Oldalak: 1 ... 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 [106] 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 ... 513   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Terepjárók  (Megtekintve 792589 alkalommal)
Forend
Vadász
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3728



« Új üzenet #1575 Dátum: 2011. Január 21. - 09:30:32 »

Nem a féltengelyekkel van ott a baj, hanem azzal a temérdek kibebaszott gömbfejjel. Egy átlag szerelő sírógörcsöt kap ha megpróbálja beállítani az első futóművet.

Tapasztalt Terrano tulajdonos. Ördög Ördög OOO
Egyedül bár nagyon szerettem, nekem is ezzel volt tele a hócipőn.

 Wave
Naplózva

Üdv End
Anti
Vadász
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2681



« Új üzenet #1576 Dátum: 2011. Január 21. - 09:41:57 »

Sziasztok!

Tegnap sikerült felavatnom a Terranot. Jól összesaraztam :Mosolyog, de össze is véreztem… Táncol(Süldő volt a zsákmány, azt is megírom a céltopikban, ha lesz időm)
A vas nagyon jó, de megtapasztaltam (amit eddig is tudtam elméletben), hogy hiába a jó terepjáró, ha kevés a gumi.
A gépet BFG A/T gumival hoztam el, de kaptam hozzá egy garnitúra márkás téli gumit is. Rárakattam a télit, hisz úgyis többet megy aszfalton – gondoltam – terepen meg majd óvatosabb leszek…
Közúton tényleg  Igen a téli gumi, sokkal csendesebb, jobb az úttartása stb.
Terepre kiérve jött a döbbenet... Rííí
Helyszín: Mátra alja, 0 fok körül, 1-2cm hó, alatta vékony sárréteg. Vízszintesen és enyhén emelkedő úton még elment, egypár dagonyán is keresztülmentünk, de egy meredekebb domboldalon a lucerna tába széle megfogott minket. Híg takony borította a felszínt, a kerék meg eltelt aztán elpörgött akár mit is kapcsoltam. Külön tervet kellet kovácsolnunk, hogy „telefonos segítség” nélkül kijussunk.
Na meg a disznót is vagy 400m-t kellett húzni… Vigyorog
De hát a saját hülyeségéből tanul az ember… Tasli
 Wave
Naplózva

"kilenc és fölötte"
I shot the sheriff, but I did not shoot the deputy...
Boar
Adminisztrátor
Vadász
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 16596



« Új üzenet #1577 Dátum: 2011. Január 21. - 09:50:17 »

Sziasztok!

Tegnap sikerült felavatnom a Terranot. Jól összesaraztam :Mosolyog, de össze is véreztem… Táncol(Süldő volt a zsákmány, azt is megírom a céltopikban, ha lesz időm)
A vas nagyon jó, de megtapasztaltam (amit eddig is tudtam elméletben), hogy hiába a jó terepjáró, ha kevés a gumi.
A gépet BFG A/T gumival hoztam el, de kaptam hozzá egy garnitúra márkás téli gumit is. Rárakattam a télit, hisz úgyis többet megy aszfalton – gondoltam – terepen meg majd óvatosabb leszek…
Közúton tényleg  Igen a téli gumi, sokkal csendesebb, jobb az úttartása stb.
Terepre kiérve jött a döbbenet... Rííí
Helyszín: Mátra alja, 0 fok körül, 1-2cm hó, alatta vékony sárréteg. Vízszintesen és enyhén emelkedő úton még elment, egypár dagonyán is keresztülmentünk, de egy meredekebb domboldalon a lucerna tába széle megfogott minket. Híg takony borította a felszínt, a kerék meg eltelt aztán elpörgött akár mit is kapcsoltam. Külön tervet kellet kovácsolnunk, hogy „telefonos segítség” nélkül kijussunk.
Na meg a disznót is vagy 400m-t kellett húzni… Vigyorog
De hát a saját hülyeségéből tanul az ember… Tasli
 Wave

Te, Anti, nem csak gumi kell oda, sofőr is... Ördög Ördög Ördög
Naplózva

Lassan lépked a fűben
a vak zenészek kara.
Mondjátok emberek,
ez már Európa?
Boar
Adminisztrátor
Vadász
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 16596



« Új üzenet #1578 Dátum: 2011. Január 21. - 09:50:41 »

Tapasztalt Terrano tulajdonos. Ördög Ördög OOO
Egyedül bár nagyon szerettem, nekem is ezzel volt tele a hócipőn.

 Wave
Most mivel jársz?
Naplózva

Lassan lépked a fűben
a vak zenészek kara.
Mondjátok emberek,
ez már Európa?
Troja
Vadász
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 906



« Új üzenet #1579 Dátum: 2011. Január 21. - 10:15:58 »

Szia Anti!
Azon az autón azért volt az a f@sza terepes gumi, mert néha lement vele a régi tulaj az aszfaltról!  Tíz év alatt, míg nála volt az autó összesen kétszer mentettem, de azokban az esetekben is, ha gyilkolja a gépet, talán ki tudott volna jönni a trutyiból!

/Most nagy bajban van, mert nem talál megfelelő terepjárót! Ördög/

Naplózva
Forend
Vadász
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3728



« Új üzenet #1580 Dátum: 2011. Január 21. - 11:42:48 »

Most mivel jársz?

Egy SuperB-vel (kellett egy családi autó), és utána meg gyalog OOO OOO Ördög Ördög, ha messze kell menni több mint 2 km akkor meg Apósom Nivájával. Ami tényleg jó terepképességekkel rendelkezi, de a Terranohoz képes egy talicska... OOO ráz, lassú, a kormánya traktoros, utálom a gáz szagot, pörgetni kell stb. Stoel

Ui.:
De ezért a kijelentésemért nem kell felnégyelni, mert a kettő kocsi között az új árában is volt rendes különbség. És ez a komforton is érződik. Ezért kár azzal pedálozni nekem, hogy hányszor húzta a ki a Niva ezt meg azt, mert nem vonom kétségbe terepjáró képességét..

 Wave
Naplózva

Üdv End
CID
Vadász
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3274



« Új üzenet #1581 Dátum: 2011. Január 21. - 11:54:15 »

Üdv!
Suzuki Jimny-vel, vagy Vitara-val kapcsolatban van valakinek tapasztalata terepen? Illetve egyéb téren.  Wave Emelem
Naplózva
Forend
Vadász
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3728



« Új üzenet #1582 Dátum: 2011. Január 21. - 12:54:15 »

Üdv!
Suzuki Jimny-vel, vagy Vitara-val kapcsolatban van valakinek tapasztalata terepen? Illetve egyéb téren.  Wave Emelem

Vitara-val van. vadőrünk most szaggatja a 3.-at. Könnyű terepen kiváló, megbízható, kényelmes, fogyasztás 9-15 liter 1,6 motorral.
Abban pillanatba ha keményebb kötött talaj, és az ezzel járó keréknyomok, nagy süllyedős pocsolyák vannak "megáll a tudománya" kemény terepen való állandó használatra nem ideális.

A Jimmy túl van árazva, talán az egyik legjobb megoldás az átalakítás nélküli vadászautókhoz egy embernek. De kicsi belülről két személy belakja teljesen cuccokkal. Szinte nincs csomagtartója. Komoly kompromisszumok kellenek a belső teret illetően. 1 q körüli ember már alig bír beleszállni. Ja és még egy bár ez is személyes tapasztalat, amelyikkel én mentem többször az úgy rázott, hogy a tömésem is kieset....

 Wave
 Wave
« Utoljára szerkesztve: 2011. Január 21. - 13:02:06 írta Pyrus » Naplózva

Üdv End
Steve
Vendég
« Új üzenet #1583 Dátum: 2011. Január 21. - 14:12:40 »

Üdv!
Suzuki Jimny-vel, vagy Vitara-val kapcsolatban van valakinek tapasztalata terepen? Illetve egyéb téren.  Wave Emelem

Nekem egészen más tapasztalom van a saját (már csak volt) Vitarámmal mint Forendnek.
Soha egyetlen egyszer sem akadtam el vele sehol. Pedig gyalázatos terepeken jártam vele. Visszahúzódott Tisza áradás után a hullámtérben jártunk....  Mondjuk a BF Goodrich MT-s gumik tették a dolgukat! Kacsint Emelem
Naplózva
Jager74
Vadász
*****
Elérhető Elérhető

Hozzászólások: 1686


« Új üzenet #1584 Dátum: 2011. Január 21. - 15:46:52 »

Helyszín: Mátra alja, 0 fok körül, 1-2cm hó, alatta vékony sárréteg. Vízszintesen és enyhén emelkedő úton még elment, egypár dagonyán is keresztülmentünk, de egy meredekebb domboldalon a lucerna tába széle megfogott minket. Híg takony borította a felszínt, a kerék meg eltelt aztán elpörgött akár mit is kapcsoltam.



Kinél voltál errefelé?  Vállat von
Nem olyan vékony az a sárréteg,koma.A mostani és a karácsonyi hó előtt sem (hólepel alatt meg pláne nem) tudott a föld megfagyni,viszont benne volt 40 mm eső...Én a szűzhóban hagytam magam után 25 cm mély saras keréknyomot...
Igen,én is ezt tapasztalam (ráadásul MT-s gumival),hogy addig nincs baj,míg komolyabb emelkedő nem jön.Aztán ha elfogy a lendület,vége. Állóhelyzetből előre elindulni lehetetlen vele. Visszatolatsz,bekapcsolod még a... hátsó ablaktörlőt is Vigyorog...újból nekifutsz,addig sem jutsz,mint ahol megállt a technika. Na ilyet a Nívea nem csinált...az nem gondolkodott még a 40%-os emelkedő előtt sem márciusi hóolvadáskor Igen
« Utoljára szerkesztve: 2011. Január 21. - 19:08:56 írta Pyrus » Naplózva
Boar
Adminisztrátor
Vadász
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 16596



« Új üzenet #1585 Dátum: 2011. Január 21. - 17:39:58 »





Kinél voltál errefelé?  Vállat von
Nem olyan vékony az a sárréteg,koma.A mostani és a karácsonyi hó előtt sem (hólepel alatt meg pláne nem) tudott a föld megfagyni,viszont benne volt 40 mm eső...Én a szűzhóban hagytam magam után 25 cm mély saras keréknyomot...
Igen,én is ezt tapasztalam (ráadásul MT-s gumival),hogy addig nincs baj,míg komolyabb emelkedő nem jön.Aztán ha elfogy a lendület,vége. Állóhelyzetből előre elindulni lehetetlen vele. Visszatolatsz,bekapcsolod még a... hátsó ablaktörlőt is Vigyorog...újból nekifutsz,addig sem jutsz,mint ahol megállt a technika. Na ilyet a Nívea nem csinált...az nem gondolkodott még a 40%-os emelkedő előtt sem márciusi hóolvadáskor Igen
Nekem is volt nivám, van összehasonlítási alapom. Amikor megvettem a terranot, kopott AT-s gumik voltak rajta. Íjászversenyt rendeztünk "Jan-falván" (Váralján), aztán rakott utánfutóval eső után a meredeken megállt a tudomány. Kiszálltam, meg sem tudtam állni annyira csúszott. Leakasztottam az utánfutót, a vonófejet azonnal belevágtam a sárba és így csúsztunk le a lejtő aljáig, egyszerűen képtelen voltam megállni.
Utána visszaültem az autóba, biztos voltam benne, hogy csak lefelé mehetek de tettem egy próbát mert nem fűlt a fogam a horhosban a leereszkedéshez. Félegy óvatos indulással aztán had szóljon...és a kocsi szépen felvitt a dombtetőre. Aztán megkapta a BFG MT papucsokat, és azóta nem volt olyan, hogy elfogyott volna alólam az autó, olyankor akadtam el ha teljesen felült. Változatlanul azt állítom, hogy a niva sehol sincs hozzá, jó gumikkal a terrano addig megy amíg fenn nem akad, viszont a nagyobb hasmagasság miatt később akad fenn mint a niva.
Naplózva

Lassan lépked a fűben
a vak zenészek kara.
Mondjátok emberek,
ez már Európa?
RWS
Vadász
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1124



« Új üzenet #1586 Dátum: 2011. Január 21. - 17:49:48 »

Nekem is volt nivám, van összehasonlítási alapom. Amikor megvettem a terranot, kopott AT-s gumik voltak rajta. Íjászversenyt rendeztünk "Jan-falván" (Váralján), aztán rakott utánfutóval eső után a meredeken megállt a tudomány. Kiszálltam, meg sem tudtam állni annyira csúszott. Leakasztottam az utánfutót, a vonófejet azonnal belevágtam a sárba és így csúsztunk le a lejtő aljáig, egyszerűen képtelen voltam megállni.
Utána visszaültem az autóba, biztos voltam benne, hogy csak lefelé mehetek de tettem egy próbát mert nem fűlt a fogam a horhosban a leereszkedéshez. Félegy óvatos indulással aztán had szóljon...és a kocsi szépen felvitt a dombtetőre. Aztán megkapta a BFG MT papucsokat, és azóta nem volt olyan, hogy elfogyott volna alólam az autó, olyankor akadtam el ha teljesen felült. Változatlanul azt állítom, hogy a niva sehol sincs hozzá, jó gumikkal a terrano addig megy amíg fenn nem akad, viszont a nagyobb hasmagasság miatt később akad fenn mint a niva.
Nekem is volt nívám a terrano előtt. Szerintem sincs a níva sehol a terranohoz. Jó pár évig nyúztam a terranot Tolna, Somogy, Nógrád megye pagonyaiban, olyan helyeken is, ahol a helybeli nívás vadászok ki sem mertek menni.
Naplózva
Steve
Vendég
« Új üzenet #1587 Dátum: 2011. Január 21. - 18:37:34 »

Nekem a Nivával az volt a legfőbb gondom, hogy folyamatosan javítani kellett. Tök mindegy, hogy új vagy régi. Mind kettő volt... Nem
Naplózva
Sakac
Globális moderátor
Vadász
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 9919



« Új üzenet #1588 Dátum: 2011. Január 21. - 19:10:01 »

Én csak trabantot nyúztam terepen az jó volt benne hogy ha fenn akadtam valahol vele akkor simán arrébb raktam...  Ördög
Naplózva

"Mindenkinek két élete van. De a második csak akkor kezdődik el, ha valaki rájön, hogy csak egy van"
CID
Vadász
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3274



« Új üzenet #1589 Dátum: 2011. Január 21. - 19:14:14 »

Köszi srácok az infót.  Emelem
Tegnap néztem egy Vitara kontra Freelander videót, és nagyon meggyőző volt az autó.
Naplózva
Oldalak: 1 ... 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 [106] 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 ... 513   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás: