Oldalak: 1 ... 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 [113] 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 ... 513   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Terepjárók  (Megtekintve 792582 alkalommal)
Steve
Vendég
« Új üzenet #1680 Dátum: 2011. Február 22. - 07:30:11 »

Szeretnék segítséget kérni,a múltkor emlegett Vitarám a hétvégén megint meglepett.
Sikerült elhagynom belőle a jobb oldali kerékagy kapcsolómat. Valószínüleeg a kora miatt,mert műanyag volt.
Ez az alkatrész körülbelül mennyibe kerül?
Köszönöm a segítséget!

Azt meg hogyan lehet elhagyni?
Illetve másként kérdezem. Hogy tud az onnan leesni?? Meglepődött Vállat von

Bár az én Vitarámnak ilyenje nem volt, de megboldogult leány koromban szerelnem kellett egy pár ehhez hasonlót....
Naplózva
serg
Vadász
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 384



« Új üzenet #1681 Dátum: 2011. Február 22. - 08:21:34 »

Köszönöm a segítséget!
Kedves Steve, én is így reagálam le az esetet,néztem mint borjú az új kapura...
Így áthívtam egy ismerősöm aki már a 2. Vitaráját nyüstöli,és igen hangosan kuncogott,mikor meglátta a dolgot.
Én persze bepánikoltam,hogy valamit én rontottam el,de felhomályosított,hogy mivel műanyag ez az alkatrész,így szétkopott a belseje.
Hát mondanom sem kell,emlegettem ám mindenkit,mert pont most nem kellett volna még egy ilyen költségnek a nyakamba szakadnia.
De hát akinek terepjárója van,annak az ilyenekre fel kell készülni...
Naplózva
serg
Vadász
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 384



« Új üzenet #1682 Dátum: 2011. Február 22. - 08:58:24 »

Bocsánat,rosszul fogalmaztam meg,nem az egész kapcsolót hagytam el,csak a közepéből a kapcsoló szerkezet esett ki,vagyis pont a lényeg.
Így remélem érthetőbb,hogy sikerült elhagynom!
Mégegyszer köszönöm a segítséget,már nekiálltam az árak feltérképezésének!

Naplózva
Forest
Vendég
« Új üzenet #1683 Dátum: 2011. Február 22. - 17:15:06 »

Az már az erősebb, újabb motorral van.
Én a 90+pár lovasat hajtom, nincs gondom vele.
Ismerősömnek is volt ez az erősebb motor, 80e km után cserés lett. /aztán a Navaránál is ugyanez a szitu/
Szervizes mondta, hogy inkább a kevesebb lóerőst válasszuk, az erősre nagyon sok a panasz.

Biztos hogy 105LE?
Nem 115 körüli?
Megkérdeztem mennyi,és azt mondta 105.Ha tényleg a 90 LE-s a jobb,akkor utánanézek egy másiknak...
Naplózva
nagysas
Globális moderátor
Vadász
*
Elérhető Elérhető

Hozzászólások: 4147


TSP


« Új üzenet #1684 Dátum: 2011. Február 22. - 18:33:04 »

Megkérdeztem mennyi,és azt mondta 105.Ha tényleg a 90 LE-s a jobb,akkor utánanézek egy másiknak...

 Vállat von A közös nyomócsöves dízelek érzékeny technikák... főleg az üzemanyagra, és a megfelelő motorolajra... Ha ezekből jót kapnak, és normálisan vannak használva, akkor nagyon sokat kibírnak, lóerőtől függetlenül.

A 90 lovas nem adagolós még véletlenül? Azt hazavágni tényleg művészet.. Vállat von
Naplózva

Ó Sunny... a tyúkok előtt mindig legyen víz!!
在我赤裸的身上牺牲一只山羊
Marksman
Aladdin
Vadász
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4220



« Új üzenet #1685 Dátum: 2011. Február 22. - 20:15:11 »

Én úgy tudom, a 99 lovas és a 115 lovas is sima adagolós... A 136 lovas már crd... Vállat von
Naplózva

"és hosszan kígyózó libasorban - útra kél a szafári"
BErik
Vadász
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1812



« Új üzenet #1686 Dátum: 2011. Február 22. - 21:13:24 »

Megkérdeztem mennyi,és azt mondta 105.Ha tényleg a 90 LE-s a jobb,akkor utánanézek egy másiknak...

Csak Micsuban gondolkodsz?
Naplózva

"Amit csinálunk, ahhoz érteni kell. Amit mondunk, abban hinni kell. És akivel beszélünk -akit tanítunk- azt egyrészt szeretni kell, másrészt komolyan kell venni." Sz.L.
RWS
Vadász
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1124



« Új üzenet #1687 Dátum: 2011. Február 23. - 08:27:59 »

Vállat von A közös nyomócsöves dízelek érzékeny technikák... főleg az üzemanyagra, és a megfelelő motorolajra... Ha ezekből jót kapnak, és normálisan vannak használva, akkor nagyon sokat kibírnak, lóerőtől függetlenül.

A 90 lovas nem adagolós még véletlenül? Azt hazavágni tényleg művészet.. Vállat von
Nos akkor.
A 90, 102, 115, 133 LE.-s motorok adagolósak. Mindegyiknek az alapja a 70 egynéhány lovas szívódízel. Ezt fejlesztgették tovább turbóval, nagyobb turbóval, kipufogógáz visszavezetéssel, változó geometriás nagyobb turbóval és sz.gép vezérlési tuningokkal.
Ezek közül egyedül a 133 lovassal szokott gond lenni. Leginkább a hengerfej adja meg magát, főleg erőteljesebb használat esetén. A 115 lovast nyugodtan meg lehet venni, örök darab általában, akár a kisebb teljesítményű testvérei.
2005-től jöttek a közös nyomócsöves dízelek az új, ívelt kasztnis L200-ba.
Naplózva
Forest
Vendég
« Új üzenet #1688 Dátum: 2011. Február 24. - 11:10:05 »

Csak Micsuban gondolkodsz?
Inkább azokat részesítem előnyben...Még esetleg a Toyota ami elmegy,de ha lehet akkor Micsu....
Naplózva
Boar
Adminisztrátor
Vadász
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 16596



« Új üzenet #1689 Dátum: 2011. Február 24. - 15:31:20 »

Inkább azokat részesítem előnyben...Még esetleg a Toyota ami elmegy,de ha lehet akkor Micsu....
Van valami észérved amiért kizárod a micsunál sokkal jobb nissant, a megbízható mazdát vagy csak emocionális alapokon döntöttél?
Naplózva

Lassan lépked a fűben
a vak zenészek kara.
Mondjátok emberek,
ez már Európa?
BErik
Vadász
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1812



« Új üzenet #1690 Dátum: 2011. Február 24. - 16:12:13 »

Van valami észérved amiért kizárod a micsunál sokkal jobb nissant, a megbízható mazdát vagy csak emocionális alapokon döntöttél?

khm-khm
Mit is mondtál a Mazdára??
Ja, és melyik Nissanra gondolsz??
Naplózva

"Amit csinálunk, ahhoz érteni kell. Amit mondunk, abban hinni kell. És akivel beszélünk -akit tanítunk- azt egyrészt szeretni kell, másrészt komolyan kell venni." Sz.L.
Boar
Adminisztrátor
Vadász
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 16596



« Új üzenet #1691 Dátum: 2011. Február 24. - 18:22:21 »

khm-khm
Mit is mondtál a Mazdára??
Ja, és melyik Nissanra gondolsz??
A mazda pickup unalmasan megbízható. A nissan pickup pedig, amelyik a megjelölt mitsu korosztálya, egy nagyságrendel jobb a mitsunál. Arról nem is beszélve, hogy a mitsubishinek tisztességes szakszervize sincs az országban, csak olyan helyek, ahol valami kókler rányomja a pecsétet a számlára...
Naplózva

Lassan lépked a fűben
a vak zenészek kara.
Mondjátok emberek,
ez már Európa?
nagysas
Globális moderátor
Vadász
*
Elérhető Elérhető

Hozzászólások: 4147


TSP


« Új üzenet #1692 Dátum: 2011. Február 24. - 20:25:10 »

A mazda pickup unalmasan megbízható.

 Igen

Naplózva

Ó Sunny... a tyúkok előtt mindig legyen víz!!
在我赤裸的身上牺牲一只山羊
BErik
Vadász
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1812



« Új üzenet #1693 Dátum: 2011. Február 24. - 21:52:28 »

A mazda pickup unalmasan megbízható. A nissan pickup pedig, amelyik a megjelölt mitsu korosztálya, egy nagyságrendel jobb a mitsunál. Arról nem is beszélve, hogy a mitsubishinek tisztességes szakszervize sincs az országban, csak olyan helyek, ahol valami kókler rányomja a pecsétet a számlára...

Csak szervizbe ne kelljen vinni a Mazdát....
A B2500 egész jó, de a BT50-t nagyon komolytalannak tartom. A sz@rt is kirázza az emberből.
Szerintem nagyon merész dolog kijelenteni azt, hogy a Nissan nagyságrendekkel jobb.
Egyáltalán mire gondolsz? Terepjáró képesség, felszereltség, kényelem vagy mi?

Most lesz egy éve, hogy a Mitsuval járkálok. A fogyasztása egész baráti -persze meg lehet vele etetni nagyon sokat is.
Komoly gondja nem volt eddig (szilentcsere, gumiharangcsere, de hát ezek természetes dolgok).
Jó gumival, ha valaki jól tud vezetni terepen, meglepően g@né helyeken is el lehet menni.
Azt aláírom, hogy kicsit k.rvás, szereti riszálni a seggét.
Naplózva

"Amit csinálunk, ahhoz érteni kell. Amit mondunk, abban hinni kell. És akivel beszélünk -akit tanítunk- azt egyrészt szeretni kell, másrészt komolyan kell venni." Sz.L.
nagysas
Globális moderátor
Vadász
*
Elérhető Elérhető

Hozzászólások: 4147


TSP


« Új üzenet #1694 Dátum: 2011. Február 24. - 22:49:17 »

Csak szervizbe ne kelljen vinni autót.


Szerintem ez így korrekt, márka ide-oda.  Wave

Az L200 - ami egyébként egy nagyon-nagyon jó autó - anno azért lett marhára népszerű, mert "vállalkozónk" a legnagyobb (arcába lobogtatott állítólagos) kedvezménnyel elszámolhatta teherautónak úgy, hogy relatíve jó áron egy magas felszereltségű, kettős színre fújt ködlámpás csodát kapott. Ebbe beletankolhatta a leáfázott gázolajat, vihette a családot ide oda, meg a többi közül nagyjából ezzel lehetett megjelenni is. Mai nyelvre lefordítva = kapott egy "Nissan Navara"-t. A többiek meg szépen csendben tették a dolgukat: ld. Ranger, B2500, Nissan PickUp stb....

 Mosolyog

 Emelem
Naplózva

Ó Sunny... a tyúkok előtt mindig legyen víz!!
在我赤裸的身上牺牲一只山羊
Oldalak: 1 ... 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 [113] 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 ... 513   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás: