zsolt68
|
|
« Új üzenet #1155 Dátum: 2010. Szeptember 21. - 20:37:21 » |
|
...esetleg egy Defi.
Minap kalauzolt egy természetvédelmi őr, valamiért panaszkodott a Defijére, mire viccből megkérdeztem: "nincs pénze a cégnek egy rendes Nívára?" - Na, erre kitört belőle a panasz, hogy mindenhol elakadt vele, mikor megkapta a Níva után, pedig gyerekkora óta az volt a legdédelgetettebb álma, reménye, hogy ilyet vezethessen... Azt mondta, az egyetlen előnye, hogy kicsivel többet lehet bele pakolni.
|
|
|
Naplózva
|
Gondolkodom, tehát vagyok. De ha nem gondolkodom, sokkal jobban vagyok.
|
|
|
wetzlar
Vendég
|
|
« Új üzenet #1156 Dátum: 2010. Szeptember 21. - 20:40:33 » |
|
Nagyon jó a Niva, valami okból kifolyólag nálunk már! senkinek sincs. De egy rövid G, vagy Steyr nagyon ott van...esetleg egy Defi.
Nálunk most adja el a Frontérát az egyik tagunk és 5 év kitérő után visszatér a Nívához. A G Mercik, meg a Steyr-ek tényleg jók, de az áruk megfizethetetlen a halandó magyarnak. Nekem a Samu volt megszokhatatlan, rendkívül kicsi a hely benne, legalábbis elöl két megtermett embernek, beöltözve már nagyon nyűgös volt, társas vadászatra meg hárman, puskákkal meg hóbelebanccal már azt kell mondjam szenvedés volt az a 7-8 km is. Ha pénzt is áldozhatnék egy olyan autóra amivel terepen is jól elvagyok és elvisz gond nélkül akár többszáz km-re is, akkor Vitara.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Németh Lajos
Globális moderátor
Vadász
Nem elérhető
Hozzászólások: 9994
|
|
« Új üzenet #1157 Dátum: 2010. Szeptember 21. - 20:50:45 » |
|
Hát, nem tudom... Pár hónapja lába kelt az L-200-asnak. Nem akartam (most sem akarok) róla beszélni, nagyon nagy trauma volt. Nem a piaci értéke miatt bántott igazán a dolog, inkább lelki kötődés volt a kocsihoz, az első terepjáró, stb... Szerettem, pedig istentelen sokba került a fenntartása, szervízre 8 év alatt simán elfizettem mégegyszer a vételárat. Aztán a kisebbik gyerek vett egy 10 éves Nivát. Meg sem beszélték velem, összeesküdtek az anyjával meg a bátyjával, tudták, hogy ellenezném. Amikor megtudtam, szidtam őket, mint a bokrot. Aztán csak kipróbáltam. Hosszabb útra nem való, mert kirázza az ember lelkét, de terepen a Mitsu a lába nyomába nem lép. Arról a két bütykös váltóról ott középen még nem tudom mire való, akkora sár még nem volt azóta amiben be kellett volna kapcsolni, pedig a múlt héten is négy napig szakadt egyfolytában. Kicsit újszerű fogalmak kezdenek megfogalmazódni bennem a terepjárókat illetően...
|
|
|
Naplózva
|
Vagy láng csap az ódon, vad vármegye-házra, Vagy itt ül a lelkünk tovább leigázva. /Ady/
|
|
|
Sabbati
|
|
« Új üzenet #1158 Dátum: 2010. Szeptember 21. - 20:55:39 » |
|
|
|
|
Naplózva
|
"Ihre besondere Stärke ist die Praxis."
|
|
|
zsolt68
|
|
« Új üzenet #1159 Dátum: 2010. Szeptember 21. - 21:06:07 » |
|
Ha pénzt is áldozhatnék egy olyan autóra amivel terepen is jól elvagyok és elvisz gond nélkül akár többszáz km-re is, akkor Vitara. Igen, ez a helyes megfogalmazás, a családnak egy jó autó (200 ezer után még olyan, mint új korában), és egy pocsolyától sem ijed meg, el lehet menni vele a szántó szélén, ha vigyázol az elejére meg a hátuljára. De nem mondanám igazi terepjárónak, és némelyik alkatrész kicsit drága...
|
|
|
Naplózva
|
Gondolkodom, tehát vagyok. De ha nem gondolkodom, sokkal jobban vagyok.
|
|
|
wetzlar
Vendég
|
|
« Új üzenet #1160 Dátum: 2010. Szeptember 21. - 21:07:45 » |
|
Hát, nem tudom... Pár hónapja lába kelt az L-200-asnak. Nem akartam (most sem akarok) róla beszélni, nagyon nagy trauma volt. Nem a piaci értéke miatt bántott igazán a dolog, inkább lelki kötődés volt a kocsihoz, az első terepjáró, stb... Szerettem, pedig istentelen sokba került a fenntartása, szervízre 8 év alatt simán elfizettem mégegyszer a vételárat. Aztán a kisebbik gyerek vett egy 10 éves Nivát. Meg sem beszélték velem, összeesküdtek az anyjával meg a bátyjával, tudták, hogy ellenezném. Amikor megtudtam, szidtam őket, mint a bokrot. Aztán csak kipróbáltam. Hosszabb útra nem való, mert kirázza az ember lelkét, de terepen a Mitsu a lába nyomába nem lép. Arról a két bütykös váltóról ott középen még nem tudom mire való, akkora sár még nem volt azóta amiben be kellett volna kapcsolni, pedig a múlt héten is négy napig szakadt egyfolytában. Kicsit újszerű fogalmak kezdenek megfogalmazódni bennem a terepjárókat illetően...
Elöl a kisebbik az osztómű zár, a mögötte lévő a felező. Hátsó állásban van bekapcsolva az osztómű zár. A felező előre tolva felez, hátra "országút". Ha "összefelé" állnak a karok, ezt az állás én csak rettenetnek hívom, azzal olyan kulán mentem át, hogy magam sem hittem.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
wetzlar
Vendég
|
|
« Új üzenet #1161 Dátum: 2010. Szeptember 21. - 21:10:28 » |
|
Igen, ez a helyes megfogalmazás, a családnak egy jó autó (200 ezer után még olyan, mint új korában), és egy pocsolyától sem ijed meg, el lehet menni vele a szántó szélén, ha vigyázol az elejére meg a hátuljára. De nem mondanám igazi terepjárónak, és némelyik alkatrész kicsit drága...
No igen, egy Vitarával nem mernék mondjuk 2 napon keresztül ősszel, vagy tavasszal reggel 7-től sötétedésig erdőből haza futózgatni 10-12 mázsákat. A Nívával igen...bírta is.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
BErik
|
|
« Új üzenet #1162 Dátum: 2010. Szeptember 21. - 21:33:45 » |
|
Én egy L200-at hajtok. Ide, homokra tökéletes. Ettől extrémebb időt nem tudok elképzelni. A lenti -szigeti- feketeföldes részeken vannak olyan helyek -nem kevés- ami láttán azt mondom, inkább maradok otthon, vagy megyek más részre Fater mondjuk egy kicsit makacsabb, több helyen is megy el mint én ugyanazzal a géppel, tehát az is számít hogy ki vezeti. Ezzel egyébként el lehet menni a világ végére is, nem rázza ki az ember lelkét. Fogyasztása is jobb mint a Nivanak, meg hát pakolni is lehet bele. Valamit, valamiért..
|
|
|
Naplózva
|
"Amit csinálunk, ahhoz érteni kell. Amit mondunk, abban hinni kell. És akivel beszélünk -akit tanítunk- azt egyrészt szeretni kell, másrészt komolyan kell venni." Sz.L.
|
|
|
Pyrus
Globális moderátor
Vadász
Elérhető
Hozzászólások: 4587
|
|
« Új üzenet #1163 Dátum: 2010. Szeptember 21. - 21:57:18 » |
|
Hát, nem tudom... Pár hónapja lába kelt az L-200-asnak. Nem akartam (most sem akarok) róla beszélni, nagyon nagy trauma volt. Nem a piaci értéke miatt bántott igazán a dolog, inkább lelki kötődés volt a kocsihoz, az első terepjáró, stb... Szerettem, pedig istentelen sokba került a fenntartása, szervízre 8 év alatt simán elfizettem mégegyszer a vételárat. Aztán a kisebbik gyerek vett egy 10 éves Nivát. Meg sem beszélték velem, összeesküdtek az anyjával meg a bátyjával, tudták, hogy ellenezném. Amikor megtudtam, szidtam őket, mint a bokrot. Aztán csak kipróbáltam. Hosszabb útra nem való, mert kirázza az ember lelkét, de terepen a Mitsu a lába nyomába nem lép. Arról a két bütykös váltóról ott középen még nem tudom mire való, akkora sár még nem volt azóta amiben be kellett volna kapcsolni, pedig a múlt héten is négy napig szakadt egyfolytában. Kicsit újszerű fogalmak kezdenek megfogalmazódni bennem a terepjárókat illetően...
Ez jó!
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Erdojaro (Molnár Attila)
|
|
« Új üzenet #1164 Dátum: 2010. Szeptember 21. - 23:06:52 » |
|
Csak ne rohadnának olyan gyorsan, és ne zabálnának annyit!
|
|
|
Naplózva
|
A Vadászat olyan mint a NŐ! Minél több időt töltesz vele, annál jobban rájössz, hogy nem tudsz róla semmit!
|
|
|
Bentshaft
|
|
« Új üzenet #1165 Dátum: 2010. Szeptember 22. - 00:11:05 » |
|
Itt azért kijárok simán, amikor a mocsárban nem. Nekem elég a JEEP. Te a Samura esküszöül, én a JEEP-re. Ze a kis variára, én az 56-osra. De egyet megint bizonyítottál: "Itt vagy bevállalod, vagy nincs kinn kaja." Van, miért becsüljelek Többet fog nálam is etetni meg lest építeni egyébként, mint "vadászni". Eleg is lehet !!! Nem veri ezt semmi terepen (este szinhazba menni is jo, foleg a 4 ajtos)) A G -Wagon, stb. hiaba jo de ez otthagyja es nem is kell ennyire agressziv gumi hozza (lattam szememmel) es arba ez negyede vagy meg joval kevesebb (itt)
|
|
|
Naplózva
|
I don't hunt in order to kill, I kill in order to have hunted.
|
|
|
zsolt68
|
|
« Új üzenet #1166 Dátum: 2010. Szeptember 22. - 00:26:01 » |
|
Eleg is lehet !!! Nem veri ezt semmi terepen (este szinhazba menni is jo, Ezt elhisszük, de a kötelező biztosítása 3 havi fizetésem, még ha az ölembe hullana is egy. A színház azért meggondolandó, a frakkom mindig be szokott akadni a villamos lépcsőjébe. Mindig tegyél hozzá 2-3 vagy 4 nullát, mielőtt hazagondolsz!
|
|
|
Naplózva
|
Gondolkodom, tehát vagyok. De ha nem gondolkodom, sokkal jobban vagyok.
|
|
|
Lacus
|
|
« Új üzenet #1167 Dátum: 2010. Szeptember 22. - 04:42:47 » |
|
Bentshaft ! Lassan már színházra sem telik ., ha néha megnézed " használtautó.hu " oldalt , látni fogod milyen árak vannak itt ..Ebben a kis medencében ismeretlen fogalom az avulás . Az autó itt mindig luxus termék lesz , nem pedig fogyasztási cikk .
|
|
|
Naplózva
|
Üdv Lacus.
/ " Ifjaik majdnem mindennap vadászaton voltak; ezért aztán attól az időtől fogva mindmostanáig a magyarok jobb vadászok is, mint a többi nemzetek. " / Anonymus
|
|
|
Bentshaft
|
|
« Új üzenet #1168 Dátum: 2010. Szeptember 22. - 05:58:11 » |
|
Bentshaft ! Lassan már színházra sem telik ., ha néha megnézed " használtautó.hu " oldalt , látni fogod milyen árak vannak itt ..Ebben a kis medencében ismeretlen fogalom az avulás . Az autó itt mindig luxus termék lesz , nem pedig fogyasztási cikk . Eszmeletlen, megneztem egy uj 4 ajtos Jeep Wrangler Unlimited (Sahara) magyarorszagi araikat, hat majdnem talajt fogtam ......hatvan ezer dollar egy ujonnan ott, es ez nem is csucs modell (itt a hasonlo uj V6-os manualis 24-25 ezer, a ket ajtos Wrangler Sahara 19 ezer vadonat ujjon) Hihetetlen!!!!
|
|
|
Naplózva
|
I don't hunt in order to kill, I kill in order to have hunted.
|
|
|
S.Fox
Vendég
|
|
« Új üzenet #1169 Dátum: 2010. Szeptember 22. - 08:00:58 » |
|
Üdv Szóval Niva kérdés. Sokat használtam, nekem is volt, egyiket most Após nyúzza. A minap akartam tőle visszavenni, jó lenne a Ranger helyett, de nem adta. Valami kis gebasz ugyan mindig volt vele, de elment mindenhol és kifejezetten szerettem vezetni. De szerintem csak terepre való. Olyan helyre, mint ahol vadászom, csak úgy ajánlható, hogy az odautat megteszed személykocsival, ott átülsz a Nivába és hajrá. Erre tökéletes, de 140 km-t levezetni benne egy vadászatért, az mazochistáknak való. Az viszont tény, hogy bárhogy próbálom magam győzködni, a Ranger terepen nyomába sem ér (elsősorban a mérete miatt), BFG MT ide vagy oda. Sőt semmi, amit eddig vezettem. Antinak viszont - ha jól értelmezem - cca arra kellene a terepjáró, hogy a Neje is használni tudja, elmenjen a távoli vadászterületre és azért a terepen is működjön, ha lehet. Na erre senki ne ajánlja már a Nivát. Továbbra is azt mondom, ha a terep a lényeg, Vitara, ha az egyéb, akkor a Sportage. S.Fox
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
|