Oldalak: 1 ... 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 [132] 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 ... 513   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Terepjárók  (Megtekintve 792589 alkalommal)
S.Fox
Vendég
« Új üzenet #1965 Dátum: 2011. Augusztus 26. - 23:22:39 »

Hát ja. De évi 30000-nél több mint fél milla a fogyasztás különbség

Ez elég ijesztő, még egyszer átszámolom  Fejvakarás
Naplózva
Boar
Adminisztrátor
Vadász
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 16596



« Új üzenet #1966 Dátum: 2011. Augusztus 26. - 23:27:49 »

Hát ja. De évi 30000-nél több mint fél milla a fogyasztás különbség
Az új duster értékvesztése sem két forint, ha leszaggatja a traktoros a műanyagokat az aljáról amikor kiderül, hogy mégsem olyan jó terepjáró, az sem olcsó, arról nem is beszélve amit az asszonytól kapsz amikor hazaviszed a csilivili új autót úgy, hogy még a teteje is sáros...
A dusterhez valszeg minden csak gyáriban létezik, a szerelők nem ismerik, a románok autóösszerakásával kapcsolatban meg vannak tapasztalataim.
Azt a kicsi dízelmotort amúgy sem erőltetném, a benzinesnél meg már nincs ekkora különbség a fogyasztásban
Naplózva

Lassan lépked a fűben
a vak zenészek kara.
Mondjátok emberek,
ez már Európa?
Boar
Adminisztrátor
Vadász
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 16596



« Új üzenet #1967 Dátum: 2011. Augusztus 26. - 23:28:23 »

Ez elég ijesztő, még egyszer átszámolom  Fejvakarás
Cirka 4-4,5 liter 100 kilométeren...
Naplózva

Lassan lépked a fűben
a vak zenészek kara.
Mondjátok emberek,
ez már Európa?
S.Fox
Vendég
« Új üzenet #1968 Dátum: 2011. Augusztus 26. - 23:32:44 »

Az új duster értékvesztése sem két forint, ha leszaggatja a traktoros a műanyagokat az aljáról amikor kiderül, hogy mégsem olyan jó terepjáró, az sem olcsó, arról nem is beszélve amit az asszonytól kapsz amikor hazaviszed a csilivili új autót úgy, hogy még a teteje is sáros...
A dusterhez valszeg minden csak gyáriban létezik, a szerelők nem ismerik, a románok autóösszerakásával kapcsolatban meg vannak tapasztalataim.
Azt a kicsi dízelmotort amúgy sem erőltetném, a benzinesnél meg már nincs ekkora különbség a fogyasztásban

Feri, meghajlok nagyságod előtt! A Dustert valószínűleg nem lenne egyszerű eladni használtként, a Rangerre meg már most is lenne kapás, olyan, aki ismeri. A fogyasztást én is úgy számoltam, 4,5-5 liter különbséggel. Bakker, ijesztő egy szám volt, még jó, hogy Helga nem olvassa a fórumot  Fejvakarás . A nomád autóhasználati módszerhez már hozzászoktattam, attól nem félnék, hogy megijedne egy kis sártól, most pl a kukorica kezdett a platón csírázni
Naplózva
Bentshaft
Vadász
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2128


vadaszijasz


« Új üzenet #1969 Dátum: 2011. Augusztus 27. - 00:14:03 »

Vannak használt jeepek, csak aranyáron, nehézkes az alkatrészellátás, nincs rendes szakszervíz csak egy-két elvetemült offroados ért hozzá olyat meg vagy találsz, vagy nem...


Valahogy meglep mivel Jeep-eket egyszeru javitani (azert is Jeep) minden ami szamit es fontos az mechanikus rajtuk.
Haromszaz ezer km. Jeep-ek  nem ritkak itt, (benzines V6-ok, itt nincs Diesel Wrangler) es csak rendszeres olajcsere volt rajtuk elvegezve (meg fekpofak) 

S. Fox

"Amerika-i auto" az nagyon altalanos fogalom....nagy kulonbsegek vannak koztuk, ismerni kell oket (foleg ilyen nagy valasztekba) mennek mig a vilag legtobbje, de ekkora valasztekba elofordul olyan evjarat-u is ami esetleg nem volt a legjobb...akarcsak mint mas markakba is.

Naplózva

I don't hunt in order to kill, I kill in order to have hunted.
nagysas
Globális moderátor
Vadász
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4147


TSP


« Új üzenet #1970 Dátum: 2011. Augusztus 27. - 01:02:36 »

Ez elég ijesztő, még egyszer átszámolom  Fejvakarás
Ha valaki tud olyan autóról, amelyik bírja a terepet (nem csak papíron), nem fogyaszt sokat (azaz napi használatban sem eszi meg a gatyámat), akár családi autó funkciót is betölthet és alkalomadtán női sofőr is elvezeti (félreértések elkerüléséért Helga), az szóljon. Ennek a négy kritériumnak megfelelő autót keresnék  Fejvakarás , eddig nem találtam. Életem párja szerint ugyanis max két autónk lehet (hármat nem tudnánk fenntartani, ezt sem egyszerű), ami napi használatra szükséges mindkettőnknek. Ennek szellemében azt a remek ötletem, hogy veszek egy Nivát és leviszem a területre, eléggé határozottan leszavazta. Pedig még a motoromat is feláldoznám a szent ügy érdekében.
A Ranger nagyon jó, de napi városi szaladgálásra kevéssé gazdaságos. A Bravo meg nem terepjáró  Rííí

Vegyél neki személyautót én meg betárazok jövőre egy níveát  Angyal  Stoel
Naplózva

Ó Sunny... a tyúkok előtt mindig legyen víz!!
在我赤裸的身上牺牲一只山羊
Erdojaro (Molnár Attila)
Vadász
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14841



« Új üzenet #1971 Dátum: 2011. Augusztus 27. - 09:02:25 »

Én nemrégen kipróbáltam a Dacia terepjáróját.(terepen is)  Hát meg kell mondjam igen meglepett. Kényelmes, piszok jól megy, nagy, nem fogyaszt sokat, és árban is elérhető! Ha lenne rá "kedvem" azonnal vennék egyet.
Naplózva

A Vadászat olyan mint a NŐ!  Minél több időt töltesz vele, annál jobban rájössz, hogy nem tudsz róla semmit!
S.Fox
Vendég
« Új üzenet #1972 Dátum: 2011. Augusztus 27. - 10:03:54 »

Én nemrégen kipróbáltam a Dacia terepjáróját.(terepen is)  Hát meg kell mondjam igen meglepett. Kényelmes, piszok jól megy, nagy, nem fogyaszt sokat, és árban is elérhető! Ha lenne rá "kedvem" azonnal vennék egyet.

Attila, dízel volt?
Naplózva
Erdojaro (Molnár Attila)
Vadász
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14841



« Új üzenet #1973 Dátum: 2011. Augusztus 27. - 11:18:31 »

Igen! Ráadásul halvány keki zöld, így folyt is a nyálam rendesen! 4 ,6 milla vonóhoroggal, klímával, tokkal vonóval. Rííí
Naplózva

A Vadászat olyan mint a NŐ!  Minél több időt töltesz vele, annál jobban rájössz, hogy nem tudsz róla semmit!
S.Fox
Vendég
« Új üzenet #1974 Dátum: 2011. Augusztus 27. - 12:18:18 »

Igen! Ráadásul halvány keki zöld, így folyt is a nyálam rendesen! 4 ,6 milla vonóhoroggal, klímával, tokkal vonóval. Rííí

Köszi  Igen .
Naplózva
Hegedűs Sándor
Vadász
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1467


« Új üzenet #1975 Dátum: 2011. Augusztus 27. - 12:22:24 »

Szervusztok.
A hajtás a Nissan adta a Dusterhez,olyan jól sikerült,hogy a Quaskájt megverte terepen.Saját kategóriájában ár/érték arányban is jó.
Nem véletlenül vezette sokáig a német eladási listát is .Ettől függetlenül nem igazi terepjáró csak telekjáró de arra jó hogy el juss vele vadászni.
itt sem húzzák le:http://www.testcar.hu/hu/tests/110227-dacia-duster-1-5-dci-teszt.html
                        http://automenedzser.hu/tesztek/20101008_DaciaDuster.aspx
Üdv:HSanyi
 
Naplózva
elaccc
Vadász
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2817



« Új üzenet #1976 Dátum: 2011. Augusztus 27. - 12:32:04 »

Vitara 1,6-os ötajtós,(családnak) összkerekes, felezős, (terepre) 3000 fordulat alatt 6 liter (a benzines) terepen, meg autópályán 7-7,5 liter.
 Megfelelő gumival felnivel bárhol elmegy, szolid ár, olcsó alkatrészek hozzá. De két év alatt mióta használom kutya baja...  Emelem
Naplózva

" There is good out there "
Marksman
Aladdin
Vadász
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4220



« Új üzenet #1977 Dátum: 2011. Augusztus 27. - 15:08:09 »

Janó, egy rövid mondatot tennék hozzá az eszmecserétekhez:
Renault-om van, Renault fanatic vagyok, mégsem vettem Renault dCi-t. Okkal Mosolyog
Naplózva

"és hosszan kígyózó libasorban - útra kél a szafári"
S.Fox
Vendég
« Új üzenet #1978 Dátum: 2011. Augusztus 27. - 15:13:58 »

Janó, egy rövid mondatot tennék hozzá az eszmecserétekhez:
Renault-om van, Renault fanatic vagyok, mégsem vettem Renault dCi-t. Okkal Mosolyog

Öcsikém első saját használatú autója egy Mégane 1,9 dci volt. Ment mint állat, öt litert fogyasztott, 150 ezer volt benne, mikor megvehette a cégtől 3 évesen. A sógora Ausztriában dolgozik, Ő használja most,  valahol 400 és 500 ezer között van benne és a motorhoz eddig egyszer nyúltak, mikor a sógornő letarolt egy kiálló csatornafedelet. Csak a karter szakadt le, mert szerencsére megállt azonnal a nagy csinadrattára
Naplózva
Marksman
Aladdin
Vadász
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4220



« Új üzenet #1979 Dátum: 2011. Augusztus 27. - 15:16:51 »

Öcsikém első saját használatú autója egy Mégane 1,9 dci volt. Ment mint állat, öt litert fogyasztott, 150 ezer volt benne, mikor megvehette a cégtől 3 évesen. A sógora Ausztriában dolgozik, Ő használja most,  valahol 400 és 500 ezer között van benne és a motorhoz eddig egyszer nyúltak, mikor a sógornő letarolt egy kiálló csatornafedelet. Csak a karter szakadt le, mert szerencsére megállt azonnal a nagy csinadrattára

Papó, az 1,5dCi kb. 2x akkora nyomáson megy mint az 1,9!
Az 1,5ök sorra halnak meg, a környezetemben volt vagy 20, már nincs csak vagy kettő, abban még megy a csúcssor meg a nagynyomású pumpa...
A Renault dízelek közül az 1,9dCi jó, a 2,2 és 3,0 meg zseniális állítólag, utóbbiakról nincs személyes tapasztalatom. 1,5-öt szereltem is.

 Emelem S.Peti
Naplózva

"és hosszan kígyózó libasorban - útra kél a szafári"
Oldalak: 1 ... 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 [132] 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 ... 513   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás: