom hol és mennyiért vetted a hátsó ujonnan 90 000 Ft bontottan megkaptam 32000 Ft-ért . A féktárcsámban már több mint 160000 Km van és csak azért fogom a következő olaj cserénél lecserélni mert már meg van az új 14000 Ft a pár volt az ára . Az autómban 452000 km van amiből én karikáztam bele 320000 km-t . -21.5 volt februárban az első izzitásra beindult és nem rángatott a motor , olaj cserénél felső nívóig töltjük és a 10000 km intervallulmnál max 2-3 mm hiány mutatkozik . A cégemnél a fiúk használnak Niva-t 1.7-t az olajcserét össze hasonlítva hasonló olajjal és intervallummal 10500 -ra jön ki de a 10000 km alatt kíván 4-5 liter utántöltés (87000 km van benne ) ami szinte egy második olajcserével felér.  Két dolgot azért elkell mondanom a Niva előnyben van ha szűk a hely , de az előny mit ér ha ülök egy 20m hosszú vizes dagonya közepén és szidom a beázott motort ( pedig az egyéim hőálló szilikonnal tömítve voltak elektromosságilak) . Summa summárum a Niva jó autó volt csak eljárt felette az idő . De akinek van rá ingerenciája még mindig jobb mint talpalni a sárban .

Besztilmi

A syncro alulmotorizált és haldex kuplungos , tehát terepjárásra nem ajánlot , inkább havas csúszós utra lett kitalálva és jóállapotut nehéz találni és kevés is van belőlle.
AZ Isuzu már jobb egy fokkal de ez is kifutó tipus , két barátomnak is rozsdál az udvarán mert nincs hozzá alkatrész v. olyan áron ,hogy a szemük felakadt.
A Pajero tünik a legjobb választásnak ,  de örök igazság , hogy terepjárót csak az tartson akinek tényleg szüksége van rá és fent is tudja tartani , mert a fenttartása jóval többe van mint egy személy kocsié . A fogyasztása nem vihető 10l/100km alá , a hajtásláncára oda kell figyelni , a gumi drága hozzá , a japán autók addig megbízhatóak amíg a motorjuk nem volt megbontva . De még lehetne sorolni .

Nem tudom ,hogy mennyit szánsz rá és nem is akarok a zsebedben túrkálni ,  de ha nem kifejezetten Off-road-ozni akarsz és család barát autót akarsz akkor egy azokra a dolgokra amit leírtál a T4 Syncro már megfelelő  igaz nem jobb terepen mint a T3 de nagyobb és jobban motorizált . A régi olcsó nagyvasakkal csak a baj költözik a családodba , ha csak valami különös szerencs eléd nem vett egy jó állapotu technikát.

Üdv az OGRE
Naplózva
Sebipeti
Vadász
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 333



« Új üzenet #2522 Dátum: 2012. Március 15. - 12:43:38 »

Sziasztok!

Pár napja boldog tulajdonosa lettem egy Suzuki Jimny-nek,ami az első terepjáróm,mindig is szerettem volna egy ilyet!

Nagyon jó állapotú,2000-es évjáratú,120.000km van benne,terepen nem volt használva. Kint vettem Írországban,tehát jobb kormányos,de ez nekem nem probléma. Május végén megyek vele haza,és otthon is fog maradni.

Szeretnék magyar papírokat,rendszámot,műszakit neki,hogy közúton is tudjam néha használni! Kérdezném,hogy ennek mi az útja/módja?! Annyi infó még hozzá,hogy a Jimny a nevemen van,tehát mint tulajdonos viszem haza!

A másik kérdésem: szeretnék vadrácsot tenni rá,mert mint tudjuk csomagtartója -hasonlóan a Samurajhoz- 'nincsen'... Szóval,aki tudna bármilyen infóval szolgálni,hol/hogyan tudnék beszerezni vadrácsot Jimny-hez,azt nagyon megköszönném!

Egyébként nagyszerű érzés vezetni,jó magason ül az ember,van benne két légzsák,elektromos ablakemelő,és központi zár! A négy kerék hajtás és felező kapcsolása is jól fog jönni otthon terepen. És ami nem elhanyagolható,hogy az ára harmada volt az otthoni használt Jimnyknek!

Üdv.  Emelem
Naplózva
Forma4
Vadász
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 543


Szivacs


« Új üzenet #2523 Dátum: 2012. Március 15. - 12:50:06 »

Sziasztok!

Pár napja boldog tulajdonosa lettem egy Suzuki Jimny-nek,ami az első terepjáróm,mindig is szerettem volna egy ilyet!

Nagyon jó állapotú,2000-es évjáratú,120.000km van benne,terepen nem volt használva. Kint vettem Írországban,tehát jobb kormányos,de ez nekem nem probléma. Május végén megyek vele haza,és otthon is fog maradni.

Szeretnék magyar papírokat,rendszámot,műszakit neki,hogy közúton is tudjam néha használni! Kérdezném,hogy ennek mi az útja/módja?! Annyi infó még hozzá,hogy a Jimny a nevemen van,tehát mint tulajdonos viszem haza!

A másik kérdésem: szeretnék vadrácsot tenni rá,mert mint tudjuk csomagtartója -hasonlóan a Samurajhoz- 'nincsen'... Szóval,aki tudna bármilyen infóval szolgálni,hol/hogyan tudnék beszerezni vadrácsot Jimny-hez,azt nagyon megköszönném!

Egyébként nagyszerű érzés vezetni,jó magason ül az ember,van benne két légzsák,elektromos ablakemelő,és központi zár! A négy kerék hajtás és felező kapcsolása is jól fog jönni otthon terepen. És ami nem elhanyagolható,hogy az ára harmada volt az otthoni használt Jimnyknek!

Üdv.  Emelem

Környezet  kímélés szempontjából a besorolása szerint kell reg. adót megfizetni (150 - 250 ezer között van), forgalomba helyezés, vizsga stb. kb még 100ezer.
Vadráccsal nem vizsgázik le...ha közúton is fogod használni, a büntetés, ha rendőrrel találkozol 30-50 ezer, és helyben leszereltetik...ez a tapasztalat Mosolyog
Naplózva

A vadászvizsgám meg van,... nem azt jelenti, hogy vadász vagyok...csak a lehetőséget kaptam meg, hogy vadász...jó vadász válhassék belőlem !

...ha küzdesz, veszíthetsz...ha nem küzdesz, vesztettél !
Stefi
Vendég
« Új üzenet #2524 Dátum: 2012. Március 15. - 13:14:31 »



Szreintem erősen lerágott csont, de nagyon nehéz lesz olyan autót találnod ami családi kocsiként és terepen is megállná a helyét.
Az egy gurigába biztosan nem fog beleférni, de ártól függetlenül is állandó probléma forrása lesz a dolog.
Pár alkalommal mi is nekiálltunk, de soha nem jött össze Ördög
 Emelem


Én és nyilván sokan mások is tapostuk ezt az ösvényt de szerintem se létezik ilyen autó , illetve létezik de csak ha nagyon ritkán vadászol , nem raksz be kutyát , nem akarsz akkor vadászni mikor az asszony a drága mamát akarja meglátogatni stb.
Több okból is de a családi béke és saját nyugalmam kedvéért két kisautónk van. Egy WV Póló az asszonynak és egy Suzuki Samu nekem.  Emelem
Naplózva
Balkóbátya
Globális moderátor
Vadász
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 11252


Lábonlőtt Akác törzsfőnök


« Új üzenet #2525 Dátum: 2012. Március 15. - 14:35:07 »

Én és nyilván sokan mások is tapostuk ezt az ösvényt de szerintem se létezik ilyen autó , illetve létezik de csak ha nagyon ritkán vadászol , nem raksz be kutyát , nem akarsz akkor vadászni mikor az asszony a drága mamát akarja meglátogatni stb.
Több okból is de a családi béke és saját nyugalmam kedvéért két kisautónk van. Egy WV Póló az asszonynak és egy Suzuki Samu nekem.  Emelem
Ugye-ugye:ezt mondom má' mióta...
Naplózva

„ Ha el tudnánk adni a tapasztalatainkat annyiért, amennyibe nekünk kerültek: milliomosok lennénk. ”

Abigail Van Buren
Bentshaft
Vadász
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2128


vadaszijasz


« Új üzenet #2526 Dátum: 2012. Március 15. - 15:30:42 »


Szreintem erősen lerágott csont, de nagyon nehéz lesz olyan autót találnod ami családi kocsiként és terepen is megállná a helyét.


Azert van beloluk boven, epp csak az aruk a gond  :Mosolyog


Naplózva

I don't hunt in order to kill, I kill in order to have hunted.
Sanyooo
Vendég
« Új üzenet #2527 Dátum: 2012. Március 15. - 17:08:24 »

Szerintem "terepjáró" az az autó, amit este a ház előtt a locsoló slaggal belül ki lehet mosni. A többi csak úri huncutság!  Vigyorog
Naplózva
Horrido
Globális moderátor
Vadász
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7947


Generalbakter


« Új üzenet #2528 Dátum: 2012. Március 15. - 17:39:25 »

Én és nyilván sokan mások is tapostuk ezt az ösvényt de szerintem se létezik ilyen autó , illetve létezik de csak ha nagyon ritkán vadászol , nem raksz be kutyát , nem akarsz akkor vadászni mikor az asszony a drága mamát akarja meglátogatni stb.
Több okból is de a családi béke és saját nyugalmam kedvéért két kisautónk van. Egy WV Póló az asszonynak és egy Suzuki Samu nekem.  Emelem

Így igaz! Jó megoldást találtatok!
Nehéz vadászautót találni családi autónak és fordítva mégnehezebb.  Autóm + vadászautóm régóta van családom nem olyan régen. Kezdtem a trabant kombival, sokszor leírtam itt a terepjáró evomat, ami sokmindenre kiterjedt. Máig tartom a véleményemet, hogy a (nekem) legjobb terepjáró a GR Patrol. Ugyanakkor szerintem egy pikap lehet ilyenre kompromisszum. Minőségi MT gumikkal szerelve jól működik terepen, befér a vad a platóra, ugyanakkor, ha szükség van rá felállsz vele a pályára és 140-160-al utazol valahova, kényelmesen, klímával, hellyel, egyebekkel. (Jó-jó az MT-vel 160, az kemény) De igazság valóban nincsen.  Nálam is külön áll a családi és vadász (pikup) autó. Sőt ettől mégjobban állunk, vagyis nem ferünk el a ház előtt. A lényeg, hogy lehetőség szerint, ha megadatik jó egy külön vadászautó.
btw. Ebben az osztrák sógorok élen járnak, mert lehet bármennyi autód, csak egy rendszámot kapsz és cserélgetheted igény szerint. Mindig a legnagyobb után fitzeted a díjakat.
Jellemzően Papa elviszi Mamát vásárolni a Billába a Mercivel, utána hazajön és a leveszi a redszámot, felcsavarja a Pajerora szárnyascsavarral és már megy is ki a lesre.
Naplózva


A jó vasutasnak még a hetedik szomszédja is hülye...
Horrido
Globális moderátor
Vadász
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7947


Generalbakter


« Új üzenet #2529 Dátum: 2012. Március 15. - 18:06:08 »

Ez is igaz, de az is, hogy az erdő gyorsan megeszik bármilyen járművet.
Ez így igaz! Abszolut ártatlan helyzetből fektettem én is már az oldalára Rangert.... A mostanit, nem a kéket Fox!!! Ördög Ördög Rámész egy ágra, odab@ssza az oldalához, hogy gyönyörően horpad minden. Amúgy is papirlemezből vannak ezek a mostani autók.
Mondjuk Lajos, a "fellelt" L200-asodon, már akkoriban is gyengusz gumik voltak, a Niván meg igen harapósak!  Ördög
Naplózva


A jó vasutasnak még a hetedik szomszédja is hülye...
S.Fox
Vendég
« Új üzenet #2530 Dátum: 2012. Március 15. - 19:20:56 »

"A mostanit, nem a kéket Fox!!!  Ördög Ördög : "

Ezzel a kékkel csak az a gond, hogy mindig gondolkodom az eladásán, de annyira megszerettem, hogy szerintem még10 év múlva is együtt harcolunk. Három hete, olvadás után kivittem Apóst a területre nosztalgiázni, ott nőtt fel. Elmondta merre szeretne menni, csak azóta kicsit megváltozott néhány ösvény. Jó vő vagyok, nem vitatkoztam, hadd nosztalgiázzon. Keresztül kellett mennünk olyan helyeken, hogy mikor kiértünk, az öreg tíz percig nem tudott megszólalni. Aztán azt mondta: a Niva (nála van a volt Nivám) itt két métert ment volna, azt hittem itt egy traktor sem tudott volna elmenni. milyen gumi van rajta?
Közel a küszöbig ért a sár, de a BFG KM2 kihozta a vasat. Igaz, hogy utána két cigit szívtam egyszerre  Ördög
Naplózva
CID
Vadász
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3274



« Új üzenet #2531 Dátum: 2012. Március 15. - 20:05:04 »

 Röhög Igen
Ismerős a szitu.  Igen Piál
Naplózva
Németh Lajos
Globális moderátor
Vadász
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 9994



« Új üzenet #2532 Dátum: 2012. Március 15. - 20:44:40 »

Lajos

Úgy látom te is rendelkezel mind két tipus ismeretével ,még ha az l200-t sajnálod is . Azért szívesen elvinélek az enyémmel egy kis sárdagasztásra és valószínüleg más lenne a véleményed a Mithsuról . Én már nem sajnálom , igaz már már olyan mint a "Millenium Falcon" ütött kopott , karcos ,de mechanikailag mindíg tökéletes . Én elismerem , hogy sokat költök rá fe sokat is megyek vele , sok féle alkatrészt kipróbáltam már és megtaláltam az árban és minőségben a legjobb kompromisszumot a Japánparts-os márkában . CSak néhány alkatrész ár pl- ként alsó talpas 6500Ft( 25-35 e km élettartam) kerékagycsapágy 9500Ft (50-80 e km) olaj csere 7 l Castrol Magnatech Diesel , olaj és légszűrö 14000 Ft /10000km . A kardánt nem tudom hol és mennyiért vetted a hátsó ujonnan 90 000 Ft bontottan megkaptam 32000 Ft-ért . A féktárcsámban már több mint 160000 Km van és csak azért fogom a következő olaj cserénél lecserélni mert már meg van az új 14000 Ft a pár volt az ára . Az autómban 452000 km van amiből én karikáztam bele 320000 km-t . -21.5 volt februárban az első izzitásra beindult és nem rángatott a motor , olaj cserénél felső nívóig töltjük és a 10000 km intervallulmnál max 2-3 mm hiány mutatkozik . A cégemnél a fiúk használnak Niva-t 1.7-t az olajcserét össze hasonlítva hasonló olajjal és intervallummal 10500 -ra jön ki de a 10000 km alatt kíván 4-5 liter utántöltés (87000 km van benne ) ami szinte egy második olajcserével felér.  Két dolgot azért elkell mondanom a Niva előnyben van ha szűk a hely , de az előny mit ér ha ülök egy 20m hosszú vizes dagonya közepén és szidom a beázott motort ( pedig az egyéim hőálló szilikonnal tömítve voltak elektromosságilak) . Summa summárum a Niva jó autó volt csak eljárt felette az idő . De akinek van rá ingerenciája még mindig jobb mint talpalni a sárban .


Az is egy lényeges kérdés, hogy mennyit kell autózni naponta. Biztos, hogy nem rázatnám magamat a Nivával, ha a fél életemet benne tölteném.
De a heti 2-3 alkalommal 15-20 perc nem probléma.
Ugyanígy vagyok az MTZ-vel. Ha heti 5 napot kéne traktorban ülnöm, már rég megröptettem volna. De alkalmilag nem gond. Legalább lekopnak egy kicsit a csigolyáimról a mészlerakódások.  Vigyorog Egyébként sokszor mondom - mindenki poénnak veszi, pedig nem biztos hogy az - hogy az MTZ a legjobb terepjáró.
Naplózva

Vagy láng csap az ódon, vad vármegye-házra,
Vagy itt ül a lelkünk tovább leigázva.  /Ady/
BesztiImi
Liget
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 15



« Új üzenet #2533 Dátum: 2012. Március 15. - 23:03:36 »

Idézet
Besztilmi

A syncro alulmotorizált és haldex kuplungos , tehát terepjárásra nem ajánlot , inkább havas csúszós utra lett kitalálva és jóállapotut nehéz találni és kevés is van belőlle.
AZ Isuzu már jobb egy fokkal de ez is kifutó tipus , két barátomnak is rozsdál az udvarán mert nincs hozzá alkatrész v. olyan áron ,hogy a szemük felakadt.
A Pajero tünik a legjobb választásnak ,  de örök igazság , hogy terepjárót csak az tartson akinek tényleg szüksége van rá és fent is tudja tartani , mert a fenttartása jóval többe van mint egy személy kocsié . A fogyasztása nem vihető 10l/100km alá , a hajtásláncára oda kell figyelni , a gumi drága hozzá , a japán autók addig megbízhatóak amíg a motorjuk nem volt megbontva . De még lehetne sorolni .

Nem tudom ,hogy mennyit szánsz rá és nem is akarok a zsebedben túrkálni ,  de ha nem kifejezetten Off-road-ozni akarsz és család barát autót akarsz akkor egy azokra a dolgokra amit leírtál a T4 Syncro már megfelelő  igaz nem jobb terepen mint a T3 de nagyobb és jobban motorizált . A régi olcsó nagyvasakkal csak a baj költözik a családodba , ha csak valami különös szerencs eléd nem vett egy jó állapotu technikát.

Üdv az OGRE

 Forester73

Tisztelettel köszönöm a tanácsokat!
Az a helyzet, hogy elég sűrűn vadászom, és ha kell vadásztatok is a társaságunknál, így szükség lenne terepképes kocsira. Nívám volt, de "belefektettük" a házba így maradt a bicikli.
Van autó a családban, de Apumé is és apósé is sedan kivitelű személykocsi, tehát van mivel utazni, ha úgy adódik, de elég szűkösen szoktunk lenni. Tudom piszok nehéz ügy, olyan autót találni, amit szeretnék, hogy minden igénynek megfeleljen, de kettőt fenttartani nem mostanában fogunk tudni, bővel elég lesz egyet is.
Keresgélek, aztán hátha szerencsém lesz.

Kalap: Imre
« Utoljára szerkesztve: 2012. Március 16. - 11:15:48 írta Boar » Naplózva

Kalappal!
Bentshaft
Vadász
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2128


vadaszijasz


« Új üzenet #2534 Dátum: 2012. Március 16. - 00:37:40 »

Szerintem "terepjáró" az az autó, amit este a ház előtt a locsoló slaggal belül ki lehet mosni. A többi csak úri huncutság!  Vigyorog

Van igazsag benne.......ezekre gondolsz, ezekbol kilehet....?!  .... OOO Ördög



.......itt is van nehany elado "jopofacska".... Vigyorog  (kattints a topikokra)

http://forum.aev-conversions.com/forumdisplay.php?f=22&order=desc

Naplózva

I don't hunt in order to kill, I kill in order to have hunted.
Oldalak: 1 ... 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 [169] 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 ... 513   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás: