Anti
|
|
« Új üzenet #1560 Dátum: 2011. Január 20. - 08:40:17 » |
|
Azért egy jó Terranónál nincsen jobb! Jól mondom? Mik az első tapasztalataid az új szerzeménnyel? Jól mondod! Túl sok tapasztalatom nincs vele még, azon kívül, hogy hazahoztam. + még a szervízbe vittem oda-vissza (és otthagytam egy valag pénzt). Ha miden igaz, ma du. fogom felavatni vadászaton. (Szeretném ősszevérezni is. )
|
|
|
Naplózva
|
"kilenc és fölötte" I shot the sheriff, but I did not shoot the deputy...
|
|
|
Jager74
|
|
« Új üzenet #1561 Dátum: 2011. Január 20. - 11:25:31 » |
|
Szia Anti! Nocsak! Nem vártad meg,hogy az enyém eladósorba kerüljön? Végülis csak összehaverkodtam vele,igaz hogy terepen a Nivának csak -het,de azért egy pár disznót és szarvast bevittem vele az erdőről. Erős,masszív gép,bírja a strapát.Csak azok a fránya MT-s gumik ne csúszkálnának annyira a letaposott havon...Egy pár paramétert írhatnál róla,hogy milyet sikerült venned,esetleg egy fotót is róla?
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Anti
|
|
« Új üzenet #1562 Dátum: 2011. Január 20. - 11:53:19 » |
|
Szia Anti! Nocsak! Nem vártad meg,hogy az enyém eladósorba kerüljön? Végülis csak összehaverkodtam vele,igaz hogy terepen a Nivának csak -het,de azért egy pár disznót és szarvast bevittem vele az erdőről. Erős,masszív gép,bírja a strapát.Csak azok a fránya MT-s gumik ne csúszkálnának annyira a letaposott havon...Egy pár paramétert írhatnál róla,hogy milyet sikerült venned,esetleg egy fotót is róla? majd lefotózom, meg leírom a tapasztalásokat, he lesznek.
|
|
|
Naplózva
|
"kilenc és fölötte" I shot the sheriff, but I did not shoot the deputy...
|
|
|
Troja
|
|
« Új üzenet #1563 Dátum: 2011. Január 20. - 17:00:38 » |
|
Majd én segítek! Anti új szerzeménye hibátlan, szinte új! Terepen soha nem volt, első hölgy tulajdonostól vette, nemdohányzó, garázsban tartott, esőben, hóban, erős napsütésben nem használt, rendszeresen szervizelt! Az ára csupán jelképes volt!:St Igazam van?
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Horrido
Globális moderátor
Vadász
Nem elérhető
Hozzászólások: 7947
Generalbakter
|
|
« Új üzenet #1564 Dátum: 2011. Január 20. - 17:10:05 » |
|
Majd én segítek!
Anti új szerzeménye hibátlan, szinte új! Terepen soha nem volt, első hölgy tulajdonostól vette, nemdohányzó, garázsban tartott, esőben, hóban, erős napsütésben nem használt, rendszeresen szervizelt! Az ára csupán jelképes volt!:St
Igazam van?
Még annyi, hogy nyugdíjas svájci fogorvosé volt, aki csak a hétvégi kertbe járt ki vele, azt sem tudta hol kell terepbe rakni.....
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. Január 20. - 17:17:20 írta Sakac »
|
Naplózva
|
A jó vasutasnak még a hetedik szomszédja is hülye...
|
|
|
Sakac
Globális moderátor
Vadász
Elérhető
Hozzászólások: 9919
|
|
« Új üzenet #1565 Dátum: 2011. Január 20. - 17:18:20 » |
|
Plusz nincs benne 10000km
|
|
|
Naplózva
|
"Mindenkinek két élete van. De a második csak akkor kezdődik el, ha valaki rájön, hogy csak egy van"
|
|
|
Silvestris
|
|
« Új üzenet #1566 Dátum: 2011. Január 20. - 17:19:25 » |
|
Jó kis gépek a Tercsik, de tapasztalatom szerint a 235/75 R15-ös gumik kicsik alá. Ha belegondoltok 1,7 tonna a rövid terrano, súlyban ott van valahol, ahol a pick up-ok, mégis azokat 265-ös gumikkal szerelik gyárilag többé-kevésbé. A V6-os terranok-nak a gyár is a 31/10,5-es gumiméretet javasolja...szerintem a többi Tercsire is elkél az ekkora kerék. Én nyúztam mindkét méretű kerékkel az autót (már több, mint 5 éve használom), és egyértelműen jelentős különbség van terepi használhatóságban a kettő között (persze aszfalton is érezni...). A kis gumival hamarabb elkaparja magát az autó, hamarabb is megsüllyed. Persze én még eszközöltem pár változtatást az enyémen...kisebb ember négykézláb átmászhat alatta. Egy nagy baja viszont van....nem merevhidas elöl...ezért az első féltengelyek sérülékenyebbek. Bár UAZ-ban már törtem csuklós féltengelyt, ebben még nem sikerült.
|
|
|
Naplózva
|
Erdő az én templomom...
|
|
|
nagysas
Globális moderátor
Vadász
Nem elérhető
Hozzászólások: 4147
TSP
|
|
« Új üzenet #1567 Dátum: 2011. Január 20. - 17:29:08 » |
|
|
|
|
Naplózva
|
Ó Sunny... a tyúkok előtt mindig legyen víz!! 在我赤裸的身上牺牲一只山羊
|
|
|
Silvestris
|
|
« Új üzenet #1568 Dátum: 2011. Január 20. - 17:30:45 » |
|
|
|
|
Naplózva
|
Erdő az én templomom...
|
|
|
Boar
Adminisztrátor
Vadász
Nem elérhető
Hozzászólások: 16598
|
|
« Új üzenet #1569 Dátum: 2011. Január 20. - 17:46:11 » |
|
Jó kis gépek a Tercsik, de tapasztalatom szerint a 235/75 R15-ös gumik kicsik alá. Ha belegondoltok 1,7 tonna a rövid terrano, súlyban ott van valahol, ahol a pick up-ok, mégis azokat 265-ös gumikkal szerelik gyárilag többé-kevésbé. A V6-os terranok-nak a gyár is a 31/10,5-es gumiméretet javasolja...szerintem a többi Tercsire is elkél az ekkora kerék. Én nyúztam mindkét méretű kerékkel az autót (már több, mint 5 éve használom), és egyértelműen jelentős különbség van terepi használhatóságban a kettő között (persze aszfalton is érezni...). A kis gumival hamarabb elkaparja magát az autó, hamarabb is megsüllyed. Persze én még eszközöltem pár változtatást az enyémen...kisebb ember négykézláb átmászhat alatta. Egy nagy baja viszont van....nem merevhidas elöl...ezért az első féltengelyek sérülékenyebbek. Bár UAZ-ban már törtem csuklós féltengelyt, ebben még nem sikerült. Nem a féltengelyekkel van ott a baj, hanem azzal a temérdek kibebaszott gömbfejjel. Egy átlag szerelő sírógörcsöt kap ha megpróbálja beállítani az első futóművet.
|
|
|
Naplózva
|
Lassan lépked a fűben a vak zenészek kara. Mondjátok emberek, ez már Európa?
|
|
|
Jager74
|
|
« Új üzenet #1570 Dátum: 2011. Január 20. - 17:52:08 » |
|
author=Silvestris link=topic=87.msg119842#msg119842 date=1295540365] Jó kis gépek a Tercsik, de tapasztalatom szerint a 235/75 R15-ös gumik kicsik alá. Ha belegondoltok 1,7 tonna a rövid terrano, súlyban ott van valahol, ahol a pick up-ok, mégis azokat 265-ös gumikkal szerelik gyárilag többé-kevésbé. A V6-os terranok-nak a gyár is a 31/10,5-es gumiméretet javasolja...szerintem a többi Tercsire is elkél az ekkora kerék. Én meg legszívesebben 205-ös vagy 215-ös keskeny gumikkal szereltem volna,csak azzal idétlenül nézne ki. Az kell(ene) sárba a hegyre. De ha lekoptatom a mostani 235/75/15 MT-s Hankook-ot (most van benne 5 ezer km ) már biztosra tudom az utódját! 215/90/15 Voltyre lesz...
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. Január 20. - 18:07:11 írta Sakac »
|
Naplózva
|
|
|
|
Jager74
|
|
« Új üzenet #1571 Dátum: 2011. Január 20. - 18:00:45 » |
|
Nem a féltengelyekkel van ott a baj, hanem azzal a temérdek kibebaszott gömbfejjel. Egy átlag szerelő sírógörcsöt kap ha megpróbálja beállítani az első futóművet.
Az enyémmel is 3x mentem vissza,pedig nem "átlag szerelő" csinálta és minden kütyü új volt az elejében.Először húzott jobbra,aztán a kormányközép nem volt frankó,utána meg radírozott balkanyarban.Igaz,hogy lézeres futóműállító padon volt,ami ugye a 4 kerék egymáshoz való viszonyát is figyeli,nem csak az első gurigákat és amíg ki nem volt szintezve az autó,nem is engedte a mestert az elejéhez hozzányúlni.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Boar
Adminisztrátor
Vadász
Nem elérhető
Hozzászólások: 16598
|
|
« Új üzenet #1572 Dátum: 2011. Január 20. - 18:20:44 » |
|
Én meg legszívesebben 205-ös vagy 215-ös keskeny gumikkal szereltem volna,csak azzal idétlenül nézne ki. Az kell(ene) sárba a hegyre. De ha lekoptatom a mostani 235/75/15 MT-s Hankook-ot (most van benne 5 ezer km ) már biztosra tudom az utódját! 215/90/15 Voltyre lesz... Halgass Silvestris kollegára, 31X10,5 a nagy tuti.
|
|
|
Naplózva
|
Lassan lépked a fűben a vak zenészek kara. Mondjátok emberek, ez már Európa?
|
|
|
Jager74
|
|
« Új üzenet #1573 Dátum: 2011. Január 20. - 19:31:59 » |
|
Halgass Silvestris kollegára, 31X10,5 a nagy tuti.
Azért mert szélesebb-,vagy mert nagyobb az átmérője,mint a gyári?
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Boar
Adminisztrátor
Vadász
Nem elérhető
Hozzászólások: 16598
|
|
« Új üzenet #1574 Dátum: 2011. Január 21. - 01:12:39 » |
|
Azért mert szélesebb-,vagy mert nagyobb az átmérője,mint a gyári? Mindkettő. Szélesebb gumi, több bütyök ami kapaszkodjon, nem süllyed be annyira. A nagyobb átmérő meg emel az autón.
|
|
|
Naplózva
|
Lassan lépked a fűben a vak zenészek kara. Mondjátok emberek, ez már Európa?
|
|
|
|