Oldalak: 1 ... 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 [135] 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 ... 513   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Terepjárók  (Megtekintve 792609 alkalommal)
Bentshaft
Vadász
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2128


vadaszijasz


« Új üzenet #2010 Dátum: 2011. Szeptember 09. - 16:07:00 »

A három kerék az a legértelmetlenebb verzió, ötvözi a motor és a quad hátrányait. Széles és nem lehet dönteni, mint a quadot, ha pedig ebből a vasból csinálnák és mindhárom kerekét hajtaná, az akkor is egyel kevesebb mint egy munka quadon...
Szóval vagy egy kétkerekű technológia terepre méretezett rugózással, vagy egy rendes quad. Ezt a gép egy evolúciós zsákutca primitív technikai megoldásokkal, ennek fényében pláne durva a jelmondatuk. Az egész klip olyan tvshop-os feelinget ad...

Egy vacak szerintem is, mire jo ez, egy jo megszokott dirt bike majdnem ugyanezt tudja (ami nem sok vadaszatot illetoen) Nem is olcsok arba ugyanaz mint egy kisebb cm3 quad.  A haromkereku trike- ok veszelyesek azert is szuntettek meg gyartasukat anno....(relativ konnyuek voltak sulyra ami jo volt ha belelsulyedt) 
Naplózva

I don't hunt in order to kill, I kill in order to have hunted.
Bentshaft
Vadász
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2128


vadaszijasz


« Új üzenet #2011 Dátum: 2011. Szeptember 16. - 04:58:47 »

Egy cimborammal talalkoztam ma, erdekes kis jarganya van, a gepem mivel a kesztyutartoba van mindig csinaltam nehany kepet.
Off roadba, sziklamaszos osvenyeken, nemigen van "ellenfele" csak ilyen hasonszoru Jeep-ek,  egyebet szivat mindent.
Hivott menjek kicsit sarozni, de udvariasan visszautasitottam  Vigyorog  mert joval nagyobb es agresszivabb MT gumija-i vannak mind nekem es az ove a rovidebb fajta 2 ajtos model, nameg  2 inches liftje van.  Vadaszni  legtobbszor pick-up-al jar, de hatul egy nagy diszno beferne boven ahogy elneztem, azt mondja volt benne mar egy kisebb feherfarku szarvas tehen igaz "megroviditett" labakkal,  maskor meg egyszerre 4 coyote, a fegyverek a szekek mogott.







 

Naplózva

I don't hunt in order to kill, I kill in order to have hunted.
feketeerdö
Vadász
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1967



« Új üzenet #2012 Dátum: 2011. Szeptember 27. - 21:52:47 »

Két véglet  Röhög




Üdv                  Gyuri Emelem
Naplózva

Don´t eat yellow snow
koppany26
Vadász
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 88


« Új üzenet #2013 Dátum: 2011. Október 04. - 19:50:30 »

Tisztelt vadásztársak!

A barátom Terránoján 2,7 TDI kigyuladt a motor kontrol lámpa leszabályzott 1600-as fordulatra, ujraindítás után kb. 50 km-ig ez a hiba nem jelentkezett a lámpa elaludt.Az autó könnyen indul nem füstöl. A szervízbe befecskendezési idő hiba kódót olvastak ki.Kérdésem a következő, ezzel a hibakóddal találkoztatok-e már? Illetve, milyen javítással küszöböltétek ki. Koppány
Naplózva
Jagdterier
Vadász
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 529



« Új üzenet #2014 Dátum: 2011. Október 07. - 15:15:38 »

Üdv!
Suzuki Samuraiba épített be valaki Diesel motort? Gondoltam Renault Clio, vagy Megane 1.5 ös motorra, vagy nem is érdemes a gondolattal foglalkozni?
Naplózva
Lacus
Vadász
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3936



« Új üzenet #2015 Dátum: 2011. Október 07. - 16:33:06 »

Üdv Jagdterier !   Igen
Naplózva

Üdv Lacus.

/ " Ifjaik majdnem mindennap vadászaton voltak; ezért aztán attól az időtől fogva mindmostanáig a magyarok jobb vadászok is, mint a többi nemzetek.  "  / Anonymus
Lacus
Vadász
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3936



« Új üzenet #2016 Dátum: 2011. Október 07. - 16:35:53 »

Ez  Igen 
Naplózva

Üdv Lacus.

/ " Ifjaik majdnem mindennap vadászaton voltak; ezért aztán attól az időtől fogva mindmostanáig a magyarok jobb vadászok is, mint a többi nemzetek.  "  / Anonymus
Tamás
Vadász
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 830



« Új üzenet #2017 Dátum: 2011. Október 08. - 00:07:43 »

Üdv!
Suzuki Samuraiba épített be valaki Diesel motort? Gondoltam Renault Clio, vagy Megane 1.5 ös motorra, vagy nem is érdemes a gondolattal foglalkozni?

Szia!

Valaha gyártották is dízellel. Én is olyat használok. Kezdetben Peugeot 1.9TD-vel, majd 1.8 Renault-tal készült.
Ha meglévő benzinest szeretnél átalakítani, akkor javasolnám, hogy VW 1.6 vagy 1.9 TD vagy TDi-vel próbálkozz, mert rengeteg bontott van belőle és ezért talán a legolcsóbb is és erről van a legtöbb anyag a neten. Ebben az esetben le kell mondanod a rendszámról, mert nem fog átmenni a vizsgán.

Tamás.
 
Naplózva

"Nem az a lényeg, hogy hol vadászik az ember, hanem hogy kivel."
pnorbi
Vadász
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1948

Majdnem vadász


« Új üzenet #2018 Dátum: 2011. Október 09. - 11:05:33 »

Naplózva

Rohantok széles országútakon.
Én a hegyek ösvényeit szerettem.
Szépségek mellett futtok el vakon,
de ormok fényesedtek meg felettem.

                                 Áprily Lajos
BErik
Vadász
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1812



« Új üzenet #2019 Dátum: 2011. Október 09. - 15:25:16 »

 Igen

(hehe)
Naplózva

"Amit csinálunk, ahhoz érteni kell. Amit mondunk, abban hinni kell. És akivel beszélünk -akit tanítunk- azt egyrészt szeretni kell, másrészt komolyan kell venni." Sz.L.
Marksman
Aladdin
Vadász
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4220



« Új üzenet #2020 Dátum: 2011. Október 09. - 17:29:32 »

Szia!

Valaha gyártották is dízellel. Én is olyat használok. Kezdetben Peugeot 1.9TD-vel, majd 1.8 Renault-tal készült.
Ha meglévő benzinest szeretnél átalakítani, akkor javasolnám, hogy VW 1.6 vagy 1.9 TD vagy TDi-vel próbálkozz, mert rengeteg bontott van belőle és ezért talán a legolcsóbb is és erről van a legtöbb anyag a neten. Ebben az esetben le kell mondanod a rendszámról, mert nem fog átmenni a vizsgán.

Tamás.
 

Tomi Barátom szavait osztom... VW egy lego. Ha valami nem tetszik, a kisebb-nagyobb tesó alkatrészeivel sok mindene összehozható, a Renault-val meg az a baj, hogy az a nagynyomású rendszer ami az említett modellekben van, nem erre a mostoha körülményekre lett tervezve, ráadásul drága szervizelni ha megbetegszik... Ha VW, a legtartósabb megoldás pl. az ARL-es PdTdi mechanika, átépítve, miszerint az összes elektromos lomot egy bowdenes adagoló váltja ki a maga segédberendezéseivel (vállalkozó kedvű terepjárósoknak). De ez sajnos a Samu hajtásláncát megöli hamar...
Naplózva

"és hosszan kígyózó libasorban - útra kél a szafári"
Bobakos
Vadász
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1117


« Új üzenet #2021 Dátum: 2011. Október 09. - 19:50:31 »

Tomi Barátom szavait osztom... VW egy lego. Ha valami nem tetszik, a kisebb-nagyobb tesó alkatrészeivel sok mindene összehozható, a Renault-val meg az a baj, hogy az a nagynyomású rendszer ami az említett modellekben van, nem erre a mostoha körülményekre lett tervezve, ráadásul drága szervizelni ha megbetegszik... Ha VW, a legtartósabb megoldás pl. az ARL-es PdTdi mechanika, átépítve, miszerint az összes elektromos lomot egy bowdenes adagoló váltja ki a maga segédberendezéseivel (vállalkozó kedvű terepjárósoknak). De ez sajnos a Samu hajtásláncát megöli hamar...

Balázs!
Az hogy egy PDTDI működjön egy samuban, az szerintem még a leginkább buherálós kedvű terepjáróépítők hátán is felállítja a szőrt.
Nem csak azért, mert az összes elektronikát át kell tenni, + (gázpedál pozíciószenzor, féklámpa kapcsoló, légtömegmérő, beszívott levegő hőm.jeladó,kipufogó szondák... és még ami a blokkon van ) hanem ezt mindet vízmentessé is kellene tenni.
Mechanikussá átépíteni meg szinte lehetetlen.
Még egy sima 1.9 td- tdi lehet beszerelhető, de a hajtáslánc azt is megsínyli. És innentől cseréled a váltót, terepváltót, hidakat, kardánokat.
Hacsak Jagdterrier nem akar egy komoly off-road gépet összerakni, nem látom értelmét.
Nem lehetetlen, de nem hinném hogy ez a cél.
Naplózva

Itt van egy süldő.....   ...  jó lesz ez kannak is!
Marksman
Aladdin
Vadász
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4220



« Új üzenet #2022 Dátum: 2011. Október 09. - 19:53:29 »

Balázs!
Az hogy egy PDTDI működjön egy samuban, az szerintem még a leginkább buherálós kedvű terepjáróépítők hátán is felállítja a szőrt.
Nem csak azért, mert az összes elektronikát át kell tenni, + (gázpedál pozíciószenzor, féklámpa kapcsoló, légtömegmérő, beszívott levegő hőm.jeladó,kipufogó szondák... és még ami a blokkon van ) hanem ezt mindet vízmentessé is kellene tenni.
Mechanikussá átépíteni meg szinte lehetetlen.
Még egy sima 1.9 td- tdi lehet beszerelhető, de a hajtáslánc azt is megsínyli. És innentől cseréled a váltót, terepváltót, hidakat, kardánokat.
Hacsak Jagdterrier nem akar egy komoly off-road gépet összerakni, nem látom értelmét.
Nem lehetetlen, de nem hinném hogy ez a cél.


Áki!

Nem véletlenül írtam: "átépítve, miszerint az összes elektromos lomot egy bowdenes adagoló váltja ki a maga segédberendezéseivel "

De jóval erősebb a csapágysora, mindenen, mint a sima Tdi-nek... Ezt tudod Mosolyog Csak ezért lenne értelme. Persze teljesen igazad van, offroad-ra asszociáltam, vadászatra szerintem a 412 bőven elég...
Naplózva

"és hosszan kígyózó libasorban - útra kél a szafári"
Bobakos
Vadász
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1117


« Új üzenet #2023 Dátum: 2011. Október 09. - 19:54:51 »

413 Kacsint    Okos Wave
Naplózva

Itt van egy süldő.....   ...  jó lesz ez kannak is!
Marksman
Aladdin
Vadász
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4220



« Új üzenet #2024 Dátum: 2011. Október 09. - 19:55:44 »

413 Kacsint    Okos Wave

Jólvan na Mosolyog Elgépeltem Mosolyog
Visszatérve a kérdésre, valóban, hogy a váltónál mi lenne, abba jobb nem belegondolni Mosolyog Mosolyog
Naplózva

"és hosszan kígyózó libasorban - útra kél a szafári"
Oldalak: 1 ... 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 [135] 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 ... 513   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás: