Oldalak: 1 ... 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 [70] 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 ... 513   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Terepjárók  (Megtekintve 792580 alkalommal)
RWS
Vadász
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1124



« Új üzenet #1035 Dátum: 2010. Szeptember 15. - 17:10:06 »

Az Uaz hajtáslánca általában elbírja a 300D nyomatékát, viszont a 300TD már kinyírt pár alkatrészt belőlük.
Naplózva
Marksman
Aladdin
Vadász
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4220



« Új üzenet #1036 Dátum: 2010. Szeptember 15. - 18:42:37 »

Én Nivát nyomtam 6 évíg.
Nem sírom vissza egyetlen másodpercét sem. S.Peti
Soha nem hagyott ott sehol, de minden terepezés után szerelni kellett azt a szart. Végül is az UAZ-ommal is ezért lett tele a kukker. A két típusról zengett ódák csak mérsékelten fedik a valóságot az én tapasztalataim szerint.... S.Peti

Hát Pista, néha nagyon azt hiszem, haragszol rám, de mint a műanyag "lőcs" ügyében, ebben is egyet értünk... Én Uazoztam sokat, Niva nagyon ritkán, de egyik sem lopta magát a szívembe... Szomorú
Naplózva

"és hosszan kígyózó libasorban - útra kél a szafári"
Marksman
Aladdin
Vadász
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4220



« Új üzenet #1037 Dátum: 2010. Szeptember 15. - 18:46:20 »

Érdeklődnék, hogy dobozos uazba milyen diesel motort szoktak beszerelni, esetleg van-e köztetek valakinek ilyen járgánya, tapasztalat stb...
 Stoel

 Wave

A társaságnál volt, platós UAZ-ban. Arról tudok mondani. Hűtése elégtelen volt, nem tudom, hogy konstrukció vagy más okból, de nyáron befulladtál a hőségben a fülkébe, mert fűtéssel hűtötte a motort csak. Mindig csak buszmotor került bele, kuplunggal, de a híd miatt alacsonyabb karterral és val.szeg ez lett a vége mindig... Erőlködött mindig, úgyhogy meg-meghalt valami, aztán a 3. motorcsere után leadásra került a gép...
Naplózva

"és hosszan kígyózó libasorban - útra kél a szafári"
S.Peti
Vadász
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6027



« Új üzenet #1038 Dátum: 2010. Szeptember 15. - 19:55:12 »

Nekem volt egy diesel MB 240D motoros Bobikom, nagyon szerettem. Nem volt vele gond. Igen
Jelenleg itt két 469-es, és egy 452-es UAZ van "csatasorban", nagyon jók, kivéve a fékeket, pedig ezek már kétkörösek...napi használatban vannak, igazi terepen.
Pető Zoli bácsi csinálta Gégényben mind a hármat, szerintem 100 átalakításon felül van már.
Az Öreg csinál rá tárcsaféket is.

 S.Peti
Naplózva

...forrókezű fiatal vadásztárs...
Marksman
Aladdin
Vadász
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4220



« Új üzenet #1039 Dátum: 2010. Szeptember 15. - 21:06:03 »

Tárcsafékes átalakítást én is láttam már Mosolyog

 Emelem
Naplózva

"és hosszan kígyózó libasorban - útra kél a szafári"
kalcsob
Vadász
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 667



« Új üzenet #1040 Dátum: 2010. Szeptember 15. - 22:24:58 »

Én is 5 évig nyúztam egy dobozos UAZ-t! Imádtam és gyűlöltem! Van az az UAZ érzés ami semmi másban nincs meg és valami csodálatos! 5 év alatt egyszer se kellett kihúzni sehonnan, míg az emúlt 4-ben már 3x is! Ugyanakkor gyűlöltem, mert a lesen mindig az járt az eszembe, hogy hazajutok-e vele, nem esik-e szét valahol elég lesz a benzinem? Hihetetlen volt az étvágya is! Állandóan valami baja volt! Nem értek hozzá, mégis sokat feküdtem alatta! Egy idő után nagyon rá lehet unni!
Kellemes nosztalgiával emlékezek rá, de nem kellene még egyszer!
Naplózva

Üdv: Bence
pati
Vadász
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2904


« Új üzenet #1041 Dátum: 2010. Szeptember 19. - 09:22:40 »

Én is 5 évig nyúztam egy dobozos UAZ-t! Imádtam és gyűlöltem! Van az az UAZ érzés ami semmi másban nincs meg és valami csodálatos! 5 év alatt egyszer se kellett kihúzni sehonnan, míg az emúlt 4-ben már 3x is! Ugyanakkor gyűlöltem, mert a lesen mindig az járt az eszembe, hogy hazajutok-e vele, nem esik-e szét valahol elég lesz a benzinem? Hihetetlen volt az étvágya is! Állandóan valami baja volt! Nem értek hozzá, mégis sokat feküdtem alatta! Egy idő után nagyon rá lehet unni!
Kellemes nosztalgiával emlékezek rá, de nem kellene még egyszer!

Benzinesbe nekem se, mert a társaságé (platós) eléggé szerelés igényes.
A saját (ponyvás), viszont dízelmotoros (2.5 Mitsu TDI), váltóval, kardánnal, BMW kormányszervóval, 16-os gyári felnikkel, emelt kasznival. Ezzel nem kell azon gondolkozni, hogy hazaérek-e. Gyenge pontja a fék, kb. 3 hetet bír ki új betétekkel (viszont fa van elég az erdőben). Volt rajta tárcsafék is, de az max 2 hetet bírt ki, amikor pedig keményített fékbetéteket tettünk bele, akkor a tárcsa kopott el.
Van a környéken egy dízelesített dobozos is, Merci 5 hengeres motor van benne, viszont maradt az eredeti váltó, ezért nagyon lassú vagy nagyon kell neki nyomni.
Naplózva

"A vadász legbiztosabb fegyvere a türelem."
Üdv: pati
Horrido
Globális moderátor
Vadász
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7947


Generalbakter


« Új üzenet #1042 Dátum: 2010. Szeptember 19. - 09:31:04 »

Szia!

3 hetet bír egy új fékbetét? Ez azért nem oké, bármennyire is ölöd.
Naplózva


A jó vasutasnak még a hetedik szomszédja is hülye...
pati
Vadász
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2904


« Új üzenet #1043 Dátum: 2010. Szeptember 19. - 09:36:05 »

Szia!

3 hetet bír egy új fékbetét? Ez azért nem oké, bármennyire is ölöd.

Pedig nem is ölöm (szinte már megtanultam fékezés nélkül vezetni), de sajnos a homok (kvarc) ezt teszi. Pár fékezés, és volt fékbetét nincs fékbetét. És ez a gép napi használatban van, szinte kizárólag csak terepen. Most is, elsejére fel volt újítva, de már csak a 3., 4. pumpálásra fog valamit.
Naplózva

"A vadász legbiztosabb fegyvere a türelem."
Üdv: pati
Marksman
Aladdin
Vadász
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4220



« Új üzenet #1044 Dátum: 2010. Szeptember 19. - 15:13:24 »



Nagyon tetszik ez a robbanékonyság... Más kérdés, mekkora merész (h*lye) a pali... Mosolyog
Naplózva

"és hosszan kígyózó libasorban - útra kél a szafári"
Horrido
Globális moderátor
Vadász
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7947


Generalbakter


« Új üzenet #1045 Dátum: 2010. Szeptember 19. - 16:35:12 »

Pedig nem is ölöm (szinte már megtanultam fékezés nélkül vezetni), de sajnos a homok (kvarc) ezt teszi. Pár fékezés, és volt fékbetét nincs fékbetét. És ez a gép napi használatban van, szinte kizárólag csak terepen. Most is, elsejére fel volt újítva, de már csak a 3., 4. pumpálásra fog valamit.
Hát nem semmi! Azért valamiféle szavatossági felelőssége csak van a gyártónak? Nem akarom megértemi, hogy veszel egy terméket, melynek évekig kellene a funkcióját ellátni és az 3 hét alatt tönkremegy. Homok ide-homok oda. Nem hagynám annyiban.
Ez azért nem a klasszikus vis major szituáció, amit a gyártók szeretnek lobogtatni. Kérdezd már meg tőlük, hogy felkészültek-e akár csak egy jogállástisztázó eljárás szerinti intézkedésre. Ez még nem per, fogyasztóvédelmi ügy és ingyenes!
Üdv,H
Naplózva


A jó vasutasnak még a hetedik szomszédja is hülye...
pati
Vadász
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2904


« Új üzenet #1046 Dátum: 2010. Szeptember 19. - 17:08:24 »

Hát nem semmi! Azért valamiféle szavatossági felelőssége csak van a gyártónak? Nem akarom megértemi, hogy veszel egy terméket, melynek évekig kellene a funkcióját ellátni és az 3 hét alatt tönkremegy. Homok ide-homok oda. Nem hagynám annyiban.
Ez azért nem a klasszikus vis major szituáció, amit a gyártók szeretnek lobogtatni. Kérdezd már meg tőlük, hogy felkészültek-e akár csak egy jogállástisztázó eljárás szerinti intézkedésre. Ez még nem per, fogyasztóvédelmi ügy és ingyenes!
Üdv,H

Rákérdezek egy ügyvéd ismerősnél, de már látom a kifogásokat, nem szakszervíz szerelte be, jelentősen átalakított jármű (súly és teljesítmény). Egyébként a környéken nem csak az enyimet eszi, de nálam bír ki a legkevesebbet, mert én használom a legtöbbet.
Naplózva

"A vadász legbiztosabb fegyvere a türelem."
Üdv: pati
Horrido
Globális moderátor
Vadász
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7947


Generalbakter


« Új üzenet #1047 Dátum: 2010. Szeptember 19. - 17:13:43 »

Rákérdezek egy ügyvéd ismerősnél, de már látom a kifogásokat, nem szakszervíz szerelte be, jelentősen átalakított jármű (súly és teljesítmény). Egyébként a környéken nem csak az enyimet eszi, de nálam bír ki a legkevesebbet, mert én használom a legtöbbet.

Támogatom!
Meg kell riogatni őket!
Ha mást nem is, de egy új ingyenes garnitúrát biztosan hoz az egész!  Ördög
Üdv,H
Naplózva


A jó vasutasnak még a hetedik szomszédja is hülye...
Sabbati
Igazhitű Effendi és Birodalmi Tasliosztogató
Vadász
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4799



« Új üzenet #1048 Dátum: 2010. Szeptember 19. - 17:30:29 »

Sok szerencsét, sőt, valóban jó lenne a pénzünkért valós minőséget vásárolnunk, de:
általában a garanciális leírások tartalmaznak egy olyan kifejezést, hogy "forgó-kopó alkatrészek kivételével..."
Nos, ha belegondolunk, egy autóban igen kevés az olyan elem, ami nem forog, vagy kopik...

Egyszer felkerestük (4 VW Polo Classic tulaj) a VW-t, hogy csattog a kuplungtárcsa, bizonyítottuk, hogy a rugók hibátlanok, sőt azt is, hogy egyikünk bal lába sincs fából.
A VW urvariasan közölte, hogy nem értik, mi a bajunk. Kétszer.
Aztán meguntuk a levelezést.


 Effendi
Naplózva

"Ihre besondere Stärke ist die Praxis."
Horrido
Globális moderátor
Vadász
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7947


Generalbakter


« Új üzenet #1049 Dátum: 2010. Szeptember 19. - 17:46:37 »

Sok szerencsét, sőt, valóban jó lenne a pénzünkért valós minőséget vásárolnunk, de:
általában a garanciális leírások tartalmaznak egy olyan kifejezést, hogy "forgó-kopó alkatrészek kivételével..."
Nos, ha belegondolunk, egy autóban igen kevés az olyan elem, ami nem forog, vagy kopik...

Egyszer felkerestük (4 VW Polo Classic tulaj) a VW-t, hogy csattog a kuplungtárcsa, bizonyítottuk, hogy a rugók hibátlanok, sőt azt is, hogy egyikünk bal lába sincs fából.
A VW urvariasan közölte, hogy nem értik, mi a bajunk. Kétszer.
Aztán meguntuk a levelezést.


 Effendi

Idő előtt feladtátok!
Vettem egyszer egy új nagynevű német autó teljesen új konstrukciós típusát. Mentem vele 15 ezer km-ert és szétesett a futóműve. Bementem a szervízbe, mondták, hogy nincs gond cserélik. 970-ezer lesz az ára. (96-ban) Mondom, hogy felejtsék el, perelek!  Mondják, hogy ne-ne-ne, beszélnek a generálimportőrrel. Két nap után válasz: felét bevállalják! Mondom nem nyert, mert egy ócska Dacia is többet bír ennél. Azért nem azt vettem. Hát, nagy gond ez nagyon, faxolni kell Ingoldstadtba meg egyéb buta szöveg. Mondom tessék, megvárom.... Pár nap múlva jön a válasz, hogy a gyár kivételesen kicseréli térítésmentesen. Hajrá...
Viszem a szervízbe, mondja a szaki: Nocsak megint egy futóműves A4-es... Kérdezem, hogy ez egyértelmű? Mondja zavartan hogy nem, de 10-ből nyolcat cserére visszahoznak.
Utána még kétszer meghalt a műszerfala, azt is kicserélték garanciában. 
Remélem máig boldog vele valaki.
Ugyanakkor a most aktuális utóddal semmi gond! Wave
Naplózva


A jó vasutasnak még a hetedik szomszédja is hülye...
Oldalak: 1 ... 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 [70] 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 ... 513   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás: