Steve
Vendég
|
|
« Új üzenet #1740 Dátum: 2011. Március 08. - 07:23:41 » |
|
Nézd Zsolt: - Ha én bekapcsolom az összkerékhajtást, akkor direktben hajt az első és a hátsó kardánom. - Amikor a niván "difizárat" kapcsolsz, csak egy központi difit zársz fixre, amivel ugyanazt éred el mint én a samun összkerék kapcsolással.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
S.Peti
|
|
« Új üzenet #1741 Dátum: 2011. Március 08. - 08:10:48 » |
|
A Nivában van zár? Difizárra gondoltam... Az meg a gyáriban nincs.
|
|
|
Naplózva
|
...forrókezű fiatal vadásztárs...
|
|
|
Bütyök
|
|
« Új üzenet #1742 Dátum: 2011. Március 08. - 11:02:43 » |
|
Miért kell bonyolítani az ember életét három karral . Nekem ott a samu ha gáz van akkor hátra a kis kart és kimegy mert 4×4 van. Ha nagy a gáz akkor felező .Ha még nagyobb akkor telefon. Ennyi. Samu egyszerű .Közútról letérve persze előbb betekerem az elejét ha nagy a lekvár. Nivát meg pont azért nem vettünk mert sok kar van benne és szeret elromlani csak úgy . A bizonyos kar meg egy HÍDZÁR .
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
davidde
|
|
« Új üzenet #1743 Dátum: 2011. Március 09. - 13:52:09 » |
|
üdv . nívásoknak tuti tipp , aki közúton nem használja,csak lekvárban. tz-4-k kistraktor gumi +niva felni. és nincs lehetetlen. nekem csak a hátsókon van,de így is tuti.
|
|
|
Naplózva
|
davidde
|
|
|
Németh Lajos
Globális moderátor
Vadász
Nem elérhető
Hozzászólások: 9994
|
|
« Új üzenet #1744 Dátum: 2011. Március 10. - 09:05:30 » |
|
üdv . nívásoknak tuti tipp , aki közúton nem használja,csak lekvárban. tz-4-k kistraktor gumi +niva felni. és nincs lehetetlen. nekem csak a hátsókon van,de így is tuti.
Fagyos, jeges, taposott havas földön sem ér semmit a traktorgumi. Ha a borda nem tud a talajba nyomódni, rosszabb, mint a tükörradiál.
|
|
|
Naplózva
|
Vagy láng csap az ódon, vad vármegye-házra, Vagy itt ül a lelkünk tovább leigázva. /Ady/
|
|
|
zsolt68
|
|
« Új üzenet #1745 Dátum: 2011. Március 11. - 11:16:42 » |
|
Tegnap beszéltem Józsi barátommal, aki nagy türelemmel, felfogóképességem korlátozott mivoltát messzemenően szem előtt tartva beavatott a különféle difizár rejtelmekbe. Egy világ dőlt össze bennem, de nektek volt igazatok
|
|
|
Naplózva
|
Gondolkodom, tehát vagyok. De ha nem gondolkodom, sokkal jobban vagyok.
|
|
|
Sanyooo
Vendég
|
|
« Új üzenet #1746 Dátum: 2011. Március 11. - 11:31:51 » |
|
A G Mercin kívül van olyan civil autó, amiben 3 diffizár van? Ha jól emlékszem az Audi quattro-ban is volt kettő, pedig nem terepezésre találták ki!
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
nagysas
Globális moderátor
Vadász
Elérhető
Hozzászólások: 4147
TSP
|
|
« Új üzenet #1747 Dátum: 2011. Március 11. - 12:09:45 » |
|
A G Mercin kívül van olyan civil autó, amiben 3 diffizár van? Ha jól emlékszem az Audi quattro-ban is volt kettő, pedig nem terepezésre találták ki!
A Toyota Landcruiser például ilyen de még a Hi-Lux-ba is lehet(ett) kérni, osztán tudtommal a Patrol is ilyen, a Jeep Wrangler is, meg talán a régebbi Pajero-k is.
|
|
|
Naplózva
|
Ó Sunny... a tyúkok előtt mindig legyen víz!! 在我赤裸的身上牺牲一只山羊
|
|
|
RWS
|
|
« Új üzenet #1748 Dátum: 2011. Március 11. - 12:14:57 » |
|
A Toyota Landcruiser például ilyen de még a Hi-Lux-ba is lehet(ett) kérni, osztán tudtommal a Patrol is ilyen, a Jeep Wrangler is, meg talán a régebbi Pajero-k is. Nem. A Toyota LC-be, Patrolba, Pajeroba csak központi diffizár és hátsó zár van.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Bobakos
|
|
« Új üzenet #1749 Dátum: 2011. Március 11. - 13:19:05 » |
|
Tegnap beszéltem Józsi barátommal, aki nagy türelemmel, felfogóképességem korlátozott mivoltát messzemenően szem előtt tartva beavatott a különféle difizár rejtelmekbe. Egy világ dőlt össze bennem, de nektek volt igazatok Hidd el, nagyon sok nívás van még ilyen tévhitben. Azért örülök hogy sikerült megérteni az autód működési elvét, és belátni a nyilvánvalót.
|
|
|
Naplózva
|
Itt van egy süldő..... ... jó lesz ez kannak is!
|
|
|
Steve
Vendég
|
|
« Új üzenet #1750 Dátum: 2011. Március 11. - 13:22:18 » |
|
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Forend
|
|
« Új üzenet #1751 Dátum: 2011. Március 11. - 13:34:08 » |
|
A G Mercin kívül van olyan civil autó, amiben 3 diffizár van? Ha jól emlékszem az Audi quattro-ban is volt kettő, pedig nem terepezésre találták ki!
A diffozár se mindegy, hogy korlátozottan zár, vagy, teljesen zárható, mert ha komoly a baj akkor állta-lában csak a teljesen zárhatóak segítenek, vagy sok esetben már az sem.
|
|
|
Naplózva
|
Üdv End
|
|
|
Bobakos
|
|
« Új üzenet #1752 Dátum: 2011. Március 11. - 13:37:09 » |
|
A G Mercin kívül van olyan civil autó, amiben 3 diffizár van? Ha jól emlékszem az Audi quattro-ban is volt kettő, pedig nem terepezésre találták ki!
A quattrot nem torsen difivel szerelték? Szerintem abban nem volt zárható, de vitába ezügyben nem bocsájtkoznék.
|
|
|
Naplózva
|
Itt van egy süldő..... ... jó lesz ez kannak is!
|
|
|
Boar
Adminisztrátor
Vadász
Nem elérhető
Hozzászólások: 16596
|
|
« Új üzenet #1753 Dátum: 2011. Március 11. - 13:57:35 » |
|
Nem. A Toyota LC-be, Patrolba, Pajeroba csak központi diffizár és hátsó zár van.
A patrolban nincs központi difizár mert központi difi sincs. A TLC állandó összkerekes modelljeiben lehet, bár az "igaziak" kapcsolható összkerékhajtással készültek központi difi nélkül. A pajeronál nem központi difizárnak hívják hanem super select váltónak ami vagy 2WD vagy nyitott 4WD vagy zárt 4WD.
|
|
|
Naplózva
|
Lassan lépked a fűben a vak zenészek kara. Mondjátok emberek, ez már Európa?
|
|
|
Boar
Adminisztrátor
Vadász
Nem elérhető
Hozzászólások: 16596
|
|
« Új üzenet #1754 Dátum: 2011. Március 11. - 13:58:59 » |
|
A quattrot nem torsen difivel szerelték? Szerintem abban nem volt zárható, de vitába ezügyben nem bocsájtkoznék.
A régi quatro torsen difis volt, az újabbak asszem elkurvultak és haldex kuplung van bennük. A régiben a közepét és a hátulját lehetett zárni.
|
|
|
Naplózva
|
Lassan lépked a fűben a vak zenészek kara. Mondjátok emberek, ez már Európa?
|
|
|
|