Boar
Adminisztrátor
Vadász
Nem elérhető
Hozzászólások: 16598
|
|
« Új üzenet #1695 Dátum: 2011. Február 25. - 07:48:16 » |
|
Csak szervizbe ne kelljen vinni a Mazdát.... Ez a mitsura kiemelten vonatkozik. Valami baja van, beviszed a szervízbe, a hibát nem javítják ki meg azt sem tudják, hol keressék, de gyorsan találnak valamit amit "azonnal cserélni kell mert életveszélyes" és jó sokba kerül. A mitsunak nincs tisztességes márkaszervíz hálózata nálunk. A B2500 egész jó, de a BT50-t nagyon komolytalannak tartom. A sz@rt is kirázza az emberből. Szerintem nagyon merész dolog kijelenteni azt, hogy a Nissan nagyságrendekkel jobb. Egyáltalán mire gondolsz? Terepjáró képesség, felszereltség, kényelem vagy mi?
A felszereltség és a kényelem egy terepjárónál másodlagos, pláne egy tinédzser korú használt terepjárónál amiről beszélünk. Ellenben a nissan megbízhatóbb, nem rohad, olcsóbb az alkatrész hozzá. A nálunk kapható pickup vonalon a mitsu indult el először azon az úton, hogy inkább utcai mint terepjáró autót csinált. Most meg már mind ott tart...
|
|
|
Naplózva
|
Lassan lépked a fűben a vak zenészek kara. Mondjátok emberek, ez már Európa?
|
|
|
Steve
Vendég
|
|
« Új üzenet #1696 Dátum: 2011. Február 25. - 07:59:49 » |
|
Ez a mitsura kiemelten vonatkozik. Valami baja van, beviszed a szervízbe, a hibát nem javítják ki meg azt sem tudják, hol keressék, de gyorsan találnak valamit amit "azonnal cserélni kell mert életveszélyes" és jó sokba kerül. A mitsunak nincs tisztességes márkaszervíz hálózata nálunk.A felszereltség és a kényelem egy terepjárónál másodlagos, pláne egy tinédzser korú használt terepjárónál amiről beszélünk. Ellenben a nissan megbízhatóbb, nem rohad, olcsóbb az alkatrész hozzá. A nálunk kapható pickup vonalon a mitsu indult el először azon az úton, hogy inkább utcai mint terepjáró autót csinált. Most meg már mind ott tart... Hát Feri a Nissan korrózió állóságát ne taglaljuk inkább....
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Boar
Adminisztrátor
Vadász
Nem elérhető
Hozzászólások: 16598
|
|
« Új üzenet #1697 Dátum: 2011. Február 25. - 08:50:07 » |
|
Hát Feri a Nissan korrózió állóságát ne taglaljuk inkább.... Nem tudom, te mit tapasztaltál, a látókörömbe került nissan pickupok sokkal kevesebb barnulást mutattak mint a mitsuk. A terrano is egy helyen rohad, a küszöbnél, de annak az is lehet az oka, hogy a tetőablaktól a vízelvezetők szépen belecsorgatják a vizet(ezért helyből fejbe kellene lőni a konstruktőrt), alul viszont a sarazástól eldugul a kivezető és a lé megáll a küszöbben...
|
|
|
Naplózva
|
Lassan lépked a fűben a vak zenészek kara. Mondjátok emberek, ez már Európa?
|
|
|
Forest
Vendég
|
|
« Új üzenet #1698 Dátum: 2011. Február 25. - 20:13:11 » |
|
Van valami észérved amiért kizárod a micsunál sokkal jobb nissant, a megbízható mazdát vagy csak emocionális alapokon döntöttél?
Onnan döntöttem el,hogy Micsu lesz,amikor kipróbáltam az ismerősöm L200-át.Akkor mentem vele egy kört,és utána mondta nekem,hogy már nagyon régóta megvan neki,és semmi gondja nem volt vele.Mondtam neki,hogy még ne adja el,várjon még egy 2 hetet,addigra eldöntöm...Én szerintem azt az autót terepen nem is használhatta olyan sokat,mert külön van vadászni egy Suzuki.Még nem tudom,hogy mi lesz,két hét múlva kiderül.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Boar
Adminisztrátor
Vadász
Nem elérhető
Hozzászólások: 16598
|
|
« Új üzenet #1699 Dátum: 2011. Február 25. - 21:31:35 » |
|
Onnan döntöttem el,hogy Micsu lesz,amikor kipróbáltam az ismerősöm L200-át.Akkor mentem vele egy kört,és utána mondta nekem,hogy már nagyon régóta megvan neki,és semmi gondja nem volt vele.Mondtam neki,hogy még ne adja el,várjon még egy 2 hetet,addigra eldöntöm...Én szerintem azt az autót terepen nem is használhatta olyan sokat,mert külön van vadászni egy Suzuki.Még nem tudom,hogy mi lesz,két hét múlva kiderül. Ha én akarnám eladni, én sem szidnám... Te nem tanácsot kérsz csak megerősítést...
|
|
|
Naplózva
|
Lassan lépked a fűben a vak zenészek kara. Mondjátok emberek, ez már Európa?
|
|
|
Sanyooo
Vendég
|
|
« Új üzenet #1700 Dátum: 2011. Február 25. - 21:34:10 » |
|
"Te nem tanácsot kérsz csak megerősítést..."---Mindenki azt szeretne, csak vannak okostojások, akik ráerőszakolják a véleményüket jámbor embertársaikra!
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Boar
Adminisztrátor
Vadász
Nem elérhető
Hozzászólások: 16598
|
|
« Új üzenet #1701 Dátum: 2011. Március 04. - 08:06:10 » |
|
|
|
|
Naplózva
|
Lassan lépked a fűben a vak zenészek kara. Mondjátok emberek, ez már Európa?
|
|
|
nagysas
Globális moderátor
Vadász
Nem elérhető
Hozzászólások: 4147
TSP
|
|
« Új üzenet #1702 Dátum: 2011. Március 04. - 08:10:52 » |
|
|
|
|
Naplózva
|
Ó Sunny... a tyúkok előtt mindig legyen víz!! 在我赤裸的身上牺牲一只山羊
|
|
|
pbence93
|
|
« Új üzenet #1703 Dátum: 2011. Március 06. - 13:52:26 » |
|
Sziasztok!
Pár hónapja vettünk egy Nivát, még átalakítások alatt áll, sokat nem használtam még terepen. Tapasztalt Nivások (terepjárósok) segítségét kérném, hogy a difi zárat, mikor, hogy, milyen körülmények között javasoljátok?
Üdv: Bence
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Sanyooo
Vendég
|
|
« Új üzenet #1704 Dátum: 2011. Március 06. - 14:02:00 » |
|
Sziasztok!
Pár hónapja vettünk egy Nivát, még átalakítások alatt áll, sokat nem használtam még terepen. Tapasztalt Nivások (terepjárósok) segítségét kérném, hogy a difi zárat, mikor, hogy, milyen körülmények között javasoljátok?
Üdv: Bence
Szia! Csak "fosó" homokon, porhóban, vagy jégen! A Niva elmegy mindenhol diffizár nélkül is! Én is kérdeznék: Daihatsu Feroza 1,6 benzines, 14 éves, mennyit érhet, mennyit érdemes adni érte? Köszönöm sanyooo
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Egon
|
|
« Új üzenet #1705 Dátum: 2011. Március 06. - 16:15:08 » |
|
Sziasztok!
Pár hónapja vettünk egy Nivát, még átalakítások alatt áll, sokat nem használtam még terepen. Tapasztalt Nivások (terepjárósok) segítségét kérném, hogy a difi zárat, mikor, hogy, milyen körülmények között javasoljátok?
Üdv: Bence
Lejtőn oldal menetben is sokkal nehezebben csúszik keresztbe meg meredek hegymenetbe is sokkal simábban, megy, nem pattog az eleje, ha pörgetni kell. Nyugodtan használd nem lesz semmi baja csak a szűk fordulókat, nem nagyon szereti, ha be van kapcsolva.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
pbence93
|
|
« Új üzenet #1706 Dátum: 2011. Március 06. - 18:10:30 » |
|
Köszi szépen. Ez akkor azt jelenti, hogy akár hosszabb távon is használható, ha nem hajtű kanyarokkal teletűzdelt erdőben mész?
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Jager74
|
|
« Új üzenet #1707 Dátum: 2011. Március 06. - 18:23:57 » |
|
Szia! Csak "fosó" homokon, porhóban, vagy jégen! A Niva elmegy mindenhol diffizár nélkül is! Én is kérdeznék: Daihatsu Feroza 1,6 benzines, 14 éves, mennyit érhet, mennyit érdemes adni érte? Köszönöm sanyooo Én is nézegettem ilyet,ha nincs szétrohadva és érvényes szgk! okmányokkal rendelkezik,akkor akár egymillát is! Azért vásárlás előtt bementem az autósboltba a cimborához,hogy mit szólnak a Feroza alkatrészhez,a válasza: és volt... Aztán vettem egy Terrano-t ugyanolyan évjáratban,felszereltségben,ugyanannyiért!
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Sanyooo
Vendég
|
|
« Új üzenet #1708 Dátum: 2011. Március 06. - 18:29:29 » |
|
Hát igen! Kevés van belőle, ergo alkatrészellátás nehézkes lehet, benzines, tehát drága a tankolás (bár lassan egy áron van a benzin a gázolajjal), személyautóra van vizsgáztatva.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Guszti
|
|
« Új üzenet #1709 Dátum: 2011. Március 06. - 19:17:33 » |
|
Köszi szépen. Ez akkor azt jelenti, hogy akár hosszabb távon is használható, ha nem hajtű kanyarokkal teletűzdelt erdőben mész?
Használni használható, de minek. Lenyomtam Nivával közel 200000 kilométert, de nagyon ritkán volt rá szükség. Leginkább hegyvidéken használtam meredek kaptatókon. Idehaza (Alföld) pedig csak a legrosszabb részeknél. Ha nem csúszós talajon kanyarodsz, bizonyos sebesség fölött megfeszül a hajtás. Viszont ha eltörik a kerékagy, még haza lehet vinni vele az autót. Ez saját tapasztalat.
|
|
|
Naplózva
|
"Szorgalmasan gyűjtögessed a hajnalpír melegét, hogy életed hűvösödő alkonyára is elég legyen."
|
|
|
|