|
Stefi
Vendég
|
|
« Új üzenet #2161 Dátum: 2012. Január 06. - 11:40:40 » |
|
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Horrido
Globális moderátor
Vadász
Nem elérhető
Hozzászólások: 7947
Generalbakter
|
|
« Új üzenet #2162 Dátum: 2012. Január 07. - 11:32:17 » |
|
|
|
|
Naplózva
|
A jó vasutasnak még a hetedik szomszédja is hülye...
|
|
|
Horrido
Globális moderátor
Vadász
Nem elérhető
Hozzászólások: 7947
Generalbakter
|
|
« Új üzenet #2163 Dátum: 2012. Január 07. - 14:08:44 » |
|
Megvételre keresek sürgősen, összesen 8-10 használt, de még terhelhető pickup-ot egyben, vagy 3-4 -es csomagokban! Azonnali kp. fizetés.
Üdv,H.
|
|
|
Naplózva
|
A jó vasutasnak még a hetedik szomszédja is hülye...
|
|
|
forester73
Vendég
|
|
« Új üzenet #2164 Dátum: 2012. Január 08. - 15:17:38 » |
|
Stefi ez az új UAZ olyan mintha a tervezői egy régebbi Landcruiser-rel álmondtak volna . Elől merevhidas ahogyan látom ami jó is lehet , de megint beleestek az alulmotorizáltságba.
Üdv az OGRE
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Dudu
|
|
« Új üzenet #2165 Dátum: 2012. Január 10. - 14:29:04 » |
|
|
|
|
Naplózva
|
Dávid
|
|
|
|
pbence93
|
|
« Új üzenet #2167 Dátum: 2012. Január 10. - 21:43:49 » |
|
Szerintem nem lehet egy lapon említeni a régi Panarancsnoki UAZ-zal.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
pbence93
|
|
« Új üzenet #2168 Dátum: 2012. Január 10. - 21:49:46 » |
|
Nivások tapasztalata érdekelne, hogy a hídzárt ki, hogy milyen körülmények között használja? Még egy kérdés, hogy esetleg valaki mérte-e hogy mennyivel fogyaszt többet 4x4-ben mint sima két kerék hajtásban. Nekem gázos az autóm, de gondolom arányaiban ugyan úgy működik a dolog mint a benzineseknél.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Sanyooo
Vendég
|
|
« Új üzenet #2169 Dátum: 2012. Január 10. - 22:05:44 » |
|
Nivások tapasztalata érdekelne, hogy a hídzárt ki, hogy milyen körülmények között használja? Még egy kérdés, hogy esetleg valaki mérte-e hogy mennyivel fogyaszt többet 4x4-ben mint sima két kerék hajtásban. Nekem gázos az autóm, de gondolom arányaiban ugyan úgy működik a dolog mint a benzineseknél. NIVA 2 kerék hajtásban?
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Boar
Adminisztrátor
Vadász
Nem elérhető
Hozzászólások: 16596
|
|
« Új üzenet #2170 Dátum: 2012. Január 10. - 22:10:01 » |
|
Nivások tapasztalata érdekelne, hogy a hídzárt ki, hogy milyen körülmények között használja? Még egy kérdés, hogy esetleg valaki mérte-e hogy mennyivel fogyaszt többet 4x4-ben mint sima két kerék hajtásban. Nekem gázos az autóm, de gondolom arányaiban ugyan úgy működik a dolog mint a benzineseknél. Nincs "hídzár", hosszanti difizár van. Nincs kétkerék hajtás, hacsak nem módosított osztóműves nivád van.
|
|
|
Naplózva
|
Lassan lépked a fűben a vak zenészek kara. Mondjátok emberek, ez már Európa?
|
|
|
pbence93
|
|
« Új üzenet #2171 Dátum: 2012. Január 10. - 22:46:48 » |
|
Nekem azt mondták, hogy ez nem klasszikus difi zár, hanem hídzár, én meg elhittem. Akkor mi a különbség a terepfokozat és a sima fokozat között, én az autót inkább csak használom mint értek hozzá , de biztos nem osztottműves a gép?
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Boar
Adminisztrátor
Vadász
Nem elérhető
Hozzászólások: 16596
|
|
« Új üzenet #2172 Dátum: 2012. Január 10. - 22:52:57 » |
|
Nekem azt mondták, hogy ez nem klasszikus difi zár, hanem hídzár, én meg elhittem. Akkor mi a különbség a terepfokozat és a sima fokozat között, én az autót inkább csak használom mint értek hozzá , de biztos nem osztottműves a gép? A nivában középen is van egy difi. A "kis" karral ezt tudod lezárni, ekkor ugyanakkora nyomatékot ad előre is meg hátra is. Ha ez "nyitva" van, akkor azt a tengelyt hajtja, amelyiket könnyebb. A másik kar a felező. A hosszanti difizárra ritkán van szükség, elég nagy a rendszer belső súrlódása ahhoz, hogy előre is, hátra is küldjön nyomatékot. Népbetegség, hogy berakni könnyű "difizárba", de kivenni sokszor baromi nehéz, összefeszül oszt jónapot.
|
|
|
Naplózva
|
Lassan lépked a fűben a vak zenészek kara. Mondjátok emberek, ez már Európa?
|
|
|
Marksman
|
|
« Új üzenet #2173 Dátum: 2012. Január 10. - 22:54:56 » |
|
Nekem azt mondták, hogy ez nem klasszikus difi zár, hanem hídzár, én meg elhittem. Akkor mi a különbség a terepfokozat és a sima fokozat között, én az autót inkább csak használom mint értek hozzá , de biztos nem osztottműves a gép? A "klasszikus" diffizár éppenhogy a hídzár. Feri Bátyám jól mondja, ebben osztóműzár van, lényegében hasonló elvvel mint pickupokban az összkerék-kapcsolása... A Nivád állandó összkerékhajtású formailag, attól függetlenül, hogy mikor-mit hajt amit épp könnyű
|
|
|
Naplózva
|
"és hosszan kígyózó libasorban - útra kél a szafári"
|
|
|
Dudu
|
|
« Új üzenet #2174 Dátum: 2012. Január 11. - 09:12:48 » |
|
Nivások tapasztalata érdekelne, hogy a hídzárt ki, hogy milyen körülmények között használja? Még egy kérdés, hogy esetleg valaki mérte-e hogy mennyivel fogyaszt többet 4x4-ben mint sima két kerék hajtásban. Nekem gázos az autóm, de gondolom arányaiban ugyan úgy működik a dolog mint a benzineseknél. Csak módosított osztóművel oldható meg, hogy 2 kerék hajtású legyen. Nagyjából 1-2 liter közötti nagyságrenddel csökken a fogyasztás.
|
|
|
Naplózva
|
Dávid
|
|
|
|