uzbence
|
|
« Új üzenet #450 Dátum: 2017. November 28. - 17:56:14 » |
|
Engem sem enged belépni! Fogok csinálni egy új regisztrációt, és nem kinlódok vele! Ezért kell minden nap bejelentkezni... :
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Vadűző
Vendég
|
|
« Új üzenet #451 Dátum: 2017. November 28. - 17:59:52 » |
|
Akkor nem csak én vagyok így ezzel? Az fa...za. Nyertem 1 licitet és jó lenne ha Ha beengedne a fiókomba. Tudod h kell a regisztrációt törölni?Lehet az lesz a megoldás.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
vegeza
|
|
« Új üzenet #452 Dátum: 2017. November 28. - 18:20:36 » |
|
Akkor nem csak én vagyok így ezzel? Az fa...za. Nyertem 1 licitet és jó lenne ha Ha beengedne a fiókomba. Tudod h kell a regisztrációt törölni?Lehet az lesz a megoldás.
Miért kell belépni a fiókodba ha nyertél egy licitet?
|
|
|
Naplózva
|
"Sors bona, nihil aliud" Az optimista angolul tanul, a pesszimista héberül..... A realista meg lőni!
|
|
|
Erdojaro (Molnár Attila)
|
|
« Új üzenet #453 Dátum: 2017. November 28. - 18:24:22 » |
|
Akkor nem csak én vagyok így ezzel? Az fa...za. Nyertem 1 licitet és jó lenne ha Ha beengedne a fiókomba. Tudod h kell a regisztrációt törölni?Lehet az lesz a megoldás.
Hogy töröld, ahhoz is be kell lépni!
|
|
|
Naplózva
|
A Vadászat olyan mint a NŐ! Minél több időt töltesz vele, annál jobban rájössz, hogy nem tudsz róla semmit!
|
|
|
Vadűző
Vendég
|
|
« Új üzenet #454 Dátum: 2017. November 28. - 18:25:46 » |
|
Nem tudom ,akkor lennék nyugodt🤓. Meg így nem igazán jó használni égtek Oke,hogy licitálni tudok de semmi mást nem
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Vadűző
Vendég
|
|
« Új üzenet #455 Dátum: 2017. November 28. - 18:28:40 » |
|
Csak a gond van vele de amúgy meg k...va jó.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
vegeza
|
|
« Új üzenet #456 Dátum: 2017. December 02. - 10:43:51 » |
|
Akciózzák a Németek a Meopta Meostar R1-et (első képsíkos). Ennyiért talán megéri. http://www.egun.de/market/item.php?id=6722809
|
|
|
Naplózva
|
"Sors bona, nihil aliud" Az optimista angolul tanul, a pesszimista héberül..... A realista meg lőni!
|
|
|
uzbence
|
|
« Új üzenet #457 Dátum: 2017. December 06. - 19:53:31 » |
|
Egy korrekt példa garanciális ügyintézésre: Vettem idén egy Armytek Predator Pro lámpát. Holland oldalon rendeltem meg. A lámpa teljesen jó, tudja a kb 220-230 métert. Viszont egyik pillanatról a másikra egyszer csak meghalt. Itthon két fórumtárs is próbálta megnézni, megjavítani. Sajnos egyiknek sem sikerült, túl bonyolult és/vagy szétszedhetetlen a driver, ami valszeg meghibásodott. Vagy valami ilyesmi volt a diagnózis. Nem értek a lovakhoz. Írtam az eladónak, hogy ez meg ez a problémám, visszaküldhetem e. Jött a válasz, hogy természetesen, küldjem. Nov. 24-én adtuk fel, írtam nekik, hogy úton, majd jelezzenek, ha megérkezett és mondják, mik a kilátások. Semmi válasz nem jött, csak egy e mail pár napja, hogy feladtak egy csomagot nekem. Ma meg meg is érkezett a zsír új lámpa. Respekt.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Balkóbátya
Globális moderátor
Vadász
Nem elérhető
Hozzászólások: 11253
Lábonlőtt Akác törzsfőnök
|
|
« Új üzenet #458 Dátum: 2017. December 06. - 19:56:31 » |
|
Egy korrekt példa garanciális ügyintézésre: Vettem idén egy Armytek Predator Pro lámpát. Holland oldalon rendeltem meg. A lámpa teljesen jó, tudja a kb 220-230 métert. Viszont egyik pillanatról a másikra egyszer csak meghalt. Itthon két fórumtárs is próbálta megnézni, megjavítani. Sajnos egyiknek sem sikerült, túl bonyolult és/vagy szétszedhetetlen a driver, ami valszeg meghibásodott. Vagy valami ilyesmi volt a diagnózis. Nem értek a lovakhoz. Írtam az eladónak, hogy ez meg ez a problémám, visszaküldhetem e. Jött a válasz, hogy természetesen, küldjem. Nov. 24-én adtuk fel, írtam nekik, hogy úton, majd jelezzenek, ha megérkezett és mondják, mik a kilátások. Semmi válasz nem jött, csak egy e mail pár napja, hogy feladtak egy csomagot nekem. Ma meg meg is érkezett a zsír új lámpa. Respekt.
|
|
|
Naplózva
|
„ Ha el tudnánk adni a tapasztalatainkat annyiért, amennyibe nekünk kerültek: milliomosok lennénk. ”
Abigail Van Buren
|
|
|
táborilelkész
|
|
« Új üzenet #459 Dátum: 2017. December 06. - 20:03:25 » |
|
Egy korrekt példa garanciális ügyintézésre: Vettem idén egy Armytek Predator Pro lámpát. Holland oldalon rendeltem meg. A lámpa teljesen jó, tudja a kb 220-230 métert. Viszont egyik pillanatról a másikra egyszer csak meghalt. Itthon két fórumtárs is próbálta megnézni, megjavítani. Sajnos egyiknek sem sikerült, túl bonyolult és/vagy szétszedhetetlen a driver, ami valszeg meghibásodott. Vagy valami ilyesmi volt a diagnózis. Nem értek a lovakhoz. Írtam az eladónak, hogy ez meg ez a problémám, visszaküldhetem e. Jött a válasz, hogy természetesen, küldjem. Nov. 24-én adtuk fel, írtam nekik, hogy úton, majd jelezzenek, ha megérkezett és mondják, mik a kilátások. Semmi válasz nem jött, csak egy e mail pár napja, hogy feladtak egy csomagot nekem. Ma meg meg is érkezett a zsír új lámpa. Respekt. Vann ahol komolyan veszik az üzletet. Nálunk meg jópár vadászboltban, ha visszavinnéd a náluk vásárolt akármit, úgy elhajtanának, mint a legyet.
|
|
|
Naplózva
|
Engedd Uram,hogy tisztán lőjek, tisztán öljek és,ha nem lőnék tisztán, engedd Uram,hogy tisztán hibázzak.
|
|
|
Sakac
Globális moderátor
Vadász
Nem elérhető
Hozzászólások: 9920
|
|
« Új üzenet #460 Dátum: 2017. December 06. - 20:16:01 » |
|
Egy korrekt példa garanciális ügyintézésre: Vettem idén egy Armytek Predator Pro lámpát. Holland oldalon rendeltem meg. Respekt. Neha egyszerubb a posta mint ganyolni,talalgatni, keresgelni mi is doglott meg egy szamtech szintu nyakon.
|
|
|
Naplózva
|
"Mindenkinek két élete van. De a második csak akkor kezdődik el, ha valaki rájön, hogy csak egy van"
|
|
|
Lorka
|
|
« Új üzenet #461 Dátum: 2017. December 06. - 21:16:23 » |
|
Szerintem már írtam de nekem egy “princeton tec” amcsi fejlempat vágtak tönkre mert ráléptek. Letört a gumipánt tarto klipsz az elemtartóról. Irtam. Visszairtak. Küldjem. Javítják. Nem kell blokk. Kierkezes utan 5napon belül USPS ertekbiztosítottal küldtek egy újat. Na ez vevőközpontuság.
|
|
|
Naplózva
|
Nem az a lényeg, hogy mire vadászik az ember hanem hogy kivel.
|
|
|
Erdojaro (Molnár Attila)
|
|
« Új üzenet #462 Dátum: 2017. December 06. - 22:05:48 » |
|
Az semmi! A fiam vett egy cipőt egy elég jó nevű üzletben, nem is olcsót. Kettő nap után az egyiken elkezdett leválni a talp egy része. Fogta a számlát, és visszavitte. Azt mondták, nem cserélik, elküldik javításra. Elküldték, harminc!!! nap múlva jött a telefon, menjen érte. Bement, visszakapta a cipőt úgy, hogy mint a két talp le volt tépve, és a szakvélemény szerint rendellenes, erőszakos beavatkozás miatt nincs garancia! Ja, ez itthon történt!
|
|
|
Naplózva
|
A Vadászat olyan mint a NŐ! Minél több időt töltesz vele, annál jobban rájössz, hogy nem tudsz róla semmit!
|
|
|
Boar
Adminisztrátor
Vadász
Nem elérhető
Hozzászólások: 16603
|
|
« Új üzenet #463 Dátum: 2017. December 06. - 22:52:01 » |
|
Az semmi! A fiam vett egy cipőt egy elég jó nevű üzletben, nem is olcsót. Kettő nap után az egyiken elkezdett leválni a talp egy része. Fogta a számlát, és visszavitte. Azt mondták, nem cserélik, elküldik javításra. Elküldték, harminc!!! nap múlva jött a telefon, menjen érte. Bement, visszakapta a cipőt úgy, hogy mint a két talp le volt tépve, és a szakvélemény szerint rendellenes, erőszakos beavatkozás miatt nincs garancia! Ja, ez itthon történt! Amikor beadod, jegyzőkönyvön rögzíteni kell a hiba jellegét, melyik cipőn stb. Akkor hiába próbálkoznak. Nekem az office shoes-nál majomkodtak egy caterpillar cipővel, egyszer volt a lábamon, elszakadt a varrás. Visszavittem, helyszínen nincs jogorvoslat, visszaküldik a nagykerbe és ott majd kicserélik. Nem cserélték, leküldték "megjavítva", valójában valami fakezű úgy összgányolta a cipőt, hogy rossz volt ránézni. Mondtam, hogy ugyen nem gondolják, hogy én ezt elfogadom? Szegény kiscsaj nem mert ellenkezni, megírta a jegyzőkönyvet és megint visszaküldte a cipőt. Újabb két hét múlva küldtek egy cseredarabot. Azóta nem vásárolok nálunk és mivel a telefonnal is rossz tapasztalataim vannak, nem vásárolok caterpillar logós terméket.
|
|
|
Naplózva
|
Lassan lépked a fűben a vak zenészek kara. Mondjátok emberek, ez már Európa?
|
|
|
Erdojaro (Molnár Attila)
|
|
« Új üzenet #464 Dátum: 2017. December 07. - 11:15:40 » |
|
Amikor beadod, jegyzőkönyvön rögzíteni kell a hiba jellegét, melyik cipőn stb. Akkor hiába próbálkoznak. Nekem az office shoes-nál majomkodtak egy caterpillar cipővel, egyszer volt a lábamon, elszakadt a varrás. Visszavittem, helyszínen nincs jogorvoslat, visszaküldik a nagykerbe és ott majd kicserélik. Nem cserélték, leküldték "megjavítva", valójában valami fakezű úgy összgányolta a cipőt, hogy rossz volt ránézni. Mondtam, hogy ugyen nem gondolják, hogy én ezt elfogadom? Szegény kiscsaj nem mert ellenkezni, megírta a jegyzőkönyvet és megint visszaküldte a cipőt. Újabb két hét múlva küldtek egy cseredarabot. Azóta nem vásárolok nálunk és mivel a telefonnal is rossz tapasztalataim vannak, nem vásárolok caterpillar logós terméket.
Gondolom a fiam is megtanulta egy életre, hogy hogyan is kell az ilyet rendezni.
|
|
|
Naplózva
|
A Vadászat olyan mint a NŐ! Minél több időt töltesz vele, annál jobban rájössz, hogy nem tudsz róla semmit!
|
|
|
|