S.Peti
|
|
« Új üzenet #1140 Dátum: 2010. Szeptember 21. - 18:50:39 » |
|
Nekem ez az autó volt a "fertőzés" Csak kizárólag vadászatra használták/használtuk, én személy szerint egy szűk fél évig használtam napi/heti rendszerességgel, ősszel-télen, itt a Böryzönyben és környékén. Egy kézifékgomb ellövésen kívül sosem volt baja, talán egyszer szedett be valamit a fék ami miatt befogott, de nagyon könnyen orvosolható volt. Egyébként könnyen szerelhető, egyszerű szerkezet. Balázs! NE vegyél ilyet...
|
|
|
Naplózva
|
...forrókezű fiatal vadásztárs...
|
|
|
Marksman
|
|
« Új üzenet #1141 Dátum: 2010. Szeptember 21. - 18:52:11 » |
|
Csak sikerült elküldeni idő előtt... Pedig még akadt a fejembe pár gondolat. Szóval 245/70R16 Matador Izzarda A/T gumik voltak rajta, nagyon jó volt, sosem akadtunk el (máig csodálom, mert azért nem M/T). Pedig van terep... Egyre kell figyelni, ha nincs a légbeszívás kisnorkelezve, beszívja a vizet, mert a lámpa mögül szív, és a V8 olyan vákuumot csinál, hogy mindent elszív maga körül Én nagyon megszerettem ezt az autótípust, azóta volt szerencsém más példányt is hajtani. Az valamivel újabb volt, ez a régebbi nyersebb, robbanékonyabb volt rosszabb állapota ellenére is.
|
|
|
Naplózva
|
"és hosszan kígyózó libasorban - útra kél a szafári"
|
|
|
Marksman
|
|
« Új üzenet #1142 Dátum: 2010. Szeptember 21. - 18:53:08 » |
|
Balázs! NE vegyél ilyet... Tudom, csak Samu
|
|
|
Naplózva
|
"és hosszan kígyózó libasorban - útra kél a szafári"
|
|
|
S.Peti
|
|
« Új üzenet #1143 Dátum: 2010. Szeptember 21. - 18:55:28 » |
|
Nem csak Samu... De én nem vennék ilyet akkor sem, ha sok pénzem lenne.
|
|
|
Naplózva
|
...forrókezű fiatal vadásztárs...
|
|
|
Marksman
|
|
« Új üzenet #1144 Dátum: 2010. Szeptember 21. - 18:56:05 » |
|
Nem csak Samu... De én nem vennék ilyet akkor sem, ha sok pénzem lenne. Miért? Használtad vagy csak ellenszenv?
|
|
|
Naplózva
|
"és hosszan kígyózó libasorban - útra kél a szafári"
|
|
|
S.Peti
|
|
« Új üzenet #1145 Dátum: 2010. Szeptember 21. - 18:57:56 » |
|
Miért? Használtad vagy csak ellenszenv?
Egyszer használtam egy újat...akkor új volt. Egy hónapig...ősszel...4.0 benzin. Nem kéne.
|
|
|
Naplózva
|
...forrókezű fiatal vadásztárs...
|
|
|
Marksman
|
|
« Új üzenet #1146 Dátum: 2010. Szeptember 21. - 18:59:34 » |
|
Egyszer használtam egy újat...akkor új volt. Egy hónapig...ősszel...4.0 benzin. Nem kéne.
Mindenki másra esküszik. Nekem elég volt amit tudott. Val.szeg sokkal beválalósabb vagy terepen, az sokat számít!
|
|
|
Naplózva
|
"és hosszan kígyózó libasorban - útra kél a szafári"
|
|
|
S.Peti
|
|
« Új üzenet #1147 Dátum: 2010. Szeptember 21. - 19:01:27 » |
|
Mindenki másra esküszik. Nekem elég volt amit tudott. Val.szeg sokkal beválalósabb vagy terepen, az sokat számít! Voltál itt...az ártér még rosszabb. Itt vagy bevállalod, vagy nincs kinn kaja. Ahhoz a leshez csak én viszek ki kaját, mert a Bobik süllyed.
|
|
|
Naplózva
|
...forrókezű fiatal vadásztárs...
|
|
|
Marksman
|
|
« Új üzenet #1148 Dátum: 2010. Szeptember 21. - 19:26:27 » |
|
Voltál itt...az ártér még rosszabb. Itt vagy bevállalod, vagy nincs kinn kaja. Ahhoz a leshez csak én viszek ki kaját, mert a Bobik süllyed.
Itt azért kijárok simán, amikor a mocsárban nem. Nekem elég a JEEP. Te a Samura esküszöül, én a JEEP-re. Ze a kis variára, én az 56-osra. De egyet megint bizonyítottál: "Itt vagy bevállalod, vagy nincs kinn kaja." Van, miért becsüljelek Többet fog nálam is etetni meg lest építeni egyébként, mint "vadászni".
|
|
|
Naplózva
|
"és hosszan kígyózó libasorban - útra kél a szafári"
|
|
|
wetzlar
Vendég
|
|
« Új üzenet #1149 Dátum: 2010. Szeptember 21. - 19:37:41 » |
|
Sógorom geodéta, idehaza és külföldön is dolgoznak, tavasz óta szinte ki nem látszanak a sárból, legyen szó Litvániáról, Szlovákiáról, vagy Magyarországról. Eddig Hilux-szal és L200-asokkal mentek, nem egyszer akadtak el. Most először kapott Szlovákiában egy 1.6-os Nívát. Azt mondta ez jobb terepjáró mint az előzőek közül bármelyik. Hangsúlyozom terepjáró, nem pedig "hobbi autó". 4 személlyel kellett sárban, oldalban, hegyre fel, hegyre le menni. Egyszer forrt fel a víz, de azt mondta el sem hitték, hogy oda fel 4 személlyel, felszereléssel feljutnak. Feljutottak, pár perc alatt lehűlt az orosz és ment tovább rendesen. ...és, hogy milyen összehasonlítási alapja van? Ezt megelőzően pl. mellcsizmában dolgoztak, akkora volt a kula, most pedig nagyon szűk erdei utakon fel-le menet. Mondjuk azt is mondta, hogy nagyon jól esett neki mindezek után a saját kocsijába beülni, mert a Níva nem kényeztette extrákkal.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Lacus
|
|
« Új üzenet #1150 Dátum: 2010. Szeptember 21. - 19:49:41 » |
|
Üdv ! A Niva már többször bizonyított anno a 80 -években mikor hóvihar volt . Az hogy kényelmetlen ki lehet cserélni az üléseket . nekem csak az nem tetszik , hogy 3 ajtós
|
|
|
Naplózva
|
Üdv Lacus.
/ " Ifjaik majdnem mindennap vadászaton voltak; ezért aztán attól az időtől fogva mindmostanáig a magyarok jobb vadászok is, mint a többi nemzetek. " / Anonymus
|
|
|
zsolt68
|
|
« Új üzenet #1151 Dátum: 2010. Szeptember 21. - 20:16:57 » |
|
Üdv ! A Niva már többször bizonyított anno a 80 -években mikor hóvihar volt .
Bizonyított az, mióta megalkották, és bizonyít ma is! Csak hát minden kívánságunk egyszerre nem teljesülhet. Ha a személyeken és kevés felszerelésen kívül mást nem kell vinni, de cudar, sáros, vagy köves, oldalgós, meredek az út, akkor Níva. Ha már be kéne valamit pakolni, akkor valamelyik pick-up, de annak ott lesznek a túlnyúlásai, a nagy tengelytáv, a rakatlanul könnyű far. Ha Debrecenből az Őrségbe kell menni, és aztán ott terepezni pár km-t, akkor jó lenne, ha keveset fogyasztana, kicsi lenne a légellenállása, és nem borulna föl a kanyarban, és nem süketülnénk meg út közben, de az első pocsolya előtt mégis jobb lenne, ha magasabb lenne, brutálisabb abroncsmintázattal, valami hihető összkerék-megoldással.... Szóval ez elég egyénre szabott, nem mindegy, hogy a kert végéből, vagy az ország túlsó feléről kell terepre jutni, és ott boldogulni, van-e saját benzinkutunk, elég nagy-e a parkoló az APEH előtt stb. És sajnos minden olyan tulajdonsága egy autónak, amely a terepjáró képességeit növeli, az összes többi elvárásunkkal szembe megy! Ezt már sokszor próbálták áthidalni, de eddig nem nagy sikerrel, tudomásul kell venni.
|
|
|
Naplózva
|
Gondolkodom, tehát vagyok. De ha nem gondolkodom, sokkal jobban vagyok.
|
|
|
S.Peti
|
|
« Új üzenet #1152 Dátum: 2010. Szeptember 21. - 20:24:45 » |
|
Nagyon jó a Niva, valami okból kifolyólag nálunk már! senkinek sincs. De egy rövid G, vagy Steyr nagyon ott van...esetleg egy Defi.
|
|
|
Naplózva
|
...forrókezű fiatal vadásztárs...
|
|
|
Tamás
|
|
« Új üzenet #1153 Dátum: 2010. Szeptember 21. - 20:27:24 » |
|
Amikor a Samuból átülök Nívába valahogy olyan érzésem van, hogy elfelejtettem vezetni. Valahogy semmi nem áll kézre, a pedálok is félre vannak, a karok, kapcsolók mozgatásához és a kormány forgatásához is szinte erőlködni kell. Ennek ellenére tényleg jó kis gépek azok és még milyenek lennének ha 20 év alatt párszor újra gondolták volna egyes részeiket.
|
|
|
Naplózva
|
"Nem az a lényeg, hogy hol vadászik az ember, hanem hogy kivel."
|
|
|
Fegbock
|
|
« Új üzenet #1154 Dátum: 2010. Szeptember 21. - 20:34:55 » |
|
Nagyon jó a Niva, valami okból kifolyólag nálunk már! senkinek sincs. De egy rövid G, vagy Steyr nagyon ott van...esetleg egy Defi.
Ezek ott vannak, az igaz! De bármelyik árából 5 db Nivát csatasorba állíthatsz! Nekem már kettő volt, de ha egyszer lesz felesleges pénzem, akkor ismét lesz. Egy problémám volt, hogy a vadrácson szállított vad vagy porosan, vagy sárosan érkezett be a hűtőbe!
|
|
|
Naplózva
|
Minden lövésem, amely talál, azonnal öljön! De ha nem öl, akkor ne ejtsen sebet!
|
|
|
|