Lacus
|
|
« Új üzenet #1485 Dátum: 2010. November 06. - 20:39:05 » |
|
|
|
|
Naplózva
|
Üdv Lacus.
/ " Ifjaik majdnem mindennap vadászaton voltak; ezért aztán attól az időtől fogva mindmostanáig a magyarok jobb vadászok is, mint a többi nemzetek. " / Anonymus
|
|
|
Troja
|
|
« Új üzenet #1486 Dátum: 2010. November 07. - 18:53:06 » |
|
Szia! Majd számolj be légy szíves ha vannak tapasztalatok a Pajerorol, minden érdekel! Köszönöm! Szia Marksman! Kipróbáltam kicsit komolyabb terepen a Pajerót az új gumikkal! Jobb mint vártam! No meg sikerült felavatnom a vadszállító rácsot egy babos süldővel! Küldenék képeket, ha adnál egy privát címet,/troja2@freemail.hu/ mert ide sajnos nem tudom feltenni!
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Marksman
|
|
« Új üzenet #1487 Dátum: 2010. November 07. - 18:55:44 » |
|
Szia Marksman! Kipróbáltam kicsit komolyabb terepen a Pajerót az új gumikkal! Jobb mint vártam! No meg sikerült felavatnom a vadszállító rácsot egy babos süldővel! Küldenék képeket, ha adnál egy privát címet,/troja2@freemail.hu/ mert ide sajnos nem tudom feltenni! Szia! Írtam levelet Köszönöm!
|
|
|
Naplózva
|
"és hosszan kígyózó libasorban - útra kél a szafári"
|
|
|
Marksman
|
|
« Új üzenet #1488 Dátum: 2010. November 07. - 19:06:35 » |
|
Lajos képei:
|
|
|
Naplózva
|
"és hosszan kígyózó libasorban - útra kél a szafári"
|
|
|
Troja
|
|
« Új üzenet #1489 Dátum: 2010. November 07. - 19:34:45 » |
|
Köszönöm a segítséget!
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
nagysas
Globális moderátor
Vadász
Nem elérhető
Hozzászólások: 4147
TSP
|
|
« Új üzenet #1490 Dátum: 2010. November 07. - 20:47:26 » |
|
Vajon mennyit fogyaszt terepen egy ilyen? A seregben a Kraz vontatónak 120 liter volt a normája, ha jól emlékszem! Egyszer mértem Niva fogyasztást, itthon csurig tankoltunk M7 Székesfehérvárnál rátöltöttünk. Fix 80-al mentem, 10,5 literre jött ki! A Kamaz motoros dízel barátságos, szerintem olyan 30 körül megáll.
|
|
|
Naplózva
|
Ó Sunny... a tyúkok előtt mindig legyen víz!! 在我赤裸的身上牺牲一只山羊
|
|
|
Pyrus
Globális moderátor
Vadász
Nem elérhető
Hozzászólások: 4587
|
|
« Új üzenet #1491 Dátum: 2010. November 07. - 21:44:29 » |
|
Szia Marksman! Kipróbáltam kicsit komolyabb terepen a Pajerót az új gumikkal! Jobb mint vártam! No meg sikerült felavatnom a vadszállító rácsot egy babos süldővel! Küldenék képeket, ha adnál egy privát címet,/troja2@freemail.hu/ mert ide sajnos nem tudom feltenni! Akkor már a babosról is tegyél fel fotót!
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
|
Marksman
|
|
« Új üzenet #1493 Dátum: 2010. November 07. - 22:44:41 » |
|
Köszönöm a segítséget! Bármikor! Szuper a gép!
|
|
|
Naplózva
|
"és hosszan kígyózó libasorban - útra kél a szafári"
|
|
|
kalcsob
|
|
« Új üzenet #1494 Dátum: 2010. November 14. - 21:09:03 » |
|
Sziasztok!
Pénteken jártam a Hungexpo-n, ahol kiállítóként jelen volt az Isuzu! Kapva kaptam az alkalmon és csak meghajtottam a próbapályán a D-MAX-ot! A gyengébb motoros változattal mentem egy kavicsos parkolóban kialakított szlalompályán! Motorikusan nagyon meggyőzött, viszont nagyon furcsálltam a terepváltó karjának hiányát! Helyette van 3 gomb: 2H, 4H, 4L
Érdekességként egy videó a gépről!
|
|
|
Naplózva
|
Üdv: Bence
|
|
|
pnorbi
|
|
« Új üzenet #1495 Dátum: 2010. November 14. - 21:28:43 » |
|
Üdv, Kalcsob! Szerintem ez a videó kicsit becsapós, ugyanis, ahogy látom, a Hummer-re, meg a Jeep-re ráraktak 1-1 garnítúra gyengébb nyárigumit, látszik a Hummeren többször is, hogy milyen kis mintamélységűek és ritka mintázatúak a gumik. Ezalatt a D-Max-ra meg ráraktak 4 nagy, széles, jó mélységű terepgumit.Így, a viszonyításban kiemelődnek a D-Max "érdemei". Bár, az kétségtelen, hogy elég jól húz a kocsi, mert azért, mint tudjuk, a gumi sem minden! Úgy látszik, az Isuzu is modernizál a hajtás-gombokkal, a drágább, felső kategóriás "városi terepjárókban" szokott csak ilyen technika lenni... Amugy nekem is tervben volt a Hungexpo, de aztán sajna más programom lett a hétvégére...
|
|
|
Naplózva
|
Rohantok széles országútakon. Én a hegyek ösvényeit szerettem. Szépségek mellett futtok el vakon, de ormok fényesedtek meg felettem.
Áprily Lajos
|
|
|
Pyrus
Globális moderátor
Vadász
Nem elérhető
Hozzászólások: 4587
|
|
« Új üzenet #1496 Dátum: 2010. November 14. - 21:51:02 » |
|
Úgy látszik, az Isuzu is modernizál a hajtás-gombokkal, a drágább, felső kategóriás "városi terepjárókban" szokott csak ilyen technika lenni... Jimmyn is ilyen van. Igaz, az is drága, de felső kategóriásnak nem mondanám.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
pnorbi
|
|
« Új üzenet #1497 Dátum: 2010. November 14. - 22:04:39 » |
|
Jimmyn is ilyen van. Igaz, az is drága, de felső kategóriásnak nem mondanám. Alsó-középkategória. Talán...
|
|
|
Naplózva
|
Rohantok széles országútakon. Én a hegyek ösvényeit szerettem. Szépségek mellett futtok el vakon, de ormok fényesedtek meg felettem.
Áprily Lajos
|
|
|
Németh Lajos
Globális moderátor
Vadász
Nem elérhető
Hozzászólások: 9994
|
|
« Új üzenet #1498 Dátum: 2010. November 15. - 10:13:30 » |
|
Üdv, Kalcsob! Szerintem ez a videó kicsit becsapós, ugyanis, ahogy látom, a Hummer-re, meg a Jeep-re ráraktak 1-1 garnítúra gyengébb nyárigumit, látszik a Hummeren többször is, hogy milyen kis mintamélységűek és ritka mintázatúak a gumik.
Én azt tapasztaltam, hogy a gumi mintázatának ott van nagyobb jelentőség, ahol esély van arra, hogy "bütyök" belemenjen a földbe, a bütykök közül pedig a sár gyorsan kipotyogjon. Ahol a mintázat nem hatol a talajba, ott szerintem majdnem azonos, sőt, esetenként rosszabb tapadású az erősen bordázott gumi, mint a "tükörradiál". Példaként említeném, hogy a sárban legyőzhetetlen traktor jeges-fagyos földön a világ legtehetetlenebb járműve. A videofelvételen kopár sziklatalajon, illetve az azon sinylődő silány füvön gyilkolják a gépeket. Szerintem itt viszonylag kicsi a gumi mintázatának szerepe. Persze nyilvánvaló, hogy egy reklámfilm azt igyekszik bemutatni, hogy a készíttető kocsija a legjobb, a többi nyomába sem ér, s ezért a rendező meg is tesz mindent.
|
|
|
Naplózva
|
Vagy láng csap az ódon, vad vármegye-házra, Vagy itt ül a lelkünk tovább leigázva. /Ady/
|
|
|
S.Peti
|
|
« Új üzenet #1499 Dátum: 2010. November 15. - 10:21:40 » |
|
Üdv, Kalcsob! Szerintem ez a videó kicsit becsapós, ugyanis, ahogy látom, a Hummer-re, meg a Jeep-re ráraktak 1-1 garnítúra gyengébb nyárigumit, látszik a Hummeren többször is, hogy milyen kis mintamélységűek és ritka mintázatúak a gumik. Ezalatt a D-Max-ra meg ráraktak 4 nagy, széles, jó mélységű terepgumit.Így, a viszonyításban kiemelődnek a D-Max "érdemei". Bár, az kétségtelen, hogy elég jól húz a kocsi, mert azért, mint tudjuk, a gumi sem minden! Úgy látszik, az Isuzu is modernizál a hajtás-gombokkal, a drágább, felső kategóriás "városi terepjárókban" szokott csak ilyen technika lenni... Amugy nekem is tervben volt a Hungexpo, de aztán sajna más programom lett a hétvégére... Ha jobban megnézed, szerintem a szürkén minimum A/T-s gumi van.
|
|
|
Naplózva
|
...forrókezű fiatal vadásztárs...
|
|
|
|