Ma bevittem Szexárdra a Rangert szervizbe.
Kb. egy óra műhelymunka után hívattak a szentélybe, hogy saját szemeimmel láthassam a gyalázatot, amit elkövettünk szegény "Év Pick-upja" ellen.....
Egyből a pofámhoz verték, hogy mit képzelünk mi, hogy ezt a szép autót terepen, erdőben használjuk, amikor ott számos veszély leselkedik rá.
Felhozták azt is, hogy a kolléga múlt héten bevitt autójának az alja (horrible dictu) SÁROS VOLT!!!!!!!
Ez egy "terepjáró" esetében elfogadhatatlan és súlyos gondatlanságot feltételez.......
Ez a hiba, ami miatt a kocsi agya kissé megbolondult:
A zöld vezeték a katalizátor jeladójából szakadt ki, feltehetően egy renitens ág miatt, ami nem átallott az úton heverni.
Persze alkatrész nuku, majd pénteken reggel...talán....
Autó addig marad ott, mert ilyen súlyos hibával nem lehet közlekedni.
A többi részlet az aljáról is eléggé beszédes és hűen jelzi a kocsi terepjáró mivoltát:
Mint egy félig kibelezett csirke, mindenhol lóg belőle valami.
A következő leszakadni való:
Mivel ezek nem tartoznak a garanciális hibák közé (és gyanítom, hogy eléggé erősen fog majd a pennájuk a számlázáskor), gyakorlatilag ezek a komplett és szerintem szándékos tervezői és kivitelezői mulasztások képesek eltartani egy márkaszervizt
Megkerestem egy ismerős offroad specialistát.
Megvizsgálja egy autónk alvázát, tervez egy könnyű, funkcionális haspáncélt a kocsira, ami minden olya helyen védelmet ad a felverődő ágakkal szemben ahol ez a sok bazár líg-lóg a kocsi aljáról, majd ha tud rá valami épkézláb árajánlatot is tenni, akkor legyártatunk mind a 7 új autóra egy alvázvédelmet.
Nem szeretnénk ha a kocsik napokat-heteket dekkolnának szervizbe a munka helyett, ráadásul arany árú javításokkal.
Nagyon nagy csalódás ez a Ford