S.Peti
|
|
« Új üzenet #1185 Dátum: 2010. Szeptember 22. - 11:17:18 » |
|
A 3-4 éves ilyen nem sokkal drágább, mint a 15 éves G. Fordítva nem igaz A másik: miért szükséges, hogy 1 millió kilométert menjen egy motor? Az ükunokám nem biztos, hogy használni fogja Az unokáink már azt sem fogják tudni, mi a dízelmotor? Én amilyen bolond vagyok, egy Steyrt, vagy G-t használnék akár 20 éven keresztül is.
|
|
|
Naplózva
|
...forrókezű fiatal vadásztárs...
|
|
|
S.Fox
Vendég
|
|
« Új üzenet #1186 Dátum: 2010. Szeptember 22. - 11:18:21 » |
|
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
S.Peti
|
|
« Új üzenet #1187 Dátum: 2010. Szeptember 22. - 12:03:58 » |
|
De egy Samut is. :
|
|
|
Naplózva
|
...forrókezű fiatal vadásztárs...
|
|
|
RWS
|
|
« Új üzenet #1188 Dátum: 2010. Szeptember 22. - 12:42:03 » |
|
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
pati
|
|
« Új üzenet #1189 Dátum: 2010. Szeptember 22. - 20:44:39 » |
|
Akit vadásztatok nemrég vett egy "öreg", 5 éves G-s Mercit. AMG, meg minden fütyfürütty van rajta, azért már mondta, hogy inkább az UAZ-zal menjünk, ha olyan a terep, hát olyan. Az árát inkább nem írnám le, de vagy 30 évig tankolnám meg javítanám belőle az UAZ-t, s még maradna belőle kocsmázni is bőven. Ja, és lehetetlen hallkan becsukni a Merci ajtajait.
Az egyik kollégának UAZ, Niva, L200 sorrendben voltak (vannak) terepjárói, s a terpjáró képességet is erre a sorrendre teszi. Igaz az orosz csoda hátsó kereke most előzte meg az elejét, féltengejestűl.
Ma bátor volt a vendég, s Mercivel terepeztünk, szerintem még a ventillátort is bekapcsolta, a végén már nem bírtam követni, hogy a sok kütyü, amit bekapcsolt az mi, de így is volt egy-két hely, ahonnan hátrafelé menekültünk. Legalább valami fogalma van a terepezésről, s nem rugatta el.
|
|
|
Naplózva
|
"A vadász legbiztosabb fegyvere a türelem." Üdv: pati
|
|
|
S.Peti
|
|
« Új üzenet #1190 Dátum: 2010. Szeptember 22. - 20:47:47 » |
|
Ma bátor volt a vendég, s Mercivel terepeztünk, szerintem még a ventillátort is bekapcsolta, a végén már nem bírtam követni, hogy a sok kütyü, amit bekapcsolt az mi, de így is volt egy-két hely, ahonnan hátrafelé menekültünk. Legalább valami fogalma van a terepezésről, s nem rugatta el.
Egy jó G-n három kis kapcsolót érdemes kapcsolgatni...
|
|
|
Naplózva
|
...forrókezű fiatal vadásztárs...
|
|
|
pati
|
|
« Új üzenet #1191 Dátum: 2010. Szeptember 22. - 20:54:08 » |
|
Egy jó G-n három kis kapcsolót érdemes kapcsolgatni... Amelyik a középkonzol tetején van, s az alján sárga a tetején meg piros lámpa van? Ezeket valami difizárnak néztem az ábrák alapján. A váltó mögött volt egy high-Low (lehet, hogy nem így kell írni) kapcsoló, gondolom ez a "felező". De ezeken kívűl is nyomogatott valamiket, hogy miket, azt nem láttam. Egyébként automata váltós, s mivel nem sok üres gombhely van rajta, gondolom fullos. Csak az "anyós" ülés állításához van vagy 10 gomb...
|
|
|
Naplózva
|
"A vadász legbiztosabb fegyvere a türelem." Üdv: pati
|
|
|
Pyrus
Globális moderátor
Vadász
Nem elérhető
Hozzászólások: 4587
|
|
« Új üzenet #1192 Dátum: 2010. Szeptember 22. - 21:11:09 » |
|
Csak az "anyós" ülés állításához van vagy 10 gomb...
Gondolom az egyik a katapult!
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Marksman
|
|
« Új üzenet #1193 Dátum: 2010. Szeptember 22. - 21:13:56 » |
|
Mint a mai "termést" olvasom, tényleg mindenki másra esküszik. De azért így van ez jól. Különbözünk, jól megférünk... Bent, ez a Wrangler a Swamperrel nagyon brutál
|
|
|
Naplózva
|
"és hosszan kígyózó libasorban - útra kél a szafári"
|
|
|
pati
|
|
« Új üzenet #1194 Dátum: 2010. Szeptember 22. - 21:24:59 » |
|
Gondolom az egyik a katapult! Akkor vigyázzak, nehogy repüljek?
|
|
|
Naplózva
|
"A vadász legbiztosabb fegyvere a türelem." Üdv: pati
|
|
|
feketeerdö
|
|
« Új üzenet #1195 Dátum: 2010. Szeptember 22. - 22:32:20 » |
|
Idő előtt feladtátok! Vettem egyszer egy új nagynevű német autó teljesen új konstrukciós típusát. Mentem vele 15 ezer km-ert és szétesett a futóműve. Bementem a szervízbe, mondták, hogy nincs gond cserélik. 970-ezer lesz az ára. (96-ban) Mondom, hogy felejtsék el, perelek! Mondják, hogy ne-ne-ne, beszélnek a generálimportőrrel. Két nap után válasz: felét bevállalják! Mondom nem nyert, mert egy ócska Dacia is többet bír ennél. Azért nem azt vettem. Hát, nagy gond ez nagyon, faxolni kell Ingoldstadtba meg egyéb buta szöveg. Mondom tessék, megvárom.... Pár nap múlva jön a válasz, hogy a gyár kivételesen kicseréli térítésmentesen. Hajrá... Viszem a szervízbe, mondja a szaki: Nocsak megint egy futóműves A4-es... Kérdezem, hogy ez egyértelmű? Mondja zavartan hogy nem, de 10-ből nyolcat cserére visszahoznak. Utána még kétszer meghalt a műszerfala, azt is kicserélték garanciában. Remélem máig boldog vele valaki. Ugyanakkor a most aktuális utóddal semmi gond! Szia! Németországban a VAG elsö fútómüvéhez komplett satzokat árulnak, mert ugyis kikopik az egész rövid idö alatt. Üdv Gyuri
|
|
|
Naplózva
|
Don´t eat yellow snow
|
|
|
pati
|
|
« Új üzenet #1196 Dátum: 2010. Szeptember 23. - 10:46:22 » |
|
Csak az "anyós" ülés állításához van vagy 10 gomb...
Ma volt időm, megszámoltam, s csak picit tévedtem, mert 12-ig jutottam. Lehet, hogy van még, de ennyi biztos.
|
|
|
Naplózva
|
"A vadász legbiztosabb fegyvere a türelem." Üdv: pati
|
|
|
nagysas
Globális moderátor
Vadász
Elérhető
Hozzászólások: 4147
TSP
|
|
« Új üzenet #1197 Dátum: 2010. Szeptember 23. - 11:07:06 » |
|
Ma volt időm, megszámoltam, s csak picit tévedtem, mert 12-ig jutottam. Lehet, hogy van még, de ennyi biztos.
Mi sem egyszerűbb. "G-s feleségek szeretett nőági felmenőinek" kényelmét minden kétséget kizáróan ki kell elégíteni, tekintve, hogy nincs belőle metálpiros, és vonalzóval tervezetetett nem Giugaro által
|
|
|
Naplózva
|
Ó Sunny... a tyúkok előtt mindig legyen víz!! 在我赤裸的身上牺牲一只山羊
|
|
|
pati
|
|
« Új üzenet #1198 Dátum: 2010. Szeptember 23. - 11:16:52 » |
|
Mi sem egyszerűbb. "G-s feleségek szeretett nőági felmenőinek" kényelmét minden kétséget kizáróan ki kell elégíteni, tekintve, hogy nincs belőle metálpiros, és vonalzóval tervezetetett nem Giugaro által Van egy nagy előnye, a navigációs képernyőt egyszerűen ki lehet kapcsolni (on-off gomb), mert lehet, hogy mi vagyunk a bénák, de a Hilux-nál nem jöttünk rá, hogy ez hogy lehetséges, és ha szürkületben vagy sötétben lámpa nélkül akar közlekedni az ember, akkor nagyon zavaró, mert belevilágít az illető szemébe. Találtunk egy pwr gombot, de azzal csak navigációról audióra tudtuk kapcsolni. Esetleg valakinek ötlete a letakaráson, kikötésen, betörésen kívűl?
|
|
|
Naplózva
|
"A vadász legbiztosabb fegyvere a türelem." Üdv: pati
|
|
|
nagysas
Globális moderátor
Vadász
Elérhető
Hozzászólások: 4147
TSP
|
|
« Új üzenet #1199 Dátum: 2010. Szeptember 23. - 11:41:39 » |
|
Van egy nagy előnye, a navigációs képernyőt egyszerűen ki lehet kapcsolni (on-off gomb), mert lehet, hogy mi vagyunk a bénák, de a Hilux-nál nem jöttünk rá, hogy ez hogy lehetséges, és ha szürkületben vagy sötétben lámpa nélkül akar közlekedni az ember, akkor nagyon zavaró, mert belevilágít az illető szemébe. Találtunk egy pwr gombot, de azzal csak navigációról audióra tudtuk kapcsolni. Esetleg valakinek ötlete a letakaráson, kikötésen, betörésen kívűl?
Bal sarkában a gombot letekered kattanásig? Vagy az csak a magnó?
|
|
|
Naplózva
|
Ó Sunny... a tyúkok előtt mindig legyen víz!! 在我赤裸的身上牺牲一只山羊
|
|
|
|