Oldalak: 1 ... 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 [97] 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 ... 513   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Terepjárók  (Megtekintve 792596 alkalommal)
pnorbi
Vadász
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1948

Majdnem vadász


« Új üzenet #1440 Dátum: 2010. Október 29. - 21:58:31 »

Még leküzdhető homokon sem fogok vele járni, de jó kis vas megyei dagonyában annál többet.
Jó is az! Igen De abból leküzdhetetlenben annál többet. ami persze így már leküzdhetó lesz Ördög
Naplózva

Rohantok széles országútakon.
Én a hegyek ösvényeit szerettem.
Szépségek mellett futtok el vakon,
de ormok fényesedtek meg felettem.

                                 Áprily Lajos
Pyrus
Globális moderátor
Vadász
*
Elérhető Elérhető

Hozzászólások: 4587



« Új üzenet #1441 Dátum: 2010. Október 29. - 22:21:51 »

Még leküzdhető homokon sem fogok vele járni, de jó kis vas megyei dagonyában annál többet.

Ne a dagonyákban menj, hanem az utakon!  Ördög  Stoel
Naplózva
Troja
Vadász
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 906



« Új üzenet #1442 Dátum: 2010. Október 30. - 04:39:36 »

Ne a dagonyákban menj, hanem az utakon!  Ördög  Stoel
Tényleg vaze!  Ördög Erre nem is gondoltam! Fejvakarás
Naplózva
Marksman
Aladdin
Vadász
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4220



« Új üzenet #1443 Dátum: 2010. Október 30. - 10:13:04 »

Tényleg vaze!  Ördög Erre nem is gondoltam! Fejvakarás

Szia!

Majd számolj be légy szíves ha vannak tapasztalatok a Pajerorol, minden érdekel! Mosolyog
Köszönöm!

 Emelem
Naplózva

"és hosszan kígyózó libasorban - útra kél a szafári"
Troja
Vadász
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 906



« Új üzenet #1444 Dátum: 2010. Október 31. - 08:16:17 »

Szia!

Majd számolj be légy szíves ha vannak tapasztalatok a Pajerorol, minden érdekel! Mosolyog
Köszönöm!

 Emelem

Pár hete van nálam, egyenlőre nagyon jók a tapasztalatok. Volt ugyanezzel a 2,5-ös motorral L200-as autóm, szintén 98-as évjáratból. Alap kivitel a rövid fajtából, klíma  nincsen benne.
Országúton kényelmes, gyors, jó a fogyasztása, átlag 9l. A korához képest/ 98-as/ jó állapotú, csak az előző tulaj kutyája amortizálta le egy kicsit a csomeszt, meg erős kutyaszagot hagyott hátra, amit elég nehéz volt kitakarítani.
A rozsda egy kicsit látszik helyenként, de nem báli autó! Ördög

Terepen még csak az országuti gumival voltam vele, de meglepően jól viselkedett, talán a rövid tengelytávnak, meg a difizárnak köszönhetően.
Nagy hátrány a kicsi csomagtartó, de azért egy 80 kg disznót, utána meg egy gím tarvadat sikerült már betennem, Táncol a vadrácsot most csináltam hozzá, éppen szárad a festék.

Egyenlőre ennyi, de bármi kérdésed van szívesen válaszolok! Wave
Naplózva
Marksman
Aladdin
Vadász
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4220



« Új üzenet #1445 Dátum: 2010. Október 31. - 09:31:10 »

Pár hete van nálam, egyenlőre nagyon jók a tapasztalatok. Volt ugyanezzel a 2,5-ös motorral L200-as autóm, szintén 98-as évjáratból. Alap kivitel a rövid fajtából, klíma  nincsen benne.
Országúton kényelmes, gyors, jó a fogyasztása, átlag 9l. A korához képest/ 98-as/ jó állapotú, csak az előző tulaj kutyája amortizálta le egy kicsit a csomeszt, meg erős kutyaszagot hagyott hátra, amit elég nehéz volt kitakarítani.
A rozsda egy kicsit látszik helyenként, de nem báli autó! Ördög

Terepen még csak az országuti gumival voltam vele, de meglepően jól viselkedett, talán a rövid tengelytávnak, meg a difizárnak köszönhetően.
Nagy hátrány a kicsi csomagtartó, de azért egy 80 kg disznót, utána meg egy gím tarvadat sikerült már betennem, Táncol a vadrácsot most csináltam hozzá, éppen szárad a festék.

Egyenlőre ennyi, de bármi kérdésed van szívesen válaszolok! Wave

Szuper!

Alkatrészárak terén kellemesek a tapasztalataim, azt várnám majd, hogy a futóműelemek és a hajtás hogyan bírják a strapát, bár az L200-al nekem is vannak tapasztalataim, és meglepően jók.

Kalappal a géphez!  Emelem
Naplózva

"és hosszan kígyózó libasorban - útra kél a szafári"
pnorbi
Vadász
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1948

Majdnem vadász


« Új üzenet #1446 Dátum: 2010. Október 31. - 09:33:40 »

Láttátok már a legújabb Ford Rangert?
http://www.testcar.hu/hu/news/101018-sidney-leleplezes-ford-ranger-uj-auto.html (képek kicsit lejjebb)
Hát, meg kell vallani, nem néz ki rosszul. Meg, hát, a 3,2 literes, Duratorq TDCi, soros öthengeres motor sem hangzik rosszul! Kacsint
Csak, sajnos az az érzésem, hogy ezzel a ranger-ből is sikerült egy újabb luxusterepjárót csinálni, ami innentől nem feltétlenül a mi céljainkat fogja szolgáni, és nem a mi pénztárcánkhoz lesz igazítva... Vajon miért törénik előbb-utóbb ez minden jobb pick-uppal? Fejvakarás Úgy tűnik, ez a jövő: a pick-up-ok városiasodása... Vállat von
Naplózva

Rohantok széles országútakon.
Én a hegyek ösvényeit szerettem.
Szépségek mellett futtok el vakon,
de ormok fényesedtek meg felettem.

                                 Áprily Lajos
Sanyooo
Vendég
« Új üzenet #1447 Dátum: 2010. Október 31. - 13:00:34 »

"A váltóáttételek és a végáttétel úgy került kialakításra, hogy a gyorsulás kivételes legyen, az autó fogyasztása kedvező maradjon, jók legyenek a vontatási képességek, illetve csöndes legyen a futás."

Ezt a mondatot értelmezné nekem valaki, mert kicsit homályos! Mosolyog
Naplózva
pnorbi
Vadász
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1948

Majdnem vadász


« Új üzenet #1448 Dátum: 2010. Október 31. - 20:14:31 »

"A váltóáttételek és a végáttétel úgy került kialakításra, hogy a gyorsulás kivételes legyen, az autó fogyasztása kedvező maradjon, jók legyenek a vontatási képességek, illetve csöndes legyen a futás."

Ezt a mondatot értelmezné nekem valaki, mert kicsit homályos! Mosolyog
Hát, megpróbálom:
váltóáttétel: ez gondolom még egyértelmű, a váltó áttételezése, meghatározza mikor kell fel/ vissza váltani.
végáttétel: A végáttétel azt határozza meg, hogy a meghajtott kerék egy fordulata alatt, a motor hány fordulatot tesz meg. Ez a szám minnél kisebb, annál hosszabb, és minnél nagyobb, annál rövidebb áttételről beszélünk. A hosszabb áttétel nagyobb végsebességet, de kisebb gyorsulást, a rövidebb áttétel kisebb végsebességet, de nagyobb gyorsulást eredményez. Túl hosszú, vagy túl rövid végáttétel rosszabb teljesítményt nyújt, ráadásul a motor károsodásához is vezethet. A végáttétel kiszámítása egyszerü. x=végáttétel, spur=meghajtott fogaskerék, pinion=motorfogaskerék, belső áttétel=az autónk belső áttétele. x=(spur/pinion)•(belső áttétel) A belső áttételt megtudhatjuk az autónk manualjából.
Ebből adódóan, a gyorsulás és a fogyasztás már érthető.
De hogy a vontatás hogy jön ide?? Fejvakarás
A csöndes futás pedig azért van itt, mert ugye a váltásoknál határozódik meg, hogy mekkora a motorhang váltás előtt/után. Ennyi az összefüggés a csendességgel, dehát ez még függ a gumiktól, az úttipustól, stb. is... ez gondolom egyértelmű is.
ennyit tudtam segíteni. Ha valamiben tévedtem, hozzáértők, kérem javítani! Emelem
Naplózva

Rohantok széles országútakon.
Én a hegyek ösvényeit szerettem.
Szépségek mellett futtok el vakon,
de ormok fényesedtek meg felettem.

                                 Áprily Lajos
Sanyooo
Vendég
« Új üzenet #1449 Dátum: 2010. Október 31. - 20:28:54 »

Hát, megpróbálom:
váltóáttétel: ez gondolom még egyértelmű, a váltó áttételezése, meghatározza mikor kell fel/ vissza váltani.
végáttétel: A végáttétel azt határozza meg, hogy a meghajtott kerék egy fordulata alatt, a motor hány fordulatot tesz meg. Ez a szám minnél kisebb, annál hosszabb, és minnél nagyobb, annál rövidebb áttételről beszélünk. A hosszabb áttétel nagyobb végsebességet, de kisebb gyorsulást, a rövidebb áttétel kisebb végsebességet, de nagyobb gyorsulást eredményez. Túl hosszú, vagy túl rövid végáttétel rosszabb teljesítményt nyújt, ráadásul a motor károsodásához is vezethet. A végáttétel kiszámítása egyszerü. x=végáttétel, spur=meghajtott fogaskerék, pinion=motorfogaskerék, belső áttétel=az autónk belső áttétele. x=(spur/pinion)•(belső áttétel) A belső áttételt megtudhatjuk az autónk manualjából.
Ebből adódóan, a gyorsulás és a fogyasztás már érthető.
De hogy a vontatás hogy jön ide?? Fejvakarás
A csöndes futás pedig azért van itt, mert ugye a váltásoknál határozódik meg, hogy mekkora a motorhang váltás előtt/után. Ennyi az összefüggés a csendességgel, dehát ez még függ a gumiktól, az úttipustól, stb. is... ez gondolom egyértelmű is.
ennyit tudtam segíteni. Ha valamiben tévedtem, hozzáértők, kérem javítani! Emelem

Szia!
Kimerítő válasz volt, köszönöm!
De én arra gondoltam, hogy a cikkíró nagy buzgalmában ellentétes fogalmakat gyúrt össze úgy, hogy azt nyilvánvalóan lehetetlen megvalósítani egy autóban.
Ha kivételesen jó a gyorsulás, akkor nem takarékos a fogyasztás. Ha jó a vontatási képesség, akkor nem jól gyorsul, és nem takarékos. Persze szerintem!
Naplózva
pnorbi
Vadász
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1948

Majdnem vadász


« Új üzenet #1450 Dátum: 2010. Október 31. - 20:42:06 »

Szia!
Kimerítő válasz volt, köszönöm!
De én arra gondoltam, hogy a cikkíró nagy buzgalmában ellentétes fogalmakat gyúrt össze úgy, hogy azt nyilvánvalóan lehetetlen megvalósítani egy autóban.
Ha kivételesen jó a gyorsulás, akkor nem takarékos a fogyasztás. Ha jó a vontatási képesség, akkor nem jól gyorsul, és nem takarékos. Persze szerintem!
Na várjál! azért picit vitatkoznék veled. Ha kivételesen jó a gyorsulás, még nem muszáj vezetés közben 10 mp alatt felpengetni 100-ra. Csak lehet. Tehát attól hogy jól gyorsul, még lehet jó a fogyasztás. Bár gyorsulás közben, kétségtelen hogy nagyobb lesz a gyorsulás.
Attól hogy jó a vontatási képesség, még nem muszáj vontatnod vele, tehát gyorsulhat jól és lehet takarékos. Ezzel csak azt akarom magyarázni, hogy ezek a dolgok nem zárják ki egymást.
Ha azt írta volna: gyorsulás közben takarékos, ill. vontatás közben jól gyorsul és takarékos, akkor igen!
Naplózva

Rohantok széles országútakon.
Én a hegyek ösvényeit szerettem.
Szépségek mellett futtok el vakon,
de ormok fényesedtek meg felettem.

                                 Áprily Lajos
pnorbi
Vadász
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1948

Majdnem vadász


« Új üzenet #1451 Dátum: 2010. Október 31. - 20:45:05 »

Váááááá! Visszaolvasás hiánya! Fej a falba
"Bár gyorsulás közben, kétségtelen hogy nagyobb lesz a gyorsulás." Fej a falba
...nagyobb lesz a fogyasztás! Ördög
Naplózva

Rohantok széles országútakon.
Én a hegyek ösvényeit szerettem.
Szépségek mellett futtok el vakon,
de ormok fényesedtek meg felettem.

                                 Áprily Lajos
Sanyooo
Vendég
« Új üzenet #1452 Dátum: 2010. Október 31. - 21:10:41 »

Na várjál! azért picit vitatkoznék veled. Ha kivételesen jó a gyorsulás, még nem muszáj vezetés közben 10 mp alatt felpengetni 100-ra. Csak lehet. Tehát attól hogy jól gyorsul, még lehet jó a fogyasztás. Bár gyorsulás közben, kétségtelen hogy nagyobb lesz a gyorsulás.
Attól hogy jó a vontatási képesség, még nem muszáj vontatnod vele, tehát gyorsulhat jól és lehet takarékos. Ezzel csak azt akarom magyarázni, hogy ezek a dolgok nem zárják ki egymást.
Ha azt írta volna: gyorsulás közben takarékos, ill. vontatás közben jól gyorsul és takarékos, akkor igen!

Vitatkozhatunk!  Vigyorog
Gyorsuláshoz, kevés hosszú fokozat kell, vontatáshoz sok rövid! A kamionokon, traktorokon hány fokozatú váltókat alkalmaznak? Mosolyog
De hogy ezek takarékosak lennének? 
Szerintem ez egy erősen reklám szagú cikk, amit az is jelez, hogy többet foglalkozik a dukkózással, meg a belső kényelemmel, mint a hajtáslánccal! Azt elintézi azzal, hogy van 2x, meg 4x meghajtású változat is!  Nyihi
Szóval engem nem győzött meg arról, hogy ez egy "kiváló terepjáró"! Szomorú
Naplózva
pnorbi
Vadász
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1948

Majdnem vadász


« Új üzenet #1453 Dátum: 2010. Október 31. - 21:39:06 »

Vitatkozhatunk!  Vigyorog
Gyorsuláshoz, kevés hosszú fokozat kell, vontatáshoz sok rövid! A kamionokon, traktorokon hány fokozatú váltókat alkalmaznak? Mosolyog
Ez most egy találós kérdés? Ördög Mtz-n 8-9 fokozat, ha jól emlékszem a nyárról. Ördög
Idézet
De hogy ezek takarékosak lennének? 
Szerintem ez egy erősen reklám szagú cikk, amit az is jelez, hogy többet foglalkozik a dukkózással, meg a belső kényelemmel, mint a hajtáslánccal! Azt elintézi azzal, hogy van 2x, meg 4x meghajtású változat is!  Nyihi
Szóval engem nem győzött meg arról, hogy ez egy "kiváló terepjáró"! Szomorú
Ez 100%, hogy egy a gyártó által megfogalmazott piárcikk, ugyanis ahogy nézelődtem, még legalább 4 hírportálon találtam kísértetiesen hasonló cikkeket:
1: http://www.testcar.hu/hu/news/101018-sidney-leleplezes-ford-ranger-uj-auto.html
2: http://tranzitonline.eu/2/hirek/hirek/2010-10-14/sidney-ben-leleplezesre-kerult-az-uj-ford-ranger
3. http://www.autoblog.hu/hirek/a_kategoria_elere_tor_az_uj_ford_ranger.html
4. http://www.bevezetem.hu/cikk/sydney-ben-lepleztek-le-az-uj-ford-rangert-1
stbstb...
Engem sem győzött meg a cikk, a képek is csak arról, hogy a designerek megalkottak egy külcsínre jól kinéző pickupot. Ennyi. Emelem
Naplózva

Rohantok széles országútakon.
Én a hegyek ösvényeit szerettem.
Szépségek mellett futtok el vakon,
de ormok fényesedtek meg felettem.

                                 Áprily Lajos
S.Peti
Vadász
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6027



« Új üzenet #1454 Dátum: 2010. Október 31. - 22:08:49 »

http://www.autonavigator.hu/gepjarmu_tavirati_iroda/na_ezert_kell_kerulni_a_pocsolyakat-3387

Ehhez nincs mit fűzni... Rííí
Naplózva

...forrókezű fiatal vadásztárs...
Oldalak: 1 ... 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 [97] 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 ... 513   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás: