Oldalak: 1 ... 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 [86] 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 ... 513   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Terepjárók  (Megtekintve 792609 alkalommal)
S.Fox
Vendég
« Új üzenet #1275 Dátum: 2010. Október 19. - 09:35:15 »

Eddig sem volt szerintem komoly terepjárójuk...ez sem az.
VW-t meg csak akkor vennék, ha más nem lenne.

Na erre nem mondok semmit ...
Naplózva
Tamás
Vadász
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 830



« Új üzenet #1276 Dátum: 2010. Október 19. - 09:45:49 »

Eddig sem volt szerintem komoly terepjárójuk...ez sem az.
VW-t meg csak akkor vennék, ha más nem lenne.

Ha terepjáróként nem is, de pickup-ként biztosan meg fogja állni a helyét.
Naplózva

"Nem az a lényeg, hogy hol vadászik az ember, hanem hogy kivel."
S.Peti
Vadász
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6027



« Új üzenet #1277 Dátum: 2010. Október 19. - 09:46:37 »

Ha terepjáróként nem is, de pickup-ként biztosan meg fogja állni a helyét.
Autóként nem hiszem...
Naplózva

...forrókezű fiatal vadásztárs...
S.Peti
Vadász
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6027



« Új üzenet #1278 Dátum: 2010. Október 19. - 09:47:46 »

Na erre nem mondok semmit ...
Mégis... Fejvakarás
Naplózva

...forrókezű fiatal vadásztárs...
S.Fox
Vendég
« Új üzenet #1279 Dátum: 2010. Október 19. - 11:17:58 »

Autóként nem hiszem...

Aha.
Igazad van, a VW-csoport közismerten sz.r autókat gyárt. Azért adnak el belőlük Európában a legtöbbet, sőt most már itthon is. Ez arra bizonyíték, hogy sok a mazochista a világban, akik szeretnek magukkal kicseszni.
De biztos hallott mindenki olyan valakiről, akinek az unokatesójának az ükanyjának a mostohagyerekének a fiánál egyszer megállt a motor a 800 ezer kilométeres olaszból hozott dízel Passatban.
Naplózva
nagysas
Globális moderátor
Vadász
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4147


TSP


« Új üzenet #1280 Dátum: 2010. Október 19. - 11:28:35 »

Nem adok egy évet és leveri a Navarrát is eladásban, figyeljétek meg. Bruttó 6 milláért "már" adnak nem a fapados verzióból, 20 % bevezető akció van rá. Kinéz olyan jól és tud annyit a kategóriatársaival összehasonlítva, hogy vinni fogják, mint a cukrot. Dél-Amerikában fél éve árulják, eddig panaszmentes. Szerintem tarolni fog....
Naplózva

Ó Sunny... a tyúkok előtt mindig legyen víz!!
在我赤裸的身上牺牲一只山羊
Voldi
Adminisztrátor
Vadász
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 9523


Piros betűs nagyokos...


« Új üzenet #1281 Dátum: 2010. Október 19. - 11:32:12 »

Dél-Amerikában fél éve árulják, eddig panaszmentes. Szerintem tarolni fog....

Na azért ez plusz információ nekem. Ha egy év múlva is az lesz, mármint panaszmentes, akkor valóban van esélye.
Bár nem fenyeget annak terhe, hogy bármit is tudnék most vásárolni sajnos.  Rííí
Naplózva

-Voldi, ritka rusnya vagy alsógatyában...
-Levegyem?

-"Ha mindenki úgy tesz, ahogy tenni köll, akkor minden úgy lösz, ahogy lenni köll!"
kalcsob
Vadász
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 667



« Új üzenet #1282 Dátum: 2010. Október 19. - 11:37:13 »

Én is értem, hogy csak a Terrano és a Samurai a terepjáró, (tényleg nagyon jók) de mi van ha valaki sokat jár aszfalton és haladni is akar de főleg nem akarja szétrázatni magát! Vagy netán rendszeresen nagy dolgokat szállít, mint például üzemanyagot a gépekhez! És nem extrém terepen használja! Az ilyen dolgokra miért nem jó a pickup?
Szerintem jó és megbízható márka a VW.
Igaz, hogy új ez a VW Amarok, és biztos lesznek gyermekbetegségei, de hasonló árért adják mint a többit! Viszont mechanikus difizárral, 6-os váltóval, pickupok közt a legnagyobb platóval, a legnagyobb teherbírással, és a legkisebb fogyasztással! Szerintem nem lebecsülendő! Az elvárosiasodott japán gépek között fog tudni érvényesülni!
Én kipróbálnám!
Naplózva

Üdv: Bence
S.Fox
Vendég
« Új üzenet #1283 Dátum: 2010. Október 19. - 11:51:23 »

Én is értem, hogy csak a Terrano és a Samurai a terepjáró, (tényleg nagyon jók) de mi van ha valaki sokat jár aszfalton és haladni is akar de főleg nem akarja szétrázatni magát! Vagy netán rendszeresen nagy dolgokat szállít, mint például üzemanyagot a gépekhez! És nem extrém terepen használja! Az ilyen dolgokra miért nem jó a pickup?
Szerintem jó és megbízható márka a VW.
Igaz, hogy új ez a VW Amarok, és biztos lesznek gyermekbetegségei, de hasonló árért adják mint a többit! Viszont mechanikus difizárral, 6-os váltóval, pickupok közt a legnagyobb platóval, a legnagyobb teherbírással, és a legkisebb fogyasztással! Szerintem nem lebecsülendő! Az elvárosiasodott japán gépek között fog tudni érvényesülni!
Én kipróbálnám!

 Igen
Naplózva
S.Peti
Vadász
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6027



« Új üzenet #1284 Dátum: 2010. Október 19. - 11:57:24 »

Én is értem, hogy csak a Terrano és a Samurai a terepjáró, (tényleg nagyon jók) de mi van ha valaki sokat jár aszfalton és haladni is akar de főleg nem akarja szétrázatni magát! Vagy netán rendszeresen nagy dolgokat szállít, mint például üzemanyagot a gépekhez! És nem extrém terepen használja! Az ilyen dolgokra miért nem jó a pickup?
Szerintem jó és megbízható márka a VW.
Igaz, hogy új ez a VW Amarok, és biztos lesznek gyermekbetegségei, de hasonló árért adják mint a többit! Viszont mechanikus difizárral, 6-os váltóval, pickupok közt a legnagyobb platóval, a legnagyobb teherbírással, és a legkisebb fogyasztással! Szerintem nem lebecsülendő! Az elvárosiasodott japán gépek között fog tudni érvényesülni!
Én kipróbálnám!
Nálunk a cégnél az autók Passatok...mind fődarabcserés (motor, váltó, komplett vezérlés) volt, vagy a teljes autót cserélték. 2,0 PD TDI.
Egy autót csak egy és ugyanaz az ember hajtja.
Egy középkorú hölgynek is van céges Passatja...Ő nem hajtja, de nem is megy. Ördög
A négykerekes kombit 3 hónapon belül kicserélték, megállt.
Nincs olyan ismerősöm, aki meg lenne elégedve a PD-kel.
Megvárnám én azt az egy évet vele... Ördög

Bár az új VW-ben azt hiszem, hogy japán technológia van... :Mosolyog

És a terepjáró merevhidas.
MB G 300TD Igen Piál

Naplózva

...forrókezű fiatal vadásztárs...
manipulus
Vadász
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1179


Vadásztacskó vezető


WWW
« Új üzenet #1285 Dátum: 2010. Október 19. - 11:58:05 »

De már Ők is ráírják a saját autójukra a minőséget  Nyihi

http://loadinform.com/2010-volkswagen-amarok/

Naplózva

Nem láttam még vadat, mely szánná magát.
A madár fagyottan zuhan le az ágról,
de sosem gondolt rá, hogy sajnálja magát.

www.vadaszkutyaiskola.freewb.hu
http://manipulus.ewk.hu/
Voldi
Adminisztrátor
Vadász
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 9523


Piros betűs nagyokos...


« Új üzenet #1286 Dátum: 2010. Október 19. - 12:06:21 »

Ha már álmodozunk, akkor ISUZU!

http://www.isuzu.co.uk/vehicles/denver/

Ez speciel 5 milla alatt van. Ott!
Naplózva

-Voldi, ritka rusnya vagy alsógatyában...
-Levegyem?

-"Ha mindenki úgy tesz, ahogy tenni köll, akkor minden úgy lösz, ahogy lenni köll!"
S.Fox
Vendég
« Új üzenet #1287 Dátum: 2010. Október 19. - 12:07:04 »

Ezek közül a motorok közül egy sem PD TDI, vakvágány volt, a VW is elismerte, a mostani mind common rail.
Egyetlen VW-ben sincs japán technológia tudomásom szerint, a motorokban biztosan nincs. Viszont a Suzuki jövő évtől VW motorokat (is) használ majd, ahogy a Mitsu is tette eddig a Lancerben a szar PD TDI-kel.

A hál Istennek még mindig használatban lévő céges Corollánk  Hány óta nem biztos, hogy vennék BÁRMILYEN japán autót. Kollégám ÚJ Subaru Imprezát vett egy éve, Ő pl már biztos benne, hogy sohasem vesz többet

Naplózva
kalcsob
Vadász
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 667



« Új üzenet #1288 Dátum: 2010. Október 19. - 12:11:41 »

Érdekes amit írsz! Nálunk is ugyanezek a Passatok vannak és én még nem hallottam panaszt rájuk! De ezek szerintem csak TDI, nem PDTDI!
MB G 300TD igen, biztos, hogy azt vennék, ha lenne 5 x-em a fecnin pont jókor jó helyen!

Nálunk a cégnél az autók Passatok...mind fődarabcserés (motor, váltó, komplett vezérlés) volt, vagy a teljes autót cserélték. 2,0 PD TDI.
Egy autót csak egy és ugyanaz az ember hajtja.
Egy középkorú hölgynek is van céges Passatja...Ő nem hajtja, de nem is megy. Ördög
A négykerekes kombit 3 hónapon belül kicserélték, megállt.
Nincs olyan ismerősöm, aki meg lenne elégedve a PD-kel.
Megvárnám én azt az egy évet vele... Ördög

Bár az új VW-ben azt hiszem, hogy japán technológia van... :Mosolyog

És a terepjáró merevhidas.
MB G 300TD Igen Piál


Naplózva

Üdv: Bence
nagysas
Globális moderátor
Vadász
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4147


TSP


« Új üzenet #1289 Dátum: 2010. Október 19. - 12:13:15 »

Nálunk a cégnél az autók Passatok...mind fődarabcserés (motor, váltó, komplett vezérlés) volt, vagy a teljes autót cserélték. 2,0 PD TDI.
Egy autót csak egy és ugyanaz az ember hajtja.


Állapotfelméréskor ki akarták velem cseréltetni a váltót, a hátsó szélvédőt (!), a tükröket (!), közölték, hogy 10000 km-ként a stabilizátorpálcákat, lengőkarokat, gumibakokat is cserélni kell, továbbá mivel gyakran kiégeti az izzót, így a komplett lámpaelektronikát, stb... soroljam? Mi lett belőle: 300-ft-os izzó cserélve van kéthavonta 2 mozdulatból, és az autó azóta is megy hibamentesen. Ennyit a szervízekről. Ha a cég elbírja, senkinek nem fáj. Turbós autót meg kb 5000 km alatt ki lehet nyírni, mindegy milyen jel díszeleg az elején.
Naplózva

Ó Sunny... a tyúkok előtt mindig legyen víz!!
在我赤裸的身上牺牲一只山羊
Oldalak: 1 ... 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 [86] 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 ... 513   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás: