Oldalak: 1 ... 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 [114] 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 ... 513   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Terepjárók  (Megtekintve 792609 alkalommal)
Boar
Adminisztrátor
Vadász
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 16598



« Új üzenet #1695 Dátum: 2011. Február 25. - 07:48:16 »

Csak szervizbe ne kelljen vinni a Mazdát....
Ez a mitsura kiemelten vonatkozik. Valami baja van, beviszed a szervízbe, a hibát nem javítják ki meg azt sem tudják, hol keressék, de gyorsan találnak valamit amit "azonnal cserélni kell mert életveszélyes" és jó sokba kerül. A mitsunak nincs tisztességes márkaszervíz hálózata nálunk.
A B2500 egész jó, de a BT50-t nagyon komolytalannak tartom. A sz@rt is kirázza az emberből.
Szerintem nagyon merész dolog kijelenteni azt, hogy a Nissan nagyságrendekkel jobb.
Egyáltalán mire gondolsz? Terepjáró képesség, felszereltség, kényelem vagy mi?
A felszereltség és a kényelem egy terepjárónál másodlagos, pláne egy tinédzser korú használt terepjárónál amiről beszélünk. Ellenben a nissan megbízhatóbb, nem rohad, olcsóbb az alkatrész hozzá. A nálunk kapható pickup vonalon a mitsu indult el először azon az úton, hogy inkább utcai mint terepjáró autót csinált. Most meg már mind ott tart... Nem
Naplózva

Lassan lépked a fűben
a vak zenészek kara.
Mondjátok emberek,
ez már Európa?
Steve
Vendég
« Új üzenet #1696 Dátum: 2011. Február 25. - 07:59:49 »

Ez a mitsura kiemelten vonatkozik. Valami baja van, beviszed a szervízbe, a hibát nem javítják ki meg azt sem tudják, hol keressék, de gyorsan találnak valamit amit "azonnal cserélni kell mert életveszélyes" és jó sokba kerül. A mitsunak nincs tisztességes márkaszervíz hálózata nálunk.A felszereltség és a kényelem egy terepjárónál másodlagos, pláne egy tinédzser korú használt terepjárónál amiről beszélünk. Ellenben a nissan megbízhatóbb, nem rohad, olcsóbb az alkatrész hozzá. A nálunk kapható pickup vonalon a mitsu indult el először azon az úton, hogy inkább utcai mint terepjáró autót csinált. Most meg már mind ott tart... Nem

Hát Feri a Nissan korrózió állóságát ne taglaljuk inkább.... Kacsint
Naplózva
Boar
Adminisztrátor
Vadász
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 16598



« Új üzenet #1697 Dátum: 2011. Február 25. - 08:50:07 »

Hát Feri a Nissan korrózió állóságát ne taglaljuk inkább.... Kacsint
Nem tudom, te mit tapasztaltál, a látókörömbe került nissan pickupok sokkal kevesebb barnulást mutattak mint a mitsuk.
A terrano is egy helyen rohad, a küszöbnél, de annak az is lehet az oka, hogy a tetőablaktól a vízelvezetők szépen belecsorgatják a vizet(ezért helyből fejbe kellene lőni a konstruktőrt), alul viszont a sarazástól eldugul a kivezető és a lé megáll a küszöbben...
Naplózva

Lassan lépked a fűben
a vak zenészek kara.
Mondjátok emberek,
ez már Európa?
Forest
Vendég
« Új üzenet #1698 Dátum: 2011. Február 25. - 20:13:11 »

Van valami észérved amiért kizárod a micsunál sokkal jobb nissant, a megbízható mazdát vagy csak emocionális alapokon döntöttél?
Onnan döntöttem el,hogy Micsu lesz,amikor kipróbáltam az ismerősöm L200-át.Akkor mentem vele egy kört,és utána mondta nekem,hogy már nagyon régóta megvan neki,és semmi gondja nem volt vele.Mondtam neki,hogy még ne adja el,várjon még egy 2 hetet,addigra eldöntöm...Én szerintem azt az autót terepen nem is használhatta olyan sokat,mert külön van vadászni egy Suzuki.Még nem tudom,hogy mi lesz,két hét múlva kiderül. Emelem
Naplózva
Boar
Adminisztrátor
Vadász
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 16598



« Új üzenet #1699 Dátum: 2011. Február 25. - 21:31:35 »

Onnan döntöttem el,hogy Micsu lesz,amikor kipróbáltam az ismerősöm L200-át.Akkor mentem vele egy kört,és utána mondta nekem,hogy már nagyon régóta megvan neki,és semmi gondja nem volt vele.Mondtam neki,hogy még ne adja el,várjon még egy 2 hetet,addigra eldöntöm...Én szerintem azt az autót terepen nem is használhatta olyan sokat,mert külön van vadászni egy Suzuki.Még nem tudom,hogy mi lesz,két hét múlva kiderül. Emelem
Ha én akarnám eladni, én sem szidnám...
Te nem tanácsot kérsz csak megerősítést... Vigyorog
Naplózva

Lassan lépked a fűben
a vak zenészek kara.
Mondjátok emberek,
ez már Európa?
Sanyooo
Vendég
« Új üzenet #1700 Dátum: 2011. Február 25. - 21:34:10 »

"Te nem tanácsot kérsz csak megerősítést..."---Mindenki azt szeretne, csak vannak okostojások, akik ráerőszakolják a véleményüket jámbor embertársaikra!  Vigyorog
 Wave
Naplózva
Boar
Adminisztrátor
Vadász
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 16598



« Új üzenet #1701 Dátum: 2011. Március 04. - 08:06:10 »

http://www.hasznaltauto.hu/haszonjarmu/gaz/gaz_brdm-2-4019456
Naplózva

Lassan lépked a fűben
a vak zenészek kara.
Mondjátok emberek,
ez már Európa?
nagysas
Globális moderátor
Vadász
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4147


TSP


« Új üzenet #1702 Dátum: 2011. Március 04. - 08:10:52 »


Ott világít a Sasadin a Mercik közt  Ördög Ördög  Vállat von Sávváltásnál biztos előzékenyek a forgalomban résztvevők  Vigyorog
Naplózva

Ó Sunny... a tyúkok előtt mindig legyen víz!!
在我赤裸的身上牺牲一只山羊
pbence93
Vadász
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 562



WWW
« Új üzenet #1703 Dátum: 2011. Március 06. - 13:52:26 »

Sziasztok!

Pár hónapja vettünk egy Nivát, még átalakítások alatt áll, sokat nem használtam még terepen.
Tapasztalt Nivások (terepjárósok) segítségét kérném, hogy a difi zárat, mikor, hogy, milyen körülmények között javasoljátok?

Üdv: Bence
Naplózva

Sanyooo
Vendég
« Új üzenet #1704 Dátum: 2011. Március 06. - 14:02:00 »

Sziasztok!

Pár hónapja vettünk egy Nivát, még átalakítások alatt áll, sokat nem használtam még terepen.
Tapasztalt Nivások (terepjárósok) segítségét kérném, hogy a difi zárat, mikor, hogy, milyen körülmények között javasoljátok?

Üdv: Bence

Szia!
Csak "fosó" homokon, porhóban, vagy jégen! A Niva elmegy mindenhol diffizár nélkül is!

Én is kérdeznék: Daihatsu Feroza 1,6 benzines, 14 éves, mennyit érhet, mennyit érdemes adni érte?  Vállat von

Köszönöm sanyooo
Naplózva
Egon
Vadász
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 940



« Új üzenet #1705 Dátum: 2011. Március 06. - 16:15:08 »

Sziasztok!

Pár hónapja vettünk egy Nivát, még átalakítások alatt áll, sokat nem használtam még terepen.
Tapasztalt Nivások (terepjárósok) segítségét kérném, hogy a difi zárat, mikor, hogy, milyen körülmények között javasoljátok?

Üdv: Bence
Lejtőn oldal menetben is sokkal nehezebben csúszik keresztbe meg meredek hegymenetbe is sokkal simábban, megy, nem pattog az eleje, ha pörgetni kell. Nyugodtan használd nem lesz semmi baja csak a szűk fordulókat, nem nagyon szereti, ha be van kapcsolva.
Naplózva
pbence93
Vadász
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 562



WWW
« Új üzenet #1706 Dátum: 2011. Március 06. - 18:10:30 »

Köszi szépen. Ez akkor azt jelenti, hogy akár hosszabb távon is használható, ha nem hajtű kanyarokkal teletűzdelt erdőben mész?
Naplózva

Jager74
Vadász
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1686


« Új üzenet #1707 Dátum: 2011. Március 06. - 18:23:57 »

Szia!
Csak "fosó" homokon, porhóban, vagy jégen! A Niva elmegy mindenhol diffizár nélkül is!

Én is kérdeznék: Daihatsu Feroza 1,6 benzines, 14 éves, mennyit érhet, mennyit érdemes adni érte?  Vállat von

Köszönöm sanyooo
Én is nézegettem ilyet,ha nincs szétrohadva és érvényes szgk! okmányokkal rendelkezik,akkor akár egymillát is!
Azért vásárlás előtt bementem az autósboltba a cimborához,hogy mit szólnak a Feroza alkatrészhez,a válasza: OOOés Fejvakarás volt...
Aztán vettem egy Terrano-t ugyanolyan évjáratban,felszereltségben,ugyanannyiért!
Naplózva
Sanyooo
Vendég
« Új üzenet #1708 Dátum: 2011. Március 06. - 18:29:29 »

Hát igen! Kevés van belőle, ergo alkatrészellátás nehézkes lehet, benzines, tehát drága a tankolás (bár lassan egy áron van a benzin a gázolajjal), személyautóra van vizsgáztatva.
Naplózva
Guszti
Vadász
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 298


« Új üzenet #1709 Dátum: 2011. Március 06. - 19:17:33 »

Köszi szépen. Ez akkor azt jelenti, hogy akár hosszabb távon is használható, ha nem hajtű kanyarokkal teletűzdelt erdőben mész?
Használni használható, de minek. Lenyomtam Nivával közel 200000 kilométert, de nagyon ritkán volt rá szükség. Leginkább hegyvidéken használtam meredek kaptatókon. Idehaza (Alföld) pedig csak a legrosszabb részeknél. Ha nem csúszós talajon kanyarodsz, bizonyos sebesség fölött megfeszül a hajtás. Viszont ha eltörik a kerékagy, még haza lehet vinni vele az autót. Ez saját tapasztalat.  Mosolyog
Naplózva

"Szorgalmasan gyűjtögessed a hajnalpír melegét, hogy életed hűvösödő alkonyára is elég legyen."
Oldalak: 1 ... 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 [114] 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 ... 513   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás: