Cortez
|
|
« Új üzenet #990 Dátum: 2010. Szeptember 14. - 10:21:38 » |
|
Nálunk van egy a cégnél a rövidből már másfél éve, bár sajnos nem én hajtom! Ha megy akkor nagyon jó, dicsérik is, erős a motorja (az Iveco Daily-é van benne), jó terepjáró képességekkel bír! Sajnos sokat van szervízben, ami a nagyon kemény igénybevételnek is köszönhető! 24 órás folyamatos műszak terepen! A váltónak van valami konstrukciós hibája, mert amikor hátramenetbe teszik berezonál az egész kocsi! Nem tudnak vele semmit csinálni a szakszervízben sem! A fékjeire is állandóan panaszkodnak és hátul szabadon a csomagtérben hagyott kobak terepezés közben össze-vissza horpasztotta a bádogot belül! Nem valami vastag lemezből van! A leírtak nem saját, hanem munkatársak tapaszatlatai!
Köszi! Ezek szerint nem lesz egy Defender verő...
|
|
|
Naplózva
|
Renkecz Rafael
|
|
|
kalcsob
|
|
« Új üzenet #991 Dátum: 2010. Szeptember 14. - 20:51:25 » |
|
Köszi! Ezek szerint nem lesz egy Defender verő... Hát nem! Egyébként Defenderhez van némi köze! A spanyolok koppintották le elsőnek a defit és árusítják is valamilyen néven és ennek a licencét vette meg a Fiat (Iveco)! De mivel nem is sokkal olcsóbb, ezért akkor már érdemesebb az eredetit venni, a jó öreg 90-es Defendert!
|
|
|
Naplózva
|
Üdv: Bence
|
|
|
zsolt68
|
|
« Új üzenet #992 Dátum: 2010. Szeptember 14. - 20:59:22 » |
|
Nem értem, hogy mit vacakoltok itt a Defenderrel. Mindenki, aki használja, előtte Nívát hajtott, és visszasírják. Miben jobb a LRover?
|
|
|
Naplózva
|
Gondolkodom, tehát vagyok. De ha nem gondolkodom, sokkal jobban vagyok.
|
|
|
Erdojaro (Molnár Attila)
|
|
« Új üzenet #993 Dátum: 2010. Szeptember 14. - 21:06:14 » |
|
|
|
|
Naplózva
|
A Vadászat olyan mint a NŐ! Minél több időt töltesz vele, annál jobban rájössz, hogy nem tudsz róla semmit!
|
|
|
Tamás
|
|
« Új üzenet #994 Dátum: 2010. Szeptember 14. - 21:32:35 » |
|
Miben jobb a LRover? Ha véletlenül eltévednél vele, akkor könnyen visszatalálsz a helyes útra ha követed az útra hullott olajcseppeket.
|
|
|
Naplózva
|
"Nem az a lényeg, hogy hol vadászik az ember, hanem hogy kivel."
|
|
|
|
zsolt68
|
|
« Új üzenet #996 Dátum: 2010. Szeptember 14. - 22:11:58 » |
|
Bocs, hogy beleszóltam, mert eddig én nívánál újabbat, defendernél olcsóbbat használtam, de akiknél lényeg a valódi terepes teljesítmíny, és tapasztalatuk van mindkettőben, azok a nívát dícsérik, nem is kevéssé.
|
|
|
Naplózva
|
Gondolkodom, tehát vagyok. De ha nem gondolkodom, sokkal jobban vagyok.
|
|
|
Steve
Vendég
|
|
« Új üzenet #997 Dátum: 2010. Szeptember 15. - 07:29:40 » |
|
Bocs, hogy beleszóltam, mert eddig én nívánál újabbat, defendernél olcsóbbat használtam, de akiknél lényeg a valódi terepes teljesítmíny, és tapasztalatuk van mindkettőben, azok a nívát dícsérik, nem is kevéssé.
Én Nivát nyomtam 6 évíg. Nem sírom vissza egyetlen másodpercét sem. Soha nem hagyott ott sehol, de minden terepezés után szerelni kellett azt a szart. Végül is az UAZ-ommal is ezért lett tele a kukker. A két típusról zengett ódák csak mérsékelten fedik a valóságot az én tapasztalataim szerint....
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Boar
Adminisztrátor
Vadász
Nem elérhető
Hozzászólások: 16596
|
|
« Új üzenet #998 Dátum: 2010. Szeptember 15. - 07:57:49 » |
|
Nem értem, hogy mit vacakoltok itt a Defenderrel. Mindenki, aki használja, előtte Nívát hajtott, és visszasírják. Miben jobb a LRover? Abban jobb, hogy elférsz benne. Abban jobb, hogy magasabb. Abban jobb, hogy alvázas. Abban jobb, hogy sokkal erősebb a hajtáslánca. Abban jobb, hogy egy nyomatékos dízelmotor van benne amit nem kell szétpörgetni, hogy leadjon valami kis teljesítményt. Tény, hogy ugyanolyan trehány módon van összerakva mint a niva, de legalább nem havibaj nála a kardánkereszt, gömbfej, kerékcsapágy, első féltengely...
|
|
|
Naplózva
|
Lassan lépked a fűben a vak zenészek kara. Mondjátok emberek, ez már Európa?
|
|
|
S.Peti
|
|
« Új üzenet #999 Dátum: 2010. Szeptember 15. - 08:04:04 » |
|
Hát nem! Egyébként Defenderhez van némi köze! A spanyolok koppintották le elsőnek a defit és árusítják is valamilyen néven és ennek a licencét vette meg a Fiat (Iveco)! De mivel nem is sokkal olcsóbb, ezért akkor már érdemesebb az eredetit venni, a jó öreg 90-es Defendert!
Nem lekoppintották...megvették a licenszet... A Defi csak céges autóban jó...sajátnak akkor sem vennék, ha lenne rá pénzem...akkor már inkább a jó öreg osztrák Steyr...vagy G.
|
|
|
Naplózva
|
...forrókezű fiatal vadásztárs...
|
|
|
kalcsob
|
|
« Új üzenet #1000 Dátum: 2010. Szeptember 15. - 08:26:29 » |
|
Nem lekoppintották...megvették a licenszet... A Defi csak céges autóban jó...sajátnak akkor sem vennék, ha lenne rá pénzem...akkor már inkább a jó öreg osztrák Steyr...vagy G.
Nem írtam eddig a saját véleményem, de ezzel s hozzászólásoddal szó szerint egyetértek! Nekem is ez a kétfajta kellene leginkább!
|
|
|
Naplózva
|
Üdv: Bence
|
|
|
Cortez
|
|
« Új üzenet #1001 Dátum: 2010. Szeptember 15. - 09:43:43 » |
|
Nem lekoppintották...megvették a licenszet... A Defi csak céges autóban jó...sajátnak akkor sem vennék, ha lenne rá pénzem...akkor már inkább a jó öreg osztrák Steyr...vagy G.
Itt a régebbi típusokra gondolsz? Ezektől az új díszdobozoktól a hideg kiráz. Annyira illenek a sárba, mint a zsíroskenyérre a kutyasz@r. Ebben az évben két olyan bak vadásztatáson voltam jelen, ahol puccos terepjáróval mentünk. Az egyik egy Grand Cherokee volt. Elment az mindenhol, de amikor nyakig sarasan beültem a vajszínű bőrülésbe elég kényelmetlenül éreztem magam. A másik egy zsír új Toyota Landcruiser volt. Arany színű metálfény csilli-villi. A hivatásos vadásszal halk diskurálásba kezdtünk, hogy na most ezt a vendéget merre vigyük, hogy kíméljük az autóját. Meghallotta a delikvens, és közölte velünk, azzal ne törődjünk, sár nem számít. No, gondoltuk akkor jól van... Sikerült is kivitelezni egy kisebb elakadást. Szerencsére megoldotta önerőből, mert azt a böszme gépet csak traktor szedte volna ki. A lényeg az, hogy terepjáróba az én izlésemnek a puritán gépek felenek meg. Mondjuk jelenleg ilyen sincs . De ha egyszer...
|
|
|
Naplózva
|
Renkecz Rafael
|
|
|
S.Peti
|
|
« Új üzenet #1002 Dátum: 2010. Szeptember 15. - 10:01:31 » |
|
Itt a régebbi típusokra gondolsz? Ezektől az új díszdobozoktól a hideg kiráz. Annyira illenek a sárba, mint a zsíroskenyérre a kutyasz@r. Ebben az évben két olyan bak vadásztatáson voltam jelen, ahol puccos terepjáróval mentünk. Az egyik egy Grand Cherokee volt. Elment az mindenhol, de amikor nyakig sarasan beültem a vajszínű bőrülésbe elég kényelmetlenül éreztem magam. A másik egy zsír új Toyota Landcruiser volt. Arany színű metálfény csilli-villi. A hivatásos vadásszal halk diskurálásba kezdtünk, hogy na most ezt a vendéget merre vigyük, hogy kíméljük az autóját. Meghallotta a delikvens, és közölte velünk, azzal ne törődjünk, sár nem számít. No, gondoltuk akkor jól van... Sikerült is kivitelezni egy kisebb elakadást. Szerencsére megoldotta önerőből, mert azt a böszme gépet csak traktor szedte volna ki. A lényeg az, hogy terepjáróba az én izlésemnek a puritán gépek felenek meg. Mondjuk jelenleg ilyen sincs . De ha egyszer... Egy autó annyit ér csak, amennyire használni lehet... Én használom a Samut.
|
|
|
Naplózva
|
...forrókezű fiatal vadásztárs...
|
|
|
Steve
Vendég
|
|
« Új üzenet #1003 Dátum: 2010. Szeptember 15. - 10:05:26 » |
|
Nem lekoppintották...megvették a licenszet... A Defi csak céges autóban jó...sajátnak akkor sem vennék, ha lenne rá pénzem...akkor már inkább a jó öreg osztrák Steyr...vagy G.
Hát Petikém én nem tom...! Mi Defenderrel Somával meg jártuk a - szó szerint - hadak útját, egy terepen kivitelezett kerékcserével együtt.(Lásd az ide vonatkozó beszámolót az érintett, többek között veled is eltöltött hétvégéről) Azt gondolom az nagyon beszédes volt. Bizton állíthatom, hogy az a terep, amit ott leküzdöttünk az egyszerűen sok lett volna a terepjárók döntő többségének. Azon felül a Defi olyan egyszerű jármű, mint a 100-as szög.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Steve
Vendég
|
|
« Új üzenet #1004 Dátum: 2010. Szeptember 15. - 10:06:02 » |
|
Egy autó annyit ér csak, amennyire használni lehet... Én használom a Samut. Nem, nem.... Egy autó annyit ér, amennyiért megveszik!
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
|