Oldalak: 1 ... 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 [88] 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 ... 513   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Terepjárók  (Megtekintve 792585 alkalommal)
Mikibácsi
Vadász
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 181



« Új üzenet #1305 Dátum: 2010. Október 19. - 13:59:27 »

"Az én véleményem az, hogy két autó kell.
Egy az országútra, egy meg a terepre.

A pick-up terepen sem egy nagyágyú, aszfalton pedig iszonyú drága. Nem csak megvenni, fenntartani is. Javítás, alkatrész, fogyasztás, egy sima országúti autóénak cirka kétszerese. Terepre meg kell egy ütni-vágni való keményvas, amihez aránylag olcsó minden. Mondjuk egy 82-es MTZ."

Ezt cáfolnám!
Én a Toyota hiluxomat használom mindenre, családi autó, vagy lőtt vad szállító, de építkezni is jó és hosszú távon autózni is.
Terepen jó gumival (kevés teher a platón nem hátrány) gond nélkül közlekedik, ha olyan sz@r a pálya, akkor nem érdemes autózni.
Fenntartása semmivel sem drágább mint bármilyen más autóé (szakszervízbe persze nem szabad hordani, mert az iszonyú lehúzás), sőt a minősége és megbízhatósága miatt épphogy keveset kell szervizelni. Fogyasztása közúton 7,5-8 liter, vegyesben 9 liter. Kell ennél jobb?  Vállat von
Naplózva

"...A Vadászat megfelelő irányba tereli a vadász személyiségének alakulását. Olyan etikai értéket fejleszt ki benne, amely nélkül a vadászat csupán az ösztönök gyarló megnyilvánulása volna."
kalcsob
Vadász
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 667



« Új üzenet #1306 Dátum: 2010. Október 19. - 14:11:10 »

"Az én véleményem az, hogy két autó kell.
Egy az országútra, egy meg a terepre.

A pick-up terepen sem egy nagyágyú, aszfalton pedig iszonyú drága. Nem csak megvenni, fenntartani is. Javítás, alkatrész, fogyasztás, egy sima országúti autóénak cirka kétszerese. Terepre meg kell egy ütni-vágni való keményvas, amihez aránylag olcsó minden. Mondjuk egy 82-es MTZ."

Ezt cáfolnám!
Én a Toyota hiluxomat használom mindenre, családi autó, vagy lőtt vad szállító, de építkezni is jó és hosszú távon autózni is.
Terepen jó gumival (kevés teher a platón nem hátrány) gond nélkül közlekedik, ha olyan sz@r a pálya, akkor nem érdemes autózni.
Fenntartása semmivel sem drágább mint bármilyen más autóé (szakszervízbe persze nem szabad hordani, mert az iszonyú lehúzás), sőt a minősége és megbízhatósága miatt épphogy keveset kell szervizelni. Fogyasztása közúton 7,5-8 liter, vegyesben 9 liter. Kell ennél jobb?  Vállat von

Milyen évjáratú a Hiluxod?
Naplózva

Üdv: Bence
Fomec
Vadász
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1029


« Új üzenet #1307 Dátum: 2010. Október 19. - 14:13:31 »

Erre is van megoldás, lejtőnek lefelé állj meg, s vagy beindul vagy hazagurul.  Ördög
Na ja!
Fomec meg visz egy pótkocsit földet is, hogy legyen egy kis "lejtő" a területen.  Ördög
Hát ide több pótkocsival is kellene. Van nálunk egy Jen-domb nevezetű hely, ami úgy 3-4 méterrel magasabb, mint a körülötte lévő terület. Ilyen "dombjaink" vannak. Ördög Max a töltésoldal lenne erre alkalmas, ott viszont a vízügyesek fejeznék ki nemtetszésüket, joggal.
Naplózva
Forend
Vadász
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3728



« Új üzenet #1308 Dátum: 2010. Október 19. - 14:15:20 »

Jó az az Amarok, biztos leveri a Japánokat   :Mosolyog Stoel S.Peti, ja és a CR motor még nem megy tönkre, ja-ja majd eljön neki is az ideje, a PD se az elején csődöltek, bár a 2,0 az már az elején is...
Ha akarsz magadnak, rendeld minél előbb mert 6-7 hó a száll idő, addigra se lesz sok tapasztalat belőle, mert nem futnak Európában még, azt meg nem mindig mérvadó, hogy a nagy vízen túl jó az autó, más a piac, más a hibaszázalék szorzó Kacsint
Céges autónak jó, az áfa miatt, de a Passatból kevesen ülnek majd át, főleg ha előtte belenyúltak, az meg hogy ez nem pattod az nem igaz.

Ja és természeten ehhez is árulnak alkatrészt, úgyhogy általában javítható. Ördög Stoel S.Peti

 Wave

Naplózva

Üdv End
S.Peti
Vadász
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6027



« Új üzenet #1309 Dátum: 2010. Október 19. - 14:19:25 »

Jó az az Amarok, biztos leveri a Japánokat   :Mosolyog Stoel S.Peti, ja és a CR motor még nem megy tönkre, ja-ja majd eljön neki is az ideje, a PD se az elején csődöltek, bár a 2,0 az már az elején is...
Ha akarsz magadnak, rendeld minél előbb mert 6-7 hó a száll idő, addigra se lesz sok tapasztalat belőle, mert nem futnak Európában még, azt meg nem mindig mérvadó, hogy a nagy vízen túl jó az autó, más a piac, más a hibaszázalék szorzó Kacsint
Céges autónak jó, az áfa miatt, de a Passatból kevesen ülnek majd át, főleg ha előtte belenyúltak, az meg hogy ez nem pattod az nem igaz.

Ja és természeten ehhez is árulnak alkatrészt, úgyhogy általában javítható. Ördög Stoel S.Peti

 Wave


Majd meglátjuk mit mutat...már ha lesz aki be is vallja...majd utólag. Ördög
Naplózva

...forrókezű fiatal vadásztárs...
Mikibácsi
Vadász
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 181



« Új üzenet #1310 Dátum: 2010. Október 19. - 14:19:34 »

Kalcsob!
2003-as SR5-ös
Naplózva

"...A Vadászat megfelelő irányba tereli a vadász személyiségének alakulását. Olyan etikai értéket fejleszt ki benne, amely nélkül a vadászat csupán az ösztönök gyarló megnyilvánulása volna."
Németh Lajos
Globális moderátor
Vadász
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 9994



« Új üzenet #1311 Dátum: 2010. Október 19. - 14:23:23 »

Nekem L200 volt.
A télen szétment a kardán, olyan szinten, hogy az elejével kellett hazamenni.
Egy új kardán 430 e Ft lett volna, de szerzett a szakszervíz 170-ért bontottat. Még meg is kellett volna köszönnöm! Valahogy nem csúszott ki a számon a hálaadás.
Elhiszem, hogy ha hetente nem fürdeted meg a sárban, sokáig hibátlanul elmegy. De ha dagonyázik, negyedévente cserélhetsz rajta ezt-azt a hajtásláncban. És bizony aranyáron. Nekem arra soha nem volt időm, hogy napokig járjam a bontókat alkatrészért, meg az autó is mindennap kellett, évi 4-600 ezer elment szervízre.  9 alatt átlagban nem evett. A legócskább gumit nem adták oda rá 40 alatt.
Látom, hogy egy közeli ismerősöm mit költ egy 1.4-es Opel Astrára. 240 ezer km. van benne.
Azt nyugodtan kijelenthetem, hogy fele annyiba kerül neki egy km, mint nekem került a Mitsuval.

Mindemellett szerettem az L200-ast és nagyon hiányzik. De azt hiszem, nem veszek többé.
  
Naplózva

Vagy láng csap az ódon, vad vármegye-házra,
Vagy itt ül a lelkünk tovább leigázva.  /Ady/
Forend
Vadász
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3728



« Új üzenet #1312 Dátum: 2010. Október 19. - 14:34:53 »

Fox!

A common rail nem japán ötlet? Fejvakarás Vállat von
Lehet, hogy rosszul tudom. Stoel

Igazából, senki és mindenki magáénak mondja, csak más néven.
Talán autóba a Fiatba és az Alfákba szerelték az elsőket, de amúgy a nagy vízen túl a Ződ Traktor is sokat tett, hogy jó legyen az utókornak, meg valami kisebb gyártó...
A japánok későn szálltak a bizniszbe, mert nekik az autó benzines volt, (állatába) de az is biztos, hogy némelyik márkánál pl Nissan, Mitshu baj volt mikor Renaultba szerelmesedtek bele, és vették át amit kellett.

Igazából az a baj a mai autógyártással, hogy a környezeti normák szerint minimális Co kibocsájtásúnak kellene lenni az autónak, ez hozza a sok elektromos kütyüt, és újított megoldásokat, amik nem tudnak kiforrni a piaci verseny miatt, A vevő oldal meg azt szeretné ha 4 lityivel menne százon, és lenne benne legalább 150 Le.   S.Peti Stoel Wave
Naplózva

Üdv End
S.Fox
Vendég
« Új üzenet #1313 Dátum: 2010. Október 19. - 14:54:22 »

A Nissan Renault szerelme elég egyoldalú volt. Renault nélkül a Nissan ma ipartörténeti emlék lenne, mint pl. a Rover. Ahogy a Mazda is valószínűleg a Ford nélkül. És a Mazdák kis dízelmotorjai sem véletlenül hasonlítanak a PSA HDI-re  Kacsint
Naplózva
S.Fox
Vendég
« Új üzenet #1314 Dátum: 2010. Október 19. - 14:56:55 »

bocs az offért de ezt sem a ferdeszeműek tervezték  Kacsint

http://www.vezess.hu/hirek/keszul_elso_volkswagen_suzuki/27106/
Naplózva
S.Peti
Vadász
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6027



« Új üzenet #1315 Dátum: 2010. Október 19. - 15:28:41 »

bocs az offért de ezt sem a ferdeszeműek tervezték  Kacsint

http://www.vezess.hu/hirek/keszul_elso_volkswagen_suzuki/27106/
Rííí Rííí Rííí




 Ördög S.Peti
Naplózva

...forrókezű fiatal vadásztárs...
Lacus
Vadász
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3936



« Új üzenet #1316 Dátum: 2010. Október 19. - 15:57:04 »

     Sajnos ,  ami átmegy a nagy vizen nem kicsit jobb   Igen Igen Igen Igen ""nem mindig mérvadó, hogy a nagy vízen túl jó az autó, más a piac, más a hibaszázalék szorzó""" Igaz ott nem luxus a szgk . mint nálunk . Az amerikai ember lába az autó , mondták régen .  Igen Látva egy két videót jobban meg is becsülik . Az én szuper járgányomra / 20 éves  Ördög / Papirt tesznek --- ipari hulladék ---...nincs komment   Wave
Naplózva

Üdv Lacus.

/ " Ifjaik majdnem mindennap vadászaton voltak; ezért aztán attól az időtől fogva mindmostanáig a magyarok jobb vadászok is, mint a többi nemzetek.  "  / Anonymus
Forend
Vadász
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3728



« Új üzenet #1317 Dátum: 2010. Október 19. - 16:09:01 »

Egy ügyfél története:

Megunta emberünk, hogy a Lada sokat zabál, és vett egy GoltII szívó diesel-t minden szép volt, ment az üzlet, és eladta vett helyette egy Citromot, ekkor kezdődött a kálvária, sok probléma, jött egy Alfa mert teccik az asszonynak, az autóval sok a gond, jött a csere vett egy IV golfot csak sajna átbaszták az autó szar lett/volt, motorfelújítás stb. majd elkezdett büfögni, átpártolt Toyotára , összetört, még egy, ez mán nem volt olyan jó, több kisebb probléma, jött a Zomm-zomm mazda, belenyúlt emberünk, nem tudták mi a baja valami rejtett probléma, vissza Toyota Avensis, kettős tömegű, garin belül, és utána is, át Passat 2,0 PDTDI, hát ez sem jött be. Közben még volt második autónak Fiat, Opel, Ford is otthon de nem csak kisebb problémáik voltak vele.
Emberünk ezt így elmondta, és kérdezte mit tanácsolok Stoel Ördög, én meg csak annyit mondta vegye vissza a Golf II a szomszédtól...
Még aznap hívott, hogy visszavette Meglepődött Meglepődött, legalább az még mindig megy, és ha kell lesz autó ami működik is... Ördög Ördög

 Stoel
Naplózva

Üdv End
Forend
Vadász
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3728



« Új üzenet #1318 Dátum: 2010. Október 19. - 16:10:58 »

A Nissan Renault szerelme elég egyoldalú volt. Renault nélkül a Nissan ma ipartörténeti emlék lenne, mint pl. a Rover. Ahogy a Mazda is valószínűleg a Ford nélkül. És a Mazdák kis dízelmotorjai sem véletlenül hasonlítanak a PSA HDI-re  Kacsint

A szerelem, na azóta lehet is szerelni... Ördög Ördög Ördög
 Igen Igen
Naplózva

Üdv End
S.Peti
Vadász
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6027



« Új üzenet #1319 Dátum: 2010. Október 19. - 16:14:26 »

Egy ügyfél története:

Megunta emberünk, hogy a Lada sokat zabál, és vett egy GoltII szívó diesel-t minden szép volt, ment az üzlet, és eladta vett helyette egy Citromot, ekkor kezdődött a kálvária, sok probléma, jött egy Alfa mert teccik az asszonynak, az autóval sok a gond, jött a csere vett egy IV golfot csak sajna átbaszták az autó szar lett/volt, motorfelújítás stb. majd elkezdett büfögni, átpártolt Toyotára , összetört, még egy, ez mán nem volt olyan jó, több kisebb probléma, jött a Zomm-zomm mazda, belenyúlt emberünk, nem tudták mi a baja valami rejtett probléma, vissza Toyota Avensis, kettős tömegű, garin belül, és utána is, át Passat 2,0 PDTDI, hát ez sem jött be. Közben még volt második autónak Fiat, Opel, Ford is otthon de nem csak kisebb problémáik voltak vele.
Emberünk ezt így elmondta, és kérdezte mit tanácsolok Stoel Ördög, én meg csak annyit mondta vegye vissza a Golf II a szomszédtól...
Még aznap hívott, hogy visszavette Meglepődött Meglepődött, legalább az még mindig megy, és ha kell lesz autó ami működik is... Ördög Ördög

 Stoel
Régebben autót csináltak...nem fogyasztási eszközt.
MB 300TD Piál
Naplózva

...forrókezű fiatal vadásztárs...
Oldalak: 1 ... 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 [88] 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 ... 513   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás: